Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційна діяльність
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
    • Стратегія розвитку ДПУ
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Інші органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік
    • Стратегія розвитку ДПУ

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    • Антикорупційна діяльність
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

Відкриті торги

2025 рік
  • Природний газ на січ.-квіт. 2025
  • Природний газ на січ.-квіт. 2025 (м. Сторожинець)
  • Послуги з вивезення ТПВ на 2025 рік
  • Послуги з технічного обслуговування, ремонтування та аварійного обслуговування котельного обладнання на котельних Університету
  • Послуги з технічного обслуговування вузлів обліку газу на котельнях Університету
  • Замки, доводчики та ручки
2024 рік
  • 1_Активна електрична енергія (непобутовий споживач) на 2024 рік
  • 2_природний газ на січ.-квіт. 2024
  • 3_природний газ на cіч.-квіт. 2024 Сторожинець
  • 4_Послуги з вивезення ТПВ 2024
  • 5_послуги з технічного обслуговування ліфтів 2024
  • 6_Лічильники води
  • 7_пальне
  • 8_т.о. котелень
  • 9_т.о. вог
  • 10_папір та канцтовари
  • 11_поточний ремонт навчального корпусу А4
  • 12_продний газ на жовт.-грудень 2024
  • 13_продний газ на жовт.-грудень 2024 Сторожинець
  • 14_папір та канцтовари НДІ
  • 15_поточний ремонт навчального корпусу А9
  • 16_поточний ремонт А7_1
  • 17_поточний ремонт А7
  • 18_поточний ремонт А6
  • 19_Послуги з поточного ремонту та підготовки обладнання котелень
  • 20_Світильники
  • 22_поточний ремонт 3 поверху гуртожитку, Садова 90
  • 23_Бензин А-95
  • 24_технічний нагляд на об'єкті 3-поверх гуртожитку
  • 25_Послуги з поточного ремонту приміщення коридору ІІІ поверху та сходової клітини корпусу А Державного податкового університету за адресою: вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, Київська область, пошкодженого внаслідок бойових дій
  • 26_Папір та картон формату А4,А3,А1, клей та фольга для тиснення
  • 27_Поточний ремонт 3-го поверху будівлі гуртожитку Державного податкового університету за адресою: м. Ірпінь, вул. Садова, 90, пошкодженого внаслідок бойових дій
  • Тренажерний навчальний комплекс Універсальна навчальна інтерактивна тренінгова система «UNITS» мобільного типу з макетами стрілецького обладнання
  • Багатофункціональний пристрій
  • Неттопи
  • Замки та фурнітура
  • Монітори
  • Комп'ютерне обладнання
  • Замки та фурнітура
  • Манометри
  • Сантехнічні товари 
  • Ліхтар, лампи, прожектори та патрони 
  • Інструменти 
  • Мобільна робоча станція
2023 рік
  • 1_Бензин автомобільний А-95 та Дизельне паливо (зимове, морозостійке) в талонах
  • 2_Послуги з технічного обслуговування ліфтів 2023
  • 3_Послуги з вивезення твердих побутових відходів
  • 4_Послуги з технічного обслуговування вузлів обліку газу на лютий-квітень 2023 року та жовтень - грудень 2023 року  на котельнях
  • 5_Послуги з технічного обслуговування, ремонтування та аварійного обслуговування котельного обладнання на котельних Університету на період лютий - квітень 2
  • 6_Активна електрична енергія (непобутовий споживач) на березень-грудень 2023 року
  • 7_Фарба та емаль
  • 8_Природний газ на жовтень - грудень 2023 року
  • 9_Природний газ на жовтень - грудень 2023 року (м.Сторожинець)
  • 10_послуги з заміни засувок
  • 11_послуги з виміру опору ізоляції
  • 12_Папір, картон, плівка для ламінування, фольга та інші канцелярські товари
  • 13_Природний газ на жовтень - грудень 2023 року
  • 14_Бензин автомобільний А-95 та Дизельне паливо (зимове, морозостійке) в талонах
  • 15_Ліцензійні пакети ПЗ Microsoft Office Standard 2021 для навчальних закладів
  • 16_комп'ютерне обладнання для НДІ
  • 17_Неттопи
  • 18_комп'ютерне обладнання
2022 рік
  • 1_Послуги з технічного обслуговування, ремонтування та аварійного обслуговування котельного обладнання в котельнях Університету
  • 2_Послуги з вивезення твердих побутових відходів
  • 3_Студентські квитки державного зразка
  • 4_Студентські квитки державного зразка (повторно)
  • 5_Активна електрична енергія (непобутовий споживач) Active electrical energy (non-household consumer)
  • 6_Природний газ на січень-березень 2023 року
  • 7_Природний газ на січень-березень 2023 року (м. Сторожинець)
  • 8_Активна електрична енергія (непобутовий споживач) Active electrical energy (non-household consumer)
  • 9_Офісний папір
2021 рік
  • 1_Електрична енергія
  • 2_Послуги з вивезення твердих побутових відходів (4)
  • 3_Електрична енергія (непобутовий споживач (корпуси)
  • 4_Природний газ (natural gas) (1)
  • 5_Послуги з вивезення твердих побутових відходів
  • 6_Електрична енергія (непобутовий споживач (корпуси)) Electricity (non-domestic consumer (housings))
  • 7_Сервери
  • 8_Послуги з технічного обстеження незавершених будівництвом об'єктів
  • 9_Електрична енергія (непобутовий споживач) Electricity (non-domestic consumer)
  • 10_Комп’ютерні комплектуючі
  • 11_Природний газ (natural gas)
  • 12_Послуги з вивезення твердих побутових відходів (2)
  • 13_Послуги з монтажу та пусконалагоджуванню системи автоматичної пожежної сигналізації в навчальному корпусі А9 (ФПМ)
  • 14_Послуги з вивезення твердих побутових відходів (1)
  • 15_Природний газ (Natural gas)
  • 16_Електрична енергія (непобутовий споживач) Electricity (non-domestic consumer) на 2022 рік (1)
  • 17_Бензин А-95 Євро, бензин А-92
  • 18_Персональні комп'ютери
  • 19_Персональні комп’ютери в кількості 50шт. для Університету за адресою
  • 20_Папір та канцелярські товари (1)
  • 21_Послуги з вивезення твердих побутових відходів на 2022 р
  • 22_IP-телефони для Університету за адресою
  • 23_Електрична енергія (непобутовий споживач) Electricity (non-domestic consumer) на 2022 рік
  • 24_Послуги з технічного обслуговування, ремонтування та аварійного обслуговування котельного обладнання в котельнях Університету на 2022рік за адресою
  • 25_Послуги з технічного обслуговування вузлів обліку газу в котельнях Університету на 2022рік за адресою (1)
  • 26_Послуги з технічного обслуговування вузлів обліку газу в котельнях Університету на 2022рік за адресою

Відкриті торги (старий варіант з автоматичною підтяжкою)

2024 рік

2023 рік

2022 рік

2021 рік

Спрощені процедури

2022 рік

2021 рік

Обсяг державного замовлення

 
  • Максимальні обсяги та кваліфікаційний мінімум державного замовлення у 2025 році Державного податкового університету
  • План прийому на навчання до Державного податкового університету за першим (бакалаврським) рівнем вищої освіти на основі повної загальної середньої освіти
  • План прийому на навчання до Державного податкового університету за першим (бакалаврським) рівнем вищої освіти на основі фахового молодшого бакалавра, ОКР молодшого спеціаліста, бакалавра
  • План прийому на навчання до Державного податкового університету за другим (магістерським) рівнем вищої освіти 
  • План прийому на навчання до Державного податкового університету  за третім (освітньо-науковим) рівнем вищої освіти

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вступникам із тимчасово окупованих та особливо небезпечних територій

stu war

 

Податковий знає, як це бути під обстрілами і окупацією!

Податковий університет підтримає тебе!

 

Проживаєш на тимчасово окупованій території, але мрієш здобувати освіту в Україні? Відсутній документ по освіту державного зразка? Не проблема! Декілька простих кроків і ти – студент Державного податкового!

 Перевірте чи відноситесь Ви до категорії заявників, що мають право вступати через Освітні центри  - Перелік осіб, що  відносяться до категорії Заявників Освітнього Центру

Алгоритм дій за можливості виїхати на підконтрольну територію України:

       
  Крок 1. Звернись до освітнього центру , який функціонує при приймальній комісії з заявою (ЗАВАНТАЖ), та отримай запрошення, яке дозволить підтвердити мету перетину КПВВ. При перетині КПВВ покажи надруковане чи електронне запрошення.  
 
 
  Крок 2. З червня по вересень поточного року надай до центру такі документи:
  • Паспорт (свідоцтво про народження).
  • Фото 3х4 см.
  • Оригінал та копія довідки внутрішньо переміщеної особи (за наявності).
  • Оригінал та копія 1-ї та 2-ї сторінок паспорта одного з батьків, а також сторінки з реєстрацією місця проживання (прописки).
В освітньому центрі за Вашої участі буде виготовлено Освітню декларацію.
 
 
 
  Крок 3. Представник Освітнього центру супроводить до Ірпінського академічного ліцею «Мрія» для проходження річного оцінювання та державної підсумкової атестації (ДПА) з таких предметів:
  • українська мова;
  • історія України.
Треба підготуватися? Скористайся онлайн-ресурсами Всеукраїнської школи онлайн. Після цього потрібно буде скласти співбесіду з одного предмету (математика) в Університеті. Для вступу за спеціальністю 017 Фізична культура і спорт, замість вступного іспиту з математики проводиться творчий конкурс.
 
 
 
  Крок 4. Після успішного проходження річного оцінювання та державної підсумкової атестації отримай в Ірпінському академічному ліцеї «Мрія» довідку про успішне проходження річного оцінювання та державної підсумкової атестації. Одночасно з видачею довідки для Вас буде замовлено свідоцтво про повну загальну середню освіту.  
 
 
  Крок 5. Подай особисто в письмовій формі до приймальної комісії такі документи:
  • паспорт (свідоцтво про народження);
  • оригінал та копія довідки внутрішньо переміщеної особи (за наявності).
  • чотири кольорові фотокартки розміром 3 х 4 см;
  • довідку про успішне проходження річного оцінювання та державної підсумкової атестації.
 
 
 
  Крок 6. Повідомимо особисто, коли необхідно буде з′явитися на співбесіду з математики в Університеті або слідкуй за розкладами на нашому сайті.  
 
 
  Зверни увагу! На час проходження річного оцінювання і вступу – ми обов′язково запропонуємо гуртожиток!  
     

 

Алгоритм дій без можливості виїхати на підконтрольну територію України:

       
  Крок 1. Надішліть звернення до нашого Освітнього центру (на електронну скриньку або в месенджерах).  
 
 
  Крок 2. З червня по вересень поточного року надішліть на електронну пошту Ірпінського академічного ліцею «Мрія» такі документи:
  • Паспорт (свідоцтво про народження).
  • Оцифроване фото 3х4 см.
  • довідку внутрішньо переміщеної особи (за наявності).
  • 1-ї та 2-ї сторінки паспорта одного з батьків, а також сторінки з реєстрацією місця проживання (прописки).
  • заповнену декларацію
 
 
 
  Крок 3. Пройдіть в дистанційній формі річне оцінювання та державну підсумкову атестацію.  
 
 
  Крок 4. Надішліть на електронну пошту Приймальної комісії скановані копії  таких документів:
  • паспорт (свідоцтво про народження);
  • чотири кольорові фотокартки розміром 3 х 4 см;
  • довідку внутрішньо переміщеної особи (за наявності).
  • 1-ї та 2-ї сторінки паспорта одного з батьків, а також сторінки з реєстрацією місця проживання (прописки).
 
 
 
  Крок 5. Повідомимо особисто коли необхідно буде скласти співбесіду в Університеті. Вона проходитиме дистанційно.  
     

 

Строки основної сесії вступу  у 2025 році для вступників з тимчасово окупованих територій, територій активних бойових дій, що мають свідоцтво про повну загальну середню освіту, але не реєструвалися і не мають результатів НМТ (квота-2):

1.  З 01 липня  - реєстрація електронного кабінету (vstup.edbo.gov.ua). Ознайомтесь з інструкцією щодо порядку реєстрації кабінету та подання заяв на вступ. 
2.  03 липня по 18.00 10 липня  - реєстрація заяв на участь у співбесіді через електронний кабінет. Співбесіда проподиться обов'язково з предметів: українська мова, математика, історія України; четвертий предмет - на вибір вступника. 
3. 08 липня - 19 липня  - проведення співбесід. 
4. 19 липня - 18.00 01 серпня  - подання заяв на вступ через електронний кабінет вступника. 
5. 06 серпня  - надання рекомендацій до зарахування.
6. до 18.00 09 серпня - виконання вимог до зарахування. Ознайомтесь з інструкцією щодо порядку виконання вимог до зарахування. 

 

Окремі особливості вступу вступниками, що не мають свідоцтва про повну загальну середню освіту,  визначаються Порядком прийому для здобуття вищої, фахової передвищої та професійної освіти осіб, які проживають на територіях, де неможливо забезпечити виконання стандартів освіти України та/або стабільний освітній процес та Правилами прийому. 

Освітні центри "Крим-Україна" та "Донбас-Україна" розпочнуть свою роботу 01 червня 2025 року, проте звернутись за консультацією Ви можете в будь-який зручний час!

Наші контакти та графік роботи: 

Освітній центр Державного податкового університету, відповідальна особа Мілевська Альона Олександрівна – зателефонуйте або напишіть +380501873599 (Viber, Telegram, WhatsApp) або надішліть листа на електронну скриньку  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Графік роботи Освітнього центру (з 01 червня по 30 вересня):  

понеділок - п'ятниця з 09.00 до 17.00

Адреса Освітнього Центру: м. Ірпінь, вул. Садова, 53, каб. 108.

Уповноважений заклад загальної середньої освіти – заклад-партнер – Ірпінський академічний ліцей "Мрія", відповідальна особа Король Олена Петрівна (E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., Тел.: (04597) 63-869 Моб.Тел.: (093) 399-19-19)

Графік роботи Уповноваженого закладу загальної середньої освіти:

понеділок - п'ятниця з 09.00 до 16.00

Адреса Уповноваженого закладу загальної середньої освіти: м. Ірпінь, Київська обл., вулиця Тищенка, 10. Веб-сайт: https://school17.irpinosvita.gov.ua/

Плануєте і маєте можливість складати НМТ?

Пропонуємо підготуватися до вступу за допомогою навчальних відео та ресурсів Всеукраїнської школи онлайн. 

school

 

  • Перелік населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження
  • Перелік населених пунктів, що розташовані на лінії розмежування
  • Перелік територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих російською федерацією 

 

Сторінка 94 із 109

  • 89
  • 90
  • 91
  • 92
  • 93
  • 94
  • 95
  • 96
  • 97
  • 98
Контакти 
+38 (045) 9762788
32.10@dpu.edu.ua 
корпус В, поверх 3
каб. 303а
ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE