Державний податковий університет Державний податковий університет
    Type 2 or more characters for results.
    • UNIVERSITY
        UNIVERSITY
      • News of international activities
      • History
      • Partners of the University
      • Administration of STU
      • Faculties and institutes
      • Rebuilding
      • International cooperation
      • International partners
      • University structure
      • Campus
      • Civil defence
      • Rectorate
      • Supervisory board
      • Student self-government
      • Other advisory authorities
      • Academic council
      • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
      • Positions of the STU in the rankings
      • Alumni STU
    • EDUCATION
        EDUCATION
      • Educational programs
      • Barrier-free educational space
    • SCIENCE
        SCIENCE
      • Scientific events
      • Scientific library
      • Scientific activity
      • Scientific schools
      • Postgraduate and doctoral studies
      • Financial Policy Research Institute
      • Scientific Society of Students
    • News
    • INTRODUCTION
        INTRODUCTION
      • Specialties at faculties
      • Admission Committee
      • Entrance exams
    Державний податковий університет Державний податковий університет
    • UNIVERSITY

      ABOUT THE UNIVERSITY

      • History
      • Partners of the University
      • Faculties and institutes
      • Rebuilding
      • University structure
      • Campus
      • Civil defence

      MANAGEMENT

      • Administration of STU
      • Rectorate
      • Supervisory board
      • Student self-government
      • Other advisory authorities
      • Academic council
      • Alumni STU

      INTERNATIONAL ACTIVITY

      • News of international activities
      • International cooperation
      • International partners
      • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
      • Positions of the STU in the rankings
    • EDUCATION
      • Educational programs
      • Barrier-free educational space
    • SCIENCE
      • Scientific events
      • Scientific library
      • Scientific activity
      • Scientific schools
      • Postgraduate and doctoral studies
      • Financial Policy Research Institute
      • Scientific Society of Students
    • News
    • INTRODUCTION
      • Specialties at faculties
      • Admission Committee
      • Entrance exams
      Type 2 or more characters for results.

      Національне агенство з питань запобігання корупції. Керівник відділу виробництва і впровадження навчальних програм

       

      Опис вакансії

      НАЗК — про державну службу нового зразка.

      Щоб залучати до команди активних свідомих українців, НАЗК створило місце сили доброчесних людей, де кожен поділяє цінності доброчесності, взаємодії, відповідальності, розвитку та амбітності. Місце, де бути державним службовцем, — це не про сірі будні з купою бюрократичних процесів, а про щоденні цікаві виклики.

       

      Ми дійсно пишаємося тим, що маємо:

      • важливі, цікаві та зрозумілі цілі;
      • колектив однодумців, оскільки «перепусткою» в команду є збіг цінностей кандидата з цінностями НАЗК;
      • можливість проявити себе, оскільки у команді діє принцип довіри та самостійності.

      Запрошуємо до команди керівника відділу виробництва і впровадження навчальних програм Управління просвітницької роботи та навчальних програм.

       

      Основні функціональні обов’язки:

      • організовувати роботу відділу, забезпечуючи ефективну реалізацію навчальних програм та освітніх ініціатив;
      • координувати розробку візуального контенту навчальних програм, онлайн-курсів та інформаційно-просвітницьких матеріалів;
      • контролювати процес впровадження та просування навчальних курсів та програм, забезпечувати їх оновлення відповідно до сучасних стандартів освіти дорослих;
      • організовувати навчальні заходи (тренінги, вебінари, семінари) для публічних службовців;
      • забезпечувати взаємодію з експертами, освітніми установами та міжнародними партнерами;
      • впроваджувати інноваційні підходи до навчання та цифрові освітні технології;
      • аналізувати ефективність навчальних програм та формувати рекомендації для їх покращення.

       

      Наш кандидат/ка:

      • має вищу освіту не нижче ступеня магістра;
      • вільно володіє українською мовою;
      • має досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В», або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років;
      • має знання законодавства: Конституція України; Закон України «Про державну службу»; Закон України «Про запобігання корупції»; Закон України «Про освіту»
      • має знання проектного менеджменту, включаючи управління проєктами у сфері освіти;
      • має знання у сфері організації інформаційно-просвітницьких кампаній та проведення навчальних заходів;
      • має знання методик розробки освітніх програм та навчальних матеріалів (буде перевагою);
      • має знання інструментів моніторингу та оцінки ефективності освітніх ініціатив (буде перевагою);
      • інструменти та платформи для дистанційного навчання (LMS, Moodle, Zoom, Teams, інструменти Google, Canva, Mentimeter, Slido, та ін.).

       

      Бути державним службовцем в НАЗК — про можливість:

      • ходити в оплачувану щорічну відпустку (30 календарних днів);
      • отримувати гідну оплату праці (посадовий оклад, надбавки й доплати);
      • отримувати щорічно грошову допомогу до відпустки;
      • відвідувати закріплені за НАЗК державні медзаклади.

       

      А ще в НАЗК:

      • комфортний офіс у 2 хв пішки від ст. м. «Звіринецька»;
      • великий сучасний простір ХАБ НАЗК для роботи та відпочинку команди;
      • власна мінібібліотека зі світовими бізнес-бестселерами;
      • обладнане укриття (з турботою про безпеку працівників);
      • насичене корпоративне життя (івенти, запрошення зовнішніх спікерів);
      • книжкові та дебатні клуби для охочих.

      Термін приймання резюме — до 08.04.2025.

       

      *Якщо протягом 10 днів (з моменту завершення терміну подання резюме) ми не зв’яжемось з Вами — це означає, що вказані в резюме знання та досвід не відповідають вимогам вакансії. В такому випадку ми зможемо повернутись до Вашої кандидатури при появі релевантних Вашому досвіду вакансій.

       

      За додатковою інформацією звертайтеся за телефоном контакт-центру НАЗК: (044) 200 06 94 або електронною поштою: hr_info@nazk.gov.ua.

      Резюме приймаються виключно державною мовою.

      Надсилаючи резюме, Ви надаєте згоду на обробку та зберігання своїх персональних даних.

       

      State Tax University
      State Tax University

      University news

      Academic mobility in action: Yeva Leim completed her studies in Lithuania under the Erasmus+ program
      Academic mobility in action: Yeva Leim completed her studies in Lithuania under the Erasmus+ program
      Ukraine — Bulgaria — EU: STU representatives at the international conference in Burgas
      Ukraine — Bulgaria — EU: STU representatives at the international conference in Burgas
      "Miss Ukraine 2024" received a bachelor's degree at the State Tax University!
      Olympic champion Zhan Beleniuk visited the State Tax University
      Olympic champion Zhan Beleniuk visited the State Tax University
      The State Tax University joined Europe Days: a month of international events, lectures, and new opportunities
      The State Tax University joined Europe Days: a month of international events, lectures, and new opportunities
      Dialogue for Partnership
      Dialogue for Partnership
      Highest result in history: Maria commented on her participation in
      Highest result in history: Maria commented on her participation in "Miss World-2025" — she entered the TOP-8 finalists of the competition.
      Lecture with Dr. Oleksandr Drozdov: International Cooperation in the Fight Against Crime
      Lecture with Dr. Oleksandr Drozdov: International Cooperation in the Fight Against Crime
      Professor of STU Participated in the International Inspireurope+ Stakeholder Forum 2025
      Professor of STU Participated in the International Inspireurope+ Stakeholder Forum 2025
      The STU will be rebuilt according to the project by Stantec, a company that worked on the Panama Canal and Toronto Airport.
      The STU will be rebuilt according to the project by Stantec, a company that worked on the Panama Canal and Toronto Airport.
      INFORMATION ABOUT 
       
       
       
       
      • NEWS
      • FACULTIES, INSTITUTES
      • ADMINISTRATION OF THE STATE UNIVERSITY
      • UNIVERSITY STRUCTURE
      • REBUILDING
      • RECTORATE
      • INTERNATIONAL COOPERATION
      • SCIENTIFIC EVENTS
      • EDUCATIONAL PROGRAMS
      • SCIENTIFIC LIBRARY
      OUR ADDRESS
       
       
       
       
      31 Universytetska St., Irpin, 08205,
      Kyiv region


      (044) 363 27 11 Rector's reception
      38 (044) 363-27-30 Admissions Committee
      38 (067) 367-87-19 Press office (for media representatives only)
      pr.usfsu@dpu.edu.ua Admissions Office
      11.02@dpu.edu.ua Document management department
      OUR RESOURCES
       
       
       
       
       
      CONTACTS/QUICK ACCESS
       
       
       
       
      • CONTACT THE STU