Державний податковий університет Державний податковий університет
  • UNIVERSITY
    • News of international activities
    • History
    • Partners of the University
    • Administration of STU
    • Faculties and institutes
    • Rebuilding
    • International cooperation
    • International partners
    • University structure
    • Campus
    • Civil defence
    • Rectorate
    • Supervisory board
    • Student self-government
    • Other advisory authorities
    • Academic council
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Positions of the STU in the rankings
    • Alumni STU
  • EDUCATION
    • Educational programs
    • Barrier-free educational space
  • SCIENCE
    • Scientific events
    • Scientific library
    • Scientific activity
    • Scientific schools
    • Postgraduate and doctoral studies
    • Financial Policy Research Institute
    • Scientific Society of Students
  • News
  • INTRODUCTION
    • Specialties at faculties
    • Admission Committee
    • Entrance exams
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • UNIVERSITY

    ABOUT THE UNIVERSITY

    • History
    • Partners of the University
    • Faculties and institutes
    • Rebuilding
    • University structure
    • Campus
    • Civil defence

    MANAGEMENT

    • Administration of STU
    • Rectorate
    • Supervisory board
    • Student self-government
    • Other advisory authorities
    • Academic council
    • Alumni STU

    INTERNATIONAL ACTIVITY

    • News of international activities
    • International cooperation
    • International partners
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Positions of the STU in the rankings
  • EDUCATION
    • Educational programs
    • Barrier-free educational space
  • SCIENCE
    • Scientific events
    • Scientific library
    • Scientific activity
    • Scientific schools
    • Postgraduate and doctoral studies
    • Financial Policy Research Institute
    • Scientific Society of Students
  • News
  • INTRODUCTION
    • Specialties at faculties
    • Admission Committee
    • Entrance exams

Соціальна робота

 

Перелік документів для призначення соціальної стипендії здобувачам вищої освіти пільгових категорій

 

Загальна інформація

Соціальна стипендія призначається здобувачам вищої освіти, які навчаються на підставі державного (регіонального) замовлення за денною або дуальною формою здобуття освіти та належать до однієї з пільгових категорій, визначених у Порядку призначення і виплати соціальних стипендій студентам (курсантам) вищих навчальних закладів, затвердженому постановою КМУ від 28.12.2016 № 1045.

Для призначення соціальної стипендії здобувач подає до відділу обліку руху контингенту студентів та соціальної роботи завірені документи, що підтверджують належність до відповідної пільгової категорії, потім пише заяву, яка погоджується здобувачем у декана факультету/директора ННІ (або заступника з відповідного напряму) та розглядається на засіданні стипендіальної комісії Університету. Подані документи мають відповідати вимогам чинного законодавства: містити актуальну інформацію, бути належним чином оформленими та завіреними на факультетах / в інститутах.

Соціальна стипендія призначається з місяця подання заяви з повним пакетом необхідних документів, але не раніше дати набуття статусу, що дає право на її отримання.

Здобувач має право звернутися за призначенням соціальної стипендії протягом усього періоду навчання, одразу після отримання документа, що підтверджує право на пільгу.

Особливості призначення соціальної стипендії:

Першокурсникам до проходження першого семестрового контролю соціальна стипендія призначається без урахування рейтингу успішності та конкурсного бала, отриманого під час вступу.

У наступних семестрах соціальна стипендія призначається за результатами навчання здобувачам, які:

  • не мають академічної заборгованості;
  • не мають незадовільних оцінок;
  • включені до рейтингу успішності.

Якщо студент має право на соціальну та академічну стипендії одночасно, призначається лише один вид стипендії за вибором студента, крім таких винятків:

  • діти-сироти,
  • діти, позбавлені батьківського піклування,
  • особи з їх числа,
  • студенти віком від 18 до 23 років, які під час навчання втратили обох батьків (померли, загинули, зникли безвісти або оголошені померлими). Цим категоріям осіб одночасно виплачуються академічна та соціальна стипендії відповідно до чинного законодавства.

Якщо студент має право на призначення соціальної стипендії за кількома підставами, вона виплачується за однією з підстав за вибором студента.

Примітка.

У разі втрати студентського квитка або якщо строк його дії завершився раніше дати закінчення навчання, замість квитка подається довідка факультету / ННІ, яка підтверджує факт навчання із зазначенням дат.

Під час дії воєнного стану виплата призначеної соціальної стипендії не припиняється, навіть якщо закінчився строк дії паспорта громадянина України, і студент не має можливості отримати новий паспорт.

Якщо студент ліквідував академічну заборгованість, виплата стипендії поновлюється з місяця, що настає за датою її ліквідації.

Перелік документів за категоріями студентів-пільговиків

Примітка: У всіх категоріях копія паспорта подається у такому вигляді:

  • для паспорта зразка 1993 року – 1, 2 сторінки та сторінка з реєстрацією;
  • для паспорта-картки зразка 2015 року – копія з обох сторін і копія документа, що підтверджує місце реєстрації, або витяг з Єдиного державного демографічного реєстру.
1. Діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, а також особи з їх числа, у разі продовження навчання до 23 років або до закінчення вищого навчального закладу:
  • заява, завізована деканом факультету / директором ННІ;
  • копія паспорта;
  • копія ідентифікаційного коду;
  • копія свідоцтва про народження;
  • копія студентського квитка;
  • копія рішення органу опіки та піклування про надання статусу дитини-сироти або дитини, позбавленої батьківського піклування, або витяг з обліково-статистичної картки дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування.

Примітка: Цій категорії студентів поряд з соціальною стипендією також може виплачуватися академічна стипендія (у разі її призначення).

2. Студенти вищого навчального закладу, які в період навчання у віці від 18 до 23 років залишилися без батьків, у разі продовження навчання до 23 років або до закінчення вищого навчального закладу:
  • заява, завізована деканом факультету / директором ННІ;
  • копія паспорта;
  • копія ідентифікаційного коду;
  • копія свідоцтва про народження;
  • копія студентського квитка;
  • копія свідоцтва про смерть батьків;
  • копія рішення суду про оголошення батьків померлими;
  • копія рішення суду про визнання батьків безвісно відсутніми / витяг з Єдиного реєстру осіб, зниклих безвісти за особливих обставин (до початку його функціонування — витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань), що засвідчує факт внесення до цього реєстру інформації про те, що батьки перебувають в розшуку як зниклі безвісти за особливих обставин або визнані такими, що зникли безвісти за особливих обставин;
  • один з документів:
  • довідка за формою, встановленою Мінінтеграції, яка містить відомості про батьків, які є військовополоненими (перебувають у полоні держави-агресора), позбавленими особистої свободи (затримані, взяті в заручники) органами влади держави-агресора (окупаційними адміністраціями та збройними формуваннями);
  • документ, що підтверджує загибель батьків, виданий військовим формуванням, правоохоронним органом спеціального призначення.

Примітки:

  • Цій категорії студентів поряд з соціальною стипендією також може виплачуватися академічна стипендія (у разі її призначення).
  • Якщо особу виховувала одинока матір, додається витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про державну реєстрацію народження дитини, виданий відділом державної реєстрації актів цивільного стану, або довідка про народження, видана виконавчим органом сільської, селищної, міської ради із зазначенням підстави для внесення відомостей про батька дитини до актового запису про народження відповідно до абзацу першого частини першої статті 135 Сімейного кодексу України.
3. Особи, які мають право на отримання соціальної стипендії як постраждалі внаслідок Чорнобильської катастрофи:
  • заява, завізована деканом факультету / директором ННІ;
  • копія паспорта;
  • копія ідентифікаційного коду;
  • копія свідоцтва про народження;
  • копія студентського квитка;
  • копія посвідчення особи, яка постраждала внаслідок Чорнобильської катастрофи або
  • копія довідки встановленого зразка, виданої неповнолітній дитині померлого громадянина, віднесеного до категорії 1, 2 або 3 учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, смерть якого пов’язана з Чорнобильською катастрофою.

Примітка: До цієї категорії студентів відносяться особи, зазначені у статтях 20-22 і 30 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».

4. Шахтарі, які мають стаж підземної роботи не менше як три роки:
  • заява, завізована деканом факультету / директором ННІ;
  • копія паспорта;
  • копія ідентифікаційного коду;
  • копія студентського квитка;
  • довідка з гірничого підприємства із зазначенням стажу підземної роботи.

Примітка: У разі неможливості подання довідки з гірничого підприємства із зазначенням стажу підземної роботи подається довідка з Пенсійного фонду України із зазначенням стажу підземної роботи.

5. Особи, які стали студентами протягом трьох років після здобуття базової та/або повної загальної середньої освіти, батьки яких є шахтарями, що мають не менш як 15 років стажу підземної роботи або загинули внаслідок нещасного випадку на виробництві чи яким встановлено інвалідність I або II групи:
  • заява, завізована деканом факультету / директором ННІ;
  • копія паспорта;
  • копія ідентифікаційного коду;
  • копія свідоцтва про народження;
  • копія студентського квитка;
  • довідка з гірничого підприємства із зазначенням стажу підземної роботи;
  • акт про нещасний випадок, пов’язаний з виробництвом, за формою Н-1, яка була чинна до 01.07.2019 р. (для батьків-інвалідів);
  • копія довідки МСЕК або витяг з рішення експертної команди з оцінювання повсякденного функціонування особи (для батьків-інвалідів);
  • копія свідоцтва про смерть батька/матері або витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про смерть батька/матері (для загиблих батьків).

Примітка: У разі неможливості подання довідки з гірничого підприємства із зазначенням стажу підземної роботи подається довідка з Пенсійного фонду України із зазначенням стажу підземної роботи.

6. Особи, визнані постраждалими учасниками Революції Гідності та учасниками бойових дій:
  • заява, завізована деканом факультету / директором ННІ;
  • копія паспорта;
  • копія ідентифікаційного коду;
  • копія студентського квитка;
  • копія одного з документів:
  • посвідчення учасника бойових дій встановленого зразка;
  • посвідчення постраждалого учасника Революції Гідності встановленого зразка;
  • довідка про безпосередню участь особи в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення і захисті незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України;
  • довідка про участь особи у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації в Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх здійснення;
  • довідка про безпосередню участь особи у заходах, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України.

Примітка: Копії довідок подаються за формою згідно з додатками 1, 4 і 6 до Порядку, затвердженого постановою КМУ від 20.08.2014 № 413.

7. Діти осіб, визнаних постраждалими учасниками Революції Гідності та учасниками бойових дій (не довше ніж до досягнення ними 23 років):
  • заява, завізована деканом факультету / директором ННІ;
  • копія паспорта;
  • копія ідентифікаційного коду;
  • копія свідоцтва про народження;
  • копія студентського квитка;
  • копія одного з документів:
  • посвідчення учасника бойових дій встановленого зразка;
  • посвідчення постраждалого учасника Революції Гідності встановленого зразка;
  • довідка про безпосередню участь особи в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення і захисті незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України;
  • довідка про участь особи у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації в Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх здійснення;
  • довідка про безпосередню участь особи у заходах, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України.

Примітка: Копії довідок подаються за формою згідно з додатками 1, 4 і 6 до Порядку, затвердженого постановою КМУ від 20.08.2014 № 413.

8. Особи, стосовно яких встановлено факт позбавлення особистої свободи внаслідок збройної агресії проти України, після їх звільнення:
  • заява, завізована деканом факультету /директором ННІ;
  • копія паспорта;
  • копія ідентифікаційного коду;
  • копія студентського квитка;
  • виписка з Єдиного реєстру осіб, стосовно яких встановлено факт позбавлення особистої свободи внаслідок збройної агресії проти України, за формою, затвердженою Мінреінтеграції або копія рішення (протоколу) про встановлення факту позбавлення особи особистої свободи внаслідок збройної агресії проти України.
9. Діти осіб, стосовно яких встановлено факт позбавлення особистої свободи внаслідок збройної агресії проти України, а також дітей осіб, стосовно яких встановлено факт позбавлення особистої свободи внаслідок збройної агресії проти України, які загинули/померли (до закінчення навчання в Університеті, але не довше ніж до досягнення ними 23 років):
  • заява, завізована деканом факультету /директором ННІ;
  • копія паспорта;
  • копія ідентифікаційного коду;
  • копія свідоцтва про народження;
  • копія студентського квитка;
  • виписка з Єдиного реєстру осіб, стосовно яких встановлено факт позбавлення особистої свободи внаслідок збройної агресії проти України, за формою, затвердженою Мінреінтеграції або копія рішення (протоколу) про встановлення факту позбавлення особи особистої свободи внаслідок збройної агресії проти України;
  • копія документа, що підтверджує родинний зв'язок з особою, стосовно якої встановлено факт позбавлення особистої свободи внаслідок збройної агресії проти України (рішення суду про визнання батьківства у разі, якщо батьківство встановлено судом).
10. Діти, один з батьків яких загинув під час масових акцій громадянського протесту або помер внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних під час масових акцій громадянського протесту (не довше ніж до досягнення ними 23 років):
  • заява, завізована деканом факультету /директором ННІ;
  • копія паспорта;
  • копія ідентифікаційного коду;
  • копія свідоцтва про народження;
  • копія студентського квитка;
  • копія свідоцтва про смерть батька/матері;
  • копія довідки або посвідчення встановленого зразка члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни.
11. Діти, зареєстровані як внутрішньо переміщені особи (не довше ніж до досягнення ними 23 років):
  • заява, завізована деканом факультету /директором ННІ;
  • копія паспорта;
  • копія ідентифікаційного коду;
  • копія свідоцтва про народження;
  • копія студентського квитка;
  • копія довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, виданої за місцем фактичного проживання під час навчання в Університеті.
12. Особи, яким призначені соціальні стипендії Верховної Ради України для студентів вищих навчальних закладів з числа дітей-сиріт та дітей з малозабезпечених сімей (на визначений рішенням КМУ період):
  • заява, завізована деканом факультету /директором ННІ;
  • копія паспорта;
  • копія ідентифікаційного коду;
  • копія свідоцтва про народження;
  • копія студентського квитка;
  • копія розпорядження КМУ про призначення соціальної стипендії Верховної Ради України.

Примітка: Цій категорії студентів зазначена стипендія виплачується додатково до інших стипендій або грантів, в тому числі академічної та соціальної стипендії, державної допомоги.

13. Діти-інваліди та особи з інвалідністю I – III групи (на період дії висновку або довідки без обмеження віку):
  • заява, завізована деканом факультету /директором ННІ;
  • копія паспорта;
  • копія ідентифікаційного коду;
  • копія свідоцтва про народження;
  • копія студентського квитка;
  • копія медичного висновку про дитину з інвалідністю віком до 18 років, або копія довідки МСЕК, або копію витягу з рішення експертної команди з оцінювання повсякденного функціонування особи (на період дії довідки);
  • копія пенсійного посвідчення (у разі наявності).

Примітки:

  1. Цій категорії студентів виплата соціальної стипендії продовжується за умови подання підтверджуючих документів не пізніше, ніж через 6 місяців з дня їх видачі.
  2. У разі неможливості направлення таких осіб на повторний огляд, строк якого припав на період дії воєнного стану, за умови прийняття рішення щодо продовження тимчасової непрацездатності лікуючим лікарем або лікарсько-консультативною комісією виплата призначеної соціальної стипендії продовжується на строк дії або скасування воєнного стану, але не більше ніж на 6 місяців після його припинення або скасування.
14. Студенти із малозабезпечених сімей (на період дії довідки без обмеження віку):
  • заява, завізована деканом факультету /директором ННІ;
  • копія паспорта;
  • копія ідентифікаційного коду;
  • копія свідоцтва про народження;
  • копія студентського квитка;
  • довідка органу соціального захисту населення про призначення сім’ї допомоги відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям» (довідка як правило видається на шість місяці)

Примітка: Цій категорії студентів виплата соціальної стипендії продовжується за умови подання відповідної довідки не пізніше, ніж через три місяці з дня їх видачі.

15. Особи з інвалідністю внаслідок війни (в межах дії посвідчення):
  • заява, завізована деканом факультету /директором ННІ;
  • копія паспорта;
  • копія ідентифікаційного коду;
  • копія студентського квитка;
  • копія посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни встановленого зразка.
16. Діти осіб з інвалідністю внаслідок війни (в межах дії посвідчення, але не довше ніж до досягнення ними 23 років):
  • заява, завізована деканом факультету /директором ННІ;
  • копія паспорта;
  • копія ідентифікаційного коду;
  • копія свідоцтва про народження;
  • копія студентського квитка;
  • копія посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни встановленого зразка.
17. Діти загиблих, померлих (тих, хто пропав безвісти) учасників Революції Гідності, учасників бойових дій, осіб з інвалідністю внаслідок війни або Захисників і Захисниць України (не довше ніж до досягнення ними 23 років):
  • заява, завізована деканом факультету /директором ННІ;
  • копія паспорта;
  • копія ідентифікаційного коду;
  • копія свідоцтва про народження;
  • копія студентського квитка;
  • копія свідоцтва про смерть батька/матері;
  • копія довідки або посвідчення члена сім`ї загиблого/посвідчення члена сім’ї;
  • рішення суду про визнання батька / матері безвісно відсутнім або витягу з Єдиного реєстру осіб, зниклих безвісти за особливих обставин
18. Діти, які проживають у населених пунктах на лінії зіткнення (не довше ніж до досягнення ними 23 років):
  • заява, завізована деканом факультету /директором ННІ;
  • копія паспорта;
  • копія ідентифікаційного коду;
  • копія свідоцтва про народження;
  • копія студентського квитка;
  • копія свідоцтва про смерть батька/матері;
  • копія довідки або посвідчення члена сім`ї загиблого/посвідчення члена сім’ї;
19. Діти, які проживають у населених пунктах на лінії зіткнення (не довше ніж до досягнення ними 23 років):
  • заява, завізована деканом факультету /директором ННІ;
  • копія паспорта;
  • копія ідентифікаційного коду;
  • копія свідоцтва про народження;
  • копія студентського квитка;
  • витяг з реєстру територіальної громади, який містить відомості про задеклароване/зареєстроване місце проживання (перебування) особи у населеному пункті на лінії розмежування.

Примітки:

  1. Такі особи набувають право на соціальну стипендію, якщо в день звернення за її призначенням населений пункт, в якому вони проживали на момент зарахування до закладу освіти, віднесено до переліку населених пунктів, що розташовані на лінії розмежування.
  2. Населені пункти, що розташовані на лінії розмежування, визначені розпорядженням КМУ від 07.11.2014 р. №1085-р.

 

Перелік документів для надання державної цільової підтримки у вигляді безоплатного проживання здобувачам вищої освіти пільгових категорій

 

Загальна інформація

Безоплатне проживання надається здобувачам вищої освіти (далі — здобувачам), які навчаються за денною або дуальною формою здобуття освіти та належать до однієї з пільгових категорій, визначених у постанові Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 975 (зі змінами).

Для отримання державної цільової підтримки здобувач подає до відділу обліку руху контингенту студентів та соціальної роботи завірені документи, що підтверджують належність до відповідної пільгової категорії. Після цього він подає заяву, яка погоджується у декана факультету / директора ННІ (або їх заступника з відповідного напряму) та розглядається на засіданні житлової комісії Університету.

Подані копії документів мають відповідати вимогам чинного законодавства: містити актуальну інформацію, бути належним чином оформленими та завіреними на факультетах / у ННІ.

Здобувач має право звертатися за наданням державної цільової підтримки протягом кожного навчального року, після отримання документу, що підтверджує його право на відповідну пільгу.

Безоплатне проживання надається з дати подання заяви з усіма необхідними документами, але не раніше дати набуття відповідного статусу, що дає право на отримання такої підтримки.

У разі втрати студентського квитка, завершення терміну його дії раніше фактичної дати закінчення навчання, а також для першокурсників до моменту отримання студентського квитка, подається довідка з ННІ / факультету про те, що студент дійсно навчається в університеті, із зазначенням строку навчання (з якої по яку дату включно).

Перелік документів за категоріями студентів-пільговиків

Примітка:

У всіх категоріях копія паспорта подається у такому вигляді:

  • для паспорта зразка 1993 року – 1, 2 сторінки та сторінка з реєстрацією;
  • для паспорта-картки зразка 2015 року – копія з обох сторін і копія документа, що підтверджує місце реєстрації, або витяг з Єдиного державного демографічного реєстру.
1. Особи, визнані учасниками бойових дій:
  • заява, завізована деканом факультету / директором ННІ;
  • копія паспорта;
  • копія ідентифікаційного коду;
  • копія студентського квитка;
  • копія посвідчення учасника бойових дій (постанова КМУ від 20.08.2014 № 413).
2. Особи з інвалідністю внаслідок війни:
  • заява, завізована деканом факультету / директором ННІ;
  • копія паспорта;
  • копія ідентифікаційного коду;
  • копія студентського квитка;
  • копія посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни (постанова КМУ від 12.05.1994 № 302).
3. Особи, визнані постраждалими учасниками Революції Гідності:
  • заява, завізована деканом факультету / директором ННІ;
  • копія паспорта;
  • копія ідентифікаційного коду;
  • копія студентського квитка;
  • копія посвідчення постраждалого учасника Революції Гідності (постанова КМУ від 28.02.2018 № 119).
4. Діти учасників бойових дій (до 23 років):
  • заява, завізована деканом факультету / директором ННІ;
  • копія паспорта;
  • копія ідентифікаційного коду;
  • копія свідоцтва про народження;
  • копія студентського квитка;
  • копія посвідчення учасника бойових дій (батька або матері; постанова КМУ від 20.08.2014 № 413).
5. Діти осіб з інвалідністю внаслідок війни (до 23 років):
  • заява, завізована деканом факультету / директором ННІ;
  • копія паспорта;
  • копія ідентифікаційного коду;
  • копія свідоцтва про народження;
  • копія студентського квитка;
  • копія посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни (батька або матері; постанова КМУ від 12.05.1994 № 302).
6. Діти постраждалих учасників Революції Гідності (до 23 років):
  • заява, завізована деканом факультету / директором ННІ;
  • копія паспорта;
  • копія ідентифікаційного коду;
  • копія свідоцтва про народження;
  • копія студентського квитка;
  • копія посвідчення постраждалого учасника Революції Гідності (батька або матері; постанова КМУ від 28.02.2018 № 119).
7. Діти загиблих (померлих) під час Революції Гідності, Захисників і Захисниць України (до 23 років):
  • заява, завізована деканом факультету / директором ННІ;
  • копія паспорта;
  • копія ідентифікаційного коду;
  • копія свідоцтва про народження;
  • копія студентського квитка;
  • копія посвідчення члена сім’ї загиблого або посвідчення загиблого (постанова КМУ від 12.05.1994 № 302).
8. Особи, які були позбавлені особистої свободи внаслідок збройної агресії проти України (після звільнення):
  • заява, завізована деканом факультету / директором ННІ;
  • копія паспорта;
  • копія ідентифікаційного коду;
  • копія студентського квитка;
  • копія виписки з Єдиного реєстру осіб, стосовно яких встановлено факт позбавлення особистої свободи в наслідок збройної агресії проти України (постанова КМУ від 15.11.2022 № 1281).
9. Діти осіб, які були позбавлені особистої свободи внаслідок збройної агресії проти України (до 23 років):
  • заява, завізована деканом факультету / директором ННІ;
  • копія паспорта;
  • копія ідентифікаційного коду;
  • копія свідоцтва про народження;
  • копія студентського квитка;
  • копія виписки з Єдиного реєстру осіб, стосовно яких встановлено факт позбавлення особистої свободи в наслідок збройної агресії проти України (постанова КМУ від 15.11.2022 № 1281).
10. Діти загиблих (померлих) осіб, стосовно яких встановлено факт позбавлення особистої свободи внаслідок збройної агресії проти України (до 23 років):
  • заява, завізована деканом факультету / директором ННІ;
  • копія паспорта;
  • копія ідентифікаційного коду;
  • копія свідоцтва про народження;
  • копія студентського квитка;
  • копія виписки з Єдиного реєстру осіб, стосовно яких встановлено факт позбавлення особистої свободи в наслідок збройної агресії проти України (постанова КМУ від 15.11.2022 № 1281);
  • копія свідоцтва про смерть батька (матері), щодо якого (якої) встановлено факт позбавлення особистої свободи відповідно до Закону України «Про соціальний і правовий захист осіб, стосовно яких встановлено факт позбавлення особистої свободи внаслідок збройної агресії проти України, та членів їх сімей».
State Tax University
State Tax University
  • Загальна інформація
  • Вступ до докторантури, аспірантури
  • Освітньо-наукові програми
  • Форми документів
  • Нормативно-правова база
  • Зміни до порядку підготовки здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії у закладах вищої освіти
  • Графік освітнього процесу доктора філософії PhD

Докторантура

  • More information about the Department
    • Контакти
  • Scientific schools
  • Training and sports complex
  • Postgraduate and doctoral studies
  • Scientific library
  • Дні відкритих дверей
  • Публічна інформація
    • Перший (бакалаврський) рівень
  • Specialties at faculties
  • Вартість навчання
  • Військова кафедра
  • Студмістечко
  • Правила прийому
  • Admission Committee
  • Дуальна освіта
  • Аспірантура
  • Наукова робота
  • Scientific activity
  • Наукова бібліотека
  • Студенту
  • Освітній процес
  • Структура
  • Оплата за освітні послуги
  • Бібліотека
  • Безбар’єрний освітній простір
  • Відділ післядипломної освіти
  • Описи освітніх програм
  • Присвоєна акредитація
  • Міжнародна співпраця
  • Міжнародні інвестиції
  • Вчена рада
  • Факультети та інститути
  • Faculties and institutes
  • Викладачі
  • Загальний перелік
  • Ліцензія
  • Штатний розпис
  • Звіти
  • Регулювання освітнього процесу
  • Правила поведінки
  • Нормативна база
  • Фінансовий звіт
  • План закупівель
  • Відкриті дані
  • Бюджет ЗВО
  • Розклад занять
  • Наукові видання
  • Викладачі кафедри публічних фінансів
  • Department of Economics, Entrepreneurship and Economic Security
  • Тести підготовки до ЗНО
  • Бібліотека
  • Про кафедру
  • Викладачі
  • Викладачі факультету фінансів та цифрових технологій
  • Викладачі інституту права
  • Викладачі факультету податкової справи, обліку та аудиту
  • Викладачі навчально-наукового інституту економічної безпеки та митної справи
  • Викладачі факультету соціально-гуманітарних технологій та менеджменту
  • Методичні матеріали (Факультет фінансів та цифрових технологій)
  • Література кафедр (Факультет фінансів та цифрових технологій)
  • Література кафедр(Факультет податкової справи, обліку та аудиту)
  • Методичні матеріали(ННІ Права)
  • Література кафедр(ННІ Права)
  • Методичні матеріали(ННІ економічної безпеки та митної справи)
  • Література кафедр(ННІ економічної безпеки та митної справи)
  • Методичні матеріали(Факультету соціально-гуманітарних технолоій та менеджменту)
  • Література кафедр(Факультету соціально-гуманітарних технологій та менеджменту)
  • Спрощені закупівлі
  • Відкриті торги
  • Переговорна процедура
  • Методичні матеріали (Факультет податкової справи, обліку та аудиту)
  • Освітні програми факультету фінансів та цифрових технологій
  • Освітні програми факультету податкової справи, обліку та аудиту
  • Освітні програми нні права
  • Освітні програми ННІ економічної безпеки та митної справи
  • Освітні програми факультету соціально-гуманітарних технологій та менеджменту
  • Бакалавр
  • Educational programs
  • Master`s Degree
  • PHD
  • Оствітньо-наукові програми
  • Етапи вступу
  • Перелік вступних випробувань
  • Правила прийому
  • Строки вступу
  • Entrance exams
  • Школяр
  • Конкурси та Олімпіади
  • Юнацькі школи
  • Мапа сайту
  • Відділ аспірантури, докторантури
  • Рада молодих вчених
  • Наукове товариство студентів та курсантів
  • Відділ організації та супроводження наукової діяльності
  • 051 Економіка
  • 071 Облік і оподаткування
  • 072 Фінанси банківська справа, страхування
  • 081 Право
  • 281 Публічне управління та адміністрування
  • НЛ "Юридична клініка"
  • Кафедра міжнародного права та права Європейського Союзу
  • Кафедра кримінальної юстиції
  • Department of Theory and History of State and Law
  • Кафедра публічного права
  • Кафедра приватного права
  • Новини факультету податкової справи, обліку та аудиту
  • Новини кафедри економічної політики
  • Новини кафедри адміністративного права, процесу та митної безпеки
  • Новини кафедри правоохоронної діяльності
  • Новини факультету фінансів та цифрових технологій
  • Вся інформація з музею
  • Новини Ради молодих вчених
  • Всі новини кафедри кримінальних розслідувань
  • Всі новини студентського наукового гуртка «Патріот»
  • Новини кафедри менеджменту та публічного управління
  • Новини кафедри технологій оздоровлення та фізкультурно-спортивної реабілітації
  • Всі новини кафедри психології, педагогіки та суспільних дисциплін
  • Новини кафедри економіки та економічної безпеки
  • Новини кафедри митної справи та товарознавства
  • Грантові можливості
  • Всі новини наукової бібліотеки
  • Scientific events
  • Новини кафедри кримінальної юстиції
  • Новини кафедри теорії та історії держави і права
  • Новини навчальної лабораторії «Юридична клініка»
  • Всі новини кафедри публічного права
  • Новини кафедри правничої лінгвістики
  • Всі новини кафедри публічних фінансів
  • Новини кафедри фінансових ринків та технологій
  • Новини кафедри комп’ютерних та інформаційних технологій і систем
  • Новини кафедри кібернетики та прикладної математики
  • Новини кафедри управління та бізнес-адміністрування
  • Всі новини кафедри приватного права
  • Всі новини НДІ фінансової політики
  • Всі новини розділу Erasmus+ та Jean Monnet
  • Новини факультет соціально-гуманітарних технологій та менеджменту
  • Новини навчально-наукового інституту права
  • Новини ННІ економічної безпеки та митної справи
  • Факультет податкової справи, обліку та аудиту(детальніше)
  • Структура
  • Студентська молода науа це?
  • Постійно діючі клуби НТСК
  • Контакти
  • Детальніше про кафедру фізичного виховання, спорту та здоров'я
  • Кафедри правоохоронної діяльності(детальніше)
  • Мотиваційний лист
  • Міжнародна діяльність
  • Історія
  • Partners of the University
  • Конференція трудового колективу
  • Антикорупційна діяльність
  • Рейтинги навчання студентів
  • History
  • Скринька довіри
  • HMT / ЗНО
  • Докторантура
  • Антикорупційні документи
  • University structure
  • Профспілкова організація
  • Гранти і проєкти
  • Поштаренко Оксана Вікторівна
  • Репеха Наталія Іванівна
  • Відбудова
  • Rebuilding
  • Запрошуємо на навчання
  • Спеціалізовані вчені ради
  • Нормативно-правове забезпечення освітнього процесу
  • Склад Науково-методичної ради
  • Науково-методична рада ДПУ
  • Нормативне забезпечення
  • Всі новини кафедри соціальних комунікацій, словесності та культури
  • Новини кафедри іноземних мов
  • Новини навчальної лабораторії «Тренінговий центр «Human resources (consulting)»
  • Весь архів новин кафедри іноземних мов
  • Історія України. Тест-2023
  • Всі тести
  • Математика. Тест-2023
  • Українська мова. Тест-2023
  • Англійська мова. Тест-2023
  • Всі новини кафедри фіскального адміністрування
  • Новини кафедри аудиту та економічного аналізу
  • Новини кафедри військової підготовки
  • Всі новини кафедри обліку та консалтингу
  • Новини кафедри обліку та аудиту
  • Новини кафедри економічної політики, маркетингу та бізнес-аналітики
  • Всі новини кафедри міжнародного права
  • Bachelor's degree
  • News of international activities
  • CENTRAL EDUCATIONAL AND ADMINISTRATIVE BUILDING (BUILDING A)
  • SPORTS HALL OF THE СENTRAL BUILDING (BUILDING A, A5)
  • ASSEMBLY HALL (BUILDING A)
  • BUILDING OF THE EDUCATIONAL AND SCIENTIFIC INSTITUTE OF LAW (BUILDING A10)
  • TRAINING CENTER (BUILDING A6)
  • EDUCATIONAL BUILDING WITH STREAMING CLASSROOMS (BUILDING A1)
  • BUILDING OF THE EDUCATIONAL AND SCIENTIFIC INSTITUTE OF ECONOMIC SECURITY AND CUSTOMS AFFAIRS (BUILDING A9)
  • CATERING UNIT (BUILDING A7)
  • CONFERENCE CENTRE (BUILDING A7/1)
  • ADMINISTRATIVE BUILDING (BUILDING M)
  • DORMITORY № 1
  • DORMITORY
  • DORMITORY № 2
  • DORMITORY № 3
  • DORMITORY COMPLEX
  • THE ADMISSIONS COMMITTEE OF THE STU AND THE EDUCATIONAL BUILDING (BUILDING A8)
  • SPORTS COMPLEX OF THE STATE TAX UNIVERSITY WITH THE CONSTRUCTION OF A SPORTS AND REHABILITATION CENTER AND THE SUPERSTRUCTURE OF THE STAND ROOF OVER THE TRIBUNES
  • Help the university
  • Спеціальності на факультетах
  • Анонси та оголошення
  • Конкурс
  • Олімпіада
  • Дні гостинності
  • Всеукраїнський мистецький конкурс "Податкова абетка", "Сьогодення податкової та митної справи"
  • Всеукраїнський інтелектуальний конкурс "Податківець майбутнього"
  • Всеукраїнський конкурс "Податківець майбутнього"
  • Студентська рада ФСГТСТ
  • Контакти ДПУ
  • Голова Студентського парламенту
  • Chairman of the Student Parliament
  • Cтудентський омбудсмен
  • Student Ombudsman
  • Cклад Офісу студентського омбудсмена
  • Composition of the Student Ombudsman's Office
  • Основні документи Офісу студентського омбудсмена
  • Key documents of the Student Ombudsman's Office
  • Deputy Chairman of the Student Parliament
  • Secretary of the Student Parliament
  • Відділи Студентського парламенту
  • Departments of the Student Parliament
  • Документи Студентського парламенту
  • Documents of the Student Parliament
  • Науковий гурток кафедри адміністративного права, процесу та митної безпеки «Промінь»
  • Наукове товариство студентів «Детектив»
  • Educational programs of the Faculty of Social and Humanitarian Technologies, Sports and Rehabilitation
  • Інструкція вступнику
  • Specialties at faculties
  • Віртуальна галерея Мистецького конкурсу
  • Bachelor's degree
  • Master`s Degree
  • Контакти Державного податкового університету ENGL
  • Випускникам ДПУ
  • Випускникам ДПУ (контакт)
  • exp
  • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Shot but not defeated
  • Lecturers of the Faculty of Finance and Digital Technologies
  • Другий (магістерський) рівень
  • Третій (освітньо-науковий) рівень
  • Результати внутрішньоінституційних опитувань стейкхолдерів
  • Результати опитування щодо якості освітньої та наукової складової ОНП
  • Результати опитування Викладач очима здобувача
  • Студентський науковий гурток «Міжнародник»
  • Культурно-мистецький центр «Сузір’я»
    • Intoduction
    • Візитка
    • Розклад репетицій
  • Нормативні документи
  • Відомості про самооцінювання освітніх програм
  • Відкриті зустрічі
  • Програми візитів ЕГ
  • Результати оцінювання НПП
  • Студентський науковий гурток «Дебет-Кредит»
  • Студентський науковий гурток «Патріот»
  • Аналіз результатів єдиного державного кваліфікаційного іспиту
  • Студентський науковий гурток "Фінансист"
  • Науковий гурток здобувачів вищої освіти «Державотворець» кафедри теорії та історії держави і права
  • Психологічна допомога
  • Науковий гурток «Актуальні проблеми сучасної математики»
  • Студентський науковий гурток «ТЕГ»
  • Студентський поетичний клуб «Alter Ego»
  • Test page
  • Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти
  • Другий (магістерський) рівень вищої освіти
  • Третій (освітньо-науковий) рівень вищої освіти
  • Студентський науковий гурток «ЛІДЕР»
  • Результати акредитацій ОП
  • Рішення Науково-методичної ради ДПУ
  • Архів вакансій
  • Наші Герої
  • Кар’єра наших випускників
  • Спеціалісти Інформаційно-обчислювального центру

Новини і оголошення аспірантури, докторантури

Розпочалася реєстрація на ЄВІ/ЄВВ для вступу в аспірантуру у 2025 році
Розпочалася реєстрація на ЄВІ/ЄВВ для вступу в аспірантуру у 2025 році
Вітаємо
Вітаємо
Вітаємо!
Вітаємо!
Оголошується конкурс наукових робіт та наукових статей з податкової проблематики для здобувачів вищої освіти та молодих вчених
Оголошується конкурс наукових робіт та наукових статей з податкової проблематики для здобувачів вищої освіти та молодих вчених
Графік захисту дисертацій для здобуття ступеня доктора філософії
Графік захисту дисертацій для здобуття ступеня доктора філософії
Вітаємо!
Вітаємо!
ІІ Всеукраїнський молодіжний конкурс «Юридична освіта майбутнього»
ІІ Всеукраїнський молодіжний конкурс «Юридична освіта майбутнього»
Графік захисту дисертацій для здобуття ступеня доктора філософії
Графік захисту дисертацій для здобуття ступеня доктора філософії

University news

STU and IAPBE signed a Memorandum of Cooperation
STU and IAPBE signed a Memorandum of Cooperation
Vice-Rector of STU participated in an international conference on modern challenges of higher education
Vice-Rector of STU participated in an international conference on modern challenges of higher education
At STU, current economic, financial, and legal issues in the context of European integration and global competition were discussed
At STU, current economic, financial, and legal issues in the context of European integration and global competition were discussed
A short path to an internship in international companies
A short path to an internship in international companies
First place at the World Cup!
First place at the World Cup!
A journalist from the USA visited the State Tax University
A journalist from the USA visited the State Tax University
IMF Resident Representative in Ukraine gave a lecture for STU students
IMF Resident Representative in Ukraine gave a lecture for STU students
World Bank Lead Economist Gave a Guest Lecture to STU Students
World Bank Lead Economist Gave a Guest Lecture to STU Students
International cooperation - new opportunities and prospects for STU students
International cooperation - new opportunities and prospects for STU students
A student of STU is studying in Lithuania under the Erasmus+ program
A student of STU is studying in Lithuania under the Erasmus+ program
INFORMATION ABOUT 
 
 
 
 
  • NEWS
  • FACULTIES, INSTITUTES
  • ADMINISTRATION OF THE STATE UNIVERSITY
  • UNIVERSITY STRUCTURE
  • REBUILDING
  • RECTORATE
  • INTERNATIONAL COOPERATION
  • SCIENTIFIC EVENTS
  • EDUCATIONAL PROGRAMS
  • SCIENTIFIC LIBRARY
OUR ADDRESS
 
 
 
 
31 Universytetska St., Irpin, 08205,
Kyiv region


(044) 363 27 11 Rector's reception
38 (044) 363-27-30 Admissions Committee
38 (067) 367-87-19 Press office (for media representatives only)
pr.usfsu@dpu.edu.ua Admissions Office
11.02@dpu.edu.ua Document management department
OUR RESOURCES
 
 
 
 
 
CONTACTS/QUICK ACCESS
 
 
 
 
  • CONTACT THE STU