Державний податковий університет Державний податковий університет
  • UNIVERSITY
    • News of international activities
    • History
    • Partners of the University
    • Administration of STU
    • Faculties and institutes
    • Rebuilding
    • International cooperation
    • International partners
    • University structure
    • Campus
    • Civil defence
    • Rectorate
    • Supervisory board
    • Student self-government
    • Other advisory authorities
    • Academic council
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Positions of the STU in the rankings
    • Alumni STU
  • EDUCATION
    • Educational programs
    • Barrier-free educational space
  • SCIENCE
    • Scientific events
    • Scientific library
    • Scientific activity
    • Scientific schools
    • Postgraduate and doctoral studies
    • Financial Policy Research Institute
    • Scientific Society of Students
    • Open science
  • News
  • INTRODUCTION
    • Specialties at faculties
    • Admission Committee
    • Entrance exams
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • UNIVERSITY

    ABOUT THE UNIVERSITY

    • History
    • Partners of the University
    • Faculties and institutes
    • Rebuilding
    • University structure
    • Campus
    • Civil defence

    MANAGEMENT

    • Administration of STU
    • Rectorate
    • Supervisory board
    • Student self-government
    • Other advisory authorities
    • Academic council
    • Alumni STU

    INTERNATIONAL ACTIVITY

    • News of international activities
    • International cooperation
    • International partners
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Positions of the STU in the rankings
  • EDUCATION
    • Educational programs
    • Barrier-free educational space
  • SCIENCE
    • Scientific events
    • Scientific library
    • Scientific activity
    • Scientific schools
    • Postgraduate and doctoral studies
    • Financial Policy Research Institute
    • Scientific Society of Students
    • Open science
  • News
  • INTRODUCTION
    • Specialties at faculties
    • Admission Committee
    • Entrance exams

Головний державний фінансовий інспектор відділу інспектування у соціальній галузі та сфері культури Департаменту контролю у соціальній галузі та сфері культури, посада державної служби категорії «В»

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

1. Здійснення якісного державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та відповідністю взятих зобов’язань, ефективним використанням коштів і майна, станом і достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової звітності у об’єктів контролю, дотриманням законодавства про закупівлі, усуненням виявлених недоліків і порушень.

2. Здійснення підготовки до проведення заходу державного фінансового контролю: ознайомлення з нормативно-правовими актами, документами, які регулюють діяльність об’єкта контролю, вивчення його фінансового стану; участь у підготовці програми проведення заходу державного фінансового контролю або самостійна підготовка її проєкту.

3. Здійснення якісного проведення заходів державного фінансового контролю (аудити, ревізії, перевірки закупівель) відповідно до повноважень відділу інспектування у соціальній галузі та сфері культури (далі – Відділ) Департаменту контролю у соціальній галузі та сфері культури (далі – Департамент) особисто або участь у складі чи очолення групи, що проводить заходи державного фінансового контролю з питань віднесених до компетенції Держаудитслужби. Своєчасне і якісне оформлення результатів заходів державного фінансового контролю. Реєстрація актів ревізій, перевірок закупівель, аудиторських звітів та оформлення матеріалів за закінченими заходами державного фінансового контролю згідно з порядком, установленим в Держаудитслужбі та її міжрегіональних територіальних органах.

4. Підготовка та подання на розгляд заступнику директора департаменту - начальнику Відділу проєктів вимог керівникам та іншим службовим особам підконтрольних установ щодо усунення виявлених порушень законодавства.

5. Здійснення підготовки матеріалів заходу державного фінансового контролю для їх направлення відповідному органу виконавчої влади та місцевого самоврядування, а у випадках, передбачених законодавством – правоохоронному органу.

6. Здійснення контролю за усуненням порушень і недоліків фінансової дисципліни та бухгалтерського обліку, виявлених у ході заходів державного фінансового контролю.

7. Складання протоколів про адміністративні правопорушення у разі їх вчинення керівниками та іншими службовими особами підконтрольних об’єктів.

8. Участь: у складанні звітності про роботу Відділу за встановленими формами; у підготовці інформації для медіа з питань, що належать до компетенції Відділу; у роботі з підвищення кваліфікації працівників Департаменту.

Умови оплати праці

1) посадовий оклад – 29 186 гривень;

2) надбавка за ранг – відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»;

3) інші надбавки, доплати та премії відповідно
до Закону України  «Про державну службу»

Інформація про строковість призначення на посаду

на період дії воєнного стану та до дня визначення суб’єктом призначення або керівником державної служби переможця за результатами конкурсу відповідно до законодавства, але не більше ніж 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану

Перелік інформації, необхідної для участі в доборі, зокрема спосіб подання, адреса та строк їх подання

 

Особа, яка бажає взяти участь у доборі з призначення на вакантну посаду, подає таку інформацію на електронну адресу jobs@dasu.gov.ua:

резюме за формою згідно з додатком до оголошення.

Особа, яка бажає взяти участь у доборі з призначення на вакантну посаду, може подавати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим в оголошенні вимогам, зокрема стосовно досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

 

Інформація приймається до 17 год. 00 хв.         

06 листопада 2025 року

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань призначення на посаду

Авласенок Катерина Андріївна,

044-298-56-62, jobs@dasu.gov.ua

Кваліфікаційні вимоги

1.

Освіта

Ступінь вищої освіти не нижче молодшого бакалавра, бакалавра у галузі знань «Бізнес, адміністрування та право» за спеціальностями «Облік і оподаткування», «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок», «Менеджмент», «Публічне управління та адміністрування» або у галузі знань «Соціальні науки, журналістика, інформація та міжнародні відносини» за спеціальністю «Економіка та міжнародні економічні відносини» (за спеціалізаціями)

2.

Досвід роботи

без досвіду роботи

3.

Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою




Інші вимоги до професійної компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Знання законодавства
у сфері

Знання:

Конституції України;

Закону України «Про державну службу»;

Закону України «Про запобігання корупції»;

Бюджетний кодекс України;

Закон України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні»;

Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»;

Порядок проведення інспектування Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 20.04.2006 № 550;

Порядок проведення Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами державного фінансового аудиту діяльності суб’єктів господарювання, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 27 березня 2019 р. № 252;

Порядку проведення Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами державного фінансового аудиту державних (регіональних) цільових програм, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 серпня 2018 року № 692;

Порядку проведення Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами державного фінансового аудиту інвестиційних проектів, затвердженого постановою Кабінет Міністрів України від 12 вересня 2018 року № 740;

Порядку проведення Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами державного фінансового аудиту виконання бюджетних програм, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10 серпня 2004 року № 1017;

Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 року № 631

2.

Ефективність аналізу та висновків

-    здатність узагальнювати інформацію, у тому числі з урахуванням тендерної статистики;

-    здатність встановлювати логічні взаємозв'язки;

-    здатність робити коректні висновки

3.

Досягнення результатів

-      здатність до чіткого бачення результату діяльності;

-      вміння фокусувати зусилля для досягнення результату діяльності;

-       вміння запобігати та ефективно долати перешкоди

4.

Комунікація та взаємодія

- вміння визначати заінтересовані і впливові сторони та розбудовувати партнерські відносини;

- здатність ефективно взаємодіяти дослухатися,

сприймати та викладати думку;

- вміння публічно виступати перед аудиторією;

- здатність переконувати інших за допомогою

аргументів та послідовної комунікації

 

State Tax University
State Tax University

До факультету

Контакти
14-10 (внутрішній)
39.11@dpu.edu.ua
Корпус D, поверхи 6, 7
каб. 604, 609, 702, 703, 704, 705
 
Ми у соціальних мережах
facebook  instagram  youtube

Новини наукового товариства студентів «Детектив»

29 квітня 2025 року о 15:00 запрошуємо на гостьову лекцію адвоката Ради адвокатів м. Києва Олега Ковбаси
29 квітня 2025 року о 15:00 запрошуємо на гостьову лекцію адвоката Ради адвокатів м. Києва Олега Ковбаси
Відбулось чергове засідання наукового гуртка «Детектив» кафедри фінансових розслідувань та економічної безпеки» з Оленою Калашник
Відбулось чергове засідання наукового гуртка «Детектив» кафедри фінансових розслідувань та економічної безпеки» з Оленою Калашник
17.04.2025 р. о 16:00 запрошуємо на засідання студентського наукового гуртка «Детектив» з Оленою Калашник 
17.04.2025 р. о 16:00 запрошуємо на засідання студентського наукового гуртка «Детектив» з Оленою Калашник 
27.03.2025 відбулося чергове засідання наукового гуртка «Детектив» кафедри фінансових розслідувань та економічної безпеки»
27.03.2025 відбулося чергове засідання наукового гуртка «Детектив» кафедри фінансових розслідувань та економічної безпеки»
Гостьова лекція судді Касаційного кримінального суду у складі Верховного Суду, кандидата юридичних наук Світлани ЯКОВЛЄВОЇ
Гостьова лекція судді Касаційного кримінального суду у складі Верховного Суду, кандидата юридичних наук Світлани ЯКОВЛЄВОЇ
Тайм-менеджмент – запорука успішної реалізації завдань працівників правоохоронних органів
Тайм-менеджмент – запорука успішної реалізації завдань працівників правоохоронних органів
05.02.2025 о 8-30 запрошуємо на засідання студентського наукового гуртка «Детектив»
05.02.2025 о 8-30 запрошуємо на засідання студентського наукового гуртка «Детектив»
Начальник відділу Територіального управління Бюро економічної безпеки у Київській області Микола ЩЕРБИНА поділився досвідом аналітичної діяльності в роботі Бюро економічної безпеки України з членами студентського наукового гуртка «Детектив»
Начальник відділу Територіального управління Бюро економічної безпеки у Київській області Микола ЩЕРБИНА поділився досвідом аналітичної діяльності в роботі Бюро економічної безпеки України з членами студентського наукового гуртка «Детектив»
26.11.2024 о 15-00 запрошуємо на засідання студентського наукового гуртка «Детектив»
26.11.2024 о 15-00 запрошуємо на засідання студентського наукового гуртка «Детектив»
15 листопада 2024 року члени студентського наукового товариства «Детектив» взяли участь у роботі ХІ конференції з кримінального права та процесу, організатором якої виступила Асоціація правників України / Ukrainian Bar Association
15 листопада 2024 року члени студентського наукового товариства «Детектив» взяли участь у роботі ХІ конференції з кримінального права та процесу, організатором якої виступила Асоціація правників України / Ukrainian Bar Association
29.10.2024 відбулося чергове засідання наукового гуртка «Детектив»
29.10.2024 відбулося чергове засідання наукового гуртка «Детектив»
29.10.24 р., о 14:30 Кафедрою КСтАД в науковому товаристві студентів
29.10.24 р., о 14:30 Кафедрою КСтАД в науковому товаристві студентів "Детектив", відбудеться чергове засідання гуртку на тему: "Особливості призначення та проведення перевірок".
25 вересня 2024 р. кафедрою кримінального судочинства та аналітичної діяльності ННІ економічної безпеки та митної справи Державного податкового університету проведено перше у 2024-2025 н.р. засідання наукового гуртка «ДЕТЕКТИВ»
25 вересня 2024 р. кафедрою кримінального судочинства та аналітичної діяльності ННІ економічної безпеки та митної справи Державного податкового університету проведено перше у 2024-2025 н.р. засідання наукового гуртка «ДЕТЕКТИВ»
28 травня 2024 року КСтАД ННІ економічної безпеки та митної справи у форматі тренінгу проведено чергове засідання наукового гуртка кафедри «ДЕТЕКТИВ» на тему: «Незаконні дії з фінансовими ресурсами – методологія проведення допитів»
28 травня 2024 року КСтАД ННІ економічної безпеки та митної справи у форматі тренінгу проведено чергове засідання наукового гуртка кафедри «ДЕТЕКТИВ» на тему: «Незаконні дії з фінансовими ресурсами – методологія проведення допитів»
30 квітня 2024 року кафедрою КСтАД проведено чергове засідання наукового гуртка кафедри «ДЕТЕКТИВ» на тему: «Залучення спеціалістів до процесу здійснення фінансових розслідувань»
30 квітня 2024 року кафедрою КСтАД проведено чергове засідання наукового гуртка кафедри «ДЕТЕКТИВ» на тему: «Залучення спеціалістів до процесу здійснення фінансових розслідувань»
26 березня 2024 року КСтАД  у форматі тренінгу проведено засідання наукового гуртка кафедри «Детектив» на тему: «Виявлення та документування фактів вчинення кримінальних правопорушень під час здійснення фінансових розслідувань»
26 березня 2024 року КСтАД у форматі тренінгу проведено засідання наукового гуртка кафедри «Детектив» на тему: «Виявлення та документування фактів вчинення кримінальних правопорушень під час здійснення фінансових розслідувань»

University news

The STU team represented the university at the international exhibition ReBuild Ukraine
The STU team represented the university at the international exhibition ReBuild Ukraine
STU celebrated International Student Day
STU celebrated International Student Day
The STU Law Family solemnly celebrated International Students' Day
The STU Law Family solemnly celebrated International Students' Day
STU starts international partnership with Turkish foundation
STU starts international partnership with Turkish foundation
A delegation from the Council of Europe Development Bank visited DPU for a working visit
A delegation from the Council of Europe Development Bank visited DPU for a working visit
European Law and EU Tax Law: A Course of Lectures by Professor Lars Micker
European Law and EU Tax Law: A Course of Lectures by Professor Lars Micker
Volodymyr Metelytsia spoke as a speaker at the XVII International Financial and Banking Forum in Warsaw
Volodymyr Metelytsia spoke as a speaker at the XVII International Financial and Banking Forum in Warsaw
Volodymyr Metelytsia spoke as a speaker at an international workshop
Volodymyr Metelytsia spoke as a speaker at an international workshop
Guest lecture by Professor Paul Betts on UK law and policy in the field of combating terrorism
Guest lecture by Professor Paul Betts on UK law and policy in the field of combating terrorism
Guest Lecture by Professor Gregory Ashley on Artificial Intelligence in Judicial Proceedings
Guest Lecture by Professor Gregory Ashley on Artificial Intelligence in Judicial Proceedings
INFORMATION ABOUT 
 
 
 
 
  • NEWS
  • FACULTIES, INSTITUTES
  • ADMINISTRATION OF THE STATE UNIVERSITY
  • UNIVERSITY STRUCTURE
  • REBUILDING
  • RECTORATE
  • INTERNATIONAL COOPERATION
  • SCIENTIFIC EVENTS
  • EDUCATIONAL PROGRAMS
  • SCIENTIFIC LIBRARY
OUR ADDRESS
 
 
 
 
31 Universytetska St., Irpin, 08205,
Kyiv region


(044) 363 27 11 Rector's reception
38 (044) 363-27-30 Admissions Committee
38 (067) 367-87-19 Press office (for media representatives only)
pr.usfsu@dpu.edu.ua Admissions Office
11.02@dpu.edu.ua Document management department
OUR RESOURCES
 
 
 
 
 
CONTACTS/QUICK ACCESS
 
 
 
 
  • CONTACT THE STU