Державний податковий університет Державний податковий університет
  • UNIVERSITY
    • News of international activities
    • History
    • Partners of the University
    • Administration of STU
    • Faculties and institutes
    • Rebuilding
    • International cooperation
    • International partners
    • University structure
    • Campus
    • Civil defence
    • Rectorate
    • Supervisory board
    • Student self-government
    • Other advisory authorities
    • Academic council
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Positions of the STU in the rankings
    • Alumni STU
  • EDUCATION
    • Educational programs
    • Barrier-free educational space
  • SCIENCE
    • Scientific events
    • Scientific library
    • Scientific activity
    • Scientific schools
    • Postgraduate and doctoral studies
    • Financial Policy Research Institute
    • Scientific Society of Students
  • News
  • INTRODUCTION
    • Specialties at faculties
    • Admission Committee
    • Entrance exams
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • UNIVERSITY

    ABOUT THE UNIVERSITY

    • History
    • Partners of the University
    • Faculties and institutes
    • Rebuilding
    • University structure
    • Campus
    • Civil defence

    MANAGEMENT

    • Administration of STU
    • Rectorate
    • Supervisory board
    • Student self-government
    • Other advisory authorities
    • Academic council
    • Alumni STU

    INTERNATIONAL ACTIVITY

    • News of international activities
    • International cooperation
    • International partners
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Positions of the STU in the rankings
  • EDUCATION
    • Educational programs
    • Barrier-free educational space
  • SCIENCE
    • Scientific events
    • Scientific library
    • Scientific activity
    • Scientific schools
    • Postgraduate and doctoral studies
    • Financial Policy Research Institute
    • Scientific Society of Students
  • News
  • INTRODUCTION
    • Specialties at faculties
    • Admission Committee
    • Entrance exams

Головний спеціаліст відділу аналізу процесів Управління трансформації

м. Київ

Вимоги:

  • «Деякі питання впровадження процесного підходу в центральних органах виконавчої влади»
    від 17 січня 2025 року № 50.
  • Розпорядження Кабінету Міністрів України «Деякі питання цифрової трансформації»
    від 02 серпня 2024 року № 735-р.

  • Здатність ефективно взаємодіяти –дослухатися, сприймати та викладати думку.
  • Уміння публічно виступати перед аудиторією.
  • Здатність переконувати інших за допомогою аргументів та послідовної комунікації.

  • Здатність пропонувати ідеї та пропозиції без спонукання ззовні.
  • Усвідомлення необхідності самостійно шукати можливості якісного та ефективного виконання своїх посадових обов'язків.
  • Здатність концентрувати (не втрачати) увагу на виконанні завдання та швидко змінювати напрям роботи (діяльності).
  • Готовність працювати в команді та сприяти колегам у їх професійній діяльності задля досягнення спільних цілей.
  • Відкритість в обміні інформацією.

Обов’язки:

  • У межах компетенції забезпечення виконання покладених на відділ аналізу процесів (далі — Відділ) завдань i функцій щодо реалізації державної політики у сфері державного фінансового контролю та інших завдань та функцій Держаудитслужби, оптимізації робочих процесів Держаудитслужби для ефективного  виконання  завдань  та функцій, зокрема здійснення заходів з цифровізації / трансформації таких процесів.
  • Здійснення заходів із розбудови та посилення інституційної спроможності Держаудитслужби шляхом виконання завдань та програм, реалізації проєктів, виконання робіт (створення організаційних, правових, технологічних, виробничих, ресурсних та інших умов), спрямованих на розвиток та впровадження інформаційно-комунікаційних i цифрових технологій (інформаційних, електронних комунікаційних, інформаційно комунікаційних систем, електронних комунікаційних мереж, засобів інформатизації, інформаційних ресурсів тощо) шляхом розроблення, організації, планування, концентрації, управління та раціонального використання фінансових, матеріально-технічних, людських та інших ресурсів, а також заходів щодо створення та забезпечення функціонування інтегрованої автоматизованої системи підтримки прийняття рішень органу державного фінансового контролю
  • Здійснення: аналізу процесів та підготовка пропозиції щодо їхньої цифровізації, переведення в електронну форму;

аналізу інформації, якою володіє Держаудитслужба з метою автоматизації та/або перегляду, спрощення чи скасування окремих процесів / процедур;

моніторингу та аналізу процесів, процедур, регламентів та інших документів, які врегульовують діяльність Держаудитслужби чи її підрозділів для оптимізації робочих процесів та їхньої цифровізації

  • Розробка пропозиції та ïx реалізація щодо:

перегляду та використання цифрових інструментів, інформації та відомостей, потрібних для організації та здійснення заходів державного фінансового контролю;

розробки проєктів нормативно-правових актів, а також внесення змін до чинних нормативно-правових актів за результатами аналізу робочих процесів Держаудитслужби;

забезпечення  впровадження в діяльності Держаудитслужби          принципу «цифровий за замовчуванням»;

підвищення ефективності, результативності та дієвості державного фінансового контролю, з використанням інформаційно-комунікаційних систем Держаудитслужби та інших органів державної влади, зокрема чepeз вдосконалення нормативно-правового та організаційного забезпечення  заходів  державного фінансового контролю.

  • Здійснення заходів щодо створення та забезпечення функціонування інтегрованої автоматизованої системи підтримки прийняття рішень органу державного фінансового контролю, інтеграції робочих процесів Держаудитслужби, супроводження функціонування Каталогу знань Держаудитслужби.
  • Підготовка та супроводження інформаційної взаємодії Держаудитслужби з іншими органами державної влади та установами стосовно налагодження обміну та отримання інформації.
  • Сприяння використанню та публікації відкритих даних через підвищення рівня автоматизації ïx формування, накопичення та відображення на публічних веб сторінках шляхом оптимізації робочих процесів, а також підготовка інформації для медіа про діяльність, пов'язану з цифровою трансформацією, оновленням підходів та інструментів, які застосовує Держаудитслужба в своїй діяльності.

Освіта:

Ступінь вищої освіти не нижче молодшого бакалавра, бакалавра у галузі знань «Бізнес, адміністрування та право» за спеціальністю «Публічне управління та адміністрування» або «Облік і оподаткування» або «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок».

Заробітна плата: 

  • посадовий оклад – 42 000 гривень;
  • надбавка за ранг – відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня
    2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»;
  • інші надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»

Контакти:
У разі виникнення запитань звертайтесь за тел. +38 (044) 363 27 26,  +38 (068) 619 31 31

Резюме надсилати на пошту: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

State Tax University
State Tax University
  • Наукові видання
  • Український економічний часопис
  • Митна безпека
  • Збірник наукових праць Державного податкового університету
  • ㅤ● Склад редакційної колегії
  • ㅤ● Редакційна політика журналу
  • ㅤ● Політика рецензування
  • ㅤ● Авторам
  • ㅤ● Порядок подання матеріалів
  • ㅤ● Випуски збірника
  • Ірпінський гуманітарний часопис
  • Ірпінський юридичний часопис
  • ㅤ● Склад редакційної колегії
  • ㅤ● Редакційна політика журналу
  • ㅤ● Політика рецензування матеріалів до публікації
  • ㅤ● Авторам
  • ㅤ● Порядок оформлення та подання публікації для оприлюднення
  • ㅤ● Поточний номер
  • ㅤ● Архів
  • Міжнародний юридичний вісник
  • ㅤ● Поточний номер
  • ㅤ●Архів
  • Монографії
  • Конференції
Контакти 
+38 (098) 8784691
in_yur_visnuk@ukr.net
Корпус Е, поверх 3
каб. 304

University news

Academic mobility in action: Yeva Leim completed her studies in Lithuania under the Erasmus+ program
Academic mobility in action: Yeva Leim completed her studies in Lithuania under the Erasmus+ program
Ukraine — Bulgaria — EU: STU representatives at the international conference in Burgas
Ukraine — Bulgaria — EU: STU representatives at the international conference in Burgas
"Miss Ukraine 2024" received a bachelor's degree at the State Tax University!
Olympic champion Zhan Beleniuk visited the State Tax University
Olympic champion Zhan Beleniuk visited the State Tax University
The State Tax University joined Europe Days: a month of international events, lectures, and new opportunities
The State Tax University joined Europe Days: a month of international events, lectures, and new opportunities
Dialogue for Partnership
Dialogue for Partnership
Highest result in history: Maria commented on her participation in
Highest result in history: Maria commented on her participation in "Miss World-2025" — she entered the TOP-8 finalists of the competition.
Lecture with Dr. Oleksandr Drozdov: International Cooperation in the Fight Against Crime
Lecture with Dr. Oleksandr Drozdov: International Cooperation in the Fight Against Crime
Professor of STU Participated in the International Inspireurope+ Stakeholder Forum 2025
Professor of STU Participated in the International Inspireurope+ Stakeholder Forum 2025
The STU will be rebuilt according to the project by Stantec, a company that worked on the Panama Canal and Toronto Airport.
The STU will be rebuilt according to the project by Stantec, a company that worked on the Panama Canal and Toronto Airport.
INFORMATION ABOUT 
 
 
 
 
  • NEWS
  • FACULTIES, INSTITUTES
  • ADMINISTRATION OF THE STATE UNIVERSITY
  • UNIVERSITY STRUCTURE
  • REBUILDING
  • RECTORATE
  • INTERNATIONAL COOPERATION
  • SCIENTIFIC EVENTS
  • EDUCATIONAL PROGRAMS
  • SCIENTIFIC LIBRARY
OUR ADDRESS
 
 
 
 
31 Universytetska St., Irpin, 08205,
Kyiv region


(044) 363 27 11 Rector's reception
38 (044) 363-27-30 Admissions Committee
38 (067) 367-87-19 Press office (for media representatives only)
pr.usfsu@dpu.edu.ua Admissions Office
11.02@dpu.edu.ua Document management department
OUR RESOURCES
 
 
 
 
 
CONTACTS/QUICK ACCESS
 
 
 
 
  • CONTACT THE STU