Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційні документи
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші дорадчі органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
    • Стратегія розвитку ДПУ
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT / ЗНО
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Інші дорадчі органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік
    • Стратегія розвитку ДПУ

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    Антикорупційна діяльність

    • Скринька довіри
    • Антикорупційні документи
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT / ЗНО
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

Тренінг Олега Майбороди (Head of L&D), фахівця міжнародної IT- компанії «Boosta»

Кафедра кібернетики та прикладної математики і кафедра комп’ютерних та інформаційних технологій і систем запрошує науково-педагогічних працівників та здобувачів вищої освіти Державного податкового університету на тренінг!

16 жовтня  2024 року з 10:00 год. до 12:00 год. відбудеться тренінг на тему «BrightMight: тренінг креативності».

Спікер - Олег Майборода (Head of L&D), фахівець міжнародної IT- компанії «Boosta».

Робоча мова: англійська, українська

Посилання на тренінг: https://meet.google.com/xik-mybg-hmu

До зустрічі онлайн!

Науково-практичний семінар "Роль освіти у досягнені цілей сталого розвитку"

Сьогодні, 9.10.2024 відбувся науково-практичний семінар ”Роль освіти у досягнені цілей сталого розвитку” за участю студентів Факультету фінансів та цифрових технологій, які навчаються за освітніми програмами «Інформаційні управляючі системи і технології в економіці», «Інформаційні управляючі системи і технології (за галузями)», “Технології цифрового дизайну”. Мета семінару – розширення та систематизація знань про сталий розвиток та важливість набуття здобувачами вищої освіти навичок і компетентностей направлених на досягнення глобальних цілей Cталого розвитку до 2030 року.

Гарант ОП «Інформаційні управляючі системи і технології в економіці» д.т.н., професор Горбовий А.Ю. у своєму виступі розкрив сутність Сталого розвитку та акцентував увагу на важливій ролі освіти у досягнені цілей сталого розвитку.

Основний спікер цього заходу д.держ.упр., професор, професор кафедри «Києво-Могилянська школа врядування імені Андрія Мелешевича» УКМА Халецька А.А. детально зупинилася на змісті Стратегії сталого розвитку України-2030 та її трьох векторах. Було наголошено на необхідності реформи державної служби та реорганізації державних органів; розкрито важливість якості кадрового потенціалу в публічному управлінні, зазначено про чинники погіршення якості освіти управлінських кадрів та можливі напрями вирішення проблем: перехід від нагромадження додаткових процедур внутрішнього впорядкування діяльності до формування системи опосередкованого державного нагляду у сфері надання освітніх послуг та у сфері підготовки управлінських кадрів; впровадження Інформаційної системи управління людськими ресурсами (HRMIS).

У виступі к.е.н., доцент Погорєловської І.Д. було наголошено, що зміст компонент ОП «Інформаційні управляючі системи і технології в економіці» забезпечує формування навичок і компетентностей, необхідних для досягнення цілей Сталого розвитку: знання іноземної мови, вміння формалізувати предметну область та ефективно управляти ресурсами, вміння застосовувати методи машинного навчання, програмувати нейромережі на вирішення задач аналізу великих масивів даних, прогнозування, класифікації та розпізнавання образів. Спрямованість на формування таких компетентностей як екологічна грамотність, соціальна відповідальність, економічна стійкість мають і теми кваліфікаційних робіт студентів, зокрема: ІТ-засоби екомоніторингу; Розробка IoT-платформи для оптимізації управління енергією сонячних батарей розумного будинку; Система інформаційної безпеки підприємства від кіберзагроз; Актуальні методи захисту інформації в умовах інформаційної війни; Розробка навчального застосунку для інклюзивного освітнього  середовища; Розробка вебсайту для планування сімейного бюджету.

Про позитивну динаміку та результати впровадження ІТ у сфери економіки та державного управління, розвиток технологій відкритих даних та лідерерство України у блок-чейн транзакціях зазначив у своєму виступі к.е.н., доцент Редич О.В. Було також наголошено, що зміст освітніх компонентів ОП «Інформаційні управляючі системи і технології в економіці» враховує ці тенденції, практикуми базуються на використанні сучасних технологій для аналізу даних соціально-економічного розвитку регіонів, за результатами співпраці із фахівцями податкової служби публікуються наукові статті.

Професор Горбовий А.Ю підсумував, що в Університеті забезпечується рівноправний доступ до професійного навчання, відсутні будь-які гендерні і матеріальні розбіжності, забезпечується загальний доступ до якісної вищої освіти та гендерна рівність.

Лекція експерта НАЗЯВО -  Зінаїди Смутчак!

Запрошуємо здобувачів вищої освіти 1 – 4 курсів (першого) бакалаврського рівня, (другого) магістерського рівня, аспірантів, спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок» на лекцію від експерта НАЗЯВО, доктора економічних наук, професора – ЗІНАЇДИ СМУТЧАК на тему: «Академічна доброчесність та навички академічного письма, як необхідні компетенції для здобувачів ВО»

Міжнародна програма освітнього партнерства ORACLE ACADEMY

Корпорація Oracle (Каліфорнія, США, Oracle.com) є світовим лідером з розробки програмного забезпечення для систем управління базами даних, хмарних технологій, великих даних та штучного інтелекту. Виконуючи свою соціальну місію, Oracle пропонує навчальним закладам та викладачам всіх країн долучатись до програми освітнього партнерства Oracle Academy, у рамках якої надаються безкоштовні ресурси для навчання, хмарна інфраструктура, технології аналізу, ліцензоване програмне забезпечення, що значно розширює можливості професійного розвитку як студентів, так і викладачів (з 2022 року корпорація Oracle припинила надавати свої послуги росії та білорусі).

У 2017 році Університет долучився до даної міжнародної програми у якості інституціонального учасника, що надало можливість використовувати потужні обчислювальні ресурси, методичне забезпечення та програмне забезпечення безкоштовно. Умовою приєднання до даної програми була підготовка кваліфікованих працівників університету у якості інструкторів, які пройшли відповідне навчання, здали іспити і є акредитованими інструкторами програми з правом сертифікації слухачів. Під'єднання університету до освітньої програми Oracle Academy відбулось за ініціативи доцента кафедри Олександра Володимировича Редича, який став першим акредитованим інструктором даної програми.

Редич О.В. Фото

Кафедра комп’ютерних та інформаційних технологій і систем активно використовує ресурси Oracle Academy при підготовці бакалаврів та магістрів спеціальності 122 "Комп’ютерні науки". У навчальному процесі інтегровані хмарні технології, програмне забезпечення, що використовуються як компоненти неформальної освіти. Зокрема, при викладанні предмету підготовки бакалаврів "Організація баз даних та знань" студенти реєструються на курсі "Data Base Foundation" і при успішному засвоєнні матеріалу, виконанні практикумів та складанні іспитів отримують сертифікати Oracle Academy.

За час участі університету у програмі Oracle Academy з 2017 року, до її освітніх ресурсів були під’єднані і пройшли навчання біля 300 студентів університету. За відгуками випускників, які вже є стейкхолдерами освітніх програм підготовки бакалаврів спеціальності 122, навички, знання та сертифікати Oracle Academy, що їх підтверджують є суттєвим доповненням до портфоліо випускників при влаштуванні на роботу.

При підготовці магістрів за освітньою програмою “Інформаційні технології та системи в економці” при викладанні предметів “Інформаційно-аналітичні технології фінансових установ”, “Штучні нейронні мережі в аналізі економічної інформації”, “Розробка та адміністрування баз даних” використовується ресурси хмарної платформи Oracle Cloud Infrastructure, зокрема Oracle Machine Learning та фреймворк Apex. Прикладом реалізації проектів з використанням даних платформ є магістерська кваліфікаційна робота, виконана здобувачем Володимиром Гончеренко на тему  “Дослідження моделей Oracle Cloud Machine Learning на даних податкових надходжень” (гр. КМІ-20-1, 2022 р.). 

 

В407

Редич О.В, ст. гр. КБ-20-1 Сергій Небога та провідний фахівець Інформаційного центру ДПУ Ю.М. Шаліта при розгортанні віртуальної машини Oracle Big Data на серверах університету

 

Студенти

Студенти які були першими в освоюванні технології Oracle Big Data: Єгор Носов, Назар Татьянін, Олексій Гулевич, Денис Іскра  (лабораторія B407, 2024 р.)

 

У 2023 році при виконанні практикумів з предмету "Великі дані та машинне навчання" на потужних серверах університету була розгорнута інфраструктура Великих даних Oracle Big Data Lite 4.11, у середовищі якої студенти мають можливість знайомитись із технологією Hadoop, її компонентами, виконувати курсові та дипломні проекти.

Важливим аспектом є наукові результати дослідження методів машинного навчання на платформі Oracle Machine Learning, зокрема публікації науковців кафедри у співпраці з провідними фахівцями Державної податкової служби України в журналах, індексованих Scopus (детальніше). Це підтверджує великий потенціал даної платформи для наукових досліджень.

Сервер

Інтерфейс  віртуальної машини Oracle Big Data Lite 4.11, що розгорнута на серверах ДПУ

 

Вручення

Вручення диплому і сертифікату вже бакалавру Татьяніну Назару, який першим виконав і успішно захистив проект  за тематикою використання  Oracle Big Data  в аналізі даних (гр. КБ-20-1 , червень 2024 р.)

 

Корпорація Oracle не зупиняється у своєму прагненні покращити світ і багато інвестує у підготовку людства до нових реалій із штучним інтелектом, віртуальною та доповненою реальністю. Тож сьогодні науково-педагогічні працівники кафедри мають можливість працювати над розширенням використання у науковій діяльності та навчальному процесі хмарних обчислювальних ресурсів, платформ і ресурсів для навчання, технологічних новацій. Oracle Academy дозволить викладачам, підготовленим бакалаврам та магістрам впевнено почувати себе в сьогоденні і сміливо дивитись у своє захоплююче цифрове майбутнє.

 

Баджи Oracle

Бейджі, що підтверджують активне членство ДПУ у освітній програмі Oracle Academy

 

Перелік ліцензованого програмного забезпечення Oracle, що надається у рамках освітньої програми Oracle Academy можна подивитись за посиланням.

Особливості і переваги освітньої програми Oracle Academy: навчальні плани з об'єктно-орієнтованого програмування (Java), баз даних, Oracle Cloud, управління проектами у сфері будівництва та проектування, а також технологій, включаючи штучний інтелект (Artificial Intelligence), Machine Learning, Big Data тощо.

  • Програма Oracle Academy Cloud Program дозволяє отримати доступ до Oracle Cloud Free Tier для викладання та навчання.
  • Oracle Academy Education Bytes – це модульні навчальні ресурси, які включають лабораторні роботи, проекти, завдання, відео та презентації, а також посібники з відповідями та рішення лабораторних робіт. Багато з цього учні можуть використовувати для самостійного навчання.
  • Робочі простори Oracle Academy Application Express (APEX) для роботи викладачів та учнів Oracle Database Cloud, а також технічна підтримка.
  • Доступ до Центру побудови кар'єри, який дозволяє ознайомитись з безкоштовними навчальними модулями для професійного розвитку, на порталі Oracle Academy Member Hub для викладачів та учнів.
  • Ліцензії на програмне забезпечення Oracle Software Licenses для викладання та некомерційних академічних досліджень, а також технічна підтримка.
  • Готові семінари Workshops in a Box, що дозволяють подати обчислювальні технології учням.
  • Підтримка навчальних планів та участі.
  • Підтримка My Oracle Support, оновлення та виправлення програмного забезпечення, що ліцензується за допомогою Oracle Academy.
  • Безкоштовний професійний розвиток для викладачів.
  • Доступ до NetSuite, порталу NetSuite SuiteAnswers та довідкового центру Help Center, а також до абонементу NetSuite Learning Cloud Support (LCS) Pass.
  • Публікація в каталозі інституційних учасників.
  • Право на публікацію в історіях успіху учасників програми.
  • Можливість використання електронного бейджів eBadge учасника.

Oracle УДФСУ

Вітальний набір Oracle Academy, що прибув із Ірландії у 2017 році

Oracle УДФСУ бейдж

Контакти:

Державний Податковий Університет, корпус В, каб. 403. https://dpu.edu.ua/kaf-kompnayk-inform

Посилання:

  • Програма Oracle Academy: https://academy.oracle.com
  • Академія Cisco на Facebook: https://www.facebook.com/ciscoirpin/

Гостьова лекція на тему "Методології та інструменти в ІТ проектах. Необхідні навички. Теорія та практика"

18 вересня 2024 року о 11:30 відбудеться гостьова лекція / менторська зустріч на тему «Methodologies and tools in IT projects. Necessary skills. Theory and practice» («Методології та інструменти в ІТ проектах. Необхідні навички. Теорія та практика»)

Щирі вітання випускникам – бакалаврам за спеціальністю 122 комп'ютерні науки

Відбулося вручення дипломів бакалаврів випускникам Факультету фінансів та цифрових технологій Державного податкового університету. 

Кафедра комп'ютерних та інформаційних технологій і систем щиро вітає випускників. Нарешті шлях довжиною у чотири роки завершено, і наші здобувачі отримали дипломи бакалаврів, ставши справжніми дипломованими фахівцями.  

Відеозапис урочистого вручення дипломів можна переглянути, перейшовши за посиланням: https://youtu.be/mBKpyMDVlyo

Сторінка 6 із 12

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Кафедри факультету фінансів та цифрових технологій

  • Кафедра публічних фінансів
  • Кафедра фінансових ринків та технологій
  • Кафедра вищої та прикладної математики
  • Кафедра комп’ютерних та інформаційних технологій і систем
  • Навчальна лабораторія фінансових та інформаційних технологій
  • Навчальна лабораторія цифрових проєктів

  До факультету

Контакти
+38 (050) 0317468
34.02@dpu.edu.ua
 
Ми у соціальних мережах
facebook
ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE