Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційна діяльність
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
    • Стратегія розвитку ДПУ
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • ВІДКРИТА НАУКА
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Інші органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік
    • Стратегія розвитку ДПУ

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    • Антикорупційна діяльність
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • ВІДКРИТА НАУКА
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

Професійне навчання державних службовців

Професійне навчання державних службовців є не просто формальною вимогою, а стратегічною інвестицією у якість функціонування держави. Нещодавнє проведення триденного онлайн-курсу підвищення кваліфікації за короткостроковою програмою «Електронний документообіг. Електронне урядування» доцентом кафедри комп’ютерних та інформаційних технологій і систем Ніжегородцевим Владиславом Олександровичем дозволило забезпечити слухачів комплексним набором знань і практичних інструментів, які необхідні для швидкого та ефективного переходу на цифрові стандарти роботи в державній службі.

Так, на базі Державного податкового університету в період з 03.10.2025р – 07.10.2025р. відбулося успішне опанування цифрової грамотності, практичних та актуальних знань представниками головних та регіональних управлінь державних управлінь Міністерств  та адміністрацій, відділів міських та селищних рад, виконавчих комітетів.

Проведений триденний онлайн марафон збігся з інформаційною кампанією «Місяць цифрової грамотності», що триває з 01 по 30 листопада 2025 року та реалізується Міністерством цифрової трансформації став яскравим свідченням того, що цифрова трансформація вийшла в фазу повсякденної практики для державних інституцій до оптимізації управлінських процесів.

Група КБ-23-1 долучилася до Всеукраїнського тестування з фінансової грамотності

Здобувачі вищої освіти Факультету фінансів і цифрових технологій Державного податкового університету з групи КБ-23-1 взяли участь у Другому Всеукраїнському тестуванні з фінансової грамотності. Захід проходив з 31 жовтня по 7 листопада за ініціативи Національного банку України та був приурочений до Всесвітнього дня заощаджень.

Метою ініціативи, яку Голова НБУ Андрій Пишний назвав "тренажером реальних фінансових рішень", є допомога українцям у перевірці власних фінансових знань ("фінансовий чекап") та мотивація до самоосвіти.

Участь майбутніх ІТ-фахівців у тестуванні підкреслює важливість підвищення фінансової грамотності, що є ключовим для особистого добробуту та економічної безпеки держави. Тестування, що складалося з 20 практичних кейсів, охоплювало теми від планування бюджету до захисту від шахрайства.

Цей захід є частиною реалізації Національної стратегії розвитку фінансової грамотності до 2030 року.

ДІЯ в дії

06.11.2025 року в рамках навчальної дисципліни «Фотографія, реклама, дизайн на комп'ютері» здобувачі вищої освіти групи ЦДБ-23-1 кафедри комп'ютерних та інформаційних технологій і систем Факультету фінансів та цифрових технологій Державного податкового університету долучилися до інформаційної кампанії «Місяць цифрової грамотності», що триває з 01 по 30 листопада 2025 року та реалізується Міністерством цифрової трансформації через Єдиний державний вебпортал цифрової освіти.

За допомогою безкоштовного ресурсу «Мобільний фотограф» Єдиного державного вебпорталу цифрової освіти «Дія.Освіта» здобувачі мали можливість підвищити рівень цифрової грамотності та отримати електронні сертифікати вебпорталу про додаткові необхідні цифрові навички з фотографування для життя і роботи.

Зустріч викладачів кафедри з учнями Жмеринського ліцею №5

У межах профорієнтаційної роботи відбулася зустріч викладачів кафедри з учнями Жмеринського ліцею №5.

Для учнів провели віртуальну екскурсію Державним податковим університетом, зокрема Факультетом фінансів та цифрових технологій.

Освітні програми кафедри презентували доктор технічних наук, професор Горбовий Артур Юліанович та кандидат педагогічних наук, доцент Гладченко Оксана Вікторівна.

Кафедра висловлює подяку Когут Юлії Миколаївні за допомогу в організації зустрічі.

Методичний семінар "Методи стимулювання творчої активності здобувачів вищої освіти"

На кафедрі відбувся методичний семінар, присвячений аналізу та практичному застосуванню методів стимулювання творчої активності здобувачів вищої освіти. 

Метою семінару було надання викладачам інструментарію для забезпечення умов, необхідних для прояву творчої активності студентів.

Критерії творчої активності: ідентифікація ключових показників, таких як вміння студента сформулювати проблему , самостійно розв'язати завдання, надати розв'язок у завершеному вигляді та здатність вийти за межі завдання.

Обґрунтовано необхідність створення творчої атмосфери. Підкреслено важливість доброзичливості викладача, відсутності категоричних оцінок та використання ним особистого прикладу творчого підходу.

Відбулася година куратора у групах КМІ-24-1 та КМІ-24-2

Сьогодні, 3 листопада 2025 року, у групах КМІ-24-1 та КМІ-24-2 відбулася година куратора. Навчальний план майже повністю виконано, а останню сесію студенти вже успішно склали. Попереду — важливий етап навчання: захист кваліфікаційних робіт. Під час зустрічі основну увагу було приділено підготовці до захисту, активній участі у науково-практичних конференціях, підготовці публікацій у фахових виданнях та підсумуванню навчальних досягнень. Зустріч пройшла у теплій, доброзичливій атмосфері. Було приємно відзначити високий рівень відповідальності, зацікавленість та готовність студентів до професійного старту. Попереду — нові виклики і нові перемоги!

Сторінка 2 із 16

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Кафедри факультету фінансів та цифрових технологій

  • Кафедра публічних фінансів
  • Кафедра фінансових ринків та технологій
  • Кафедра вищої та прикладної математики
  • Кафедра комп’ютерних та інформаційних технологій і систем
  • Навчальна лабораторія фінансових та інформаційних технологій
  • Навчальна лабораторія цифрових проєктів

  До факультету

Контакти
+38 (050) 0317468
34.02@dpu.edu.ua
 
Ми у соціальних мережах
facebook
ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE