Індивідуальна освітня траєкторія
Як формується?
Формується з урахуванням здібностей, інтересів, потреб, мотивації, можливостей і досвіду,
ґрунтується на виборі здобувачем освіти видів, форм і темпу здобуття освіти, суб’єктів освітньої діяльності та запропонованих ними освітніх програм, навчальних дисциплін і рівня їх складності, методів і засобів навчання.
Як це працює?
ВІЛЬНИЙ ВИБІР:
- Каталог вибіркових дисциплін
- Сертифікатна програма
- Бази практики
- Теми курсової та кваліфікаційної роботи
- Дуальна освіта
- Неформальна та інформальна освіта
Індивідуальна освітня траєкторія може бути реалізована через індивідуальний навчальний план.
Засвоєння навчальних дисциплін може відбуватися на базі Університету, а також у рамках реалізації права на академічну мобільність — на базі інших закладів вищої освіти (наукових установ).
Індивідуальний навчальний план здобувача формується на кожен рік навчання з урахуванням особистого вибору здобувачем навчальних дисциплін і відповідно до Положення про реалізацію права на вільний вибір навчальних дисциплін здобувачами вищої освіти Державного податкового університету
Індивідуальний навчальний план здобувача ВО, який бере участь у програмах академічної мобільності формується відповідно до Положення про порядок реалізації права на академічну мобільність учасників освітнього процесу Державного податкового університету
Обрання здобувачами навчальних дисциплін в обсязі не менше 25 % (за весь період навчання) обсягу освітньої програми здійснюється відповідно до Положення про реалізацію права на вільний вибір навчальних дисциплін здобувачами вищої освіти Державного податкового університету
Індивідуальний навчальний план визначає обсяг навчального навантаження здобувача з урахуванням усіх видів навчальної й наукової роботи, визначає форми контролю результатів навчання, і є обов'язковим для виконання здобувачем.
Індивідуальна освітня траєкторія здобувача може бути реалізована також за допомогою обрання ним Сертифікатної програми, якщо такі запроваджені за відповідною спеціальністю відповідно до Положення про сертифікатні програми Державного податкового університету
КАТАЛОГ для здобувачів вищої освіти 2024 року вступу |
||||||
Інструкція з реалізації здобувачами права на формування індивідуальної освітньої траєкторії шляхом здійснення вільного вибору освітніх компонент
Вибіркові навчальні дисципліни – це дисципліни, передбачені навчальним планом освітньої програми для задоволення освітніх потреб здобувача вищої освіти та набуття ними відповідних компетентностей, ефективного використання можливостей Університету з урахуванням його відомчого статусу, здійснення поглибленої підготовки за обраною спеціальністю, які визначають характер майбутньої діяльності та коло інтересів здобувача, реалізації його освітніх і кваліфікаційних потреб, посилення його конкурентоспроможності та затребуваності на ринку праці. Відповідно до Положення про організацію освітнього процесу в Державному податковому університеті здобувачі вищої освіти здійснюють вільний вибір освітніх компонент шляхом подачі електронної заяви у особистому кабінеті в середовищі АСУ «Управління Університетом». Період здійснення вибору у 2024/2025 н.р. встановлено з 18.10.2024 по 30.10.2024. Вибір здійснюється з каталогів: Загальноуніверситетський каталог складається з освітніх компонентів: які спрямовані на розвиток особистісного потенціалу; які розширюють професійні компетентності та мають відомче спрямування; Фаховий каталог містить освітні компоненти, які поглиблюють та розширюють професійні компетентності. Каталоги укладаються для здобувачів 2024 року вступу та діють весь період навчання. Обсяг однієї вибіркової освітньої компоненти уніфікований та становить 5 кредитів ЄКТС. Здобувачам другого (магістерського) рівня вищої освіти необхідно обрати 5 кредитів ЄКТС (1 дисципліна) з загальноуніверситетського каталогу та 20 кредитів ЄКТС (4 дисципліни) з фахового каталогу. Здобувачам третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти необхідно обрати 5 кредитів ЄКТС (1 дисципліна) з загальноуніверситетського каталогу та 10 кредитів ЄКТС (2 дисципліни) з фахового каталогу. Детальна покрокова інструкція вибору конкретних освітніх компонент здобувачами вищої освіти другого (магістерського) рівня подана за посиланням.
Звертаємо Вашу увагу, що при здійсненні вибору освітніх компонент необхідно здійснювати їх ранжування за пріоритетністю вивчення. Зазначена пріоритетність буде врахована при формування віртуальних груп з вивчення кожної освітньої компоненти. |
||||||
|