Державний податковий університет Державний податковий університет
  • UNIVERSITY
    • News of international activities
    • History
    • Partners of the University
    • Administration of STU
    • Faculties and institutes
    • Rebuilding
    • International cooperation
    • International partners
    • University structure
    • Campus
    • Civil defence
    • Rectorate
    • Supervisory board
    • Student self-government
    • Other advisory authorities
    • Academic council
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Positions of the STU in the rankings
    • Alumni STU
  • EDUCATION
    • Educational programs
    • Barrier-free educational space
  • SCIENCE
    • Scientific events
    • Scientific library
    • Scientific activity
    • Scientific schools
    • Postgraduate and doctoral studies
    • Financial Policy Research Institute
    • Scientific Society of Students
  • News
  • INTRODUCTION
    • Specialties at faculties
    • Admission Committee
    • Entrance exams
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • UNIVERSITY

    ABOUT THE UNIVERSITY

    • History
    • Partners of the University
    • Faculties and institutes
    • Rebuilding
    • University structure
    • Campus
    • Civil defence

    MANAGEMENT

    • Administration of STU
    • Rectorate
    • Supervisory board
    • Student self-government
    • Other advisory authorities
    • Academic council
    • Alumni STU

    INTERNATIONAL ACTIVITY

    • News of international activities
    • International cooperation
    • International partners
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Positions of the STU in the rankings
  • EDUCATION
    • Educational programs
    • Barrier-free educational space
  • SCIENCE
    • Scientific events
    • Scientific library
    • Scientific activity
    • Scientific schools
    • Postgraduate and doctoral studies
    • Financial Policy Research Institute
    • Scientific Society of Students
  • News
  • INTRODUCTION
    • Specialties at faculties
    • Admission Committee
    • Entrance exams

к.ю.н., професор, завідувач кафедри Глух Марина Василівна

mar

Посада: завідувач кафедри фінансового та податкового права

ПІБ українською: Глух Марина Василівна

ПІБ англійською: Maryna Glukh

Науковий ступінь: кандидат юридичних наук

Вчене звання: професор

Профілі в наукових базах даних

SCOPUS: https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57225928127

ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6107-5415

Web of Science Researcher: ID CRJ-0263-2022

Google Scholar: https://scholar.google.com.ua/citations?user=KHBr_aEAAAAJ&hl=uk

Сфера (коло) наукових інтересів: проблеми фінансування державних видатків, державне управління окремих галузей економіки, порівняльне правознавство.

Освіта:

У 2000 році закінчила з відзнакою Академію державної податкової служби України за спеціальністю «Правознавство».

У 2008 році в спеціалізованій вченій раді Національного аграрного університету захистила кандидатську дисертацію на тему «Правові основи фінансування комунального господарства» за спеціальністю 12.00.07 – адміністративне право і процес; фінансове право; інформаційне право.

Рішенням атестаційної колегії МОН України від 23.12.2008, протокол № 6/34-Д Марині Глух присвоєно вчене звання доцента кафедри порівняльного правознавства.

Науково-педагогічна діяльність:

  • з 01.09.1996 до 07.12.2006 – ст. лаборант, методист, асистент, старший викладач, заст. завідувача кафедри Національної академії державної податкової служби України (м. Ірпінь Київської області);
  • з 01.02.2007 до 22.07.2009 – вчений секретар, доцент кафедри міжнародного права і порівняльного правознавства, завідувач кафедри цивільного та господарського права, 
    в.о. директора юридичного інституту Київського міжнародного університету;
  • з 22.07.2009 до 25.08.2013 – проректор з перспективного розвитку, з навчальної роботи денної форми навчання, навчально-методичної роботи Київського університету права НАН України;
  • з 26.08.2013 до 26.08.2014 – проректор з науково-педагогічної роботи Київського університету ринкових відносин;
  • з 27.08.2014 до 31.03.2015 – завідувач навчального відділу Національного університету ДПС України;
  • з 01.04.2015 до 14.03.2016 – проректор з навчальної та виховної роботи Національного університету ДПС України;
  • з 15.03.2016 – 30.11.2021 – завідувач кафедри міжнародного права та порівняльного правознавства Університету державної фіскальної служби України (обрана за конкурсом);
  • з 01.12.2021 – дотепер – в.о. завідувача кафедри публічного права Державного податкового університету.

Підготувала 6 кандидатів юридичних наук за спеціальністю 12.00.07 – Адміністративне право і процес; фінансове право; інформаційне право.

Експерт Національного агентства забезпечення якості вищої освіти за спеціальностями 081 «Право», 293 «Міжнародне право».

Експерт з питань акредитаційної експертизи ОПП фахової передвищої освіти за спеціальністю 081 «Право».

Суспільно-громадська діяльність. Є членом Вченої ради (заступник голови комісії з питань наукової роботи), науково-методичної ради Університету. Член вченої ради ННІ права (голова Робочої комісії з питань науково-дослідної та навчально-методичної роботи).

За період наукової роботи опубліковано понад 100 публікацій, з них більше 50 наукового характеру (4 монографії, 6 підручників та навчальних посібників), близько 30 статей у фахових виданнях та понад 40 навчально-методичного характеру.

Викладає дисципліни: «Фінансове право України», «Міжнародне митне право», «Міжнародне фінансове право», «Податкове право України».

 Участь у міжнародних проектах:

  • наукове міжнародне стажування у Варненському вільному університеті імені Чорноризця Храбра (вересень 2017, Болгарія);
  • міжнародний семінар «Європейські стандарти якості вищої освіти у контексті проходження міжнародної акредитації» за участі Центрального агентства з оцінювання та акредитації ZTvA (Ганновер, Німеччина) та Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти (12.05.2021);
  • міжнародне стажування за програмою підвищення кваліфікації «Фандрейзинг та організація проєктної діяльності в закладах освіти: європейський досвід» (Польща-Україна) (24.04-30.05.2021)

Підвищення кваліфікації (сертифікати):

  • підвищення кваліфікації в Українській школі законотворчості Інституту законодавства Верховної Ради України за темою «Європейське парламентське право» (13.02.-14.06.2018, свідоцтво 12СПВ 182485); 
  • участь у міжнародному семінарі «Академічна доброчесність у вищій освіті: виклики та кращі практики» (12.09.2018);
  • участь у курсі навчальних семінарів з міжнародного гуманітарного права, організованому Інститутом законодавства Верховної Ради України та Міжнародним Комітетом Червоного Хреста (22-26.10.2018);
  • участь у тренінговому курсу «Як запустити кейс-клуб», що проведено в рамках Проєкту USAID «Економічна підтримка Східної України» (31.03-21.04.2021);
  • участь у Міжнародному семінарі «Європейські стандарти якості вищої освіти у контексті проходження міжнародної акредитації» за участі Центрального агентства з оцінювання та акредитації ZTvA (Ганновер, Німеччина) та Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти (12.05.2021, Сертифікат №2623);
  • міжнародне стажування за програмою підвищення кваліфікації «Фандрейзинг та організація проєктної діяльності в закладах освіти: європейський досвід» (Польща-Україна) (24.04-30.05.2021. Сертифікат SZFL-000055);
  • підвищення кваліфікації експерта Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти (тренінг для керівників експертних груп) (02.07.2021, Сертифікат №0480/2021(185);
  • участь у Науково-практичному круглому столі на тему «Правове регулювання фінансових послуг: національний, європейський, глобалізаційний виміри» (Захід відбувся в межах виконання освітнього проєкту 619998-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-MODULE «Європейські стандарти захисту прав споживачів фінансових послуг») (28.01.2022, сертифікат б/н);
  • онлайн-семінар для підготовки експертів з питань акредитаційної експертизи ОПП фахової передвищої освіти (Державна служба якості освіти України Державна освітня установа «Навчально-методичний центр з питань якості освіти») (14.02.2022, обліковий запис №297);
  • підвищення кваліфікації за видом навчання за програмою підвищення кваліфікації (участь у конференції) та отримала теоретичні та практичні знання за темою форуму онлайн-форумі на тему «Фінансова грамотність» (18.02.2022, Сертифікат №ПК-К 22-02/057).

Нагороди:

Відзнака «За сумлінну працю» (№2006, наказ від 08.10.2020 №085-о)

Подяка Міністерства фінансів України (наказ №76-о від 22.02.2021);

Почесна грамота Виконавчого комітету Ірпінської міської ради (2020)

Грамота Виконавчого комітету Ірпінської міської ради (травень 2021);

Подяка ГО «Український осередок з прав людини» за сприяння у розбудові молодіжної політики у сфері прав людини із врученням медалі «За вагомий внесок у сфері захисту прав людини» (рішення від 07.06.2021 №15);

Почесний працівник Державного податкового університету (листопад 2021)

Контакти: кабінет 204Е, електронна адреса: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., тел.моб. +380507220226

State Tax University
State Tax University

University news

STU and IAPBE signed a Memorandum of Cooperation
STU and IAPBE signed a Memorandum of Cooperation
Vice-Rector of STU participated in an international conference on modern challenges of higher education
Vice-Rector of STU participated in an international conference on modern challenges of higher education
At STU, current economic, financial, and legal issues in the context of European integration and global competition were discussed
At STU, current economic, financial, and legal issues in the context of European integration and global competition were discussed
A short path to an internship in international companies
A short path to an internship in international companies
First place at the World Cup!
First place at the World Cup!
A journalist from the USA visited the State Tax University
A journalist from the USA visited the State Tax University
IMF Resident Representative in Ukraine gave a lecture for STU students
IMF Resident Representative in Ukraine gave a lecture for STU students
World Bank Lead Economist Gave a Guest Lecture to STU Students
World Bank Lead Economist Gave a Guest Lecture to STU Students
International cooperation - new opportunities and prospects for STU students
International cooperation - new opportunities and prospects for STU students
A student of STU is studying in Lithuania under the Erasmus+ program
A student of STU is studying in Lithuania under the Erasmus+ program
INFORMATION ABOUT 
 
 
 
 
  • NEWS
  • FACULTIES, INSTITUTES
  • ADMINISTRATION OF THE STATE UNIVERSITY
  • UNIVERSITY STRUCTURE
  • REBUILDING
  • RECTORATE
  • INTERNATIONAL COOPERATION
  • SCIENTIFIC EVENTS
  • EDUCATIONAL PROGRAMS
  • SCIENTIFIC LIBRARY
OUR ADDRESS
 
 
 
 
31 Universytetska St., Irpin, 08205,
Kyiv region


(044) 363 27 11 Rector's reception
38 (044) 363-27-30 Admissions Committee
38 (067) 367-87-19 Press office (for media representatives only)
pr.usfsu@dpu.edu.ua Admissions Office
11.02@dpu.edu.ua Document management department
OUR RESOURCES
 
 
 
 
 
CONTACTS/QUICK ACCESS
 
 
 
 
  • CONTACT THE STU