10-11 квітня 2025 року викладачі та здобувачі другого (магістерського) рівня вищої освіти кафедри вищої та прикладної математики взяли участь у Міжнародній науково-методичній конференції «Проблеми математичної освіти» (ПМО – 2025), яка відбувалась в онлайн форматі на базі Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Участь у цій конференції є унікальною можливістю для вчителів та викладачів математики ознайомитися з передовими теоретичними і практичними підходами до навчання математики. Програма конференції охоплює широкий спектр актуальних питань: модернізація математичної освіти, інтеграція цифрових та ігрових технологій у навчальний процес, міжпредметні зв’язки та STEM-освіта, підготовка майбутніх учителів, підвищення кваліфікації та зарубіжний досвід викладання
Особлива цінність конференції полягала у живому професійному спілкуванні з досвідченими науковцями, педагогами-практиками та міжнародними експертами. На пленарному засіданні обговорювалися вкрай актуальні теми в сфері дидактики математики: «Наступність і перспективність у математичній освіті дошкілля і початкової школи: нейропсихологічне підгрунття» (проф. С.О. Скворцова), «Вимоги державних стандартів базової і профільної середньої освіти та особливості їх реалізації в навчанні математики» (проф. Є.П. Нелін), «Роль професійно спрямованих задач у формуванні ключових компетентностей старшокласників» (проф. І.В. Лов’янова), «Підготовка майбутніх педагогів до інтеграції цифрових технологій у навчання математики» (проф. Л.Ф. Михайленко), «Математика з Python: можливості реалізації інтегрованого підходу» (доц. Ю.В. Ботузова.), «Фізико-математична освіта: виклики сьогодення» (проф. О.С. Чашечникова), «Поглиблене вивчення математики в базовій освіті: сучасний стан і перспективи» (проф. Н.А. Тарасенкова).
Учасники отримали не лише корисні теоретичні знання та практичні інструменти для проведення уроків, а й змогли поставити запитання авторам шкільних підручників з математики (проф. С.О. Скворцова, проф. Є.П. Нелін, проф. Н.А. Тарасенкова) , обговорити виклики сучасної математичної освіти та поділитися власними напрацюваннями, отримати зворотний зв’язок, обмінятися ідеями, надихнутися новими підходами до викладання. Такий формат сприяє професійному зростанню, оновленню змісту освіти, а також адаптації методик навчання до сучасних викликів.