Медіа – це про соціальні капітали.
“Щоденник війни: історії стійкості та відваги” ‒ Світ має знати правду про війну в Україні!
«Правило трьох Н у журналістиці: Немає Нічого Неможливого»
Здобувачі журналісти Державний податковий університет поспілкувалися з неймовірно щирою, усміхненою та позитивною кореспонденткою 24 каналу, заслуженою артисткою естрадного мистецтва Маріанною Черкасець. Журналістка дідилася професійним зарядом емоцій, зігрівала своєю енергетикою та надихала безцінним досвідом, адже пройшла тернистий шлях від інформаційного журналіста до телеведучої. Тож ловіть добірку класних афоризмів від Маріанни Черкасець:
«До негативу завжди варто відноситися з позитивом»
«У журналістиці головне-бути першим»
«Для журналістів немає нічого неможливого»
«Якщо Вам кажуть ні, значить ще не час»
«Робота має шукати Вас»
«Ніколи не женіться за ім`ям»
«Не бійтеся абсолютно нічого»
«Впевнено йдіть до своєї мети, не дивлячись на комплекси, страхи»
«Коли перед Вами зачинені одні двері, не варто засмучуватися, обов`язково відчиняться інші»
Завжди посміхайтеся та кайфуйте від своєї роботи!
До порад прислухалася Вероніка Стаценко
Як залучити на свою сторінку першу тисячу підписників?
Про таке першокурсники журналістики дізналися під час воркшопу із SMM (Social Media Marketing) від практика та здобувачки Державний податковий університет Анастасії Савілової.
Тож ключовими особливостями є:
- системність – оновлення стрічки має відбуватися періодично. Це дозволить зберегти наявних читачів, а стабільне відвідування зумовить збільшення кількості підписників. Якщо певний час сторінка буде активна, кількість потенційно зацікавлених споживачів збільшуватиметься, але варто залишити свою аудиторію наодинці на тиждень і ефект буде незворотнім
- постинг в один і той же час дасть можливість аудиторії звикнути до вас.
Хочете дізнатися більше – долучайтеся до активностей наших журналістів та ставайте видимими для всього світу.
Поліна Бескоровайна, ЖБ-23-1
кити успіху роботи в Instagram від практикуючого SMM-креатора та здобувачки журналістики в Державний податковий університет Анастасія Савілова:
Цільова авдиторія (ЦА). Вивчення адресатів вже половина справи, але їх маємо домслідити максимально: вивчити сторінки в соціальних мережах, слідкувати за статистикою, окресилити Tone of Voice (стиль спілкування бренду з його цільовою авдиторією). Звертання до споживачі на «ти» створює доброзичливий неофіційний тон спілкування, а вузькогалузеві терміни, звертання на «Ви» – офіційний.
Контент У SMM розрізняють кілька його видів:
Контент, що продає (реклама, акції, тощо), його частка не має перевищувати 20% від загальної кількості;
Розважальний контент (меми, жарти, милі тваринки, тощо);
Інформаційний контент (чек-листи, дослідження, огляди та рецензії, тощо).
UGC (user generated content) (будь-який контент створений користувачами або споживачами (зображення, відео, аудіо, відгуки, репости).
Рубрикація – дозволяє користувачам краще орієнтуватися на сторінці продавця. Вони можуть бути як інформаційного характеру (прайс та зміни в ньому, афіші подій, наявність продукту і т.д.), розважального (конкурси, опитування, меми, жартівливі відео) так і рек-ламного (акції, огляди, кейси). Рубрики допомагають не розгубитися після перегляду та знайти потрібну інформацію у відповідний час.
Корисні інструменти для оформлення сторінки. Елементарно доступний ресурс
CANVA (може задовольнити вибагливі творчі запити з графіки, відео. Презентацій тощо).
ChatGPT (Уявляєте?) але лише як інструмент, а не замінник вашого інтелекту.
Користуйтеся!
Поліна Бескоровайна, ЖБ-23-1
“Про людей, для людей, людською мовою”
Назар Григоренко, журналіст “Незламні.City” провів воркшоп із написання новин для цифрових платформ в Державний податковий університет
Здобувачі журналістики першого курсу дізналися про схеми конструювання текстів, аудіовізуальних матеріалів, обговорили нюанси підготовки робіт для цифрових онлайнових платформ, збагатилися лайфхаками від практикуючих колег.
Тож якщо ви розділяєте нашу з гостем думку, що
- “треба багато читати, постійно вчитися, адже неграмотний журналіст – поганий журналіст”
Приєднуйтеся до наших наступних зустрічей!
Текст: Єлизавета Петрова
Фото: Поліна Безкоровайна
здобувачки групи ЖБ-23-1
У Державний податковий університет відділом післядипломної освіти організовано курси підвищення кваліфікації державних службовців за загальною короткостроковою програмою «Українська мова в службовій практиці», метою якої є формування комунікативної компетентності держслужбовців, що виявляється у здатності вільно послуговуватися українською мовою у всіх видах мовленнєвої діяльності (читанні, слуханні, письмі, говорінні).
27-29 вересня заняття на курсах провела доктор філологічних наук, професор, професор кафедри мовної підготовки та соціальних комунікацій Тетяна Сукаленко.
Слухачі, удосконалюючи свої знання з української мови, були активними, виявляли зацікавленість, усі завдання виконували сумлінно.