Головний спеціаліст відділу впровадження реформ в податковій сфері
Що ми пропонуємо:
- роботу в одному з провідних державних органів України;
- колектив, об'єднаний ідеєю та цінностями;
- стабільні та прозорі умови оплати праці;
- професійний розвиток та навчання;
- офіційне працевлаштування, зручне місце розташування офісу у місті Києві (вулиця Межигірська, 11).
Вимоги:
- вища освіта в галузі економіки, фінансів, права;
- досвід роботи від 2 років;
- вільне володіння державною мовою;
- знання податкового законодавства та законодавства з питань застосування Реєстратора розрахункових операцій/Програмного реєстратора розрахункових операцій;
- знання нормопроектувальної техніки;
- вміння аргументовано доводити власну точку зору, аналітичні здібності, ініціативність, оперативність;
- вміння користуватись базою «Ліга», системами «Законодавство» та «Законотворчість» на офіційних веб-сайтах Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України;
- вміння використовувати офісну техніку, комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення з обробки документів: Microsoft Word, Microsoft Excel, Power Point, Outlook.
Обов’язки:
- Розробка проектів законів та нормативно-правових актів з питань застосування РРО/ПРРО;
- Підготовка експертних висновків до законопроектів щодо їх впливу на показники бюджету та відповідності законам, що регулюють бюджетні відносини;
- Опрацювання проектів нормативно-правових актів, розроблених іншими органами влади з питань податкових реформ та застосування РРО/ПРРО;
- Підготовка пропозицій до прийнятих Верховною Радою України законів з питань застосування РРО/ПРРО, що надійшли на підпис Президентові України;
- Підготовка відповідей на листи, звернення, скарги громадян, підприємств та організацій з питань застосування РРО/ПРРО.
Заробітна плата 37 939 грн, додатково виплачуються надбавки за ранг державного службовця та вислугу років, що складає 2% за кожен рік стажу державної служби
