Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційна діяльність
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші дорадчі органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
    • Стратегія розвитку ДПУ
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Інші дорадчі органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік
    • Стратегія розвитку ДПУ

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    • Антикорупційна діяльність
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

к.н.соц.ком., доцент, Трегуб Ангеліна Михайлівна

Трегуб Ангеліна Михайлівна
 
Посада: доцент кафедри соціальних комунікацій, словесності та культури
Науковий ступінь: кандидат наук з соціальних комунікацій
Вчене звання: доцент
Профілі в наукових базах даних
SCOPUS: https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57223358503
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9755-8067
Google Scholar: https://scholar.google.com/citations?user=RVQ8XsMAAAAJ&hl=uk
Науковці України: http://irbis-nbuv.gov.ua/ASUA/1477180
 
Сфера (коло) наукових інтересів: телевізійна журналістика, телебачення, сервісно-експертна журналістика, громадянська журналістика
 
Науково-педагогічна діяльність
2013–2015 рр. – викладач кафедри реклами та зв’язків із громадськістю Інституту журналістики і масової комунікації Класичного приватного університету м. Запоріжжя
2016–2018 рр. – старший викладач кафедри журналістики, реклами і соціальних комунікацій Інституту журналістики і масової комунікації Класичного приватного університету м. Запоріжжя
2018–2021 рр. – старший викладач кафедри журналістики та української філології Інституту журналістики і масової комунікації Класичного приватного університету м. Запоріжжя
2021 р.  – по теперішній час – доцент кафедри журналістики та української філології Інституту журналістики і масової комунікації Класичного приватного університету м. Запоріжжя
2022 р. – по теперішній час – доцент кафедри дизайну Хортицької національної навчально-реабілітаційної академії м. Запоріжжя
2022 р. – по теперішній час – доцент кафедри соціальних комунікацій, словесності та культури Державного податкового університету м. Ірпінь
 
Освіта:
У серпні 2022 р. атестаційною колегією Міністерства освіти і науки України присвоєно вчене звання доцента
У 2020 р. в спеціалізованій Вченій раді К 17.127.05 при Класичному приватному університеті (м. Запоріжжя) захистила кандидатську дисертацію на тему «Сервісно-експертна журналістика на українському телебаченні: прагматичний і тематичний аспекти»
2023 р. – закінчила Національну академію керівних кадрів культури і мистецтв за спеціальністю «Сценічне мистецтво», освітня програма «Режисура», галузь знань «Культура і мистецтво»  (диплом магістра з відзнакою)
2020 р. – закінчила аспірантуру Класичного приватного університету за спеціальністю 27.00.04 – «Теорія та історія журналістики»
2012 р. – закінчила Запорізький національний технічний університет за спеціальністю «Журналістика» (диплом магістра з відзнакою)
2011 р. – закінчила Запорізький національний технічний університет за спеціальністю «Журналістика» (диплом бакалавра з відзнакою)
2009 р. – закінчила Запорізький авіаційний коледж ім. О.Г. Івченка за спеціальністю «Обслуговування комп’ютерних та інтелектуальних систем і мереж» (диплом молодшого спеціаліста)
2004 р. – отримала музичну освіту з фаху акордеон народного відділення

 

Суспільно-громадська діяльність
Член Національної спілки журналістів України
 
Основні опубліковані праці:
Статті у наукових фахових виданнях:
1. Експертна функція новітніх медіа: критерії ефективності. Держава та регіони. Сер. : Соціальні комунікації, 2014. № 1–2. С. 141–144
2. Образ телевізійного ведучого як інструмент персоналізації експертних програм. Держава та регіони. Сер. : Соціальні комунікації, 2018. № 3. С. 56–60
3. Типологія сервісно-експертних телевізійних програм. Держава та регіони. Сер. : Соціальні комунікації, 2018. № 4. С. 68–72
4. Генеза сервісно-експертної телевізійної журналістики. Держава та регіони. Сер. : Соціальні комунікації, 2019. № 1. С. 52–56
5. Зображальні засоби сервісно-експертного відеоконтенту. Держава та регіони. Сер. : Соціальні комунікації, 2019. № 2. С. 87–91
6. Pragmatic value of service-expert programs in Ukrainian television space. Держава та регіони. Сер. : Соціальні комунікації, 2021. № 2 (46). С. 15–21
7. Representation of service-expert programs in the broadcast of highly rated national-wide TV channels of Ukraine. Держава та регіони. Сер. : Соціальні комунікації, 2021. № 3 (47). С. 59–65
8. Genre differentiation of service-expert programs within the general genre-specific division of Ukrainian television. Держава та регіони. Сер. : Соціальні комунікації, 2021. № 4 (48). С. 55–61
9. Components of the communication interaction of the TV channel with the audience through the Facebook. Держава та регіони. Сер. : Соціальні комунікації, 2022. № 1 (49). С. 3–11
10. Тематичний аспект сервісно-експертних програм в українському телевізійному просторі (емпіричний вимір). Держава та регіони. Сер. : Соціальні комунікації, 2022. № 2 (50). С. 67–77
 
Статті у зарубіжних та інших виданнях:
1. Use of Social Media Platforms as a Key Element of Brand Marketing Strategies. Economic Affairs, 2023. Vol. 68, No. 03, P. 1661-1669 (Indexing: Scopus)
2. The Role of Journalism Teachers in the Media Literacy Development. Journal of Higher Education Theory and Practice; 2022. Vol. 22, Iss. 9, P. 188-200 (Indexing: Scopus)
3. Changes in Social Communication as a Tool of Social Work under the Influence of Digitalization. Estudios de Economía Aplicada: Sustainable Economics, 2021. Vol. 39, No. 3. P. 1–11 (Indexing: Scopus)
4. Archetypes as constituents of perception of light from screens. European Journal of Humanities and Social Sciences. Vienna : Premier Publishing s.r.o., 2019. № 3. P. 22–25
5. Специфіка громадянської сервісно-експертної відеожурналістики. Молодий вчений, 2019. № 5 (69). С. 55–57
 
Викладає дисципліни «Практика і методика журналістської творчості», «Редактор нових медіа», «Телевиробництво», «Тренди сучасної економічної журналістики», «Інтернет-журналістика»
 
Участь у міжнародних проектах
Член Міжнародної федерації журналістів
 
Підвищення кваліфікації (сертифікати):
1. Міжнародне науково-педагогічне стажування (180 годин, 6 кредитів ECTS) «European and Polish system of higher education: practice, experience, innovative learning methods» в Університеті економіки (м. Бидгощ, Польща), термін стажування – протягом зимового семестру 2020/2021 навчального року, сертифікат № 12/10212
2. Сертифікат учасника вебінару «Тренди сучасної кібер- та медіаіндустрії крізь призму журналістської діяльності». Cyber Media Track
3. Сертифікат учасника Міжнародної науково-практичної конференції «Development of modern technologies and scientific potential of the world». London
4. Сертифікат учасника Міжнародної науково-практичної конференції «Die Relevanz und die Neuheit der modernen wissenschaftlichen Studien». Wien
5. Сертифікат учасника Міжнародної наукової конференції «Scientific Development of New Eastern Europe». Riga
6. Сертифікат учасника Міжнародної науково-практичної конференції «Wiadomości o postępie naukowym i rzeczywistych badaniach naukowych współczesności». Krakow
7. Сертифікат слухача та учасника лекції А. Карякіної «Суспільний інтерес у сучасній українській журналістиці». Комісія з журналістської етики
8. Сертифікат слухача та учасника лекції В. Портникова «Цінності і позиція як орієнтири в якісній журналістиці». Комісія з журналістської етики
9. Сертифікат учасника практичної регіональної дискусії «Журналістика під час війни новий досвід та виклики». Комісія з журналістської етики
10. Сертифікат про завершення курсу «Основи проєктного менеджменту». Prometheus
11. Сертифікат про завершення курсу «Основи фінансів та інвестицій». Prometheus
12. Сертифікат про завершення курсу «Цивільна оборона та захист у надзвичайних ситуаціях». Prometheus
13. Сертифікат про завершення курсу «Інтернет-медіа». Prometheus
14. Сертифікат про завершення курсу «Нативна реклама». Prometheus
15. Сертифікат про завершення дводенного тренінгу з креативного фактчекінгу «Звільни свого фактчекера напередодні передвиборчих перегонів». Фактчек проект «БезБрехні»
16. Сертифікат учасника семінару «Практика фактчек в Україні – можливості і перспективи». Асоціація Міжнародних питань (Чеська Республіка)
17. Сертифікат учасника Міжнародних днів освіти дорослих
18. Свідоцтво про підвищення кваліфікації на кафедрі журналістики ПК № 00159. Запорізький національний університет. Кількість годин – 72 години
19. Сертифікат про завершення курсу «Протидія та попередження булінгу (цькування) в закладах освіти». Prometheus. Кількість годин – 80 годин (2,6 кредитів ЄКТС)
20. Сертифікат про завершення курсу «Академічна доброчесність: онлайн-курс для викладачів». Prometheus. Кількість годин – 60 годин (2 кредити ЄКТС)
21. Сертифікат про завершення курсу «Цифрові інструменти Google для освіти». Академія цифрового розвитку. Кількість годин – 30 годин (1 кредит ЄКТС)
22. Сертифікат про завершення курсу «Підвищення кваліфікації педагогічних працівників нові вимоги і можливості». Prometheus. Кількість годин – 15 годин (0,5 кредиту ЄКТС)
23. Сертифікат учасника тренінгу «Інтерактивні форми та методи навчання в процесі викладання курсу «Медіаграмотність». Академія української преси, Інтерньюз. Кількість годин – 8 годин
24. Сертифікат про завершення курсу «Медіаграмотність для освітян». Prometheus. Кількість годин – 60 годин (2 кредити ЄКТС)
25. Сертифікат про завершення курсу «Психологічна підготовка та дії цивільного населення у воєнних умовах – 4.0». Офіс підтримки вченого. Кількість годин – 120 годин
26. Сертифікат учасника міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Українська мова та культура в сучасному гуманітарному часопросторі: аспекти міжмовної комунікації та формування комунікативної компетентності сучасного фахівця». Кількість годин – 6 годин (0,2 кредити ЄКТС)
27. Сертифікат учасника міжнародної науково-практичної конференції «Інформаційний спротив ворожим наративам засобами мікромедіа в умовах російсько-української війни»
28. Сертифікат учасника круглого столу «Запорізькі інституціалізовані мікромедіа потенціал самоідентифікації регіону та його інформаційної безпеки». Кількість годин – 3 години, (0,1 кредити ЄКТС)
29. Сертифікат учасника I International Scientific and Theoretical Conference «Scientific review of the actual events, achievements and problems», Berlin (0,1 кредити ЄКТС)
30. Сертифікат учасника III International Scientific and Practical Conference «Theoretical and practical aspects of modern scientific research», Seoul (0,2 кредити ЄКТС)
31. Сертифікат про проходження освітнього серіалу «Режисер монтажа». Дія (0,1 кредити ЄКТС)
32. Сертифікат про проходження освітнього серіалу «Відеовиробник». Дія (0,1 кредити ЄКТС)
33. Сертифікат про проходження освітнього серіалу «Графічний дизайн». Дія (0,1 кредити ЄКТС)
34. Сертифікат про проходження освітнього серіалу «Дата-аналітик. Вступ до Exsel». Дія (0,1 кредити ЄКТС)
35. Сертифікат учасника Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції «Українська мова та культура в сучасному гуманітарному часопросторі аспекти міжмовної комунікації та формування комунікативної компетентності сучасного фахівця», 2024. Кількість годин – 6 години, (0,2 кредити ЄКТС)
 
Контакти: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
  • Кафедра мовної підготовки та соціальних комунікацій
Шерчан Данило Денисович
Шерчан Данило Денисович
  • Загальна інформація
  • Вступ до докторантури, аспірантури
  • Освітньо-наукові програми
  • Форми документів
  • Нормативно-правова база
  • Зміни до порядку підготовки здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії у закладах вищої освіти
  • Графік освітнього процесу доктора філософії PhD

Докторантура

  • More information about the Department
  • Інститут підвищення кваліфікації та післядипломної освіти
    • Контакти
  • Дні відкритих дверей
  • Публічна інформація
  • Організація освітнього процесу
  • Якість освіти
    • Перший (бакалаврський) рівень
  • Вартість навчання
  • Військова кафедра
  • Студмістечко
  • Правила прийому
  • Приймальна комісія
  • Дуальна освіта
  • Аспірантура
  • Наукова робота
  • Наукова бібліотека
  • Студенту
  • Освітній процес
  • Структура
  • Оплата за освітні послуги
  • Бібліотека
  • Безбар’єрний освітній простір
  • Відділ післядипломної освіти
  • Описи освітніх програм
  • Присвоєна акредитація
  • Міжнародна співпраця
  • Міжнародні інвестиції
  • Вчена рада
  • Факультети та інститути
  • Викладачі
  • Загальний перелік
  • Ліцензія
  • Штатний розпис
  • Звіти
  • Регулювання освітнього процесу
  • Правила поведінки
  • Нормативна база
  • Фінансовий звіт
  • План закупівель
  • Відкриті дані
  • Бюджет ЗВО
  • Розклад занять
  • Наукові видання
  • Викладачі кафедри публічних фінансів
  • Тести підготовки до ЗНО
  • Бібліотека
  • Про кафедру
  • Викладачі
  • Викладачі факультету фінансів та цифрових технологій
  • Викладачі інституту права
  • Викладачі факультету податкової справи, обліку та аудиту
  • Викладачі навчально-наукового інституту економічної безпеки та митної справи
  • Викладачі факультету соціально-гуманітарних технологій та менеджменту
  • Методичні матеріали (Факультет фінансів та цифрових технологій)
  • Література кафедр (Факультет фінансів та цифрових технологій)
  • Література кафедр(Факультет податкової справи, обліку та аудиту)
  • Методичні матеріали(ННІ Права)
  • Література кафедр(ННІ Права)
  • Методичні матеріали(ННІ економічної безпеки та митної справи)
  • Література кафедр(ННІ економічної безпеки та митної справи)
  • Методичні матеріали(Факультету соціально-гуманітарних технолоій та менеджменту)
  • Література кафедр(Факультету соціально-гуманітарних технологій та менеджменту)
  • Спрощені закупівлі
  • Відкриті торги
  • Переговорна процедура
  • Методичні матеріали (Факультет податкової справи, обліку та аудиту)
  • Освітні програми факультету фінансів та цифрових технологій
  • Освітні програми факультету податкової справи, обліку та аудиту
  • Освітні програми нні права
  • Освітні програми ННІ економічної безпеки та митної справи
  • Освітні програми факультету соціально-гуманітарних технологій та менеджменту
  • Бакалавр
  • Магістр
  • Master`s Degree
  • PHD
  • Оствітньо-наукові програми
  • Етапи вступу
  • Перелік вступних випробувань
  • Правила прийому
  • Строки вступу
  • Вступні випробування
  • Школяр
  • Конкурси та Олімпіади
  • Юнацькі школи
  • Мапа сайту
  • Відділ аспірантури, докторантури
  • Рада молодих вчених
  • Наукове товариство студентів та курсантів
  • Відділ організації та супроводження наукової діяльності
  • 051 Економіка
  • 071 Облік і оподаткування
  • 072 Фінанси банківська справа, страхування
  • 081 Право
  • 281 Публічне управління та адміністрування
  • НЛ "Юридична клініка"
  • Кафедра міжнародного права та права Європейського Союзу
  • Кафедра кримінальної юстиції
  • Кафедра теоретико-правових дисциплін
  • Кафедра публічного права
  • Кафедра приватного права
  • Новини факультету податкової справи, обліку та аудиту
  • Новини кафедри економічної політики
  • Новини кафедри адміністративного права, процесу та митної безпеки
  • Новини кафедри правоохоронної діяльності
  • Новини факультету фінансів та цифрових технологій
  • Вся інформація з музею
  • Новини Ради молодих вчених
  • Всі новини кафедри кримінальних розслідувань
  • Всі новини студентського наукового гуртка «Патріот»
  • Новини кафедри менеджменту та публічного управління
  • Новини кафедри технологій оздоровлення та фізкультурно-спортивної реабілітації
  • Всі новини кафедри психології, педагогіки та суспільних дисциплін
  • Новини кафедри економіки та економічної безпеки
  • Новини кафедри митної справи та товарознавства
  • Грантові можливості
  • Всі новини наукової бібліотеки
  • Наукові заходи
  • Новини кафедри кримінальної юстиції
  • Новини кафедри теорії та історії держави і права
  • Новини навчальної лабораторії «Юридична клініка»
  • Всі новини кафедри публічного права
  • Новини кафедри правничої лінгвістики
  • Всі новини кафедри публічних фінансів
  • Новини кафедри фінансових ринків та технологій
  • Новини кафедри комп’ютерних та інформаційних технологій і систем
  • Новини кафедри кібернетики та прикладної математики
  • Новини кафедри управління та бізнес-адміністрування
  • Всі новини кафедри приватного права
  • Всі новини НДІ фінансової політики
  • Всі новини розділу Erasmus+ та Jean Monnet
  • Новини факультет соціально-гуманітарних технологій та менеджменту
  • Новини навчально-наукового інституту права
  • Новини ННІ економічної безпеки та митної справи
  • Факультет податкової справи, обліку та аудиту(детальніше)
  • Структура
  • Студентська молода науа це?
  • Постійно діючі клуби НТСК
  • Контакти
  • Детальніше про кафедру фізичного виховання, спорту та здоров'я
  • Кафедри правоохоронної діяльності(детальніше)
  • Мотиваційний лист
  • Міжнародна діяльність
  • Історія
  • Партнери
  • Конференція трудового колективу
  • Антикорупційна діяльність
  • Рейтинги навчання студентів
  • Візитівка
  • Скринька довіри
  • HMT
  • Докторантура
  • Антикорупційні документи
  • Структура університету
  • Профспілкова організація
  • Гранти і проєкти
  • Поштаренко Оксана Вікторівна
  • Репеха Наталія Іванівна
  • Відбудова
  • Запрошуємо на навчання
  • Спеціалізовані вчені ради
  • Нормативно-правове забезпечення освітнього процесу
  • Склад Науково-методичної ради
  • Науково-методична рада ДПУ
  • Нормативне забезпечення
  • Грантові можливості для студентів
  • Всі новини кафедри соціальних комунікацій, словесності та культури
  • Новини кафедри іноземних мов
  • Новини навчальної лабораторії «Тренінговий центр «Human resources (consulting)»
  • Весь архів новин кафедри іноземних мов
  • Історія України. Тест-2023
  • Всі тести
  • Математика. Тест-2023
  • Українська мова. Тест-2023
  • Англійська мова. Тест-2023
  • Всі новини кафедри фіскального адміністрування
  • Новини кафедри аудиту та економічного аналізу
  • Новини кафедри військової підготовки
  • Всі новини кафедри обліку та консалтингу
  • Новини кафедри обліку та аудиту
  • Новини кафедри економічної політики, маркетингу та бізнес-аналітики
  • Всі новини кафедри міжнародного права
  • Новини міжнародної діяльності
  • Speaking Club
  • ЦЕНТРАЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНО-АДМІНІСТРАТИВНИЙ КОРПУС (КОРПУС А)
  • СПОРТИВНА ЗАЛА ЦЕНТРАЛЬНОГО КОРПУСУ (КОРПУС А, А5)
  • АКТОВА ЗАЛА (КОРПУС А)
  • КОРПУС НАВЧАЛЬНО-НАУКОВОГО ІНСТИТУТУ ПРАВА (КОРПУС А10)
  • НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР (КОРПУС А6)
  • НАВЧАЛЬНИЙ КОРПУС З ПОТОКОВИМИ АУДИТОРІЯМИ (КОРПУС А1)
  • КОРПУС НАВЧАЛЬНО-НАУКОВОГО ІНСТИТУТУ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ТА МИТНОЇ СПРАВИ (КОРПУС А9)
  • ХАРЧОБЛОК (КОРПУС А7)
  • КОНФЕРЕНЦ-КОМПЛЕКС (КОРПУС А7/1)
  • АДМІНІСТРАТИВНА БУДІВЛЯ (КОРПУС М)
  • ГУРТОЖИТОК №1
  • ГУРТОЖИТОК
  • ГУРТОЖИТОК №2
  • ГУРТОЖИТОК №3
  • КОМПЛЕКС ГУРТОЖИТКІВ
  • ПРИЙМАЛЬНА КОМІСІЯ ДПУ ТА НАВЧАЛЬНИЙ КОРПУС (КОРПУС А8)
  • СПОРТКОМПЛЕКС ДЕРЖАВНОГО ПОДАТКОВОГО УНІВЕРСИТЕТУ З ФІЗКУЛЬТУРНО-РЕАБІЛІТАЦІЙНИМ ЦЕНТРОМ ТА НАДБУДОВОЮ НАВІСУ НАД ТРИБУНАМИ
  • Каталог вибіркових дісциплін
  • Опитування
  • Групи забезпечення освітніх програм
  • Спеціальності на факультетах
  • Анонси та оголошення
  • Конкурс
  • Олімпіада
  • Дні гостинності
  • Всеукраїнський мистецький конкурс "Податкова абетка", "Сьогодення податкової та митної справи"
  • Всеукраїнський інтелектуальний конкурс "Податківець майбутнього"
  • Всеукраїнський конкурс "Податківець майбутнього"
  • Студентська рада ФСГТСТ
  • Контакти ДПУ
  • Голова Студентського парламенту
  • Cтудентський омбудсмен
  • Student Ombudsman
  • Cклад Офісу студентського омбудсмена
  • Composition of the Student Ombudsman's Office
  • Основні документи Офісу студентського омбудсмена
  • Key documents of the Student Ombudsman's Office
  • Заступник голови Студентського парламенту
  • Секретар Студентського парламенту
  • Відділи Студентського парламенту
  • Документи Студентського парламенту
  • Науковий гурток кафедри адміністративного права, процесу та митної безпеки «Промінь»
  • Наукове товариство студентів «Детектив»
  • Educational programs of the Faculty of Social and Humanitarian Technologies, Sports and Rehabilitation
  • Інструкція вступнику
  • Віртуальна галерея Мистецького конкурсу
  • Випускникам ДПУ
  • Випускникам ДПУ (контакт)
  • exp
  • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Опалений війною
  • Другий (магістерський) рівень
  • Третій (освітньо-науковий) рівень
  • Результати внутрішньоінституційних опитувань стейкхолдерів
  • Результати опитування щодо якості освітньої та наукової складової ОНП
  • Результати опитування Викладач очима здобувача
  • Студентський науковий гурток «Міжнародник»
  • Культурно-мистецький центр «Сузір’я»
    • Intoduction
    • Візитка
    • Розклад репетицій
  • Нормативні документи
  • Відомості про самооцінювання освітніх програм
  • Відкриті зустрічі
  • Програми візитів ЕГ
  • Результати оцінювання НПП
  • Студентський науковий гурток «Дебет-Кредит»
  • Студентський науковий гурток «Патріот»
  • Аналіз результатів єдиного державного кваліфікаційного іспиту
  • Студентський науковий гурток "Фінансист"
  • Науковий гурток здобувачів вищої освіти «Державотворець» кафедри теорії та історії держави і права
  • Психологічна допомога
  • Науковий гурток «Актуальні проблеми сучасної математики»
  • Студентський науковий гурток «ТЕГ»
  • Студентський поетичний клуб «Alter Ego»
  • Test page
  • Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти
  • Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти (2024 рік)
  • Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти (2025 рік)
  • Другий (магістерський) рівень вищої освіти
  • Другий (магістерський) рівень вищої освіти (2024 рік)
  • Другий (магістерський) рівень вищої освіти (2025 рік)
  • Третій (освітньо-науковий) рівень вищої освіти
  • Третій (освітньо-науковий) рівень вищої освіти (2024 рік)
  • Третій (освітньо-науковий) рівень вищої освіти (2025 рік)
  • Студентський науковий гурток «ЛІДЕР»
  • Результати акредитацій ОП
  • Рішення Науково-методичної ради ДПУ
  • Архів вакансій
  • Наші Герої
  • Кар’єра наших випускників
  • Спеціалісти Інформаційно-обчислювального центру
  • Науковий гурток кафедри адміністрування податків
  • Науковий гурток здобувачів вищої освіти Legal Lingua Lab

Новини і оголошення аспірантури, докторантури

Оголошення для вступників до аспірантури!
Оголошення для вступників до аспірантури!
Розпочалася реєстрація на ЄВІ/ЄВВ для вступу в аспірантуру у 2025 році
Розпочалася реєстрація на ЄВІ/ЄВВ для вступу в аспірантуру у 2025 році
Вітаємо
Вітаємо
Вітаємо!
Вітаємо!
Оголошується конкурс наукових робіт та наукових статей з податкової проблематики для здобувачів вищої освіти та молодих вчених
Оголошується конкурс наукових робіт та наукових статей з податкової проблематики для здобувачів вищої освіти та молодих вчених
Графік захисту дисертацій для здобуття ступеня доктора філософії
Графік захисту дисертацій для здобуття ступеня доктора філософії
Вітаємо!
Вітаємо!
ІІ Всеукраїнський молодіжний конкурс «Юридична освіта майбутнього»
ІІ Всеукраїнський молодіжний конкурс «Юридична освіта майбутнього»
Графік захисту дисертацій для здобуття ступеня доктора філософії
Графік захисту дисертацій для здобуття ступеня доктора філософії
ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE