Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційні документи
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші дорадчі органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
    • Стратегія розвитку ДПУ
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT / ЗНО
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Інші дорадчі органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік
    • Стратегія розвитку ДПУ

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    Антикорупційна діяльність

    • Скринька довіри
    • Антикорупційні документи
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT / ЗНО
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

Мотиваційний лист

motivletter

Кожен вступник до Державного податкового університету в 2025 році має подати мотиваційний лист. Мотиваційний лист має бути поданий одразу з поданняv заяви на вступ. Мотиваційний лист - викладена вступником письмово у довільній формі інформація про його особисту зацікавленість у вступі на певну освітню програму (спеціальність) та відповідні очікування, досягнення у навчанні та інших видах діяльності, власні сильні та слабкі сторони, до якого у разі необхідності вступником може бути додано (у тому числі в електронній формі) матеріали, що підтверджують викладену в листі інформацію. Підготовка такого листа вимагає детального дослідження вступником загального академічного середовища Університету та  освітніх програм. У мотиваційному листі мають бути висвітлені кар'єрні прагнення, готовність до самостійного навчання та вміння застосовувати отримані знання та вміння на практиці, описана здобута освіта, отриманий досвід та участь у громадському житті. При написанні мотиваційного листа для вступу на навчання до Державного податкового університету слід ознайомитись з вимогами та рекомендаціями до написання мотиваційного листа вступниками до Державного податкового університету в 2024 році.

 

ВІДПОВІДІ НА НАЙПОШИРЕНІШІ ЗАПИТАННЯ ЩОДО ПОДАННЯ МОТИВАЦІЙНОГО ЛИСТА:

  •  ЯК ВИГЛЯДАЄ "ШАПКА" ДО МОТИВАЦІЙНОГО ЛИСТА? ДО КОГО ЗВЕРТАТИСЯ В МОТИВАЦІЙНОМУ ЛИСТІ?
ЗРАЗОК "ШАПКИ"
Голові Приймальної комісії 
Державного податкового університету
Дмитру СЕРЕБРЯНСЬКОМУ

ЗРАЗОК ЗВЕРНЕННЯ - "Шановний Дмитро Миколайовичу!"

  • МОТИВАЦІЙНІ ЛИСТИ ПОТРІБНО ВІДВОЗИТИ/НАДСИЛАТИ БЕЗПОСЕРЕДНЬО ДО ДЕРЖАВНОГО ПОДАТКОВОГО УНІВЕРСИТЕТУ?

Під час реєстрації електронних кабінетів та подання заяв в електронній формі мотиваційний лист додають до кожної заяви лише через електронний кабінет. Текст листа треба вписати або вставити в спеціальне віконце в розділі «Подання заяв».

Безпосередньо до Університету мотиваційні листи надаються лише в разі подання заяв у паперовій формі, що передбачено для вступників для здобуття ОС Бакалавра на основі вже здобутого бакалавра (або такого, що здобувається); для здобуття освітнього ступеня Магістра на основі здобутого освітнього ступеня Магістра або освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста.

Однак якщо до поданого в електронному кабінеті мотиваційного листа ви хочете додати копії матеріалів (дипломи, нагороди), що підтверджують надану інформацію, то їх потрібно надсилати на електронну скриньку Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. (в темі листа обов′язково зазначте - прізвище, ім′я та по батькові  вступника, додаток до мотиваційного листа).

В електронному кабінеті не передбачено завантаження будь-яких сканкопій листів чи документів до них. Додається лише текст листа, який під час реєстрації заяви в Університеті видруковує Приймальна комісія.

 ЯК ПОДАТИ МОТИВАЦІЙНИЙ ЛИСТ ЧЕРЕЗ ЕЛЕКТРОННИЙ КАБІНЕТ? НЕ БАЧУ ТАКОЇ ОПЦІЇ.

Мотиваційний лист додається до кожної заяви під час її подання. Отже, заповнити лист в кабінеті можуть тільки ті категорії вступників, для яких відкрито подання заяв.

Для вступників до Державного податкового університету на основі повної загальної середньої освіти (11-ти класів) або диплома фахового молодшого бакалавра, молодшого спеціаліста, молодшого бакалавра подання заяв буде доступно з 19 липня. Для вступників на основі Бакалавра для вступу в магістратуру  - з 01 серпня. Тоді ж в кабінеті з'явиться можливість додавати мотиваційні листи. Наразі ви можете підготувати текст листа, а під час подання заяви скопіювати його у відповідне поле.

В електронному кабінеті блок: Подання заяв - Результати випробувань - Внести текст мотиваційного листа

 

  • ЯКЩО Я ПИСАВ ТЕКСТ ЛИСТА В КАБІНЕТІ, НАТИСНУВ КНОПКУ «ЗБЕРЕГТИ», А МЕНЕ ПОВЕРНУЛО НА ГОЛОВНУ СТОРІНКУ Й НІЧОГО НЕ ЗБЕРЕГЛОСЯ?

Найімовірніше ви створювали текст листа понад 120 хвилин, що передбачені для однієї сесії роботи з кабінетом. Щоб уникнути таких прикрих випадків, радимо писати текст листа в іншій програмі, наприклад «Word» або «Google-Документи», а потім копіювати готовий текст в електронний кабінет.

 

  • ЧИ МОЖНА В КАБІНЕТІ РЕДАГУВАТИ ТЕКСТ НАПИСАНОГО ЛИСТА?

Редагувати текст можна тільки до моменту подання заяви. Після цього (коли заява вже має статус «Зареєстровано в ЄДЕБО») текст листа редагувати неможливо.

 

  • ЯК ДІЗНАТИСЯ ВИМОГИ ДО МОТИВАЦІЙНОГО ЛИСТА? 

Вимоги та рекомендації до мотиваційного листа

  • ЯКА МАКСИМАЛЬНА КІЛЬКІСТЬ СИМВОЛІВ ПІД ЧАС НАПИСАННЯ МОТИВАЦІЙНОГО ЛИСТА В КАБІНЕТІ?

Формат поля для написання мотиваційного листа – до 20 тис. символів,  обсяг листа – 350-500 слів.

  • ЯК ОЦІНЮЄТЬСЯ МОТИВАЦІЙНИЙ ЛИСТ?

Критерії оцінювання мотиваційних листів

 

 

Історія успіху проекту ДПУ

Успіх формується тоді, коли ми працюємо над чимось. З червня 2021 по лютий 2022 року наш Державний податковий університет приймав активну участь у пілотному Проєкті Асоціації юридичних клінік України «Антикорупційний комплаєнс у вищій освіті: від визначення  ризиків до їх подолання», що реалізовувався у партнерстві з Національним агентством із запобігання корупції за підтримки Проєкту USAID «Підтримка організацій-лідерів у протидії корупції в Україні «ВзаємоДія». 

Участь у цьому Проєкті дало можливість виявити існуючи корупційні ризики, звернути увагу та те, що викликає таку можливість та усунути недоліки. Стати ще більш прозорими й відкритими у своїй діяльності, що неодмінно позитивно впливає на розвиток нашого Університету. Ми завжди із великим задоволенням долучаємось до проєктів, які сприяють розвитку та вдосконаленню роботи Університету, оскільки це дає можливість стати кращими та поділитися власним позитивним досвідом і отримати новий. 

Проведений моніторинг Проєктною групою, у формі опитування представників всіх груп учасників освітнього процесу ДПУ, дозволив виявити прогалини (як у самому процесі, так і у його нормативному врегулюванні), які сприяють виникненню корупційних ризиків. Це дало змогу сформувати План мінімізації таких ризиків, який був затверджений вченою радою ДПУ 28.12.2021 року та почав активно реалізовуватися.

Завдяки участі у Проєкті було прискорено відновлення роботи Комісії з етики та доброчесності, затверджено її новий склад. Були внесені зміни в існуючи положення що регулюють освітній процес, що зробило його ще більш прозорим та зрозумілим, оновлено положення про відділ по запобіганню і виявленню корупції, посадові інструкції його керівника. В Університеті у лютому 2022 року була затверджена нова Антикорупційна програма 2022-2024 та план роботи відділу по запобіганню та виявленню корупції на 2022 рік. Був доопрацьований сайт ДПУ, в якому з’явилися нові вкладки по організації публічних закупівель Університетом, доопрацьована вкладка по наданню платних послуг.

Цей проєкт також допоміг налагодити більш тісний зв’язок між органами студентського самоврядування і уповноваженого з питань запобігання та виявлення корупції, завдяки проведенню тренінгових занять на яких студенти дізналися: які є способи запобігання можливим проявам корупції та куди можна звертатись в разі їх виявлення, яка розроблена та діє система в нашому Університеті по взаємодії з уповноваженим із запобігання та виявлення корупції. Не менш важливим є питання доброчесної поведінки з написання тез, статей, наукових робіт учасниками освітнього процесу тощо. 

Крім того, враховуючи рекомендації моніторингової групи Проєкту передбачено анонімне анкетування студентів з метою виявлення корупційних ризиків під час проведення семестрового контролю, проведення якого, увійшло до плану діяльності відділу. Більш активно почала наповнюватися вкладка на сайті ДПУ «Антикорупційна діяльність», це стосується матеріалів на антикорупційну тематику та тематику щодо вирішення конфліктів. 

Хотілося б виразити слова вдячності Проєктній групі від Асоціації юридичних клінік України за долучення ДПУ до участі у цьому Проєкті, активній підтримці, слушним рекомендаціям та організації доброзичливої атмосфери.

Сподіваємося на майбутню співпрацю.

 

Списки зарахованих на навчання

051 Економіка

071 Облік і оподаткування

072 Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок

081 Право

281 Публічне управління та адміністрування

 

Програми вступних випробувань

Відбувся 1 етап Всеукраїнської студентської олімпіади з кримінального права

18 лютого 2022 кафедрою кримінальної юстиції було проведено 1 етап Всеукраїнської студентської олімпіади з кримінального права. Участь у заході прийняло більше 20 учасників. 
Почесне перше місце посіла Бондаренко Альбіна (ПБК-19-7), друге Тістечок Аліна (ПБ-19-1), третє Процько Максим (ПМКП-21-1). 
Переможці будуть рекомендовані до участі у ІІ турі Олімпіади.

Сторінка 72 із 103

  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
Контакти 
+38 (045) 9762788
32.10@dpu.edu.ua 
корпус В, поверх 3
каб. 303а
ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE