Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційна діяльність
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
    • Стратегія розвитку ДПУ
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Інші органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік
    • Стратегія розвитку ДПУ

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    • Антикорупційна діяльність
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

Діяльність кафедри

Навчальні посібники / підручники кафедри

  1. Список навчальної літератури під авторством науково-педагогічних працівників кафедри за 2010-2017 рр.
  2. Список навчальної літератури під авторством науково-педагогічних працівників кафедри за 2018-2022 рр.
  3. Список навчальної літератури під авторством науково-педагогічних працівників кафедри за 2023-

Перелік обов'язкових та вибіркових навчальних дисциплін

  • Перелік навчальних дисциплін закріплених за кафедрою у 2021-2022 н.р.
  • Перелік навчальних дисциплін закріплених за кафедрою у 2022-2023 н.р.
  • Перелік навчальних дисциплін закріплених за кафедрою у 2023-2024 н.р.
  • Перелік навчальних дисциплін закріплених за кафедрою у 2024-2025 н.р.

Графік проведення консультацій та індивідуально-консультаційної роботи

2023-2024 н.р. за І семестр (денна та заочна форма навчання)

2023-2024 н.р. за ІІ семестр (денна та заочна форма навчання)

Сертифіковані дистанційні курси на навчальній платформі Moodle ДПУ:

  1. "Аудит (Модуль 2 «ІТ-аудит»)" Параниця Н.В., к.е.н., Богдан С.В., 16 травня 2019 р.
  2. "Управлінські інформаційні системи в обліку та оподаткування" Краєвський В.М., д.е.н., доцент, 16 травня 2019 р.
  3.  "Навчальний практикум з фінансового обліку із застосуванням ІТ" Остапенко Я.О., к.е.н., доцент, Богдан С.В., 16 травня 2019 р.
  4. "Індетифікація ризиків в обліково-аналітичній системі підприємства" Титенко Л.В., к.е.н., доцент, 16 травня 2019 р.
  5. "Стратегічний управлінський облік  облік" Титеко Л.В., к.е.н., доцент, 16 травня 2019 р.
  6. "Аналітичні системи в логістиці" Титенко Л.В., к.е.н., доцент, 16 вересня 2019 р.
  7. "Бізнес-аналітика та моделювання" Титенко Л.В., Богдан С.В., 15 червня 2020 р.
  8. "Обліково-аналітичне забезпечення економічної безпеки підприємства" Титенко Л.В., 15 червня 2020 р.
  9. "Економетрика" (ЕМММ: економетрика) Паянок Т.М., 15 червня 2020 р.
  10. "Управлінський облік" Титенко Л.В., 15 червня 2020 р.
  11. "Аналіз даних за допомогою R" Краєвський В.М., Богдан С.В., 15 червня 2020 р.
  12. "Системний аналіз та моделювання соціально-економічних процесів" Краєвський В.М., Богдан С.В., 15 червня 2020 р.
  13. "Система національних рахунків" Краєвський В.М., 15.04.2021 р.
  14. "Стратегічний облік в управлінні суб'єктів господарювання" Краєвський В.М., Титенко Л.В.,15.04.2021 р.
  15. "Обгрунтування господарських рішень та оцінювання ризиків" Параниця Н.В.,15.04.2021 р.
  16. "Ризикологія" Параниця Н.В.,15.04.2021 р.
  17. "Моделі в плануванні та прогнозуванні економічної діяльності" Паянок Т,М.,15.04.2021 р.
  18. "Статистичний аналіз даних" Паянок Т.М.,15.04.2021 р.
  19. "Методи економічного та статистичного дослідження" Паянок Т.М., Параниця Н.В., 15.04.2021 р.
  20. "Митна статистика" Параниця Н.В.,15.04.2021 р.
  21. "Математична статистика" Параниця Н.В.,15.04.2021 р.
  22. "Бізнес-аналітика та моделювання ІІ" Титенко Л.В., Богдан С.В.,15.04.2021 р.
  23. "Навчальний практикум з бізнес-аналітики та інформаційних ресурсів облік" Титенко Л.В., Богдан С.В.,15.04.2021 р.
  24. "Інформаційні системи і технології в обліку і оподаткуванні" Мискін Ю.І., Пілевич Д.С., 13.05.2021 р.
  25. "Система електронної звітності" Пілевич Д.С., 13.05.2021 р.
  26. "Статистика" Краєвський В.М., Параниця Н.В., Остапенко Я.О., 13.05.2021 р.
  27. "Математичні методи, моделі та інформаційні технології в наукових дослідженнях" Паянок Т.М., 10.06.2021 р. 
  28. "Аналітичні технології в логістиці" Титенко Л.В., 10.06.2021 р.

Стейкхолдери

  1. Меморандум про співпрацю з ТОВ "Ю-КОНТРОЛ", 2024 р.
  2. MEMORANDUM OF COOPERATION Between Baltic International Academy, Riga, Latvia and State Tax University, Irpin, Ukraine, 2024 р.
  3. Договір про співпрацю з ТОВ "Системи для бізнесу 2018", 2023 р.
  4. Договір про співпрацю з ТОВ "ЄЗВІТ", 2021 р.
  5. Договір про співпрацю з ТОВ "Науково-консалтингова компанія "Інноваційні програми"", 2020 р.
  6. Меморандум про взаємодію і співпрацю з ТОВ "Ю-КОНТРОЛ", 2019 р.
  7. Договір про співробітництво з ТОВ "Інтелект-Сервіс", 2019 р.

Рецензії на ОПП "Облік, податковий аудит та бізнес-аналітика"

Рецензія головного державного ревізора-інспектора  Морозюка А.М.

 

Наукова діяльність

  • Кафедральні науково-дослідні теми

Монографії

  1. Аналітика та прогнозування соціально-економічних процесів і податкових надходжень: монографія /[Паянок Т. М., Лаговський В. В., Краєвський В. М. та ін.]. К.: ЦП «Компринт», 2019. 426 с.

Збірники тез конференцій:

  1. Збірник тез за матеріалами Х Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції "Математичні методи та моделі в оподаткуванні, бізнесі, економіці"10–16 листопада 2014 р.
  2. Збірник тез за матеріалами ХІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції "Математичні методи та моделі в оподаткуванні, бізнесі, економіці" 1–8 грудня 2015 р.
  3. Збірник тез за матеріалами ХІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції "Математичні методи та моделі в оподаткуванні, бізнесі, економіці" 21-27 листопада 2016 р.
  4. Збірник тез за матеріалами ХІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції "Математичні методи та моделі в оподаткуванні, бізнесі, економіці" 4–10 грудня 2017 р.
  5. Збірник тез за матеріалами ХІV Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції "Обліково-аналітичні і статистичні методи та моделі в оподаткуванні, бізнесі, економіці" 26 листопада – 3 грудня 2018 р.
  6. Збірник тез за матеріалами ХV Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції "Обліково-аналітичні і статистичні методи та моделі в оподаткуванні, бізнесі, економіці" 30 листопада – 5 грудня 2019 р.
  7. Збірник тез за матеріалами ХVІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції "Обліково-аналітичні і статистичні методи та моделі в оподаткуванні, бізнесі, економіці" 25 листопада – 1 грудня 2020 р.
  8. Збірник тез за матеріалами ХVІ І Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції "Обліково-аналітичні і статистичні методи та моделі в оподаткуванні, бізнесі, економіці" 25 листопада – 1 грудня 2021 р.
  9. Збірник тез за матеріалами ХVІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції "Обліково-аналітичні і статистичні методи та моделі в оподаткуванні, бізнесі, економіці" 15-21 травня 2023 р.
  10. Збірник тез за матеріалами ІХХ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції "Обліково-аналітичні і статистичні методи та моделі в оподаткуванні, бізнесі, економіці" 20-26 листопада 2023 р.
  11. Збірник тез за матеріалами ХХ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції "Обліково-аналітичні і статистичні методи та моделі в оподаткуванні, бізнесі, економіці" 18-22 листопада 2024 р.

Заходи кафедри

  1. Звіт завідувача кафедри за 2014-2015 н.р.
  2. Звіт завідувача кафедри за 2015-2016 н.р.
  3. Звіт завідувача кафедри за 2016-2017 н.р.
  4. Звіт завідувача кафедри за 2017-2018 н.р.
  5. Звіт завідувача кафедри за 2018-2019 н.р.
  6. Звіт завідувача кафедри за 2019-2020 н.р.
  7. Звіт завідувача кафедри за 2020-2021 н.р.
  8. Звіт завідувача кафедри за 2021-2022 н.р.
  9. Звіт завідувача кафедри за 2022-2023 н.р.
  10. Звіт завідувача кафедри за 2023-2024 н.р.
  11. Звіт завідувача кафедри за 2024-2025 н.р.

Профорієнтаційна робота кафедри

  1. Запрошуємо здобути ступінь магістра за спеціальністю 071 «Облік і оподаткування» за ОПП «Управлінський облік та бізнес-аналітика» 2022 р.
  2. Запрошуємо здобути ступінь бакалавра за спеціальністю 071 «Облік і оподаткування» за ОПП «Облік, податковий аудит та бізнес-аналітика» 2022 р.

Анкетування

  1. Опитування студентів щодо вивчення дисциплін кафедри
  2. Опитування  "Освітня програма очима випускників"
  3. Опитування "Освітня програма очима здобувачів вищої освіти"
  4. Опитування "Академічна доброчесність та вирішення конфліктних ситуацій в ДПУ"
  5. Опитування "Освітня програма очима роботодавців"
  6. Опитування "Освітня програма очима НПП"
  7. Опитування випускників, що навчалися за ОПП 

 

  1. Результати анкетування, щодо вивчення дисципліни «Економетрика»  «Викладач кафедри очима студентів»
  2. Результати опитування здобувачів вищої освіти про академічну доброчесність та вирішення конфліктних ситуацій в ДПУ
  3. Результати опитування "Результати профорієнтаційної роботи через призму вступної компанії 2023 р."

Інтернаціоналізація (міжнародне підвищення кваліфікації)

Іщенко Віталій Вікторович, к.е.н.

  1. Netherlands Business Academy International scientific and methodological internship  «Modern finance global challenges and current trends» 60 hours (2 ECTS) from 10.06.2024 to 23/06/2024 IF № 23/06/24 June, 2024.
  2. Американська Рада з міжнародної освіти: ACTRA/ACCELS "Академічна доброчесність: онлайн-курс для викладачів", 60 год. сертифікат від 06.11.2024.

Краєвський В.М., д.е.н., професор, директор ННІ ОАА

  1. Балтийський науково-дослідний інститут проблем трансформації економічного простору з 20.07.2020 р. по 07.08.2020. "Інноваційні освітні технології: европейський досвід та його впровадження в підготовку фахівців з економіки та управління", 180 год (6 ЕКТС), сертифікат С 20200721.
  2. Науково-дослідний інститут економічного розвитку (м.Київ, Україна) та Східноєвропейський центр фундаментальних досліджень (м. Прага, Чеська Республіка) з 012.11.2021р. по 10.12.2021 р. за напрямком: "Законодавство України про вищу освіту. Організація навчальної роботи закладу вищої освіти. Організація наукової роботи закладу вищої освіти. Актуальні проблеми організації роботи факультету. Управління факультетом. Організація наукової роботи здобувачів вищої освіти", 180 год (6 ЕКТС) сертифікат №094-38806258 від 10.12.2021.
  3. Netherlands Business Academy International scientific and methodological internship  «Modern finance global challenges and current trends», 60 hours (2 ECTS) from 10.06.2024 to 23/06/2024 IF № 23/06/24 June, 2024.

Підвищення кваліфікації науково-педагогічними працівниками

Іщенко Віталій Вікторович, к.е.н.

  1. Онлайн-курс Prometheus "Критичне мислення для освітян", 30 год., сертифікат від 06.11.2024.
  2. Онлайн-курс Prometheus "Освітні інструменти критичного мислення", 60 год., сертифікат від 06.11.2024.
  3. Онлайн-курс Prometheus "Впровадження інновацій в школах", 60 год., сертифікат від 06.11.2024.

Краєвський В.М., д.е.н., професор, директор ННІ ОАА

  1. Комплексна система автоматизації підприємства " IS-pro", 30 год., сертифікат № 150362 та № 150357 від 22.08.2019.
  2. Київський національний економічний університет "Введення до Data Analysis R", 30 год., сертифікат №1504, від 05.10.2019.
  3. Національний університет біоресурсів і природокористування України "Нормативні, організаційні та змістовно-процесуальні засади формування європейського виміру забезпечення якості вищої освіти в контексті інтернаціоналізації освітнього простору" - 35 год, "Управління вищим навчальним закладом як суб’єктом" - 35 год, "Сучасний стан інформатизації навчального процесу в університетах: основні види інформаційно-комунікаційних засобів та їх функціональне призначення" - 40 год, "Бізнес-аналіз в Excel" - 40 год, свідоцтво від 9.11.2022. СС 00493706/017338-22, всього 150 год (5 ЕКТС).
  4. Аудиторська фірма "Наша бухгалтерія" завершив курс "ТЦУ: від теорії до практики", 24 год, сертифікат №2024-01, від 21.12.2024.

Силабуси дисциплін

Ступінь вищої освіти - бакалавр

  1. Бізнес-аналітики та моделювання
  2. Економетрика
  3. Економетрика 076
  4. Економіко-математичне моделювання: економетрика
  5. Економічна статистика
  6. Економічні ризики та методи їх вимірювання
  7. Інформаційно-аналітичні ресурси управління особистими фінансами
  8. Інформаційні системи і технології в обліку і оподаткуванні
  9. Моделі в плануванні та прогнозуванні економічної діяльності
  10. Моделі та методи прийняття рішень в аналізі та аудиті
  11. Моделі та методи прийняття рішень в оподаткуванні
  12. Міжнародна статистика
  13. Митна статистика
  14. Навчальний практикум з бізнес-аналітики та інформаційних ресурсів обліку
  15. Навчальний практикум з бізнес-аналізу та моделювання бізнес-процесів
  16. Тренінг-курс з бізнес-аналітика та моделювання
  17. Навчальний практикум з обліково-аналітичного забезпечення управління з використанням ІТ
  18. Обгрунтування господарських рішень і оцінювання ризиків
  19. Обліково-аналітичне забезпечення економічної безпеки підприємства
  20. Податкова статистика та статистична звітність
  21. Прикладні програми аналізу, статистичних даних та моделювання
  22. Прикладна статистикаа та статистична звітність
  23. Ризикологія
  24. Системний аналіз та моделювання соціально-економічних процесів
  25. Системи електронної звітності
  26. Система національних рахунків
  27. Статистика 292
  28. Статистика 051, 072,076
  29. Статистика 071
  30. Технології збереження та обробки статистичних даних
  31. Управлінський облік
  32. Фінансова статистика

Ступінь вищої освіти - магістр

  1. Аналітика та моделювання явищ і процесів у міжнародному  оподаткуванні
  2. Аналітика та прогнозування економічних процесів
  3. Аналітичні технології в логістиці
  4. Бізнес-посередництво та візуалізація  аналітики
  5. Бізнес-розвідка та ідентифікація корпоративного шахрайства
  6. Економічні ризики та методи їх вимірювання
  7. Ідентифікація ризиків в обліково-аналітичній системі підприємства
  8. Моделі в плануванні та прогнозуванні ЗЕД
  9. Моделі та методи прийняття рішень в оподаткуванні
  10. Моделювання та прогнозування процесів у міжнародній економічній діяльності
  11. Обліково-аналітичне забезпечення ЗЕД
  12. Обліково-аналітичне забезпечення управління ефективністю бізнесу
  13. Організація обліково-аналітичної діяльності
  14. Податкове планування і прогнозування на підприємстві
  15. Прикладна статистика  
  16. Прикладний економетричний аналіз та прогнозування соціально-економічних процесів
  17. Системи обліково-аналітичного забезпечення в економіці
  18. Статистичний аналіз даних
  19. Стратегічний управлінський облік
  20. Технології збереження та обробки статистичних даних
  21. Технологія оброблення великих масивів даних
  22. Управлінські інформаційні системи в обліку та оподаткуванні
  23. Фінансове моделювання у прийнятті рішень в оподаткуванні

Презентація кафедри

  • Презентація кафедри 2018-2019 н.р.
  • Перспективний план розвитку кафедри на 2020-2024 рр.
  • Презентація кафедри 2022-2023 н.р.
  • Презентація кафедри 2024-2025 н.р.
State Tax University
State Tax University
  • Загальна інформація
  • Вступ до докторантури, аспірантури
  • Освітньо-наукові програми
  • Форми документів
  • Нормативно-правова база
  • Зміни до порядку підготовки здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії у закладах вищої освіти
  • Графік освітнього процесу доктора філософії PhD

Докторантура

  • More information about the Department
  • Інститут підвищення кваліфікації та післядипломної освіти
    • Контакти
  • Дні відкритих дверей
  • Публічна інформація
  • Організація освітнього процесу
  • Якість освіти
    • Перший (бакалаврський) рівень
  • Вартість навчання
  • Військова кафедра
  • Студмістечко
  • Правила прийому
  • Приймальна комісія
  • Дуальна освіта
  • Аспірантура
  • Наукова робота
  • Наукова бібліотека
  • Студенту
  • Освітній процес
  • Структура
  • Оплата за освітні послуги
  • Бібліотека
  • Безбар’єрний освітній простір
  • Відділ післядипломної освіти
  • Описи освітніх програм
  • Присвоєна акредитація
  • Міжнародна співпраця
  • Міжнародні інвестиції
  • Вчена рада
  • Факультети та інститути
  • Викладачі
  • Загальний перелік
  • Ліцензія
  • Штатний розпис
  • Звіти
  • Регулювання освітнього процесу
  • Правила поведінки
  • Нормативна база
  • Фінансовий звіт
  • План закупівель
  • Відкриті дані
  • Бюджет ЗВО
  • Розклад занять
  • Наукові видання
  • Викладачі кафедри публічних фінансів
  • Тести підготовки до ЗНО
  • Бібліотека
  • Про кафедру
  • Викладачі
  • Викладачі факультету фінансів та цифрових технологій
  • Викладачі інституту права
  • Викладачі факультету податкової справи, обліку та аудиту
  • Викладачі навчально-наукового інституту економічної безпеки та митної справи
  • Викладачі факультету соціально-гуманітарних технологій та менеджменту
  • Методичні матеріали (Факультет фінансів та цифрових технологій)
  • Література кафедр (Факультет фінансів та цифрових технологій)
  • Література кафедр(Факультет податкової справи, обліку та аудиту)
  • Методичні матеріали(ННІ Права)
  • Література кафедр(ННІ Права)
  • Методичні матеріали(ННІ економічної безпеки та митної справи)
  • Література кафедр(ННІ економічної безпеки та митної справи)
  • Методичні матеріали(Факультету соціально-гуманітарних технолоій та менеджменту)
  • Література кафедр(Факультету соціально-гуманітарних технологій та менеджменту)
  • Спрощені закупівлі
  • Відкриті торги
  • Переговорна процедура
  • Методичні матеріали (Факультет податкової справи, обліку та аудиту)
  • Освітні програми факультету фінансів та цифрових технологій
  • Освітні програми факультету податкової справи, обліку та аудиту
  • Освітні програми нні права
  • Освітні програми ННІ економічної безпеки та митної справи
  • Освітні програми факультету соціально-гуманітарних технологій та менеджменту
  • Бакалавр
  • Магістр
  • Master`s Degree
  • PHD
  • Оствітньо-наукові програми
  • Етапи вступу
  • Перелік вступних випробувань
  • Правила прийому
  • Строки вступу
  • Вступні випробування
  • Школяр
  • Конкурси та Олімпіади
  • Юнацькі школи
  • Мапа сайту
  • Відділ аспірантури, докторантури
  • Рада молодих вчених
  • Наукове товариство студентів та курсантів
  • Відділ організації та супроводження наукової діяльності
  • 051 Економіка
  • 071 Облік і оподаткування
  • 072 Фінанси банківська справа, страхування
  • 081 Право
  • 281 Публічне управління та адміністрування
  • НЛ "Юридична клініка"
  • Кафедра міжнародного права та права Європейського Союзу
  • Кафедра кримінальної юстиції
  • Кафедра теоретико-правових дисциплін
  • Кафедра публічного права
  • Кафедра приватного права
  • Новини факультету податкової справи, обліку та аудиту
  • Новини кафедри економічної політики
  • Новини кафедри адміністративного права, процесу та митної безпеки
  • Новини кафедри правоохоронної діяльності
  • Новини факультету фінансів та цифрових технологій
  • Вся інформація з музею
  • Новини Ради молодих вчених
  • Всі новини кафедри кримінальних розслідувань
  • Всі новини студентського наукового гуртка «Патріот»
  • Новини кафедри менеджменту та публічного управління
  • Новини кафедри технологій оздоровлення та фізкультурно-спортивної реабілітації
  • Всі новини кафедри психології, педагогіки та суспільних дисциплін
  • Новини кафедри економіки та економічної безпеки
  • Новини кафедри митної справи та товарознавства
  • Грантові можливості
  • Всі новини наукової бібліотеки
  • Наукові заходи
  • Новини кафедри кримінальної юстиції
  • Новини кафедри теорії та історії держави і права
  • Новини навчальної лабораторії «Юридична клініка»
  • Всі новини кафедри публічного права
  • Новини кафедри правничої лінгвістики
  • Всі новини кафедри публічних фінансів
  • Новини кафедри фінансових ринків та технологій
  • Новини кафедри комп’ютерних та інформаційних технологій і систем
  • Новини кафедри кібернетики та прикладної математики
  • Новини кафедри управління та бізнес-адміністрування
  • Всі новини кафедри приватного права
  • Всі новини НДІ фінансової політики
  • Всі новини розділу Erasmus+ та Jean Monnet
  • Новини факультет соціально-гуманітарних технологій та менеджменту
  • Новини навчально-наукового інституту права
  • Новини ННІ економічної безпеки та митної справи
  • Факультет податкової справи, обліку та аудиту(детальніше)
  • Структура
  • Студентська молода науа це?
  • Постійно діючі клуби НТСК
  • Контакти
  • Детальніше про кафедру фізичного виховання, спорту та здоров'я
  • Кафедри правоохоронної діяльності(детальніше)
  • Мотиваційний лист
  • Міжнародна діяльність
  • Історія
  • Партнери
  • Конференція трудового колективу
  • Антикорупційна діяльність
  • Рейтинги навчання студентів
  • Візитівка
  • Скринька довіри
  • HMT
  • Докторантура
  • Антикорупційні документи
  • Структура університету
  • Профспілкова організація
  • Гранти і проєкти
  • Поштаренко Оксана Вікторівна
  • Репеха Наталія Іванівна
  • Відбудова
  • Запрошуємо на навчання
  • Спеціалізовані вчені ради
  • Нормативно-правове забезпечення освітнього процесу
  • Склад Науково-методичної ради
  • Науково-методична рада ДПУ
  • Нормативне забезпечення
  • Грантові можливості для студентів
  • Всі новини кафедри соціальних комунікацій, словесності та культури
  • Новини кафедри іноземних мов
  • Новини навчальної лабораторії «Тренінговий центр «Human resources (consulting)»
  • Весь архів новин кафедри іноземних мов
  • Історія України. Тест-2023
  • Всі тести
  • Математика. Тест-2023
  • Українська мова. Тест-2023
  • Англійська мова. Тест-2023
  • Всі новини кафедри фіскального адміністрування
  • Новини кафедри аудиту та економічного аналізу
  • Новини кафедри військової підготовки
  • Всі новини кафедри обліку та консалтингу
  • Новини кафедри обліку та аудиту
  • Новини кафедри економічної політики, маркетингу та бізнес-аналітики
  • Всі новини кафедри міжнародного права
  • Новини міжнародної діяльності
  • Speaking Club
  • ЦЕНТРАЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНО-АДМІНІСТРАТИВНИЙ КОРПУС (КОРПУС А)
  • СПОРТИВНА ЗАЛА ЦЕНТРАЛЬНОГО КОРПУСУ (КОРПУС А, А5)
  • АКТОВА ЗАЛА (КОРПУС А)
  • КОРПУС НАВЧАЛЬНО-НАУКОВОГО ІНСТИТУТУ ПРАВА (КОРПУС А10)
  • НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР (КОРПУС А6)
  • НАВЧАЛЬНИЙ КОРПУС З ПОТОКОВИМИ АУДИТОРІЯМИ (КОРПУС А1)
  • КОРПУС НАВЧАЛЬНО-НАУКОВОГО ІНСТИТУТУ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ТА МИТНОЇ СПРАВИ (КОРПУС А9)
  • ХАРЧОБЛОК (КОРПУС А7)
  • КОНФЕРЕНЦ-КОМПЛЕКС (КОРПУС А7/1)
  • АДМІНІСТРАТИВНА БУДІВЛЯ (КОРПУС М)
  • ГУРТОЖИТОК №1
  • ГУРТОЖИТОК
  • ГУРТОЖИТОК №2
  • ГУРТОЖИТОК №3
  • КОМПЛЕКС ГУРТОЖИТКІВ
  • ПРИЙМАЛЬНА КОМІСІЯ ДПУ ТА НАВЧАЛЬНИЙ КОРПУС (КОРПУС А8)
  • СПОРТКОМПЛЕКС ДЕРЖАВНОГО ПОДАТКОВОГО УНІВЕРСИТЕТУ З ФІЗКУЛЬТУРНО-РЕАБІЛІТАЦІЙНИМ ЦЕНТРОМ ТА НАДБУДОВОЮ НАВІСУ НАД ТРИБУНАМИ
  • Каталог вибіркових дісциплін
  • Опитування
  • Групи забезпечення освітніх програм
  • Спеціальності на факультетах
  • Анонси та оголошення
  • Конкурс
  • Олімпіада
  • Дні гостинності
  • Всеукраїнський мистецький конкурс "Податкова абетка", "Сьогодення податкової та митної справи"
  • Всеукраїнський інтелектуальний конкурс "Податківець майбутнього"
  • Всеукраїнський конкурс "Податківець майбутнього"
  • Студентська рада ФСГТСТ
  • Контакти ДПУ
  • Голова Студентського парламенту
  • Cтудентський омбудсмен
  • Student Ombudsman
  • Cклад Офісу студентського омбудсмена
  • Composition of the Student Ombudsman's Office
  • Основні документи Офісу студентського омбудсмена
  • Key documents of the Student Ombudsman's Office
  • Заступник голови Студентського парламенту
  • Секретар Студентського парламенту
  • Відділи Студентського парламенту
  • Документи Студентського парламенту
  • Науковий гурток кафедри адміністративного права, процесу та митної безпеки «Промінь»
  • Наукове товариство студентів «Детектив»
  • Educational programs of the Faculty of Social and Humanitarian Technologies, Sports and Rehabilitation
  • Інструкція вступнику
  • Віртуальна галерея Мистецького конкурсу
  • Випускникам ДПУ
  • Випускникам ДПУ (контакт)
  • exp
  • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Опалений війною
  • Другий (магістерський) рівень
  • Третій (освітньо-науковий) рівень
  • Результати внутрішньоінституційних опитувань стейкхолдерів
  • Результати опитування щодо якості освітньої та наукової складової ОНП
  • Результати опитування Викладач очима здобувача
  • Студентський науковий гурток «Міжнародник»
  • Культурно-мистецький центр «Сузір’я»
    • Intoduction
    • Візитка
    • Розклад репетицій
  • Нормативні документи
  • Відомості про самооцінювання освітніх програм
  • Відкриті зустрічі
  • Програми візитів ЕГ
  • Результати оцінювання НПП
  • Студентський науковий гурток «Дебет-Кредит»
  • Студентський науковий гурток «Патріот»
  • Аналіз результатів єдиного державного кваліфікаційного іспиту
  • Студентський науковий гурток "Фінансист"
  • Науковий гурток здобувачів вищої освіти «Державотворець» кафедри теорії та історії держави і права
  • Психологічна допомога
  • Науковий гурток «Актуальні проблеми сучасної математики»
  • Студентський науковий гурток «ТЕГ»
  • Студентський поетичний клуб «Alter Ego»
  • Test page
  • Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти
  • Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти (2024 рік)
  • Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти (2025 рік)
  • Другий (магістерський) рівень вищої освіти
  • Другий (магістерський) рівень вищої освіти (2024 рік)
  • Другий (магістерський) рівень вищої освіти (2025 рік)
  • Третій (освітньо-науковий) рівень вищої освіти
  • Третій (освітньо-науковий) рівень вищої освіти (2024 рік)
  • Третій (освітньо-науковий) рівень вищої освіти (2025 рік)
  • Студентський науковий гурток «ЛІДЕР»
  • Результати акредитацій ОП
  • Рішення Науково-методичної ради ДПУ
  • Архів вакансій
  • Наші Герої
  • Кар’єра наших випускників
  • Спеціалісти Інформаційно-обчислювального центру
  • Науковий гурток кафедри адміністрування податків
  • Науковий гурток здобувачів вищої освіти Legal Lingua Lab
  • Третій (освітньо-науковий) рівень (2024 рік)
  • Третій (освітньо-науковий) рівень (2025 рік)

Новини і оголошення аспірантури, докторантури

Онлайн-вступ до аспірантури, покроковий алгоритм
Онлайн-вступ до аспірантури, покроковий алгоритм
Оголошення для вступників до аспірантури!
Оголошення для вступників до аспірантури!
Розпочалася реєстрація на ЄВІ/ЄВВ для вступу в аспірантуру у 2025 році
Розпочалася реєстрація на ЄВІ/ЄВВ для вступу в аспірантуру у 2025 році
Вітаємо
Вітаємо
Вітаємо!
Вітаємо!
Оголошується конкурс наукових робіт та наукових статей з податкової проблематики для здобувачів вищої освіти та молодих вчених
Оголошується конкурс наукових робіт та наукових статей з податкової проблематики для здобувачів вищої освіти та молодих вчених
Графік захисту дисертацій для здобуття ступеня доктора філософії
Графік захисту дисертацій для здобуття ступеня доктора філософії
Вітаємо!
Вітаємо!
ІІ Всеукраїнський молодіжний конкурс «Юридична освіта майбутнього»
ІІ Всеукраїнський молодіжний конкурс «Юридична освіта майбутнього»
Графік захисту дисертацій для здобуття ступеня доктора філософії
Графік захисту дисертацій для здобуття ступеня доктора філософії
ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE