Державний податковий університет Державний податковий університет
  • UNIVERSITY
    • News of international activities
    • History
    • Partners of the University
    • Administration of STU
    • Faculties and institutes
    • Rebuilding
    • International cooperation
    • International partners
    • University structure
    • Campus
    • Civil defence
    • Rectorate
    • Supervisory board
    • Student self-government
    • Other advisory authorities
    • Academic council
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Positions of the STU in the rankings
    • Alumni STU
  • EDUCATION
    • Educational programs
    • Barrier-free educational space
  • SCIENCE
    • Scientific events
    • Scientific library
    • Scientific activity
    • Scientific schools
    • Postgraduate and doctoral studies
    • Financial Policy Research Institute
    • Scientific Society of Students
    • Open science
  • News
  • INTRODUCTION
    • Specialties at faculties
    • Admission Committee
    • Entrance exams
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • UNIVERSITY

    ABOUT THE UNIVERSITY

    • History
    • Partners of the University
    • Faculties and institutes
    • Rebuilding
    • University structure
    • Campus
    • Civil defence

    MANAGEMENT

    • Administration of STU
    • Rectorate
    • Supervisory board
    • Student self-government
    • Other advisory authorities
    • Academic council
    • Alumni STU

    INTERNATIONAL ACTIVITY

    • News of international activities
    • International cooperation
    • International partners
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Positions of the STU in the rankings
  • EDUCATION
    • Educational programs
    • Barrier-free educational space
  • SCIENCE
    • Scientific events
    • Scientific library
    • Scientific activity
    • Scientific schools
    • Postgraduate and doctoral studies
    • Financial Policy Research Institute
    • Scientific Society of Students
    • Open science
  • News
  • INTRODUCTION
    • Specialties at faculties
    • Admission Committee
    • Entrance exams

Головний спеціаліст відділу закупівель та матеріального забезпечення Управління інфраструктури та господарського забезпечення

 

м. Київ

Вимоги:

  • Знання Конституції України, Закону України «Про державну службу», Закону України «Про запобігання корупції», Закону України «Про публічні закупівлі».
  • Вміння визначати заінтересовані і впливові сторони та розбудовувати партнерські відносини; здатність ефективно    взаємодіяти, дослухатися, сприймати та викладати думку; вміння публічно виступати перед аудиторією; здатність переконувати інших за допомогою аргументів та послідовної комунікації.
  • Уміння використовувати комп'ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов'язків; уміння використовувати сервіси інтернету для ефективного пошуку потрібної інформації,  вміння перевіряти надійність джерел і достовірність даних та інформації у цифровому середовищі; здатність працювати з документами в різних цифрових форматах, зберігати, накопичувати, впорядковувати, архівувати цифрові ресурси та дані різних типів; здатність уникати небезпек в цифровому середовищі, захищати особисті та конфіденційні дані; уміння використовувати електронні реєстри, системи електронного документообігу та інші електронні урядові системи  для  обміну  інформацією,  для  електронного листування в рамках своїх посадових обов'язків; уміння використовувати спільні онлайн календарі, сервіси для підготовки та  спільного редагування документів, вміти користуватись кваліфікованим  електронним  підписом (КЕП); здатність використовувати відкриті цифрові ресурси для власного професійного розвитку.

Обов’язки:

  • Забезпечення договірної роботи Держаудитслужби: підготовка проєктів господарських договорів про закупівлю матеріальних цінностей, робіт та послуг; здійснення перевірки відповідності предмета закупівлі товарів, робіт та послуг відповідно до Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015; забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі».
  • Забезпечення оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до вимог Закону.
  • Надання в установлений строк необхідних документів та відповідної інформації особам, що виявили бажання взяти участь у процедурі закупівель.
  • Здійснення контролю за виконанням постачальниками договірних зобов’язань та за оплатою згідно з первинними документами.
  • Участь у проведенні в установленому порядку інвентаризації матеріальних цінностей, які знаходяться на балансі Держаудитслужби.
  • Вивчення оперативної маркетингової інформації і рекламних матеріалів щодо пропозицій, а також оформлення документації, необхідної для забезпечення проведення процедур закупівель.
  • Своєчасна підготовка проєктів договорів, додаткових угод з питань адміністративногосподарської діяльності Держаудитслужби; проведення разом із заінтересованими структурними підрозділами Держаудитслужби аналізу результатів її господарської діяльності, вивчення умов і причин виникнення непродуктивних витрат, порушення договірних зобов'язань, а також стан дебіторської та кредиторської заборгованості.

Освіта:

Ступінь вищої освіти не нижче молодшого бакалавра, бакалавра у галузі знань «Інформаційні технології» за спеціальністю «Інформаційні системи і технології» або «Системний аналіз та наука про дані» або «Інженерія програмного забезпечення».

Заробітна плата: 


  • посадовий оклад – 22 451 гривень;
  • надбавка за ранг – відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня
    2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»;
  • інші надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу».

Контакти:
У разі виникнення запитань звертайтесь за тел. +38 (044) 363 27 26,  +38 (068) 619 31 31

Резюме надсилати на пошту: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

 

State Tax University
State Tax University

University news

STU celebrated International Student Day
STU celebrated International Student Day
The STU Law Family solemnly celebrated International Students' Day
The STU Law Family solemnly celebrated International Students' Day
STU starts international partnership with Turkish foundation
STU starts international partnership with Turkish foundation
A delegation from the Council of Europe Development Bank visited DPU for a working visit
A delegation from the Council of Europe Development Bank visited DPU for a working visit
European Law and EU Tax Law: A Course of Lectures by Professor Lars Micker
European Law and EU Tax Law: A Course of Lectures by Professor Lars Micker
Volodymyr Metelytsia spoke as a speaker at the XVII International Financial and Banking Forum in Warsaw
Volodymyr Metelytsia spoke as a speaker at the XVII International Financial and Banking Forum in Warsaw
Volodymyr Metelytsia spoke as a speaker at an international workshop
Volodymyr Metelytsia spoke as a speaker at an international workshop
Guest lecture by Professor Paul Betts on UK law and policy in the field of combating terrorism
Guest lecture by Professor Paul Betts on UK law and policy in the field of combating terrorism
Guest Lecture by Professor Gregory Ashley on Artificial Intelligence in Judicial Proceedings
Guest Lecture by Professor Gregory Ashley on Artificial Intelligence in Judicial Proceedings
We invite you to attend guest lectures by an American lawyer, professor of law at Rikkyo University (Tokyo, Japan) Gregory Ashley
We invite you to attend guest lectures by an American lawyer, professor of law at Rikkyo University (Tokyo, Japan) Gregory Ashley
INFORMATION ABOUT 
 
 
 
 
  • NEWS
  • FACULTIES, INSTITUTES
  • ADMINISTRATION OF THE STATE UNIVERSITY
  • UNIVERSITY STRUCTURE
  • REBUILDING
  • RECTORATE
  • INTERNATIONAL COOPERATION
  • SCIENTIFIC EVENTS
  • EDUCATIONAL PROGRAMS
  • SCIENTIFIC LIBRARY
OUR ADDRESS
 
 
 
 
31 Universytetska St., Irpin, 08205,
Kyiv region


(044) 363 27 11 Rector's reception
38 (044) 363-27-30 Admissions Committee
38 (067) 367-87-19 Press office (for media representatives only)
pr.usfsu@dpu.edu.ua Admissions Office
11.02@dpu.edu.ua Document management department
OUR RESOURCES
 
 
 
 
 
CONTACTS/QUICK ACCESS
 
 
 
 
  • CONTACT THE STU