Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційна діяльність
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
    • Стратегія розвитку ДПУ
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Інші органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік
    • Стратегія розвитку ДПУ

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    • Антикорупційна діяльність
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

д.е.н., професор, професор кафедри Мискін Юрій Ігорович

Мискін Юрій Ігорович

Посада: професор кафедри економічної політики, маркетингу та бізнес-аналітики

ПІБ українською: Мискін Юрій Ігоревич

ПІБ (англійською): Myskin Yurii

Науковий ступінь: доктор економічних наук

Вчене звання: професор

 

Профілі в наукових базах даних

ORCID https://orcid.org/0000-0002-8160-3262.

Google Scholar https://scholar.google.com/citations?user=TPNdnWgAAAAJ&hl=uk

 

Сфера (коло) наукових інтересів

Обліково-аналітичне забезпечення управління діяльністю підприємств, соціалізація фіскальної політики.

 

Освіта

У 2005 році закінчив Національну академію державної податкової служби України і отримав базову вищу освіту за напрямом підготовки «Економіка і підприємництво» та здобув кваліфікацію бакалавра з обліку і аудиту (диплом з відзнакою КХ №28085882 від 29 червня 2005 року). У 2005 році вступив до магістратури Національного університету державної податкової служби України, яку закінчив у 2006 році і отримав повну вищу освіту за спеціальністю «Облік і аудит» та здобув кваліфікацію магістра з обліку і аудиту (диплом з відзнакою КХ №30312143 від 21 червня 2006 року). У 2007 році вступив до аспірантури Національного університету державної податкової служби України. У 2010 році захистив дисертацію на тему «Аналітичне забезпечення управління діяльністю сільськогосподарських підприємств» та здобув науковий ступінь кандидат економічних наук зі спеціальності 08.00.09 – бухгалтерський облік, аналіз та аудит (за видами економічної діяльності) (диплом кандидата наук ДК №063367 від 10 листопада 2010 року). 17 травня 2012 року рішенням атестаційної комісії Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України отримав вчене звання доцента кафедри бухгалтерського обліку (атестат доцента 12ДЦ №030773 від 17 травня 2012 року). У 2017 році вступив до докторантури Університету державної фіскальної служби України. У 2020 році захистив докторську дисертацію на тему «Бюджетна політика забезпечення соціально-економічного розвитку України» та здобув науковий ступінь доктора економічних наук зі спеціальності 08.00.08 – гроші, фінанси і кредит (диплом доктора наук ДД №010349 від 26 листопада 2020 року).

 

Науково-педагогічна діяльність

Асистент кафедра бухгалтерського обліку Національного університету державної податкової служби України (з 2006 року – по 2009 рік).

Аспірант кафедра бухгалтерського обліку Національного університету державної податкової служби України (з 2007 року – по 2010 рік).

Старший викладач кафедра бухгалтерського обліку Національного університету державної податкової служби України (з 2009 року – по 2011 рік).

Доцент кафедра бухгалтерського обліку Національного університету державної податкової служби України (з 2011 року – по 2015 рік).

Заступник декана обліково-економічного факультету з наукової роботи та міжнародних відносин Національного університету державної податкової служби України (з 2010 року – по 2014 рік).

Голова Ради молодих вчених Національного університету державної податкової служби України (з 2014 року – по 2019 рік).

Заступник директора Навчально-наукового інституту обліку, аналізу та аудиту з наукової роботи та міжнародних відносин Національного університету державної податкової служби України (з 2014 року – по 2015 рік).

Асоційований член Ради молодих учених при Міністерстві освіти і науки України (з 2015 року – по 2017 рік).

Доцент кафедра обліково-аналітичних баз знань Національного університету державної податкової служби України (з 2015 року – по 2017 рік).

Заступник директора Навчально-наукового центру інноваційних освітніх технологій та регіонального навчання Університету державної фіскальної служби України (у 2017 році).

Директор Навчально-наукового центру інноваційних освітніх технологій та регіонального навчання Університету державної фіскальної служби України (у 2017 році).

Докторант кафедри фінансів Університету державної фіскальної служби України (з 2017 року – по 2019 рік).

Вчитель шахового гуртка для дітей старшого шкільного віку у Ірпінському ліцеї інноваційних технологій (з 2017 року – по 2019 рік).

Вчитель шахового гуртка для дітей старшого дошкільного віку у Садочку Хеппі Ленд (з 2018 року – по 2019 рік).

Вчитель шахового гуртка для дітей молодшого шкільного віку у школі Хеппі Ленд (з 2018 року – по 2019 рік).

Доцент кафедри управлінського обліку, бізнес-аналітики та статистики Університету державної фіскальної служби України (з 2019 року – по 2020 рік).

Професор кафедри управлінського обліку, бізнес-аналітики та статистики Університету державної фіскальної служби України (з 2020 року – по 2022 рік).

Професор кафедри облікових технологій та бізнес-аналітики Державного податкового університету (з 2022 року – до нині).

 

Суспільно-громадська діяльність

Старший стюард на НСК «Олімпійський» під час матчів Євро-2012 з футболу (2012 рік).

Член редакційної колегії молодіжного науково-аналітичного журналу «Наша перспектива» (з 2013 року – по 2017 рік).

Голова Ради молодих вчених Національного університету державної податкової служби України (з 2014 року – по 2019 рік).

Асоційований член Ради молодих учених при Міністерстві освіти і науки України (з 2015 року – по 2017 рік).

Голова ради громадської організації «Україна інтелектуальна» (з 2014 року – до нині).

 

Основні опубліковані праці

За період наукової роботи опубліковано більше 170 публікацій, з них  120 наукового характеру (9 монографії, 7навчальних посібників), 52статті у фахових виданнях, більше 120 тез конференції) та більше 12 праць навчально-методичного характеру.

 

Викладає дисципліни:

інформаційні системи і технології в обліку та оподаткуванні; система електронної звітності; стратегічний облік в діяльність суб’єктів господарювання; управлінські інформаційні системи в обліку і оподаткуванні; управлінський облік та інші.

 

Підвищення кваліфікації (сертифікати)

Інтернаціоналізація (міжнародне підвищення кваліфікації):

  1. Американська Рада з міжнародної освіти: ACTRA/ACCELS "Академічна доброчесність: онлайн-курс для викладачів", 60 год. сертифікат від 04.10.2021.
  2. International Historical Biographical Institute "Nobel Laureates: Studying Experience and Professional Achievements for Forming a Successful Personality and Transforming of the World", 180 hours, certificate № 10008/march 11, 2023.
  3. Netherlands Business Academy International scientific and methodological internship  «Modern finance global challenges and current trends» 60 hours (2 ECTS) from 10.06.2024 to 23/06/2024 IF № 23/06/24 June, 2024.

Інше:

    1. Університет державної фіскальної служби України "Технології розробки дистанційного курсу", 108 год., свідоцтво від 06.06.2017.
    2. Онлайн-курс Prometheus "Критичне мислення для освітян", 30 год., сертифікат від 06.12.2022.
    3. Онлайн-курс Prometheus "Освітні інструменти критичного мислення", 60 год., сертифікат від 19.02.2023.
    4. Онлайн-курс Prometheus "Впровадження інновацій в школах", 60 год., сертифікат від 19.02.2023.
    5. Онлайн-курс Prometheus "Фінанси для нефінансистів", 60 год., сертифікат від 11.04.2025.
    6. Онлайн-курс Prometheus "Медіаграмотність для освітян", 60 год., сертифікат від 11.04.2025.
    7. Онлайн-курс Prometheus "Інформаційна гігієна під час війни", 5 год., сертифікат від 11.04.2025.
    8. Онлайн-курс Prometheus "Протидія та попередження булінгу в закладах освіти", 80 год., сертифікат від 11.04.2025.
    9. Онлайн-курс Prometheus "Наукова комунікація в цифрову епоху", 90 год., сертифікат від 11.04.2025.
    10. Онлайн-курс Prometheus "Цифрові медіа та маркетингові стратегії", 5 год., сертифікат від 11.04.2025.
    11. Онлайн-курс Prometheus "Стрес-менеджмент для освітян", 5 год., сертифікат від 11.04.2025.
    12. Онлайн-курс Prometheus "Складання прогнозу місцевого бюджету: теорія і практичні аспекти", 5 год., сертифікат від 11.04.2025.


Нагороди

Почесна грамота декана факультету економіки та оподаткування Національного університету державної податкової служби України за І місце у роботі секції «Новації податкового кодексу України в контексті глобалізацій них та інтеграційних процесів» Міжнародної науково-практичної конференції «Гармонізація оподаткування в умовах глобалізацій них та інтеграційних процесів» (2011 р.);

Диплом Президента Global Management Challenge International за розвиток талановитої молоді України, підтримку, прекрасну організаційну роботу та динамічний розвиток першого студентського чемпіонату зі стратегічного менеджменту Global Management Challenge Junior (2011 р.);

Подяка Директора департаменту з управління  стадіонами МОК «Євро 2012 Україна» за плідну співпрацю та виявлену високу якість роботи при забезпеченні заходів безпеки на стадіоні НСК «Олімпійський» під час проведення в Україні фінальної частини Чемпіонату Європи з футболу «Євро 2012» (2012 р.);

Почесна грамота Ректора Національного університету державної податкової служби України за активну участь у науковій роботі навчального закладу, підготовку фахівців для державної податкової служби, значні досягнення у науковій сфері та з нагоди Дня науки (2012 р.);

Подяка Ректора Тернопільського національного економічного університету за вагомий особистий внесок у розвиток молодіжної науки, зміцнення міжрегіонального молодіжного наукового співтовариства, вірність традиціям та сприяння в організації І-Х Міжнародної науково-практичної конференції молодих вчених «Економічний і соціальний розвиток України в ХХІ столітті: національна ідентичність та тенденції глобалізації» (2004 – 2013 рр.) (2013 р.);

Почесна грамота Ректора Національного університету державної податкової служби України за активну участь у науковій роботі навчального закладу та значні досягнення у науковій сфері та з нагоди професійного свята – Дня науки (2013 р.);

Подяка Голови профкому студентів та курсантів Національного університету державної податкової служби України за співпрацю та вагому підтримку студентського самоврядування (2014 р.);

Диплом Голови ради молодих вчених Інституту економіки і менеджменту національного університету «Львівська політехніка» за кращу доповідь на Міжнародній науково-практичній конференції молодих вчених «Управління економічними процесами на макро- і мікрорівні: проблеми та перспективи вирішення» (2014 р.);

Подяка Київської обласної державної адміністрації за багаторічну сумлінну працю, особистий вагомий внесок у розвиток національної освіти і науки, високий професіоналізм, активну громадську позицію та з нагоди Дня науки (2014 р.);

Грамота Ректора Тернопільського національного економічного університету за високий рівень наукової доповіді на пленарному засіданні ХІ Міжнародної науково-практичної конференції молодих вчених «Економічний і соціальний розвиток України в ХХІ столітті: національна візія та виклики глобалізації» (2014 р.);

Грамота Виконавчого комітету Ірпінської міської ради за багаторічну сумлінну працю, особистий вагомий внесок у розвиток місцевого самоврядування, високий професіоналізм, активну громадську позицію та з нагоди 20-ї річниці Навчально-наукового інституту обліку, аналізу та аудиту (2016 р.);

6 грамот Ректора Тернопільського національного економічного університету за активну участь у роботі секції «Міжнародні стандарти та проблеми уніфікації обліку, аналізу і аудиту» Міжнародної науково-практичної конференції молодих вчених «Економічний і соціальний розвиток України в ХХІ столітті: національна ідентичність та тенденції глобалізації» (2008, 2009, 2011, 2012, 2013, 2014 роки);

більше 40 грамот та дипломів за перемогу у спортивних змаганнях з шахів.

 

Обов’язки (напрями діяльності)

Заступник з наукової роботи кафедри, профорієнтаційна робота в соцмережах.

 

Прийом відвідувачів

П’ятница: від 10.00 – до 11.00

Спілкування в онлайновому режимі: https://www.facebook.com/profile.php?id=100076606495281

 

Контакти

Кабінет 233

Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Олександр Товкач
Олександр Товкач
  • Загальна інформація
  • Вступ до докторантури, аспірантури
  • Освітньо-наукові програми
  • Форми документів
  • Нормативно-правова база
  • Зміни до порядку підготовки здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії у закладах вищої освіти
  • Графік освітнього процесу доктора філософії PhD

Докторантура

  • More information about the Department
  • Інститут підвищення кваліфікації та післядипломної освіти
    • Контакти
  • Дні відкритих дверей
  • Публічна інформація
  • Організація освітнього процесу
  • Якість освіти
    • Перший (бакалаврський) рівень
  • Вартість навчання
  • Військова кафедра
  • Студмістечко
  • Правила прийому
  • Приймальна комісія
  • Дуальна освіта
  • Аспірантура
  • Наукова робота
  • Наукова бібліотека
  • Студенту
  • Освітній процес
  • Структура
  • Оплата за освітні послуги
  • Бібліотека
  • Безбар’єрний освітній простір
  • Відділ післядипломної освіти
  • Описи освітніх програм
  • Присвоєна акредитація
  • Міжнародна співпраця
  • Міжнародні інвестиції
  • Вчена рада
  • Факультети та інститути
  • Викладачі
  • Загальний перелік
  • Ліцензія
  • Штатний розпис
  • Звіти
  • Регулювання освітнього процесу
  • Правила поведінки
  • Нормативна база
  • Фінансовий звіт
  • План закупівель
  • Відкриті дані
  • Бюджет ЗВО
  • Розклад занять
  • Наукові видання
  • Викладачі кафедри публічних фінансів
  • Тести підготовки до ЗНО
  • Бібліотека
  • Про кафедру
  • Викладачі
  • Викладачі факультету фінансів та цифрових технологій
  • Викладачі інституту права
  • Викладачі факультету податкової справи, обліку та аудиту
  • Викладачі навчально-наукового інституту економічної безпеки та митної справи
  • Викладачі факультету соціально-гуманітарних технологій та менеджменту
  • Методичні матеріали (Факультет фінансів та цифрових технологій)
  • Література кафедр (Факультет фінансів та цифрових технологій)
  • Література кафедр(Факультет податкової справи, обліку та аудиту)
  • Методичні матеріали(ННІ Права)
  • Література кафедр(ННІ Права)
  • Методичні матеріали(ННІ економічної безпеки та митної справи)
  • Література кафедр(ННІ економічної безпеки та митної справи)
  • Методичні матеріали(Факультету соціально-гуманітарних технолоій та менеджменту)
  • Література кафедр(Факультету соціально-гуманітарних технологій та менеджменту)
  • Спрощені закупівлі
  • Відкриті торги
  • Переговорна процедура
  • Методичні матеріали (Факультет податкової справи, обліку та аудиту)
  • Освітні програми факультету фінансів та цифрових технологій
  • Освітні програми факультету податкової справи, обліку та аудиту
  • Освітні програми нні права
  • Освітні програми ННІ економічної безпеки та митної справи
  • Освітні програми факультету соціально-гуманітарних технологій та менеджменту
  • Бакалавр
  • Магістр
  • Master`s Degree
  • PHD
  • Оствітньо-наукові програми
  • Етапи вступу
  • Перелік вступних випробувань
  • Правила прийому
  • Строки вступу
  • Вступні випробування
  • Школяр
  • Конкурси та Олімпіади
  • Юнацькі школи
  • Мапа сайту
  • Відділ аспірантури, докторантури
  • Рада молодих вчених
  • Наукове товариство студентів та курсантів
  • Відділ організації та супроводження наукової діяльності
  • 051 Економіка
  • 071 Облік і оподаткування
  • 072 Фінанси банківська справа, страхування
  • 081 Право
  • 281 Публічне управління та адміністрування
  • НЛ "Юридична клініка"
  • Кафедра міжнародного права та права Європейського Союзу
  • Кафедра кримінальної юстиції
  • Кафедра теоретико-правових дисциплін
  • Кафедра публічного права
  • Кафедра приватного права
  • Новини факультету податкової справи, обліку та аудиту
  • Новини кафедри економічної політики
  • Новини кафедри адміністративного права, процесу та митної безпеки
  • Новини кафедри правоохоронної діяльності
  • Новини факультету фінансів та цифрових технологій
  • Вся інформація з музею
  • Новини Ради молодих вчених
  • Всі новини кафедри кримінальних розслідувань
  • Всі новини студентського наукового гуртка «Патріот»
  • Новини кафедри менеджменту та публічного управління
  • Новини кафедри технологій оздоровлення та фізкультурно-спортивної реабілітації
  • Всі новини кафедри психології, педагогіки та суспільних дисциплін
  • Новини кафедри економіки та економічної безпеки
  • Новини кафедри митної справи та товарознавства
  • Грантові можливості
  • Всі новини наукової бібліотеки
  • Наукові заходи
  • Новини кафедри кримінальної юстиції
  • Новини кафедри теорії та історії держави і права
  • Новини навчальної лабораторії «Юридична клініка»
  • Всі новини кафедри публічного права
  • Новини кафедри правничої лінгвістики
  • Всі новини кафедри публічних фінансів
  • Новини кафедри фінансових ринків та технологій
  • Новини кафедри комп’ютерних та інформаційних технологій і систем
  • Новини кафедри кібернетики та прикладної математики
  • Новини кафедри управління та бізнес-адміністрування
  • Всі новини кафедри приватного права
  • Всі новини НДІ фінансової політики
  • Всі новини розділу Erasmus+ та Jean Monnet
  • Новини факультет соціально-гуманітарних технологій та менеджменту
  • Новини навчально-наукового інституту права
  • Новини ННІ економічної безпеки та митної справи
  • Факультет податкової справи, обліку та аудиту(детальніше)
  • Структура
  • Студентська молода науа це?
  • Постійно діючі клуби НТСК
  • Контакти
  • Детальніше про кафедру фізичного виховання, спорту та здоров'я
  • Кафедри правоохоронної діяльності(детальніше)
  • Мотиваційний лист
  • Міжнародна діяльність
  • Історія
  • Партнери
  • Конференція трудового колективу
  • Антикорупційна діяльність
  • Рейтинги навчання студентів
  • Візитівка
  • Скринька довіри
  • HMT
  • Докторантура
  • Антикорупційні документи
  • Структура університету
  • Профспілкова організація
  • Гранти і проєкти
  • Поштаренко Оксана Вікторівна
  • Репеха Наталія Іванівна
  • Відбудова
  • Запрошуємо на навчання
  • Спеціалізовані вчені ради
  • Нормативно-правове забезпечення освітнього процесу
  • Склад Науково-методичної ради
  • Науково-методична рада ДПУ
  • Нормативне забезпечення
  • Грантові можливості для студентів
  • Всі новини кафедри соціальних комунікацій, словесності та культури
  • Новини кафедри іноземних мов
  • Новини навчальної лабораторії «Тренінговий центр «Human resources (consulting)»
  • Весь архів новин кафедри іноземних мов
  • Історія України. Тест-2023
  • Всі тести
  • Математика. Тест-2023
  • Українська мова. Тест-2023
  • Англійська мова. Тест-2023
  • Всі новини кафедри фіскального адміністрування
  • Новини кафедри аудиту та економічного аналізу
  • Новини кафедри військової підготовки
  • Всі новини кафедри обліку та консалтингу
  • Новини кафедри обліку та аудиту
  • Новини кафедри економічної політики, маркетингу та бізнес-аналітики
  • Всі новини кафедри міжнародного права
  • Новини міжнародної діяльності
  • Speaking Club
  • ЦЕНТРАЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНО-АДМІНІСТРАТИВНИЙ КОРПУС (КОРПУС А)
  • СПОРТИВНА ЗАЛА ЦЕНТРАЛЬНОГО КОРПУСУ (КОРПУС А, А5)
  • АКТОВА ЗАЛА (КОРПУС А)
  • КОРПУС НАВЧАЛЬНО-НАУКОВОГО ІНСТИТУТУ ПРАВА (КОРПУС А10)
  • НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР (КОРПУС А6)
  • НАВЧАЛЬНИЙ КОРПУС З ПОТОКОВИМИ АУДИТОРІЯМИ (КОРПУС А1)
  • КОРПУС НАВЧАЛЬНО-НАУКОВОГО ІНСТИТУТУ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ТА МИТНОЇ СПРАВИ (КОРПУС А9)
  • ХАРЧОБЛОК (КОРПУС А7)
  • КОНФЕРЕНЦ-КОМПЛЕКС (КОРПУС А7/1)
  • АДМІНІСТРАТИВНА БУДІВЛЯ (КОРПУС М)
  • ГУРТОЖИТОК №1
  • ГУРТОЖИТОК
  • ГУРТОЖИТОК №2
  • ГУРТОЖИТОК №3
  • КОМПЛЕКС ГУРТОЖИТКІВ
  • ПРИЙМАЛЬНА КОМІСІЯ ДПУ ТА НАВЧАЛЬНИЙ КОРПУС (КОРПУС А8)
  • СПОРТКОМПЛЕКС ДЕРЖАВНОГО ПОДАТКОВОГО УНІВЕРСИТЕТУ З ФІЗКУЛЬТУРНО-РЕАБІЛІТАЦІЙНИМ ЦЕНТРОМ ТА НАДБУДОВОЮ НАВІСУ НАД ТРИБУНАМИ
  • Каталог вибіркових дісциплін
  • Опитування
  • Групи забезпечення освітніх програм
  • Спеціальності на факультетах
  • Анонси та оголошення
  • Конкурс
  • Олімпіада
  • Дні гостинності
  • Всеукраїнський мистецький конкурс "Податкова абетка", "Сьогодення податкової та митної справи"
  • Всеукраїнський інтелектуальний конкурс "Податківець майбутнього"
  • Всеукраїнський конкурс "Податківець майбутнього"
  • Студентська рада ФСГТСТ
  • Контакти ДПУ
  • Голова Студентського парламенту
  • Cтудентський омбудсмен
  • Student Ombudsman
  • Cклад Офісу студентського омбудсмена
  • Composition of the Student Ombudsman's Office
  • Основні документи Офісу студентського омбудсмена
  • Key documents of the Student Ombudsman's Office
  • Заступник голови Студентського парламенту
  • Секретар Студентського парламенту
  • Відділи Студентського парламенту
  • Документи Студентського парламенту
  • Науковий гурток кафедри адміністративного права, процесу та митної безпеки «Промінь»
  • Наукове товариство студентів «Детектив»
  • Educational programs of the Faculty of Social and Humanitarian Technologies, Sports and Rehabilitation
  • Інструкція вступнику
  • Віртуальна галерея Мистецького конкурсу
  • Випускникам ДПУ
  • Випускникам ДПУ (контакт)
  • exp
  • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Опалений війною
  • Другий (магістерський) рівень
  • Третій (освітньо-науковий) рівень
  • Результати внутрішньоінституційних опитувань стейкхолдерів
  • Результати опитування щодо якості освітньої та наукової складової ОНП
  • Результати опитування Викладач очима здобувача
  • Студентський науковий гурток «Міжнародник»
  • Культурно-мистецький центр «Сузір’я»
    • Intoduction
    • Візитка
    • Розклад репетицій
  • Нормативні документи
  • Відомості про самооцінювання освітніх програм
  • Відкриті зустрічі
  • Програми візитів ЕГ
  • Результати оцінювання НПП
  • Студентський науковий гурток «Дебет-Кредит»
  • Студентський науковий гурток «Патріот»
  • Аналіз результатів єдиного державного кваліфікаційного іспиту
  • Студентський науковий гурток "Фінансист"
  • Науковий гурток здобувачів вищої освіти «Державотворець» кафедри теорії та історії держави і права
  • Психологічна допомога
  • Науковий гурток «Актуальні проблеми сучасної математики»
  • Студентський науковий гурток «ТЕГ»
  • Студентський поетичний клуб «Alter Ego»
  • Test page
  • Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти
  • Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти (2024 рік)
  • Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти (2025 рік)
  • Другий (магістерський) рівень вищої освіти
  • Другий (магістерський) рівень вищої освіти (2024 рік)
  • Другий (магістерський) рівень вищої освіти (2025 рік)
  • Третій (освітньо-науковий) рівень вищої освіти
  • Третій (освітньо-науковий) рівень вищої освіти (2024 рік)
  • Третій (освітньо-науковий) рівень вищої освіти (2025 рік)
  • Студентський науковий гурток «ЛІДЕР»
  • Результати акредитацій ОП
  • Рішення Науково-методичної ради ДПУ
  • Архів вакансій
  • Наші Герої
  • Кар’єра наших випускників
  • Спеціалісти Інформаційно-обчислювального центру
  • Науковий гурток кафедри адміністрування податків
  • Науковий гурток здобувачів вищої освіти Legal Lingua Lab
  • Третій (освітньо-науковий) рівень (2024 рік)
  • Третій (освітньо-науковий) рівень (2025 рік)

Новини і оголошення аспірантури, докторантури

Онлайн-вступ до аспірантури, покроковий алгоритм
Онлайн-вступ до аспірантури, покроковий алгоритм
Оголошення для вступників до аспірантури!
Оголошення для вступників до аспірантури!
Розпочалася реєстрація на ЄВІ/ЄВВ для вступу в аспірантуру у 2025 році
Розпочалася реєстрація на ЄВІ/ЄВВ для вступу в аспірантуру у 2025 році
Вітаємо
Вітаємо
Вітаємо!
Вітаємо!
Оголошується конкурс наукових робіт та наукових статей з податкової проблематики для здобувачів вищої освіти та молодих вчених
Оголошується конкурс наукових робіт та наукових статей з податкової проблематики для здобувачів вищої освіти та молодих вчених
Графік захисту дисертацій для здобуття ступеня доктора філософії
Графік захисту дисертацій для здобуття ступеня доктора філософії
Вітаємо!
Вітаємо!
ІІ Всеукраїнський молодіжний конкурс «Юридична освіта майбутнього»
ІІ Всеукраїнський молодіжний конкурс «Юридична освіта майбутнього»
Графік захисту дисертацій для здобуття ступеня доктора філософії
Графік захисту дисертацій для здобуття ступеня доктора філософії
ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE