Заступник начальника оболонського відділу Державної реєстрації актів цивільного стану
м. Київ
Вимоги:
- вільне володіння державною мовою;
- відповідальність, уважність до деталей, комунікабельність та високі моральні принципи.
Обов’язки:
- забезпечення безперебійної роботи працівників відділу, раціональний розподіл обов’язків та ефективний розклад роботи;
- контроль за дотриманням стандартів, регламентів та внутрішніх інструкцій;
- взаємодія з іншими структурними підрозділами Управління;
- розгляд звернення громадян, у тому числі щодо внесення виправлень, зауважень або видачі дублікатів документів;
- забезпечення державної реєстрації актів цивільного стану: народження, шлюбу, смерті;
- формування та ведення Держаного реєстру актів цивільного стану громадян;
- забезпечення повторної видачі свідоцтва та витягів з Державного реєстру актів цивільного стану громадян.
Освіта: вища юридична освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче бакалавра.
Заробітна плата:
- посадовий оклад;
- надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Питання оплати праці працівників державних органів» № 15 від 18 січня 2017 року;
- надбавки та доплати (відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»).
Пропонується:
- унікальний досвід роботи на державній службі: це чудова можливість отримати практичні знання та навички у сфері сімейного законодавства, взаємодії з громадянами та ефективного адміністрування;
- ви будете безпосередньо залучені до процесів, які торкаються важливих життєвих подій кожного громадянина;
- стабільність та соціальні гарантії: офіційне працевлаштування, дотримання всіх норм трудового законодавства, включаючи оплачувані відпустки та лікарняні;
- ваша робота матиме відчутний вплив на життя людей, допомагаючи їм реалізувати сої права та виконувати обов’язки у найважливіших життєвих ситуаціях;
- можливість професійного розвитку.
Контакти:
У разі виникнення запитань звертайтесь за тел. +38 (044) 363 27 26, +38 (068) 619 31 31
Резюме надсилати на пошту:
