Наглядова рада ДПУ
Наглядова рада Державного податкового університету сформована Міністерством фінансів України 15 грудня 2021 року (наказ № 679) у такому складі:
Склад Наглядової ради Державного податкового університету
- Самоненко Дмитро Анатолійович - державний секретар Міністерства фінансів України, голова Наглядової ради
- Філь Олена Миколаївна - директор Юридичного департаменту, заступник голови Наглядової ради
- Зикова Ольга Ігорівна - директор Департаменту міжнародних зв'язків та організаційно-аналітичної роботи
- Якубівський Володимир Леонідович - директор Департаменту фінансово-економічного планування, аналізу та майнових відносин, секретар Наглядової ради
- Слиш Наталія Миколаївна - директор Проектного офісу Міністерства фінансів України (за згодою)
- Канцуров Олег Олександрович - член Ради нагляду за аудиторською діяльністю Органу суспільного нагляду за аудиторською діяльністю (за згодою)
- Петухов Сергій Ігорович - начальник Управління проведення обов'язкових повних перевірок Національного агентства з питань запобігання корупції (за згодою)
Строк повноважень Наглядової ради становить 5 років.
Відповідно до Закону України «Про вищу освіту» і Статуту Державного податкового університету серед основних завдань Наглядової ради Університету є:
- сприяння розв'язанню перспективних завдань розвитку Університету, залучення фінансових ресурсів для забезпечення діяльності з основних напрямів розвитку і здійснення контролю за їх використанням, ефективній взаємодії Університету з державними органами та органами місцевого самоврядування, науковою громадськістю, суспільно-політичними організаціями та суб'єктами господарської діяльності в інтересах розвитку та підвищення якості освітньої діяльності і конкурентоспроможності Університету;
- громадський контроль за діяльністю Університету тощо.
Члени Наглядової ради мають право:
- брати участь у роботі вищого колегіального органу громадського самоврядування Університету з правом дорадчого голосу;
- брати участь у визначенні стратегії розвитку Університету і контролювати її виконання;
- сприяти залученню додаткових джерел фінансування;
- аналізувати й оцінювати діяльність Університету і ректора Університету;
- контролювати виконання кошторису та / або бюджету Університету і вносити відповідні рекомендації та пропозиції, що є обов'язковим для розгляду ректором Університету.
Члени Наглядової ради мають право бути присутніми на засіданнях Вченої ради Університету, ректорату, органів управління структурними підрозділами Університету.
Організацію роботи Наглядової ради забезпечує секретаріат Наглядової ради, що складається з працівників Міністерства фінансів України, які здійснюють збирання, підготовку матеріалів і протоколів засідань Наглядової Ради.
Регламент роботи Наглядової ради визначається наказом Міністерства фінансів України.
Основною формою діяльності Наглядової ради є її засідання, які відбуваються за потребою, але не рідше ніж один раз на місяць. Рішення про проведення засідання приймає Голова Наглядової ради одноосібно або на вимогу не менше як 1/3 членів Наглядової ради.
Рішення Наглядової ради вважають ухваленим, якщо за нього проголосувало не менше ніж половина складу Наглядової ради. Рішення Наглядової ради підписує її Голова або заступник, що виконує його функції.
Втручання органів державного управління в діяльність Наглядової ради не допускається, окрім випадків, передбачених законодавством України.