Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційна діяльність
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші дорадчі органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
    • Стратегія розвитку ДПУ
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Інші дорадчі органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік
    • Стратегія розвитку ДПУ

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    • Антикорупційна діяльність
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

д. н. держ. упр., професор, Васильєва Олександра Іллівна

 

Васильєва Олександра Іллівна

Посада: професор кафедри менеджменту та публічного управління Державного податкового університету

Науковий ступень: доктор наук з державного управління

Вчене звання: професор

Профіль викладача у Google Академії: https://scholar.google.com.ua/citations?user=pQUBOY0AAAAJ&hl

Реєстраційний номер ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1812-4557

  • З 2004 р. - кандидат наук з державного управління (тема дисертації: “Управління соціально-економічним розвитком монофункціональних міст України”, спеціальність 25.00.04 – місцеве самоврядування, диплом ДК №023463 від 12.05.2004 р.). Дисертація виконувалася і була захищена в Національній академії державного управління при Президентові України.
  • З 2010 р. - доктор наук з державного управління (тема дисертації: “Трансформація регіонального управління в умовах реформування владних відносин в Україні”, спеціальність 25.00.02 – механізми державного управління, диплом ДД №008444 від 01.07.2010 р.). Дисертація виконувалася в докторантурі Національної академії державного управління при Президентові України.
  • З 2011 р. - професор (кафедри регіонального управління, місцевого самоврядування та управління містом, атестат професора 12ПР №07424 від 10.11.2011 р.). Вчена звання професора отримала в Національній академії державного управління при Президентові України.

Тема наукових інтересів:

  • побудова ефективного публічного управління та адміністрування;
  • розвиток місцевого самоврядування в Україні в умовах децентралізації повноважень;
  • партисипативна демократія та форми демократії; трансформаційні процеси в суспільстві;
  • інструменти спроможності територіальних громад;
  • питання команди та лідерства в органах публічної влади;
  • розвиток публічної служби.

Дисципліни, які викладає:

  • «Публічна політика та  Good Governance»,
  • «Публічне управління та врядування»,
  • «Гуманітарна та соціальна політика»,
  • «Управління персоналом в органах публічної влади»,
  • «Лідерство та тімбілдінг».

З 2005 р. і по теперішній час є членом спеціалізованих вчених рад з державного управління. За цей час захистила 15 аспірантів та 4 доктора наук з державного управління. Є керівником аспірантів та докторантів.

З 2004 р. по 2009 р. – була вченим секретарем Експертної ради Вищої атестаційної комісії України з державного управління.

Консультативна діяльність:

  • Експерт Комітету з питань державного будівництва, регіональної політики та місцевого самоврядування VIII скликання Верховної ради України.
  • Участь у робочих групах із підготовки аналітичних матеріалів і проектів законодавчих актів до розгляду парламентом з питань місцевого економічного розвитку, системи місцевого самоврядування в Україні, розвитку адміністративно-територіальних одиниць у процесі реалізації реформи децентралізації влади в Україні. Зокрема, проектів законів “Про добровільне об’єднання територіальних громад” (реєстр. № 0915), “Про державну службу” (реєстр. № 2490), “Про службу в органах місцевого самоврядування” (реєстр. № 2489), “Про громадські слухання” (реєстр. № 2295а), “Про місцеві ініціативи” (реєстр. № 2296а), “Про публічний контроль” (реєстр. № 2297а), “Про внесення змін до деяких законів України щодо виборів старост” (реєстр. № 4091), “Про внесення змін до деяких законів України щодо функціонування районних рад” (реєстр. № 4165) та інших.
  • Участь у роботі круглих столів Комітету: “Актуальні питання вдосконалення базового закону системи місцевого самоврядування та механізми лобіювання інтересів місцевого самоврядування в органах державної влади”, “Законодавче регулювання у сферах локальної демократії та правового статусу депутатів місцевих рад: поточний стан і перспективи вдосконалення”,  “Обговорення питань правового регулювання статусу старост в об’єднаних територіальних громадах”, “Партисипативна демократія в системі місцевого самоврядування”.

Публікації:

більш ніж 200 наукових і науково-методичних праць, у тому числі монографії та практичні посібники для органів місцевого самоврядування щодо децентралізації владних повноважень, деякі з них:

  • Перші кроки новообраного голови територіальної громади : практ. посіб. / авт.-упоряд. : О.В. Берданова, Г.А. Борщ, В.М. Вакуленко, Н.В. Васильєва, О.І.Васильєва та ін. К. : НАДУ, 2016. 33 с.
  • Місцеве самоврядування в умовах децентралізації повноважень : Практичний посібник. / О.І. Васильєва А.П. Лелеченко, В.С. Куйбіда, А.Ф. Ткачук. 2017. 110 с.
  • Кадрове забезпечення органів місцевої влади у сфері надання публічних послуг : навчальний посібник / авт. кол. викладачів, докторантів і аспірантів кафедри регіонального управління, місцевого самоврядування та управління містом Національної академії державного управління при Президентові України; уклад. О.І. Васильєва, Н.В. Васильєва, О.С. Ігнатенко та ін. // за заг. ред. О.І. Васильєвої, Н.В. Васильєвої, О.С. Ігнатенка. К. : НАДУ, 2018. 284с.
  • Організація надання публічних послуг на місцевому рівні : навчальний посібник / [Г.А. Борщ, Н.В. Васильєва, О.І. Васильєва та ін.] ; За заг. ред. Н.В. Васильєвої, О.І. Васильєвої, О.С. Ігнатенка. 2-ге вид. доп. і переробл. Київ : НАДУ, 2018. 400 с.
  • Участь громадян у сталому розвитку сільських територіальних громад з дотриманням принципів належного врядування / Соціальний розвиток сільських регіонів : колективна монографія. Вип. 3 / За заг. ред. А.М. Шатохіна, М.В.  Костюк. -  Умань : ВПЦ «Візаві» (Видавець «Сочинський М.М.), 2018. 306 с. С. 38-44.
  • Реформування публічної служби в Україні : проблеми та перспективи / Проблеми реформування державної служби та служби в органах місцевого самоврядування в Україні : монографія / авт. кол. Т.Е. Василевська, І.Г. Сурай, О.І. Васильєва та ін. // за заг.ред. Т.Е. Василевської. Київ : НАДУ, 2018. 256 с. С. 27-35.
  • Професіоналізація публічної служби в умовах реформування територіальної організації влади та побудови сервісно-орієнтованої держави / Публічне управління розвитком регіонів у процесі побудови сервісно-орієнтованої держави: теорія, методологія та практика : монографія / автор. колектив викладачів, докторантів та аспірантів - виконавців науково-дослідної роботи кафедри регіонального управління, місцевого самоврядування та управління містом Національної академії державного управління при Президентові України; за заг. ред. Н.В. Васильєвої, О.І. Васильєвої. Київ : Вид-во НАДУ, 2018. 450 с.
  • Місцеве самоврядування: підруч. / за ред. В. М. Вакуленка, Ю. Ф. Дехтяренка, В. С. Куйбіди. Київ : НАДУ, 2019. 723 с. 
  • Vasylieva N., Vasylieva O, Prylipko S.(2019)
  • Professionalization of public serv ice in terms of reforming the territorial organization of power. Innovations in Science: The Challenges of Our Time : collective monograph. Vol. 2. [Edited by R. Iserman, M. Dei, O. Rudenko, V. Lunov]. Chikago, Illinois, USA: Accent Graphics Communications & Publishing, pp. 172-183. 
  • Васильєва О.І., Киртока М.П. Забезпечення роботи проектних офісів із реалізації державно-приватного партнерства при органах управління об’єктами державної та комунальної власності / 100 ідей для Президента та Уряду України: проектні ініціативи у сфері публічного управління : зб. наук. пр. ; у 2 т. / редкол.: Н.І.Обушна, А.П.Рачинський, С.К.Хаджирадєва (голова). К. : НАДУ, 2020. Т.1. 272 с. С. 48-51.
  • Хаджирадєва С. К., Рачинський А. П., Васильєва О. І., Ларіна Н. Б. Управління персоналом у публічній службі : навч. посіб. для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 281 «Публічне управління та адміністрування» ; за заг. ред. С. К. Хаджирадєвої. Київ: НАДУ, 2020. 196 с.

Участь у міжнародних проєктах і тренерська діяльність (підтверджена сертифікатами):

  1. Швейцарсько-український проєкт DESPRO “Підтримка децентралізації в Україні”. Участь у підготовці Навчального модуля: «Реформа місцевого самоврядування та децентралізації влади», який було вперше застосовано у Школі місцевого самоврядування (8-10 09.2014р.); тренер з тематики «Місцеве самоврядування. Конституційні та законодавчі основи місцевого самоврядування. Європейська хартія місцевого самоврядування», а саме: для голів сільських і селищних рад; для мерів малих міст; для голів районних рад.
  2. Проєкт україно-польської співпраці (Вища школа менеджменту м. Варшава, Польща). Нагороджена у 2014 р. Дипломом Вищої школи менеджменту м. Варшави.
  3. Участь в семінарі, організованому Національною школою управління ENA (Франція) за підтримки посольства Франції в Україні на тему «Територіальна організація влади у Франції та в Європі: досвід управління і реформ”, що відбувся в Національній академії державного управління при Президентові України (15 -16. 06.2015 р.).

Протягом 2014-2020 років вивчала міжнародний досвід публічного управління, зокрема в частині реформи децентралізації повноважень під час участі у міжнародних науково-практичних конференціях і навчальних семінарах у Франції, Норвегії, Іспанії, Італії, Угорщини, Польщі, Болгарії тощо.

 

  • Кафедра менеджменту та публічного управління
Шерчан Данило Денисович
Шерчан Данило Денисович
  • Загальна інформація
  • Вступ до докторантури, аспірантури
  • Освітньо-наукові програми
  • Форми документів
  • Нормативно-правова база
  • Зміни до порядку підготовки здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії у закладах вищої освіти
  • Графік освітнього процесу доктора філософії PhD

Докторантура

  • More information about the Department
  • Інститут підвищення кваліфікації та післядипломної освіти
    • Контакти
  • Дні відкритих дверей
  • Публічна інформація
  • Організація освітнього процесу
  • Якість освіти
    • Перший (бакалаврський) рівень
  • Вартість навчання
  • Військова кафедра
  • Студмістечко
  • Правила прийому
  • Приймальна комісія
  • Дуальна освіта
  • Аспірантура
  • Наукова робота
  • Наукова бібліотека
  • Студенту
  • Освітній процес
  • Структура
  • Оплата за освітні послуги
  • Бібліотека
  • Безбар’єрний освітній простір
  • Відділ післядипломної освіти
  • Описи освітніх програм
  • Присвоєна акредитація
  • Міжнародна співпраця
  • Міжнародні інвестиції
  • Вчена рада
  • Факультети та інститути
  • Викладачі
  • Загальний перелік
  • Ліцензія
  • Штатний розпис
  • Звіти
  • Регулювання освітнього процесу
  • Правила поведінки
  • Нормативна база
  • Фінансовий звіт
  • План закупівель
  • Відкриті дані
  • Бюджет ЗВО
  • Розклад занять
  • Наукові видання
  • Викладачі кафедри публічних фінансів
  • Тести підготовки до ЗНО
  • Бібліотека
  • Про кафедру
  • Викладачі
  • Викладачі факультету фінансів та цифрових технологій
  • Викладачі інституту права
  • Викладачі факультету податкової справи, обліку та аудиту
  • Викладачі навчально-наукового інституту економічної безпеки та митної справи
  • Викладачі факультету соціально-гуманітарних технологій та менеджменту
  • Методичні матеріали (Факультет фінансів та цифрових технологій)
  • Література кафедр (Факультет фінансів та цифрових технологій)
  • Література кафедр(Факультет податкової справи, обліку та аудиту)
  • Методичні матеріали(ННІ Права)
  • Література кафедр(ННІ Права)
  • Методичні матеріали(ННІ економічної безпеки та митної справи)
  • Література кафедр(ННІ економічної безпеки та митної справи)
  • Методичні матеріали(Факультету соціально-гуманітарних технолоій та менеджменту)
  • Література кафедр(Факультету соціально-гуманітарних технологій та менеджменту)
  • Спрощені закупівлі
  • Відкриті торги
  • Переговорна процедура
  • Методичні матеріали (Факультет податкової справи, обліку та аудиту)
  • Освітні програми факультету фінансів та цифрових технологій
  • Освітні програми факультету податкової справи, обліку та аудиту
  • Освітні програми нні права
  • Освітні програми ННІ економічної безпеки та митної справи
  • Освітні програми факультету соціально-гуманітарних технологій та менеджменту
  • Бакалавр
  • Магістр
  • Master`s Degree
  • PHD
  • Оствітньо-наукові програми
  • Етапи вступу
  • Перелік вступних випробувань
  • Правила прийому
  • Строки вступу
  • Вступні випробування
  • Школяр
  • Конкурси та Олімпіади
  • Юнацькі школи
  • Мапа сайту
  • Відділ аспірантури, докторантури
  • Рада молодих вчених
  • Наукове товариство студентів та курсантів
  • Відділ організації та супроводження наукової діяльності
  • 051 Економіка
  • 071 Облік і оподаткування
  • 072 Фінанси банківська справа, страхування
  • 081 Право
  • 281 Публічне управління та адміністрування
  • НЛ "Юридична клініка"
  • Кафедра міжнародного права та права Європейського Союзу
  • Кафедра кримінальної юстиції
  • Кафедра теоретико-правових дисциплін
  • Кафедра публічного права
  • Кафедра приватного права
  • Новини факультету податкової справи, обліку та аудиту
  • Новини кафедри економічної політики
  • Новини кафедри адміністративного права, процесу та митної безпеки
  • Новини кафедри правоохоронної діяльності
  • Новини факультету фінансів та цифрових технологій
  • Вся інформація з музею
  • Новини Ради молодих вчених
  • Всі новини кафедри кримінальних розслідувань
  • Всі новини студентського наукового гуртка «Патріот»
  • Новини кафедри менеджменту та публічного управління
  • Новини кафедри технологій оздоровлення та фізкультурно-спортивної реабілітації
  • Всі новини кафедри психології, педагогіки та суспільних дисциплін
  • Новини кафедри економіки та економічної безпеки
  • Новини кафедри митної справи та товарознавства
  • Грантові можливості
  • Всі новини наукової бібліотеки
  • Наукові заходи
  • Новини кафедри кримінальної юстиції
  • Новини кафедри теорії та історії держави і права
  • Новини навчальної лабораторії «Юридична клініка»
  • Всі новини кафедри публічного права
  • Новини кафедри правничої лінгвістики
  • Всі новини кафедри публічних фінансів
  • Новини кафедри фінансових ринків та технологій
  • Новини кафедри комп’ютерних та інформаційних технологій і систем
  • Новини кафедри кібернетики та прикладної математики
  • Новини кафедри управління та бізнес-адміністрування
  • Всі новини кафедри приватного права
  • Всі новини НДІ фінансової політики
  • Всі новини розділу Erasmus+ та Jean Monnet
  • Новини факультет соціально-гуманітарних технологій та менеджменту
  • Новини навчально-наукового інституту права
  • Новини ННІ економічної безпеки та митної справи
  • Факультет податкової справи, обліку та аудиту(детальніше)
  • Структура
  • Студентська молода науа це?
  • Постійно діючі клуби НТСК
  • Контакти
  • Детальніше про кафедру фізичного виховання, спорту та здоров'я
  • Кафедри правоохоронної діяльності(детальніше)
  • Мотиваційний лист
  • Міжнародна діяльність
  • Історія
  • Партнери
  • Конференція трудового колективу
  • Антикорупційна діяльність
  • Рейтинги навчання студентів
  • Візитівка
  • Скринька довіри
  • HMT
  • Докторантура
  • Антикорупційні документи
  • Структура університету
  • Профспілкова організація
  • Гранти і проєкти
  • Поштаренко Оксана Вікторівна
  • Репеха Наталія Іванівна
  • Відбудова
  • Запрошуємо на навчання
  • Спеціалізовані вчені ради
  • Нормативно-правове забезпечення освітнього процесу
  • Склад Науково-методичної ради
  • Науково-методична рада ДПУ
  • Нормативне забезпечення
  • Грантові можливості для студентів
  • Всі новини кафедри соціальних комунікацій, словесності та культури
  • Новини кафедри іноземних мов
  • Новини навчальної лабораторії «Тренінговий центр «Human resources (consulting)»
  • Весь архів новин кафедри іноземних мов
  • Історія України. Тест-2023
  • Всі тести
  • Математика. Тест-2023
  • Українська мова. Тест-2023
  • Англійська мова. Тест-2023
  • Всі новини кафедри фіскального адміністрування
  • Новини кафедри аудиту та економічного аналізу
  • Новини кафедри військової підготовки
  • Всі новини кафедри обліку та консалтингу
  • Новини кафедри обліку та аудиту
  • Новини кафедри економічної політики, маркетингу та бізнес-аналітики
  • Всі новини кафедри міжнародного права
  • Новини міжнародної діяльності
  • Speaking Club
  • ЦЕНТРАЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНО-АДМІНІСТРАТИВНИЙ КОРПУС (КОРПУС А)
  • СПОРТИВНА ЗАЛА ЦЕНТРАЛЬНОГО КОРПУСУ (КОРПУС А, А5)
  • АКТОВА ЗАЛА (КОРПУС А)
  • КОРПУС НАВЧАЛЬНО-НАУКОВОГО ІНСТИТУТУ ПРАВА (КОРПУС А10)
  • НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР (КОРПУС А6)
  • НАВЧАЛЬНИЙ КОРПУС З ПОТОКОВИМИ АУДИТОРІЯМИ (КОРПУС А1)
  • КОРПУС НАВЧАЛЬНО-НАУКОВОГО ІНСТИТУТУ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ТА МИТНОЇ СПРАВИ (КОРПУС А9)
  • ХАРЧОБЛОК (КОРПУС А7)
  • КОНФЕРЕНЦ-КОМПЛЕКС (КОРПУС А7/1)
  • АДМІНІСТРАТИВНА БУДІВЛЯ (КОРПУС М)
  • ГУРТОЖИТОК №1
  • ГУРТОЖИТОК
  • ГУРТОЖИТОК №2
  • ГУРТОЖИТОК №3
  • КОМПЛЕКС ГУРТОЖИТКІВ
  • ПРИЙМАЛЬНА КОМІСІЯ ДПУ ТА НАВЧАЛЬНИЙ КОРПУС (КОРПУС А8)
  • СПОРТКОМПЛЕКС ДЕРЖАВНОГО ПОДАТКОВОГО УНІВЕРСИТЕТУ З ФІЗКУЛЬТУРНО-РЕАБІЛІТАЦІЙНИМ ЦЕНТРОМ ТА НАДБУДОВОЮ НАВІСУ НАД ТРИБУНАМИ
  • Каталог вибіркових дісциплін
  • Опитування
  • Групи забезпечення освітніх програм
  • Спеціальності на факультетах
  • Анонси та оголошення
  • Конкурс
  • Олімпіада
  • Дні гостинності
  • Всеукраїнський мистецький конкурс "Податкова абетка", "Сьогодення податкової та митної справи"
  • Всеукраїнський інтелектуальний конкурс "Податківець майбутнього"
  • Всеукраїнський конкурс "Податківець майбутнього"
  • Студентська рада ФСГТСТ
  • Контакти ДПУ
  • Голова Студентського парламенту
  • Cтудентський омбудсмен
  • Student Ombudsman
  • Cклад Офісу студентського омбудсмена
  • Composition of the Student Ombudsman's Office
  • Основні документи Офісу студентського омбудсмена
  • Key documents of the Student Ombudsman's Office
  • Заступник голови Студентського парламенту
  • Секретар Студентського парламенту
  • Відділи Студентського парламенту
  • Документи Студентського парламенту
  • Науковий гурток кафедри адміністративного права, процесу та митної безпеки «Промінь»
  • Наукове товариство студентів «Детектив»
  • Educational programs of the Faculty of Social and Humanitarian Technologies, Sports and Rehabilitation
  • Інструкція вступнику
  • Віртуальна галерея Мистецького конкурсу
  • Випускникам ДПУ
  • Випускникам ДПУ (контакт)
  • exp
  • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Опалений війною
  • Другий (магістерський) рівень
  • Третій (освітньо-науковий) рівень
  • Результати внутрішньоінституційних опитувань стейкхолдерів
  • Результати опитування щодо якості освітньої та наукової складової ОНП
  • Результати опитування Викладач очима здобувача
  • Студентський науковий гурток «Міжнародник»
  • Культурно-мистецький центр «Сузір’я»
    • Intoduction
    • Візитка
    • Розклад репетицій
  • Нормативні документи
  • Відомості про самооцінювання освітніх програм
  • Відкриті зустрічі
  • Програми візитів ЕГ
  • Результати оцінювання НПП
  • Студентський науковий гурток «Дебет-Кредит»
  • Студентський науковий гурток «Патріот»
  • Аналіз результатів єдиного державного кваліфікаційного іспиту
  • Студентський науковий гурток "Фінансист"
  • Науковий гурток здобувачів вищої освіти «Державотворець» кафедри теорії та історії держави і права
  • Психологічна допомога
  • Науковий гурток «Актуальні проблеми сучасної математики»
  • Студентський науковий гурток «ТЕГ»
  • Студентський поетичний клуб «Alter Ego»
  • Test page
  • Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти
  • Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти (2024 рік)
  • Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти (2025 рік)
  • Другий (магістерський) рівень вищої освіти
  • Другий (магістерський) рівень вищої освіти (2024 рік)
  • Другий (магістерський) рівень вищої освіти (2025 рік)
  • Третій (освітньо-науковий) рівень вищої освіти
  • Третій (освітньо-науковий) рівень вищої освіти (2024 рік)
  • Третій (освітньо-науковий) рівень вищої освіти (2025 рік)
  • Студентський науковий гурток «ЛІДЕР»
  • Результати акредитацій ОП
  • Рішення Науково-методичної ради ДПУ
  • Архів вакансій
  • Наші Герої
  • Кар’єра наших випускників
  • Спеціалісти Інформаційно-обчислювального центру
  • Науковий гурток кафедри адміністрування податків
  • Науковий гурток здобувачів вищої освіти Legal Lingua Lab

Новини і оголошення аспірантури, докторантури

Оголошення для вступників до аспірантури!
Оголошення для вступників до аспірантури!
Розпочалася реєстрація на ЄВІ/ЄВВ для вступу в аспірантуру у 2025 році
Розпочалася реєстрація на ЄВІ/ЄВВ для вступу в аспірантуру у 2025 році
Вітаємо
Вітаємо
Вітаємо!
Вітаємо!
Оголошується конкурс наукових робіт та наукових статей з податкової проблематики для здобувачів вищої освіти та молодих вчених
Оголошується конкурс наукових робіт та наукових статей з податкової проблематики для здобувачів вищої освіти та молодих вчених
Графік захисту дисертацій для здобуття ступеня доктора філософії
Графік захисту дисертацій для здобуття ступеня доктора філософії
Вітаємо!
Вітаємо!
ІІ Всеукраїнський молодіжний конкурс «Юридична освіта майбутнього»
ІІ Всеукраїнський молодіжний конкурс «Юридична освіта майбутнього»
Графік захисту дисертацій для здобуття ступеня доктора філософії
Графік захисту дисертацій для здобуття ступеня доктора філософії
ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE