Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційні документи
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші дорадчі органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
    • Стратегія розвитку ДПУ
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT / ЗНО
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Інші дорадчі органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік
    • Стратегія розвитку ДПУ

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    Антикорупційна діяльність

    • Скринька довіри
    • Антикорупційні документи
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT / ЗНО
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

Навчаємося на практиці і з практиками

Студенти-журналісти 3 курсу проходили свою першу практику – навчальну. Протягом трьох тижнів (з 30 листопада до 18 грудня) вони мали можливість попрацювати «в полі», відчути атмосферу, яка панує в медіаредакції – на телеканалі, в газеті, в інформаційній агенції. Однією з баз практики стало ТОВ «Газета «Бучанські новини» (м. Буча), адже Університет має з цим виданням договір про співпрацю.

Гостинна редакція погодилася допомагати майбутнім журналістам в оволодінні фахом. За умовами договору, сторони заявили про наміри обговорювати актуальні питання розвитку медісфери, проводити спільні наукові й творчі заходи. І з «Бучанськими новинами» у нас уже не перший рік пишеться хороша історія співпраці. Гарним підтвердженням правильності обраного формату спілкування є успіхи наших студентів. Владислав Орєхов, студент групи ЖБ-18-1, який став 2019 року переможцем Університетського конкурсу «Найкращий студент» у номінації «Найкращий журналіст», і цьогоріч не підвів – захистив звіт із практики на «відмінно»! У його портфоліо за час практики в газеті «Бучанські новини» з’явився ще майже десяток різножанрових публікацій! Вдячні «Бучанським новинам» – за довіру, хорошу школу і підтримування високого рівня міської газети, а Владиславу і його колегам бажаємо успіхів у професії.

4-34.jpg

 

3-38.jpg

Зустріч з переможцями та членами журі Міжнародного літературного конкурсу «Сузір’я Духовності»

25.11.2019 року вже традиційно в Університеті ДФС України відбулася творча зустріч зарубіжних письменників-учасників, переможців та членів журі Міжнародного літературного конкурсу «Сузір’я Духовності», з викладачами і студентами Навчально-наукового інституту гуманітарних наук, організоване й модероване журналісткою «Дзеркала тижня» Наталією Вареник. 

Письменники з 16 країн – України, США, Казахстану, Молдови, Білорусі, Фінляндії, Латвії, Литви тощо провели для студентської молоді творчий марафон: вони презентували свої твори, декламували їх та супроводжували цікавими розповідями з власного творчого життя. 

Атмосфера заходу була надзвичайно зворушлива і затишна. Літератори подякували майбутніх журналістів за теплий прийом та висловили сподівання, що студенти Університету продемонструють свої літературні здібності й у наступному році виступатимуть у ролі учасників Міжнародного літературного конкурсу «Сузір’я Духовності», де зможуть представити творчому загалу власні літературні спроби.

Участь у тренінгу від Національного агентства оцінювання якості освіти: працюємо над удосконаленням освітніх програм

19 і 20 січня 2021 р. відбувся завершальний етап навчання кандидатів в експерти Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти – дводенний онлайн тренінг, у якому взяла участь завідувач кафедри журналістики, української словесності та культури, проф. Наталія Зикун. Протягом двох днів 30 представників українських ЗВО разом із тренерами НАЗЯВО Олександром Длугопольським та Сергієм Степенком в атмосфері відкритості, креативу й злагодженої командної роботи (за що тренерам – особлива вдячність!) вивчали нормативні документи щодо проведення акредитаційних процедур; аналізували конкретні кейси з різних етапів акредитації освітньої програми (аналіз відомостей про самооцінювання освітніх програм; робота в групах над ідентифікацією необхідних фактів і доказів у процесі проведення акредитаційної експертизи тощо); обговорювали питання академічної доброчесності й етичні аспекти експертної діяльності. Такі заходи, безумовно, сприяють «перезавантаженню» вищої освіти, забезпеченню її якості, реалізації українськими вишами студентоцентрованого підходу, активнішому залученню здобувачів вищої освіти до роботи над формуванням, переглядом і реалізацією освітніх програм і загалом освітнього процесу.

139921815_4131817386840145_6934455228088236877_o.jpg

140441640_4131821750173042_489836639933162621_o1.jpg

Вчимося протистояти ботам, фейкам та інформаційним «вкидам»

20 – 22 січня студентка групи ЖБ-17-1 Ольга Кацан взяла участь в онлайн-курсі «Антибот»: як викривати інформаційні маніпуляції?», який організувала ГО «Інтерньюз-Україна».

Під час тренінгу українські експерти поділилися досвідом протистояння ботам, фейкам та інформаційним «вкидам».

Володимир Єрмоленко, директор з аналітики ГО «Інтерньюз-Україна», розкрив поняття дезінформації та малінформації, пояснив, чому ми, як споживачі, є вразливими. Віталій Рибак, аналітик ГО «Інтерньюз-Україна», дав практичні поради щодо відстеження тролів у інтернеті.

Спікери проєкту VoxCheсk Максим Скубенко та Світлана Сліпченко розповіли про викривлені реформи, акцентували увагу на тому, як маніпуляції та брехня заважають їх імплементації.

Головна редакторка фактчекінгового проєкту «По той бік новин» Альона Романюк поділилася практичними кейсами спростування фейкових новин, порадила, як захистити себе та своїх близьких від інформаційних вірусів та маніпуляцій.

photo5208944922684666197-min1.jpg

photo5213202695563883033-min.jpg

photo5213202695563883045-min.jpg

Круглий стіл «Академічна доброчесність як сучасний тренд»

04.02.2020 на платформі Moodle відбувся Круглий стіл «Академічна доброчесність як сучасний тренд», організований кафедрою журналістики, української словесності та культури. У ньому взяли участь здобувачі вищої освіти спеціальності 061 «Журналістика» 1-4 курсів, НПП кафедри, колеги з інших ННІ Університету.

Модератором була д. н. із. соц. комунікацій, проф., завідувач кафедри журналістики, української словесності та культури, гарант освітньої програми «Журналістика і зв’язки з громадськістю» каф. Зикун Н.І.

Розпочав обговорення директор Навчально-наукового інституту гуманітарних наук Суліма Євген Миколайович, доктор філософських наук, професор, член-кореспондент Національної академії педагогічних наук України. Він виокремив основні змістові напрями й акценти актуальної проблеми, заваживши, що нині академічну доброчесність коректніше називати не трендом, а нормою сучасного життя в закладі вищої освіти, загалом у науковому середовищі.

Програма заходу була надзвичайно цікавою й насиченою. Центральну доповідь «Академічна доброчесність як сучасний тренд» підготувала й надзвичайно майстерно презентувала Гиріна Тетяна Сергіївна, канд. наук із соц. комунікацій, доцент кафедри журналістики, української словесності та культури. Гарним її продовженням став «Академічний інтерактив: аналіз кейсів», проведений спікеркою за активної участі студентів, які одразу закріпили теоретичні знання, розбираючи кейси з академічного життя.

«Рекомендації щодо уникнення можливих проявів академічної недоброчесності, їх виявлення та недопущення» Фурманюк Валентини Федорівни, начальника Навчально-методичного центру забезпечення якості вищої освіти Університету ДФС України, стануть в нагоді кожному, хто береться за наукове дослідження, а також студентам 4 курсу, що активно працюють над бакалаврськими роботами.

«Правові наслідки порушення принципів академічної доброчесності» систематизувала Новицька Наталія Борисівна, докт. юрид. наук, проф., завідувач кафедри фінансового права ННІ права.

Від теорії – одразу до практики: важливим моментом заходу стало підписання усіма охочими НПП ДЕКЛАРАЦІЇ ПРО АКАДЕМІЧНУ ДОБРОЧЕСНІСТЬ науково-педагогічного, наукового, педагогічного працівника Університету державної фіскальної служби України та здобувачами вищої освіти – ДЕКЛАРАЦІЇ ПРО ДОТРИМАННЯ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ здобувачем вищої освіти Університету державної фіскальної служби України. Безумовно, такі події надзвичайно важливі нині, особливо – для майбутніх журналістів, яким постійно доводиться працювати із словами, думками, текстами інших, тому важливими є навички коректного транслювання, цитування текстів й дотримування норм авторського права.

1-49.jpg

7-16.jpg

3-37.jpg

Майстер-клас від журналістки-фрілансерки Олександри Сурган (Олександри Єфименко)

Майбутні журналісти УДФСУ продовжують черпати досвід у професіоналів. 

17.11.2019 року до Університету з метою проведення майстер-класу завітала журналістка Олександра Єфименко – тендітна дівчина, яка нині мешкає в Києві, однак її серце назавжди залишилося в Криму. Мужня й цілеспрямована українка займається висвітленням проблем, які до снаги хіба що чоловікам-журналістам, тож чітко “розкладає по полицях” закони, правила виживання, маркери з власного досвіду. 

У центрі майстер-класу – медіабезпека, роздуми й розповіді із професійного досвіду про важливі речі, адже, як стверджує Олександра, “найголовніше для журналіста – вижити і довести матеріал до редакції”. 

Під час майстер-класу гостя провела тестування щодо розуміння головних журналістських стандартів й речей, що затуманюють дійсність, зокрема пропаганди. Вона поділилася зі студентами власними професійними секретами і закликала їх працювати над собою, починаючи з першого курсу Університету.

Сторінка 27 із 30

  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30

Кафедри факультету соціально-гуманітарних технологій, спорту та реабілітації

  • Кафедра менеджменту та публічного управління
  • Кафедра соціальних комунікацій, словесності та культури
  • Кафедра іноземних мов
  • Кафедра психології, педагогіки та суспільних дисциплін
  • Кафедра технологій оздоровлення та фізкультурно-спортивної реабілітації
  • Навчальна лабораторія «Тренінговий центр «Human resources (consulting)»
  • Навчальна лабораторія фізичної реабілітації та ерготерапії
  • Центр студентського спорту
Контакти
+38 (095) 4581440
+38 (067) 2873024
35.04@dpu.edu.ua
Корпус B, поверхи 4 і 7
каб. 706, 707, 708, 422, 423
 
Журналісти в соціальних мережах
facebook  instagram  tiktok  youtube
Філологи в соціальних мережах
facebook
Наш блог "ІРПІНЬTIME"
ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE