Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Стратегія розвитку ДПУ
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційні документи
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші дорадчі органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT / ЗНО
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Стратегія розвитку ДПУ
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Інші дорадчі органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    Антикорупційна діяльність

    • Скринька довіри
    • Антикорупційні документи
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT / ЗНО
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

Захист курсових робіт з дисципліни "Технологія створення програмних продуктів"

Відбувся захист курсових робіт з дисципліни "Технологія створення програмних продуктів". Здобувачі вищої освіти з академічних груп КБ-22-1 і ЦДБ-22-1 представили різноманітні та цікаві проєкти, серед яких: CRM-системи, комп'ютерні ігри, боти для Discord і Telegram, вебзастосунки та ін. Частина цих проєктів вже функціонує, інші ще перебувають у розробці, а студенти отримали важливий досвід створення власних програмних продуктів.

https://stu-fintech-simulator.web.app/

Круглий стіл "Напрями удосконалення освітньо-професійної програми "Комп’ютерні інтелектуальні технології" другого (магістерського) рівня спеціальності F3 Комп’ютерні науки галузі знань F Інформаційні технології".

Сьогодні, 29.04.2025, відбувся Круглий стіл  ”Напрями удосконалення освітньо-професійної програми “Комп’ютерні інтелектуальні технології“ другого (магістерського) рівня спеціальності F3 Комп’ютерні науки галузі знань F Інформаційні технології”.

Мета його проведення: формування ОПП, зміст якої відповідатиме сучасним тенденціям розвитку галузі ІТ та потребам стейкхолдерів, а також встановленим нормативним вимогам якості вищої освіти та рекомендаціям Європейського простору вищої освіти.

До участі у Круглому столі долучилися зовнішні та  внутрішні стейкхолдери: професорка кафедри інформаційної безпеки та комп’ютерної інженерії, факультет інформаційних технологій і систем Черкаського державного технологічного університету, д.т.н., професор Бабенко В.Г.; начальник управління інформаційних технологій ГУ ДПС в Івано-Франківській області, к.е.н., доцент Бойчук Р.М.; професор кафедри систем штучного інтелекту Національного університету «Львівська політехніка», д.т.н., професор Виклюк Я.І.; завідувач відділу “Віртуальний центр цифрових інновацій” Державної наукової установи «Київський академічний університет», к.т.н., с.н.с. Ночвай В.І; заступник начальника управління-начальник відділу адміністрування єдиного внеску управління оподаткування фізичних осіб ГУ ДПС у Львівській області, д.е.н., професорка Скупейко В.В.; завідувачка кафедри цифрової економіки та бізнес-аналітики Львівського національного університету імені Івана Франка, д.е.н., професорка Шевчук І.Б.; випускники магістерської програми “Інформаційні управляючі системи і технології в економіці” спеціальності 122 Комп’ютерні науки: Богомольний Олександр та Коротун Артем; здобувачі вищої освіти магістерської програми “Інформаційні управляючі системи і технології в економіці” спеціальності 122 Комп’ютерні науки: Кульбаченко Віталій та Лащенко Антон та НПП кафедри комп'ютерних та інформаційних технологій і систем.

У форматі конструктивного діалогу було розглянуто мету ОПП та її особливості, методи викладання та учіння, систему оцінювання знань, програмні компетентності та  результати навчання, їх кореляцію з освітніми компонентами.

Дякуємо всім учасникам за підтримку, позитивні відгуки, надані професійні рекомендації та слушні зауваження щодо покращення змісту ОПП “Комп’ютерні інтелектуальні технології“, а також пропозиції щодо участі в освітньому процесі — у проведені гостьових лекцій.

Нарада зі здобувачами вищої освіти груп КБ-21-1, ЦДБ-21-1, КМІз-24-1, КМІ-24-1, КМІ-24-2 щодо питань інструктажу з техніки безпеки

Друзі, маємо чудову можливість поділитися з Вами подією, що відбулася 15.04.2025 року, а саме нарада зі здобувачами вищої освіти КБ-21-1, ЦДБ-21-1, КМІз-24-1, КМІ-24-1, КМІ-24-2 щодо питань інструктажу з техніки безпеки з переддипломної практики, яка проводилася к.пед.н., старшим дослідником, доцентом кафедри комп’ютерних та інформаційних технологій і систем Світланою Грищенко, фахівцем відділу безпеки, охорони праці та цивільного захисту Ігорем Чабаном та начальником відділу профорієнтації, практики та кар’єрного розвитку Валентиною Тарнавською.

Під час якої був проведений інструктаж з техніки безпеки на практиці, а також були розглянуті проблемні питання які виникають у здобувачів вищої освіти перед проходженням і оформлення документів з практики та доведено, що практика надає студентам можливість отримання первинних знань про професію; набуття додаткових теоретичних знань і практичних умінь, виконання майбутніх службових обов’язків;  практичного застосування  здобутих на кафедрі теоретичних знань,  удосконалення практичних умінь і навиків на виробництві компаній.

Це дає можливість здобувачам вищої освіти краще зрозуміти суть спеціальності, за якою він навчається, та набути практичного досвіду роботи у компаніях і розкрити себе з кращого боку, щоб компанія була зацікавлена взяти його на роботу.

Засідання робочої групи з розробки ОПП «Комп’ютерні інтелектуальні технології»

З метою удосконалення та розвитку освітньо-професійної програми «Комп’ютерні інтелектуальні технології» підготовки фахівців другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю F3 «Комп’ютерні науки» на кафедри комп’ютерних та інформаційних технологій і систем відбулося засідання робочої групи з розробки ОПП.

Модератор засідання, гарант програми, проф. кафедри, д.т.н., проф. Горбовий А.Ю. наголосив на необхідності внесення змін до ОПП з урахуванням сучасних тенденції розвитку ІТ.

У ході засідання було обговорено важливість та необхідність включення до переліку освітніх компонент навчальні дисципліни з опанування АІ, ІоТ, Big Data, Аgile. Були також проаналізовані відгуки стейкхолдерів ОПП та прийнято рішення про внесення відповідних змін до ОПП.

Конференція

І Міжнародна науково-практична конференція здобувачів вищої освіти та молодих вчених

ШАНОВНІ МОЛОДІ НАУКОВЦІ ТА ЗДОБУВАЧІ ВИЩОЇ ОСВІТИ!
 
Кафедра цифрової економіки та бізнес-аналітики Львівського національного університету імені Івана Франка й кафедра комп’ютерних та інформаційних технологій і систем Державного податкового університету спільно з партнерами запрошують до участі в конференції, яка відбудеться 15 травня 2025 р. у дистанційному форматі.
І Міжнародна науково-практична конференція здобувачів вищої освіти та молодих вчених
ЕКОНОМІКА І БІЗНЕС: НОВІ РЕАЛІЇ, ТЕХНОЛОГІЧНІ ТРЕНДИ, ЦИФРОВІ ІННОВАЦІЇ ECONOMY AND BUSINESS: NEW REALITIES, TECHNOLOGICAL TRENDS, DIGITAL INNOVATIONS
https://drive.google.com/file/d/176HvbVRtKM9vqKazlCFQj6byCqA0rvz1/view?usp=sharing

Відкрите лекційне заняття на тему: «Поняття про графічний інтерфейс програми та загальна характеристика бібліотеки Tkinter. Базові віджети та методи їх позиціювання»

27 березня 2025 року о 11:30 на 3 парі в ауд. С282 відбудеться відкрите лекційне заняття на тему: «Поняття про графічний інтерфейс програми та загальна характеристика бібліотеки Tkinter. Базові віджети та методи їх позиціювання» з навчальної дисципліни «Об’єктно-орієнтовне програмування» доцента кафедри комп’ютерних та інформаційних технологій і систем, к.е.н. Лаговського В.В. для студентів 1 курсу (групи КБ-24-1, ЦДБ-24-1).

Запрошуються всі бажаючі.

Сторінка 1 із 11

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Кафедри факультету фінансів та цифрових технологій

  • Кафедра публічних фінансів
  • Кафедра фінансових ринків та технологій
  • Кафедра вищої та прикладної математики
  • Кафедра комп’ютерних та інформаційних технологій і систем
  • Навчальна лабораторія фінансових та інформаційних технологій
  • Навчальна лабораторія цифрових проєктів

  До факультету

Контакти
+38 (050) 0317468
34.02@dpu.edu.ua
 
Ми у соціальних мережах
facebook
ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE