Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційна діяльність
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
    • Стратегія розвитку ДПУ
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Інші органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік
    • Стратегія розвитку ДПУ

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    • Антикорупційна діяльність
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

Кафедра менеджменту та публічного управління

Освітні програми 

  • ОП Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу (Бакалавр)
  • ОП Управління комунікаціями та бізнес-процесами (Бакалавр)
  • ОП Проєктний менеджмент (Магістр)
  • ОП Регіональне управління та самоврядування (Магістр)
  • ОНП Публічне управління та адміністрування (Доктор філософії)

Викладачі

  • завідувач кафедри, к.т.н., доцент, Гусятинський Микола Володимирович
  • д. н. держ. упр., професор, Васильєва Олександра Іллівна
  • к.е.н., Немировська Оксана Вікторівна
  • к.е.н., доцент, Мартинович Наталія Олександрівна
  • к.е.н., доцент, Канцур Інна Григорівна
  • д.е.н., професор, Сунцова Олеся Олександрівна
  • к.е.н., доцент, Сидоренко Олексій Миколайович
  • старший викладач, Салямон Віталій Петрович

Загальна інформація

Кафедра менеджменту та публічного управління створена у грудні 2023 року і веде свій літопис з 2000 р., коли у структурі Центру перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників ДПС України була створена кафедра менеджменту. З 2004 року кафедра стала загально університетською. З 2006 року була перейменована на кафедру фінансового менеджменту, з 2011 року – кафедру менеджменту, у зв’язку з отриманням ліцензії на підготовку бакалаврів за галуззю знань 0306 «Менеджмент і адміністрування», напряму підготовки 6.030601 «Менеджмент»; з 2021 року - кафедру соціальної філософії та управління.

Здобутки і напрацювання кафедри у науково-дослідницькій, освітній, організаційній діяльності прославили університет. Імена науково-педагогічних працівників, їх досягнення вписано золотими літерами в історію закладу.

Наступність в діяльності новоствореної кафедри менеджменту та публічного управління – це і врахування досвіду минулого, і його відтворення на якісно новому рівні.

Кафедру очолює Гусятинський Микола Володимирович, кандидат технічних наук, доцент.

Сьогодні, кафедра менеджменту та публічного управління забезпечує підготовку:

  • бакалаврів за спеціальністю 073 «Менеджмент» - освітня програма «Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу»;
  • магістрів за спеціальностями: 073 «Менеджмент» - освітня програма «Проєктний менеджмент»; 281 «Публічне управління та адміністрування» - освітня програма «Регіональне управління та самоврядування»;
  • докторів філософії за спеціальністю 281 «Публічне управління та адміністрування» - освітня програма «Публічне управління та адміністрування».

Здобувачі освітньої програми «Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу» проходять 2-місячне стажування у Варнському університеті (Болгарія), курорт «Золоті Піски».

Випускники освітньої програми «Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу» можуть обіймати такі посади:

  • менеджер ресторану або готелю;
  • директор (начальник) підприємства;
  • директор філії, малого підприємства;
  • завідувач маркетингового відділу;
  • завідувач ресторану або готелю.

Працевлаштування: Підприємства готельно-ресторанного бізнесу.

Випускники освітньої програми «Проектний менеджмент» можуть обіймати такі посади:

  • керівник проектних груп інвестиційних компаній
  • керівник підрозділів та управлінь державних органів казначейства
  • керівник проектів органів місцевого самоврядування

Працевлаштування:

  • Фінансові служби підприємств та організацій;
  • Банківські установи;
  • Інвестиційні компанії та фонди.

Випускники освітньої програми «Публічне управління та адміністрування» можуть обіймати посади в органах державної виконавчої влади; органах місцевого самоврядування; у громадських організаціях; у політичних організаціях (партіях); у закладах вищої освіти тощо.

Працевлаштування:

  • Державна фіскальна служба;
  • Міністерство фінансів України;
  • Державна казначейська Служба України;
  • Фонд державного майна України;
  • Державна фінансова інспекція;
  • Обласні, районні державні адміністрації;
  • Органи місцевого самоврядування.

На кафедрі створено наукову секцію управління з вивчення засад менеджменту і публічного управління та адміністрування. Напрямом діяльності секції є формування у здобувачів вищої освіти здатності творчо підходити до вирішення проблем побудови менеджменту організацій; формування вмінь та навичок виконання управлінських функцій; вироблення здатності приймати обґрунтовані управлінські рішення в різних сферах діяльності; досягати результативності в реалізації як цілей підприємств, так і власних цілей.

Наукова діяльність викладацького складу кафедри спрямована на дослідження актуальних проблем у галузі менеджменту і публічного управління та адміністрування.

Колектив кафедри успішно співпрацює із колегами із закладів вищої освіти Литви, Польщі, Словацької Республіки, а також із вітчизняними академічними та освітніми установами – Інститутом вищої освіти АПН України, Міністерством фінансів України, органами державної влади і місцевого самоврядування та іншими флагманами вітчизняної та світової освіти.

  • Наукова діяльність кафедри
  • Наукова діяльність кафедри у 2020 році
  • Наукова діяльність кафедри у 2021 році
  • Наукова діяльність кафедри у п.п. 2022 року
  • Наукова діяльність кафедри у 2022 році
  • ІІ Міжнародний податковий конгрес (2 листопада 2021 р.)
  • IX МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ (17.03.2022 р.)
  • ВСЕУКРАЇНСЬКА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ (16.03.2023 р.)
  • Програма конференції (16.03.2023 р.)
  • ВСЕУКРАЇНСЬКА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ (24.11.2023 р.)
  • Програма конференції (24.11.2023 р.)
  • Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції (24.11.2023 р.)
  • Науково-методичний семінар в рамках виконання НДР кафедри (22.05.2024)
  • Науково-методичний семінар в рамках виконання науково-дослідної теми НДР (ДіР) «Становлення України як суб’єкта міжнародних відносин в умовах глобальних викликів»
  • Програма пленарного засідання конференції 25 березня 2025 року
  • Збірник конференції 25 березня 2025 року

Гостьові лекції провідних науковців і професіоналів в галузі

  • Гостьова лекція д.іст.н., наукового консультанта ТОВ "Спейс-Гейт" з питань організації туристичної діяльності Лукашенко А.І.
  • Міжнародна гостьова лекція Johana Norberga 
  • Міжнародна гостьова лекція дослідниці Центру сучасної та цифрової історії (Люксембург) Інни Геншоу
Вибіркові дисципліни 2024 року вступу
    • Здобувачі вищої освіти першого (бакалаврського) рівня
      • Силабус_Адміністративний менеджмент
      • Силабус_Рекламний менеджмент
      • Силабус_Управління змінами
      • Силабус_Event-менеджмент
    • Здобувачі вищої освіти другого (магістерського) рівня
      • Силабус_Адміністративний менеджмент
      • Силабус_Європейські проєкти і програми
      • Силабус_Комунікації в управлінні
      • Силабус_Корпоративне управління та соціальна відповідальність
      • Силабус_Корпоративне управління
      • Силабус_Креативний менеджмент
      • Силабус_Менеджмент у фізичній культурі і спорті
      • Силабус_Планування розвитку територій
      • Силабус_Самоменеджменгт лідера місцевого врядування
      • Силабус_Ситуаційний менеджмент
      • Силабус_Управління Startup-проектами
      • Силабус_Управління інноваційними проектами
      • Силабус_Управління персоналом
      • Силабус_Управління розвитком
    • Здобувачі вищої освіти третього (освітньо - наукового) рівня
      • Силабус_Управління розвитком
      • Силабус_Європейські проєкти і програми
      • Силабус_Адміністративний менеджмент
      • Силабус_Управління персоналом
      • Силабус_Публічна політика та GoodGovernance
      • Силабус_Управління проєктами у публічній сфері

Презентація кафедри

Студентський науковий гурток «Менеджер»

Левицький Максим Юрійович
Левицький Максим Юрійович

Кафедри факультету соціально-гуманітарних технологій, спорту та реабілітації

  • Кафедра менеджменту та публічного управління
  • Кафедра соціальних комунікацій, словесності та культури
  • Кафедра іноземних мов
  • Кафедра психології, педагогіки та суспільних дисциплін
  • Кафедра технологій оздоровлення та фізкультурно-спортивної реабілітації
  • Навчальна лабораторія «Тренінговий центр «Human resources (consulting)»
  • Навчальна лабораторія фізичної реабілітації та ерготерапії
  • Центр студентського спорту

До факультету

Контакти
fin_men_12@ukr.net
Корпус В, поверх 3
каб. 324, 310
 
Ми у соціальних мережах
facebook   instagram   tiktok

Новини кафедри менеджменту та публічного управління

Міжнародна гостьова лекція «Introduction to the US System of Intellectual Property»
Міжнародна гостьова лекція «Introduction to the US System of Intellectual Property»
Міжнародна гостьова лекція «Introduction to the US System of Intellectual Property»
Міжнародна гостьова лекція «Introduction to the US System of Intellectual Property»
Гостьова лекція Олени Ларіонової «Роль зовнішнього аудиту у системі державного фінансового контролю України. Міжнародна організація вищих органів аудиту INTOSAI»
Гостьова лекція Олени Ларіонової «Роль зовнішнього аудиту у системі державного фінансового контролю України. Міжнародна організація вищих органів аудиту INTOSAI»
Інтеграція ідей у міжнародний простір
Інтеграція ідей у міжнародний простір
Гостьова лекція начальника Управління контролю у сфері інфраструктури Департаменту контролю (аудиту) у сфері енергетики, природокористування та інфраструктури Рахункової палати України Олени Ларіоновоі
Гостьова лекція начальника Управління контролю у сфері інфраструктури Департаменту контролю (аудиту) у сфері енергетики, природокористування та інфраструктури Рахункової палати України Олени Ларіоновоі
Міжнародна гостьова лекція на тему «Європейський досвід децентралізації та публічного управління: виклики та можливості для України»,
Міжнародна гостьова лекція на тему «Європейський досвід децентралізації та публічного управління: виклики та можливості для України»,
Запрошуємо на міжнародну гостьову лекцію!
Запрошуємо на міжнародну гостьову лекцію!
Про участь у вебінарі «Фабрики статей: чому науковоосвітнім установам варто уникати співпраці із сумнівними партнерами?»
Про участь у вебінарі «Фабрики статей: чому науковоосвітнім установам варто уникати співпраці із сумнівними партнерами?»
Науково-методичний семінар в рамках виконання науково-дослідної теми НДР (ДіР) «Становлення України як суб’єкта міжнародних відносин в умовах глобальних викликів»
Науково-методичний семінар в рамках виконання науково-дослідної теми НДР (ДіР) «Становлення України як суб’єкта міжнародних відносин в умовах глобальних викликів»
Запрошуємо на науково-методичний семінар
Запрошуємо на науково-методичний семінар
Вітаємо здобувачів ОП «Готельно-ресторанний бізнес» з гідним завершенням першого етапу Всеукраїнської студентської олімпіади з дисципліни «Митна справа»!
Вітаємо здобувачів ОП «Готельно-ресторанний бізнес» з гідним завершенням першого етапу Всеукраїнської студентської олімпіади з дисципліни «Митна справа»!
Міжнародна гостьова лекція на тему «UNLOCKING THE POWER OF  DATA: ANINTRODUCTION TO DATA SCIENCE»
Міжнародна гостьова лекція на тему «UNLOCKING THE POWER OF  DATA: ANINTRODUCTION TO DATA SCIENCE»

 Всі новини кафедри менеджменту та публічного управління 

 

ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE