Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційна діяльність
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші дорадчі органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
    • Стратегія розвитку ДПУ
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Інші дорадчі органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік
    • Стратегія розвитку ДПУ

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    • Антикорупційна діяльність
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

к.е.н., доцент Редич Олександр Володимирович

redich

Посада
доцент кафедри комп'ютерних та інформаційних технологій і систем
ПІБ українською
Редич Олександр Володимирович
ПІБ (англійською)
Oleksandr Redych
Науковий ступінь
кандидат економічних наук
Вчене звання
доцент

Профілі в наукових базах даних

ORCID:    https://orcid.org/0000-0002-6183-5517  

Web of Science ResearcherID: ID: F-9723-2016: https://www.webofscience.com/wos/author/record/1206353   

SCOPUS: https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=58996478000 

Google Scholar:  https://scholar.google.com.ua/citations?user=O3F14jIAAAAJ&hl=uk 

  

Сфера (коло) наукових інтересів

Технології штучного інтелекту;  Технології машинного навчання; Інформаційно-аналітичні технології фінансових установ; WEB3; IоТ; BigData.

 

Освіта
1981 р. Київський політехнічний інститут, спеціальність «Інформаційно-вимірювальна техніка»;
1998 р. Київський національний економічний університет,  Спеціальність – «Фінанси та кредит»;
У 2003 р. в спеціалізованій Вченій раді Київського національного економічного університету захистив кандидатську дисертацію на тему ««Моделювання та комп’ютеризовані засоби підтримки прийняття рішень при адмініструванні податків»;».
У 2005 р. атестаційною колегією Міністерства освіти і науки України присвоєно вчене звання доцента кафедри комп'ютерних та інформаційних технологій і систем.

 

Науково-педагогічна діяльність

1987 -1997 викладач, завідувач відділенням верстатів з числовим програмним управлінням, Ірпінський індустріальний коледж;

1997-2003 начальник відділу комп’ютеризації Центру перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів для ДПС України, Академія ДПС України;

2003 - 2005 завідувач кафедри інформаційних технологій в оподаткуванні Центру перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів для ДПС України, Академія ДПС України;

2005 - 2016 доцент кафедри державного управління  Інституту післядипломної освіти, Національний університет ДПС України;

2016 - 2018 доцент кафедри інтелектуальних управляючих та обчислювальних систем Навчально-наукового інституту інформаційних технологій, Університет ДФС України;

2018-2019 завідувач кафедри інтелектуальних управляючих та обчислювальних систем Навчально-наукового інституту інформаційних технологій, Університет ДФС України;

2019 - 2021 доцент кафедри інтелектуальних управляючих та обчислювальних систем Навчально-наукового інституту інформаційних технологій, Університет ДФС України; 

2021- по теперішній час - доцент кафедри комп'ютерних та інформаційних технологій і систем, Державний податковий університет.

 Суспільно-громадська діяльність.

Член профкому Державного податкового університету.  Голова профгрупи факультету фінансів та цифрових технологій ; Член Вченої ради факультету фінансів та цифрових технологій ;  2010-2011 рр. консультант Департаменту розвитку та модернізації державної податкової служби України. У 1999 р. присвоєно спеціальне звання радник податкової служби 2-го рангу.

Основні   опубліковані праці:

Статті у наукових фахових виданнях:

    • Oleksandr Redych and Ruslan Boichuk. (2024) Comparative Analysis of Holt-Winters Algorithms on the Oracle Machine Learning Platform // Proceedings of International Conference on Applied Innovation in IT. Volume 12, Issue 1, pp. 71-77. (https://doi.org/10.25673/115644; PPN 1884680062) (SCOPUS)
    • Редич О. В. Зрілість відкритих даних України, країн вишеградської четвірки та країн кандидатів у члени ЄС. Порівняльний аналіз і перспективи // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія: "Економічні науки". - 2023. - №5. https://doi.org/10.25313/2520-2294-2023-5-8907 
    • Ржавська А.В, Редич О.В. Огляд систем підтримки процесів спеціального зв’язку та захисту інформації//Наука онлайн: Міжнародний електронний науковий журнал - 2021. - №11. –  https://nauka-online.com/ua/publications/informatsionnye-tehnologii/2021/11/31-2/ 
    • Редич.О.В. Імітаційне моделювання впливу податкового тиску на діяльність новостворених малих підприємств. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука» // № 8 (88), 2 т., 2020.  – С.48-50.  https://doi.org/10.25313/2520-2057-2020-8-6057
    • Oleksandr Redych. (2019) Decision-Making in the Management of the Tax Authorities on the Basis of Integrated Performance Indicators. International Journal of Innovative Technologies in Economy. 3(23). doi: 10.31435/rsglobal_ijite/ 30.04.2019/6454 . С.32-40.
    • Редич О.В. Управління податковим відомством на основі ключових показників ефективності // УДФСУ. Економічний вісник. Серія: Фінанси, облік, оподаткування. Випуск №2, 2018. – С.169-177.  DOI: https://doi.org/10.33244/2617-5932.2.2018.169-177 http://ojs.nusta.edu.ua/index.php/ojs1/article/view/88

Монографії

Теоретико-методологічні основи комп'ютерних баз знань в економіці [Текст] : монографія / [Ріппа С. П., Погорєловська І.Д., Редич О.В. та ін.]; за заг. ред. С. П. Ріппи ; - Ірпінь : УДФСУ, 2021. - 170 с.  ISBN 978-966-337-620-2.

Статті у зарубіжних виданнях:

  • Oleksandr Redych. (2019) . Decision-Making in the Management of the Tax Authorities on the Basis of Integrated Performance Indicators. International Journal of Innovative Technologies in Economy. 3(23). doi: 10.31435/rsglobal_ijite/30042019/6454. С.32-40.  https://publons.com/publon/20206987/  Numer KRS: 0000672864; REGON: 367026200; NIP: 5213776394 Warsaw, Poland .

Навчально-методичні посібники

  • Редич О.В. Інформаційно-аналітичні технології в оподаткуванні. Навчальний посібник / О.В. Редич. –Ірпінь: Університет ДФС України,– 2019. – 438 с.  (Серія «податкова та митна справа в Україні, т.127) Друкованих аркушів 25,3. 
  • Мова SQL. Формування запитів до баз даних ORACLE: навчально-методичний посібник / колектив авторів; за заг. ред. О.В. Редича. – Ірпінь: Видавництво НУДПСУ, 2013. – 124 с. 
  • Модернізація державної податкової служби України: Навчально-методичний посібник для слухачів дистанційного курсу. Видання дев’яте, виправлене і доповнене / Накай А.І., Редич О.В., Погорєловська І.Д. та ін.  За заг.ред. В.Л. Журавського. – Ірпінь, Вид-во НУ ДПСУ, 2013. – 197 с. Авторські 1,5 др. арк.
  • Накай А.І. Реформування податкової системи в умовах впровадження Податкового кодексу України. / Накай А.І., Журавський В.Л., Касьяненко М.М., Погорєловська І.Д., Редич О.В. та інш. (2012, версія 2) Електронний навчальний посібник [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://tc.nusta.com.ua/dkpku/index.htm. Авторські 2 др. арк. (Гриф. МОН).
  • Інформаційні технології у адмініструванні податку на додану вартість. Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Мельник П.В. Редич О.В., Ріппа С.П, та інш.. − Ірпінь: Національна академія ДПС України, 2004. − 342 с. Авторських 7 др. арк.

За період наукової роботи опубліковано 91 публікація, з них  81 наукового характеру (1 монографія, _17 підручників та навчальних посібників), _18  статей у фахових виданнях, 44 тези конференцій, 1 науковий звіт як консультанта ДПС України ) та 10 навчально-методичного характеру.

Викладає дисципліни

Великі дані і машинне навчання; Штучні нейронні мережі в аналізі економічних даних; Інформаційно-аналітичні технології фінансових установ; Теорія прийняття рішень; Комп'ютерні мережі; Мультисервісні технології інформаційних систем;  Організація баз даних та знань.

Участь у міжнародних проектах.

З 2007 року впровадження у навчальний процес Міжнародної освітньої програми Cisco Academy;

З 2017 впровадження у навчальний процес Міжнародної програми освітнього партнерства Oracle Academy;

Підвищення кваліфікації (сертифікати):

2024. Сертифікат за результатами міжнародного стажування (підвищення кваліфікації) в Балтійській міжнародній академії (Латвії, м. Рига) з 15.07.2024 по 28.08.2024 р., 180 год.;

2021. Сертифікат про проходження курсу Prometeus   «Машинне навчання», 4 тижні, 32 год.;

2020. Сертифікат Міністерства цифрової трансформації  про проходження інтенсиву «Відкриті дані», 8 год.; 

2020. Сертифікат інструктора курcів Oracle Academy  “Java Progamming”, 30 год.;

2020. Сертифікат Oracle Academy  «Основи Linux», 8 год.;

2020 .Сертифікат інструктора курсів Cisco Academy «BigData@Analitics», 70 год.;

2019. Сертифікат про завершення інструкторських курсів Oracle Academy «Database Design and Programming with SQL», 60 год.;

2019. Центр  підготовки інструкторів академій Cisco при  ТНТУ (Тернопіль). Сертифікат інструктора Cisco Netwoking Academy Cybersecurity Operations» («Аналітик кібербезпеки»), 70 год.;

2019. Тернопільський Національний технічний університет  ім. Пулюя. Свідоцтво про підвищення кваліфікації державного зразка  СПК 001667. Курс «Аналітик кібербезпеки», 108 год.

Нагороди

2022. Почесна грамота Державного податкового університету; 2021. «Почесний працівник ДФСУ»; 
2020. «Знак пошани»  Всеукраїнська професійна спілка працівників органів державної податкової служби;
2019. Відзнака від керівництва  CISCO  за  успішне впровадження курсів освітньої програми Cisco Networking Academy у навчальний процес;
2018. Грамота виконавчого комітету Ірпінської міської ради;
2009, 2010, 2013 почесні грамоти НУДПСУ;
2016, 2017, 2018, почесні грамоти ДФСУ;
2008. Почесна грамота ДПА України;2004. Нагрудний знак “Почесний працівник податкової служби України”;
2003. Орден “За трудові досягнення  IV ступеня” (ДПА України та Міжнародна рейтингової академії “Золота фортуна”);
2002. Срібна медаль “5-років державної податкової адміністрації України” (ДПА України та Міжнародна рейтингова академія “Золота фортуна”);

Обов’язки (напрями діяльності):

Керівник, акредитований інструктор Академії Сisco при Державному податковому університеті, з 2007 року;

Акредитований інструктор Oracle Academy, з 2017 року.

Контакти: кабінет 203, електронна пошта redich2@gmail.com

 
Шерчан Данило Денисович
Шерчан Данило Денисович
  • Загальна інформація
  • Вступ до докторантури, аспірантури
  • Освітньо-наукові програми
  • Форми документів
  • Нормативно-правова база
  • Зміни до порядку підготовки здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії у закладах вищої освіти
  • Графік освітнього процесу доктора філософії PhD

Докторантура

  • More information about the Department
  • Інститут підвищення кваліфікації та післядипломної освіти
    • Контакти
  • Дні відкритих дверей
  • Публічна інформація
  • Організація освітнього процесу
  • Якість освіти
    • Перший (бакалаврський) рівень
  • Вартість навчання
  • Військова кафедра
  • Студмістечко
  • Правила прийому
  • Приймальна комісія
  • Дуальна освіта
  • Аспірантура
  • Наукова робота
  • Наукова бібліотека
  • Студенту
  • Освітній процес
  • Структура
  • Оплата за освітні послуги
  • Бібліотека
  • Безбар’єрний освітній простір
  • Відділ післядипломної освіти
  • Описи освітніх програм
  • Присвоєна акредитація
  • Міжнародна співпраця
  • Міжнародні інвестиції
  • Вчена рада
  • Факультети та інститути
  • Викладачі
  • Загальний перелік
  • Ліцензія
  • Штатний розпис
  • Звіти
  • Регулювання освітнього процесу
  • Правила поведінки
  • Нормативна база
  • Фінансовий звіт
  • План закупівель
  • Відкриті дані
  • Бюджет ЗВО
  • Розклад занять
  • Наукові видання
  • Викладачі кафедри публічних фінансів
  • Тести підготовки до ЗНО
  • Бібліотека
  • Про кафедру
  • Викладачі
  • Викладачі факультету фінансів та цифрових технологій
  • Викладачі інституту права
  • Викладачі факультету податкової справи, обліку та аудиту
  • Викладачі навчально-наукового інституту економічної безпеки та митної справи
  • Викладачі факультету соціально-гуманітарних технологій та менеджменту
  • Методичні матеріали (Факультет фінансів та цифрових технологій)
  • Література кафедр (Факультет фінансів та цифрових технологій)
  • Література кафедр(Факультет податкової справи, обліку та аудиту)
  • Методичні матеріали(ННІ Права)
  • Література кафедр(ННІ Права)
  • Методичні матеріали(ННІ економічної безпеки та митної справи)
  • Література кафедр(ННІ економічної безпеки та митної справи)
  • Методичні матеріали(Факультету соціально-гуманітарних технолоій та менеджменту)
  • Література кафедр(Факультету соціально-гуманітарних технологій та менеджменту)
  • Спрощені закупівлі
  • Відкриті торги
  • Переговорна процедура
  • Методичні матеріали (Факультет податкової справи, обліку та аудиту)
  • Освітні програми факультету фінансів та цифрових технологій
  • Освітні програми факультету податкової справи, обліку та аудиту
  • Освітні програми нні права
  • Освітні програми ННІ економічної безпеки та митної справи
  • Освітні програми факультету соціально-гуманітарних технологій та менеджменту
  • Бакалавр
  • Магістр
  • Master`s Degree
  • PHD
  • Оствітньо-наукові програми
  • Етапи вступу
  • Перелік вступних випробувань
  • Правила прийому
  • Строки вступу
  • Вступні випробування
  • Школяр
  • Конкурси та Олімпіади
  • Юнацькі школи
  • Мапа сайту
  • Відділ аспірантури, докторантури
  • Рада молодих вчених
  • Наукове товариство студентів та курсантів
  • Відділ організації та супроводження наукової діяльності
  • 051 Економіка
  • 071 Облік і оподаткування
  • 072 Фінанси банківська справа, страхування
  • 081 Право
  • 281 Публічне управління та адміністрування
  • НЛ "Юридична клініка"
  • Кафедра міжнародного права та права Європейського Союзу
  • Кафедра кримінальної юстиції
  • Кафедра теоретико-правових дисциплін
  • Кафедра публічного права
  • Кафедра приватного права
  • Новини факультету податкової справи, обліку та аудиту
  • Новини кафедри економічної політики
  • Новини кафедри адміністративного права, процесу та митної безпеки
  • Новини кафедри правоохоронної діяльності
  • Новини факультету фінансів та цифрових технологій
  • Вся інформація з музею
  • Новини Ради молодих вчених
  • Всі новини кафедри кримінальних розслідувань
  • Всі новини студентського наукового гуртка «Патріот»
  • Новини кафедри менеджменту та публічного управління
  • Новини кафедри технологій оздоровлення та фізкультурно-спортивної реабілітації
  • Всі новини кафедри психології, педагогіки та суспільних дисциплін
  • Новини кафедри економіки та економічної безпеки
  • Новини кафедри митної справи та товарознавства
  • Грантові можливості
  • Всі новини наукової бібліотеки
  • Наукові заходи
  • Новини кафедри кримінальної юстиції
  • Новини кафедри теорії та історії держави і права
  • Новини навчальної лабораторії «Юридична клініка»
  • Всі новини кафедри публічного права
  • Новини кафедри правничої лінгвістики
  • Всі новини кафедри публічних фінансів
  • Новини кафедри фінансових ринків та технологій
  • Новини кафедри комп’ютерних та інформаційних технологій і систем
  • Новини кафедри кібернетики та прикладної математики
  • Новини кафедри управління та бізнес-адміністрування
  • Всі новини кафедри приватного права
  • Всі новини НДІ фінансової політики
  • Всі новини розділу Erasmus+ та Jean Monnet
  • Новини факультет соціально-гуманітарних технологій та менеджменту
  • Новини навчально-наукового інституту права
  • Новини ННІ економічної безпеки та митної справи
  • Факультет податкової справи, обліку та аудиту(детальніше)
  • Структура
  • Студентська молода науа це?
  • Постійно діючі клуби НТСК
  • Контакти
  • Детальніше про кафедру фізичного виховання, спорту та здоров'я
  • Кафедри правоохоронної діяльності(детальніше)
  • Мотиваційний лист
  • Міжнародна діяльність
  • Історія
  • Партнери
  • Конференція трудового колективу
  • Антикорупційна діяльність
  • Рейтинги навчання студентів
  • Візитівка
  • Скринька довіри
  • HMT
  • Докторантура
  • Антикорупційні документи
  • Структура університету
  • Профспілкова організація
  • Гранти і проєкти
  • Поштаренко Оксана Вікторівна
  • Репеха Наталія Іванівна
  • Відбудова
  • Запрошуємо на навчання
  • Спеціалізовані вчені ради
  • Нормативно-правове забезпечення освітнього процесу
  • Склад Науково-методичної ради
  • Науково-методична рада ДПУ
  • Нормативне забезпечення
  • Грантові можливості для студентів
  • Всі новини кафедри соціальних комунікацій, словесності та культури
  • Новини кафедри іноземних мов
  • Новини навчальної лабораторії «Тренінговий центр «Human resources (consulting)»
  • Весь архів новин кафедри іноземних мов
  • Історія України. Тест-2023
  • Всі тести
  • Математика. Тест-2023
  • Українська мова. Тест-2023
  • Англійська мова. Тест-2023
  • Всі новини кафедри фіскального адміністрування
  • Новини кафедри аудиту та економічного аналізу
  • Новини кафедри військової підготовки
  • Всі новини кафедри обліку та консалтингу
  • Новини кафедри обліку та аудиту
  • Новини кафедри економічної політики, маркетингу та бізнес-аналітики
  • Всі новини кафедри міжнародного права
  • Новини міжнародної діяльності
  • Speaking Club
  • ЦЕНТРАЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНО-АДМІНІСТРАТИВНИЙ КОРПУС (КОРПУС А)
  • СПОРТИВНА ЗАЛА ЦЕНТРАЛЬНОГО КОРПУСУ (КОРПУС А, А5)
  • АКТОВА ЗАЛА (КОРПУС А)
  • КОРПУС НАВЧАЛЬНО-НАУКОВОГО ІНСТИТУТУ ПРАВА (КОРПУС А10)
  • НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР (КОРПУС А6)
  • НАВЧАЛЬНИЙ КОРПУС З ПОТОКОВИМИ АУДИТОРІЯМИ (КОРПУС А1)
  • КОРПУС НАВЧАЛЬНО-НАУКОВОГО ІНСТИТУТУ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ТА МИТНОЇ СПРАВИ (КОРПУС А9)
  • ХАРЧОБЛОК (КОРПУС А7)
  • КОНФЕРЕНЦ-КОМПЛЕКС (КОРПУС А7/1)
  • АДМІНІСТРАТИВНА БУДІВЛЯ (КОРПУС М)
  • ГУРТОЖИТОК №1
  • ГУРТОЖИТОК
  • ГУРТОЖИТОК №2
  • ГУРТОЖИТОК №3
  • КОМПЛЕКС ГУРТОЖИТКІВ
  • ПРИЙМАЛЬНА КОМІСІЯ ДПУ ТА НАВЧАЛЬНИЙ КОРПУС (КОРПУС А8)
  • СПОРТКОМПЛЕКС ДЕРЖАВНОГО ПОДАТКОВОГО УНІВЕРСИТЕТУ З ФІЗКУЛЬТУРНО-РЕАБІЛІТАЦІЙНИМ ЦЕНТРОМ ТА НАДБУДОВОЮ НАВІСУ НАД ТРИБУНАМИ
  • Каталог вибіркових дісциплін
  • Опитування
  • Групи забезпечення освітніх програм
  • Спеціальності на факультетах
  • Анонси та оголошення
  • Конкурс
  • Олімпіада
  • Дні гостинності
  • Всеукраїнський мистецький конкурс "Податкова абетка", "Сьогодення податкової та митної справи"
  • Всеукраїнський інтелектуальний конкурс "Податківець майбутнього"
  • Всеукраїнський конкурс "Податківець майбутнього"
  • Студентська рада ФСГТСТ
  • Контакти ДПУ
  • Голова Студентського парламенту
  • Cтудентський омбудсмен
  • Student Ombudsman
  • Cклад Офісу студентського омбудсмена
  • Composition of the Student Ombudsman's Office
  • Основні документи Офісу студентського омбудсмена
  • Key documents of the Student Ombudsman's Office
  • Заступник голови Студентського парламенту
  • Секретар Студентського парламенту
  • Відділи Студентського парламенту
  • Документи Студентського парламенту
  • Науковий гурток кафедри адміністративного права, процесу та митної безпеки «Промінь»
  • Наукове товариство студентів «Детектив»
  • Educational programs of the Faculty of Social and Humanitarian Technologies, Sports and Rehabilitation
  • Інструкція вступнику
  • Віртуальна галерея Мистецького конкурсу
  • Випускникам ДПУ
  • Випускникам ДПУ (контакт)
  • exp
  • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Опалений війною
  • Другий (магістерський) рівень
  • Третій (освітньо-науковий) рівень
  • Результати внутрішньоінституційних опитувань стейкхолдерів
  • Результати опитування щодо якості освітньої та наукової складової ОНП
  • Результати опитування Викладач очима здобувача
  • Студентський науковий гурток «Міжнародник»
  • Культурно-мистецький центр «Сузір’я»
    • Intoduction
    • Візитка
    • Розклад репетицій
  • Нормативні документи
  • Відомості про самооцінювання освітніх програм
  • Відкриті зустрічі
  • Програми візитів ЕГ
  • Результати оцінювання НПП
  • Студентський науковий гурток «Дебет-Кредит»
  • Студентський науковий гурток «Патріот»
  • Аналіз результатів єдиного державного кваліфікаційного іспиту
  • Студентський науковий гурток "Фінансист"
  • Науковий гурток здобувачів вищої освіти «Державотворець» кафедри теорії та історії держави і права
  • Психологічна допомога
  • Науковий гурток «Актуальні проблеми сучасної математики»
  • Студентський науковий гурток «ТЕГ»
  • Студентський поетичний клуб «Alter Ego»
  • Test page
  • Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти
  • Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти (2024 рік)
  • Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти (2025 рік)
  • Другий (магістерський) рівень вищої освіти
  • Другий (магістерський) рівень вищої освіти (2024 рік)
  • Другий (магістерський) рівень вищої освіти (2025 рік)
  • Третій (освітньо-науковий) рівень вищої освіти
  • Третій (освітньо-науковий) рівень вищої освіти (2024 рік)
  • Третій (освітньо-науковий) рівень вищої освіти (2025 рік)
  • Студентський науковий гурток «ЛІДЕР»
  • Результати акредитацій ОП
  • Рішення Науково-методичної ради ДПУ
  • Архів вакансій
  • Наші Герої
  • Кар’єра наших випускників
  • Спеціалісти Інформаційно-обчислювального центру
  • Науковий гурток кафедри адміністрування податків
  • Науковий гурток здобувачів вищої освіти Legal Lingua Lab

Новини і оголошення аспірантури, докторантури

Оголошення для вступників до аспірантури!
Оголошення для вступників до аспірантури!
Розпочалася реєстрація на ЄВІ/ЄВВ для вступу в аспірантуру у 2025 році
Розпочалася реєстрація на ЄВІ/ЄВВ для вступу в аспірантуру у 2025 році
Вітаємо
Вітаємо
Вітаємо!
Вітаємо!
Оголошується конкурс наукових робіт та наукових статей з податкової проблематики для здобувачів вищої освіти та молодих вчених
Оголошується конкурс наукових робіт та наукових статей з податкової проблематики для здобувачів вищої освіти та молодих вчених
Графік захисту дисертацій для здобуття ступеня доктора філософії
Графік захисту дисертацій для здобуття ступеня доктора філософії
Вітаємо!
Вітаємо!
ІІ Всеукраїнський молодіжний конкурс «Юридична освіта майбутнього»
ІІ Всеукраїнський молодіжний конкурс «Юридична освіта майбутнього»
Графік захисту дисертацій для здобуття ступеня доктора філософії
Графік захисту дисертацій для здобуття ступеня доктора філософії
ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE