Кожен вступник до Державного податкового університету в 2025 році має подати мотиваційний лист. Мотиваційний лист має бути поданий одразу з поданняv заяви на вступ. Мотиваційний лист - викладена вступником письмово у довільній формі інформація про його особисту зацікавленість у вступі на певну освітню програму (спеціальність) та відповідні очікування, досягнення у навчанні та інших видах діяльності, власні сильні та слабкі сторони, до якого у разі необхідності вступником може бути додано (у тому числі в електронній формі) матеріали, що підтверджують викладену в листі інформацію. Підготовка такого листа вимагає детального дослідження вступником загального академічного середовища Університету та освітніх програм. У мотиваційному листі мають бути висвітлені кар'єрні прагнення, готовність до самостійного навчання та вміння застосовувати отримані знання та вміння на практиці, описана здобута освіта, отриманий досвід та участь у громадському житті. При написанні мотиваційного листа для вступу на навчання до Державного податкового університету слід ознайомитись з вимогами та рекомендаціями до написання мотиваційного листа вступниками до Державного податкового університету в 2024 році.
ВІДПОВІДІ НА НАЙПОШИРЕНІШІ ЗАПИТАННЯ ЩОДО ПОДАННЯ МОТИВАЦІЙНОГО ЛИСТА:
- ЯК ВИГЛЯДАЄ "ШАПКА" ДО МОТИВАЦІЙНОГО ЛИСТА? ДО КОГО ЗВЕРТАТИСЯ В МОТИВАЦІЙНОМУ ЛИСТІ?
ЗРАЗОК ЗВЕРНЕННЯ - "Шановний Дмитро Миколайовичу!"
- МОТИВАЦІЙНІ ЛИСТИ ПОТРІБНО ВІДВОЗИТИ/НАДСИЛАТИ БЕЗПОСЕРЕДНЬО ДО ДЕРЖАВНОГО ПОДАТКОВОГО УНІВЕРСИТЕТУ?
Під час реєстрації електронних кабінетів та подання заяв в електронній формі мотиваційний лист додають до кожної заяви лише через електронний кабінет. Текст листа треба вписати або вставити в спеціальне віконце в розділі «Подання заяв».
Безпосередньо до Університету мотиваційні листи надаються лише в разі подання заяв у паперовій формі, що передбачено для вступників для здобуття ОС Бакалавра на основі вже здобутого бакалавра (або такого, що здобувається); для здобуття освітнього ступеня Магістра на основі здобутого освітнього ступеня Магістра або освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста.
Однак якщо до поданого в електронному кабінеті мотиваційного листа ви хочете додати копії матеріалів (дипломи, нагороди), що підтверджують надану інформацію, то їх потрібно надсилати на електронну скриньку
В електронному кабінеті не передбачено завантаження будь-яких сканкопій листів чи документів до них. Додається лише текст листа, який під час реєстрації заяви в Університеті видруковує Приймальна комісія.
ЯК ПОДАТИ МОТИВАЦІЙНИЙ ЛИСТ ЧЕРЕЗ ЕЛЕКТРОННИЙ КАБІНЕТ? НЕ БАЧУ ТАКОЇ ОПЦІЇ.
Мотиваційний лист додається до кожної заяви під час її подання. Отже, заповнити лист в кабінеті можуть тільки ті категорії вступників, для яких відкрито подання заяв.
Для вступників до Державного податкового університету на основі повної загальної середньої освіти (11-ти класів) або диплома фахового молодшого бакалавра, молодшого спеціаліста, молодшого бакалавра подання заяв буде доступно з 19 липня. Для вступників на основі Бакалавра для вступу в магістратуру - з 01 серпня. Тоді ж в кабінеті з'явиться можливість додавати мотиваційні листи. Наразі ви можете підготувати текст листа, а під час подання заяви скопіювати його у відповідне поле.
В електронному кабінеті блок: Подання заяв - Результати випробувань - Внести текст мотиваційного листа
- ЯКЩО Я ПИСАВ ТЕКСТ ЛИСТА В КАБІНЕТІ, НАТИСНУВ КНОПКУ «ЗБЕРЕГТИ», А МЕНЕ ПОВЕРНУЛО НА ГОЛОВНУ СТОРІНКУ Й НІЧОГО НЕ ЗБЕРЕГЛОСЯ?
Найімовірніше ви створювали текст листа понад 120 хвилин, що передбачені для однієї сесії роботи з кабінетом. Щоб уникнути таких прикрих випадків, радимо писати текст листа в іншій програмі, наприклад «Word» або «Google-Документи», а потім копіювати готовий текст в електронний кабінет.
- ЧИ МОЖНА В КАБІНЕТІ РЕДАГУВАТИ ТЕКСТ НАПИСАНОГО ЛИСТА?
Редагувати текст можна тільки до моменту подання заяви. Після цього (коли заява вже має статус «Зареєстровано в ЄДЕБО») текст листа редагувати неможливо.
- ЯК ДІЗНАТИСЯ ВИМОГИ ДО МОТИВАЦІЙНОГО ЛИСТА?
Вимоги та рекомендації до мотиваційного листа
- ЯКА МАКСИМАЛЬНА КІЛЬКІСТЬ СИМВОЛІВ ПІД ЧАС НАПИСАННЯ МОТИВАЦІЙНОГО ЛИСТА В КАБІНЕТІ?
Формат поля для написання мотиваційного листа – до 20 тис. символів, обсяг листа – 350-500 слів.
- ЯК ОЦІНЮЄТЬСЯ МОТИВАЦІЙНИЙ ЛИСТ?
Критерії оцінювання мотиваційних листів
Успіх формується тоді, коли ми працюємо над чимось. З червня 2021 по лютий 2022 року наш Державний податковий університет приймав активну участь у пілотному Проєкті Асоціації юридичних клінік України «Антикорупційний комплаєнс у вищій освіті: від визначення ризиків до їх подолання», що реалізовувався у партнерстві з Національним агентством із запобігання корупції за підтримки Проєкту USAID «Підтримка організацій-лідерів у протидії корупції в Україні «ВзаємоДія».
Участь у цьому Проєкті дало можливість виявити існуючи корупційні ризики, звернути увагу та те, що викликає таку можливість та усунути недоліки. Стати ще більш прозорими й відкритими у своїй діяльності, що неодмінно позитивно впливає на розвиток нашого Університету. Ми завжди із великим задоволенням долучаємось до проєктів, які сприяють розвитку та вдосконаленню роботи Університету, оскільки це дає можливість стати кращими та поділитися власним позитивним досвідом і отримати новий.
Проведений моніторинг Проєктною групою, у формі опитування представників всіх груп учасників освітнього процесу ДПУ, дозволив виявити прогалини (як у самому процесі, так і у його нормативному врегулюванні), які сприяють виникненню корупційних ризиків. Це дало змогу сформувати План мінімізації таких ризиків, який був затверджений вченою радою ДПУ 28.12.2021 року та почав активно реалізовуватися.
Завдяки участі у Проєкті було прискорено відновлення роботи Комісії з етики та доброчесності, затверджено її новий склад. Були внесені зміни в існуючи положення що регулюють освітній процес, що зробило його ще більш прозорим та зрозумілим, оновлено положення про відділ по запобіганню і виявленню корупції, посадові інструкції його керівника. В Університеті у лютому 2022 року була затверджена нова Антикорупційна програма 2022-2024 та план роботи відділу по запобіганню та виявленню корупції на 2022 рік. Був доопрацьований сайт ДПУ, в якому з’явилися нові вкладки по організації публічних закупівель Університетом, доопрацьована вкладка по наданню платних послуг.
Цей проєкт також допоміг налагодити більш тісний зв’язок між органами студентського самоврядування і уповноваженого з питань запобігання та виявлення корупції, завдяки проведенню тренінгових занять на яких студенти дізналися: які є способи запобігання можливим проявам корупції та куди можна звертатись в разі їх виявлення, яка розроблена та діє система в нашому Університеті по взаємодії з уповноваженим із запобігання та виявлення корупції. Не менш важливим є питання доброчесної поведінки з написання тез, статей, наукових робіт учасниками освітнього процесу тощо.
Крім того, враховуючи рекомендації моніторингової групи Проєкту передбачено анонімне анкетування студентів з метою виявлення корупційних ризиків під час проведення семестрового контролю, проведення якого, увійшло до плану діяльності відділу. Більш активно почала наповнюватися вкладка на сайті ДПУ «Антикорупційна діяльність», це стосується матеріалів на антикорупційну тематику та тематику щодо вирішення конфліктів.
Хотілося б виразити слова вдячності Проєктній групі від Асоціації юридичних клінік України за долучення ДПУ до участі у цьому Проєкті, активній підтримці, слушним рекомендаціям та організації доброзичливої атмосфери.
Сподіваємося на майбутню співпрацю.
051 Економіка
071 Облік і оподаткування
072 Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок
081 Право
281 Публічне управління та адміністрування
