Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційні документи
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші дорадчі органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
    • Стратегія розвитку ДПУ
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT / ЗНО
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Інші дорадчі органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік
    • Стратегія розвитку ДПУ

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    Антикорупційна діяльність

    • Скринька довіри
    • Антикорупційні документи
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT / ЗНО
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

Міжнародна науково-практична конференція молодих вчених: нові реалії, цифрові інновації та технологічні тренди

Сьогодні, 15 травня 2025 року, відбулася Міжнародна науково-практична конференція здобувачів вищої освіти та молодих учених «Економіка і бізнес: нові реалії, технологічні тренди, цифрові інновації», яка зібрала учасників з України, Польщі, Чехії, Словаччини, Угорщини та Індії.

Організаторами виступили МОН України, Мінфін України, ЛНУ імені Івана Франка, Державний податковий університет, НУ «Львівська політехніка», КПІ ім. І. Сікорського, та низка провідних університетів Європи й Азії.

Конференція охопила 10 актуальних напрямів, серед яких:

  • цифровізація економіки та публічного управління
  • криптовалюти і метавсесвіти
  • smart-технології для сталого розвитку
  • інформаційні технології в бізнесі
  • кібербезпека та цифровий добробут

Ця подія об’єднала амбітних дослідників, викладачів та студентів, що прагнуть формувати наукове майбутнє вже сьогодні

Учасники представили інноваційні ідеї та дослідження з використанням сучасних цифрових рішень:

  • Юрій Бариляк (ЛНУ ім. Івана Франка) досліджував цифровізацію бізнес-процесів у логістиці.
  • Віталій Кульбаченко (Державний податковий університет) презентував розробку IoT-системи відстеження руху сонця.
  • Кароліна Hyski (Польща) представила аналіз поведінки споживачів покоління Z.
  • Юлія Дідун (Львівська політехніка) показала інтелектуальну систему прогнозування довголіття.
  • Софія Тимчишин  (ЛНУ ім. Івана Франка) продемонструвала візуалізацію бізнес-даних Roshen у Power BI.
  •  Антон Лащенко (Державний податковий університет) представив аналіз сучасних тенденцій розробки ПЗ для електронної комерції
  • Сергій Бур’ян (Державний податковий університет) поділився практикою інтеграції Telegram з JIRA Service Desk.
  • Наталія Трибусовська (Хмельницький університет управління та права ім. Леоніда Юзькова) поділилася результатами дослідження тенденцій розвитку підприємств водопровідно-каналізаційної галузі

Усі учасники  активно обговорювали інновації, ставили запитання та обмінювались досвідом. Відбулося глибоке занурення у тематику цифрових трансформацій.

Такі заходи спонукають та надихають на нові відкриття, об’єднують однодумців і дають можливість реалізувати себе у науці! Дякуємо організаторам!

Нарада зі здобувачами вищої освіти КБ-22-1 та ЦДБ-22-1 щодо питань навчальної практики

Друзі, маємо чудову можливість поділитися з Вами подією, що відбулася 13.05.2025 року, а саме нарада зі здобувачами вищої освіти КБ-22-1 та ЦДБ-22-1 щодо питань навчальної практики, яка  проводилася к.пед.н., старшим дослідником, доцентом кафедри комп’ютерних та інформаційних технологій і систем Грищенко Світланою. На зустріч були запрошені провідний фахівець відділу безпеки, охорони праці та цивільного захисту Рябенко Марина та Монастирська Юлія  провідний фахівець відділу профорієнтації, практики та кар'єрного розвитку. Під час зустрічі було розглянуто проблемні питання які виникають у здобувачів вищої освіти перед проходженням і оформлення документів з практики та доведено, що практика надає студентам можливість отримання первинних знань про професію; набуття додаткових теоретичних знань і практичних умінь, виконання майбутніх службових обов’язків;  практичного застосування здобутих на кафедрі теоретичних знань, удосконалення практичних умінь і навиків на виробництві компаній.

Це дає можливість здобувачам вищої освіти  краще зрозуміти суть спеціальності, за якою він навчається, та набути практичного досвіду роботи у компаніях і розкрити себе з кращого боку, щоб компанія була зацікавлена взяти його на роботу.

Передзахист кваліфікаційних робіт в академічних групах КБ-22-1 та ЦДБ-22-1

Здобувачі вищої освіти за ОП "Інформаційні управляючі системи і технології (за галузями)" та "Технології цифрового дизайну" представили свої кваліфікаційні роботи. Більшість представлених проєктів засвідчили високий рівень підготовки студентів. Були розроблені різноманітні застосунки на основі штучного інтелекту, комп'ютерні ігри, функціональні вебсайти та ін. Здобувачам залишається звернути увагу на отримані зауваження та швидше доопрацювати свої роботи. Бажаємо успіхів на захисті! 

Захист курсових робіт з дисципліни "Технологія створення програмних продуктів"

Відбувся захист курсових робіт з дисципліни "Технологія створення програмних продуктів". Здобувачі вищої освіти з академічних груп КБ-22-1 і ЦДБ-22-1 представили різноманітні та цікаві проєкти, серед яких: CRM-системи, комп'ютерні ігри, боти для Discord і Telegram, вебзастосунки та ін. Частина цих проєктів вже функціонує, інші ще перебувають у розробці, а студенти отримали важливий досвід створення власних програмних продуктів.

https://stu-fintech-simulator.web.app/

Круглий стіл "Напрями удосконалення освітньо-професійної програми "Комп’ютерні інтелектуальні технології" другого (магістерського) рівня спеціальності F3 Комп’ютерні науки галузі знань F Інформаційні технології".

Сьогодні, 29.04.2025, відбувся Круглий стіл  ”Напрями удосконалення освітньо-професійної програми “Комп’ютерні інтелектуальні технології“ другого (магістерського) рівня спеціальності F3 Комп’ютерні науки галузі знань F Інформаційні технології”.

Мета його проведення: формування ОПП, зміст якої відповідатиме сучасним тенденціям розвитку галузі ІТ та потребам стейкхолдерів, а також встановленим нормативним вимогам якості вищої освіти та рекомендаціям Європейського простору вищої освіти.

До участі у Круглому столі долучилися зовнішні та  внутрішні стейкхолдери: професорка кафедри інформаційної безпеки та комп’ютерної інженерії, факультет інформаційних технологій і систем Черкаського державного технологічного університету, д.т.н., професор Бабенко В.Г.; начальник управління інформаційних технологій ГУ ДПС в Івано-Франківській області, к.е.н., доцент Бойчук Р.М.; професор кафедри систем штучного інтелекту Національного університету «Львівська політехніка», д.т.н., професор Виклюк Я.І.; завідувач відділу “Віртуальний центр цифрових інновацій” Державної наукової установи «Київський академічний університет», к.т.н., с.н.с. Ночвай В.І; заступник начальника управління-начальник відділу адміністрування єдиного внеску управління оподаткування фізичних осіб ГУ ДПС у Львівській області, д.е.н., професорка Скупейко В.В.; завідувачка кафедри цифрової економіки та бізнес-аналітики Львівського національного університету імені Івана Франка, д.е.н., професорка Шевчук І.Б.; випускники магістерської програми “Інформаційні управляючі системи і технології в економіці” спеціальності 122 Комп’ютерні науки: Богомольний Олександр та Коротун Артем; здобувачі вищої освіти магістерської програми “Інформаційні управляючі системи і технології в економіці” спеціальності 122 Комп’ютерні науки: Кульбаченко Віталій та Лащенко Антон та НПП кафедри комп'ютерних та інформаційних технологій і систем.

У форматі конструктивного діалогу було розглянуто мету ОПП та її особливості, методи викладання та учіння, систему оцінювання знань, програмні компетентності та  результати навчання, їх кореляцію з освітніми компонентами.

Дякуємо всім учасникам за підтримку, позитивні відгуки, надані професійні рекомендації та слушні зауваження щодо покращення змісту ОПП “Комп’ютерні інтелектуальні технології“, а також пропозиції щодо участі в освітньому процесі — у проведені гостьових лекцій.

Нарада зі здобувачами вищої освіти груп КБ-21-1, ЦДБ-21-1, КМІз-24-1, КМІ-24-1, КМІ-24-2 щодо питань інструктажу з техніки безпеки

Друзі, маємо чудову можливість поділитися з Вами подією, що відбулася 15.04.2025 року, а саме нарада зі здобувачами вищої освіти КБ-21-1, ЦДБ-21-1, КМІз-24-1, КМІ-24-1, КМІ-24-2 щодо питань інструктажу з техніки безпеки з переддипломної практики, яка проводилася к.пед.н., старшим дослідником, доцентом кафедри комп’ютерних та інформаційних технологій і систем Світланою Грищенко, фахівцем відділу безпеки, охорони праці та цивільного захисту Ігорем Чабаном та начальником відділу профорієнтації, практики та кар’єрного розвитку Валентиною Тарнавською.

Під час якої був проведений інструктаж з техніки безпеки на практиці, а також були розглянуті проблемні питання які виникають у здобувачів вищої освіти перед проходженням і оформлення документів з практики та доведено, що практика надає студентам можливість отримання первинних знань про професію; набуття додаткових теоретичних знань і практичних умінь, виконання майбутніх службових обов’язків;  практичного застосування  здобутих на кафедрі теоретичних знань,  удосконалення практичних умінь і навиків на виробництві компаній.

Це дає можливість здобувачам вищої освіти краще зрозуміти суть спеціальності, за якою він навчається, та набути практичного досвіду роботи у компаніях і розкрити себе з кращого боку, щоб компанія була зацікавлена взяти його на роботу.

Сторінка 1 із 12

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Кафедри факультету фінансів та цифрових технологій

  • Кафедра публічних фінансів
  • Кафедра фінансових ринків та технологій
  • Кафедра вищої та прикладної математики
  • Кафедра комп’ютерних та інформаційних технологій і систем
  • Навчальна лабораторія фінансових та інформаційних технологій
  • Навчальна лабораторія цифрових проєктів

  До факультету

Контакти
+38 (050) 0317468
34.02@dpu.edu.ua
 
Ми у соціальних мережах
facebook
ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE