Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Стратегія розвитку ДПУ
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційні документи
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші дорадчі органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT / ЗНО
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Стратегія розвитку ДПУ
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Інші дорадчі органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    Антикорупційна діяльність

    • Скринька довіри
    • Антикорупційні документи
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT / ЗНО
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

к.е.н., доцент Редич Олександр Володимирович

redich

Посада
доцент кафедри комп'ютерних та інформаційних технологій і систем
ПІБ українською
Редич Олександр Володимирович
ПІБ (англійською)
Oleksandr Redych
Науковий ступінь
кандидат економічних наук
Вчене звання
доцент

Профілі в наукових базах даних

ORCID:    https://orcid.org/0000-0002-6183-5517  

Web of Science ResearcherID: ID: F-9723-2016: https://www.webofscience.com/wos/author/record/1206353   

SCOPUS: https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=58996478000 

Google Scholar:  https://scholar.google.com.ua/citations?user=O3F14jIAAAAJ&hl=uk 

  

Сфера (коло) наукових інтересів

Технології штучного інтелекту;  Технології машинного навчання; Інформаційно-аналітичні технології фінансових установ; WEB3; IоТ; BigData.

 

Освіта
1981 р. Київський політехнічний інститут, спеціальність «Інформаційно-вимірювальна техніка»;
1998 р. Київський національний економічний університет,  Спеціальність – «Фінанси та кредит»;
У 2003 р. в спеціалізованій Вченій раді Київського національного економічного університету захистив кандидатську дисертацію на тему ««Моделювання та комп’ютеризовані засоби підтримки прийняття рішень при адмініструванні податків»;».
У 2005 р. атестаційною колегією Міністерства освіти і науки України присвоєно вчене звання доцента кафедри комп'ютерних та інформаційних технологій і систем.

 

Науково-педагогічна діяльність

1987 -1997 викладач, завідувач відділенням верстатів з числовим програмним управлінням, Ірпінський індустріальний коледж;

1997-2003 начальник відділу комп’ютеризації Центру перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів для ДПС України, Академія ДПС України;

2003 - 2005 завідувач кафедри інформаційних технологій в оподаткуванні Центру перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів для ДПС України, Академія ДПС України;

2005 - 2016 доцент кафедри державного управління  Інституту післядипломної освіти, Національний університет ДПС України;

2016 - 2018 доцент кафедри інтелектуальних управляючих та обчислювальних систем Навчально-наукового інституту інформаційних технологій, Університет ДФС України;

2018-2019 завідувач кафедри інтелектуальних управляючих та обчислювальних систем Навчально-наукового інституту інформаційних технологій, Університет ДФС України;

2019 - 2021 доцент кафедри інтелектуальних управляючих та обчислювальних систем Навчально-наукового інституту інформаційних технологій, Університет ДФС України; 

2021- по теперішній час - доцент кафедри комп'ютерних та інформаційних технологій і систем, Державний податковий університет.

 Суспільно-громадська діяльність.

Член профкому Державного податкового університету.  Голова профгрупи факультету фінансів та цифрових технологій ; Член Вченої ради факультету фінансів та цифрових технологій ;  2010-2011 рр. консультант Департаменту розвитку та модернізації державної податкової служби України. У 1999 р. присвоєно спеціальне звання радник податкової служби 2-го рангу.

Основні   опубліковані праці:

Статті у наукових фахових виданнях:

    • Oleksandr Redych and Ruslan Boichuk. (2024) Comparative Analysis of Holt-Winters Algorithms on the Oracle Machine Learning Platform // Proceedings of International Conference on Applied Innovation in IT. Volume 12, Issue 1, pp. 71-77. (https://doi.org/10.25673/115644; PPN 1884680062) (SCOPUS)
    • Редич О. В. Зрілість відкритих даних України, країн вишеградської четвірки та країн кандидатів у члени ЄС. Порівняльний аналіз і перспективи // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія: "Економічні науки". - 2023. - №5. https://doi.org/10.25313/2520-2294-2023-5-8907 
    • Ржавська А.В, Редич О.В. Огляд систем підтримки процесів спеціального зв’язку та захисту інформації//Наука онлайн: Міжнародний електронний науковий журнал - 2021. - №11. –  https://nauka-online.com/ua/publications/informatsionnye-tehnologii/2021/11/31-2/ 
    • Редич.О.В. Імітаційне моделювання впливу податкового тиску на діяльність новостворених малих підприємств. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука» // № 8 (88), 2 т., 2020.  – С.48-50.  https://doi.org/10.25313/2520-2057-2020-8-6057
    • Oleksandr Redych. (2019) Decision-Making in the Management of the Tax Authorities on the Basis of Integrated Performance Indicators. International Journal of Innovative Technologies in Economy. 3(23). doi: 10.31435/rsglobal_ijite/ 30.04.2019/6454 . С.32-40.
    • Редич О.В. Управління податковим відомством на основі ключових показників ефективності // УДФСУ. Економічний вісник. Серія: Фінанси, облік, оподаткування. Випуск №2, 2018. – С.169-177.  DOI: https://doi.org/10.33244/2617-5932.2.2018.169-177 http://ojs.nusta.edu.ua/index.php/ojs1/article/view/88

Монографії

Теоретико-методологічні основи комп'ютерних баз знань в економіці [Текст] : монографія / [Ріппа С. П., Погорєловська І.Д., Редич О.В. та ін.]; за заг. ред. С. П. Ріппи ; - Ірпінь : УДФСУ, 2021. - 170 с.  ISBN 978-966-337-620-2.

Статті у зарубіжних виданнях:

  • Oleksandr Redych. (2019) . Decision-Making in the Management of the Tax Authorities on the Basis of Integrated Performance Indicators. International Journal of Innovative Technologies in Economy. 3(23). doi: 10.31435/rsglobal_ijite/30042019/6454. С.32-40.  https://publons.com/publon/20206987/  Numer KRS: 0000672864; REGON: 367026200; NIP: 5213776394 Warsaw, Poland .

Навчально-методичні посібники

  • Редич О.В. Інформаційно-аналітичні технології в оподаткуванні. Навчальний посібник / О.В. Редич. –Ірпінь: Університет ДФС України,– 2019. – 438 с.  (Серія «податкова та митна справа в Україні, т.127) Друкованих аркушів 25,3. 
  • Мова SQL. Формування запитів до баз даних ORACLE: навчально-методичний посібник / колектив авторів; за заг. ред. О.В. Редича. – Ірпінь: Видавництво НУДПСУ, 2013. – 124 с. 
  • Модернізація державної податкової служби України: Навчально-методичний посібник для слухачів дистанційного курсу. Видання дев’яте, виправлене і доповнене / Накай А.І., Редич О.В., Погорєловська І.Д. та ін.  За заг.ред. В.Л. Журавського. – Ірпінь, Вид-во НУ ДПСУ, 2013. – 197 с. Авторські 1,5 др. арк.
  • Накай А.І. Реформування податкової системи в умовах впровадження Податкового кодексу України. / Накай А.І., Журавський В.Л., Касьяненко М.М., Погорєловська І.Д., Редич О.В. та інш. (2012, версія 2) Електронний навчальний посібник [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://tc.nusta.com.ua/dkpku/index.htm. Авторські 2 др. арк. (Гриф. МОН).
  • Інформаційні технології у адмініструванні податку на додану вартість. Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Мельник П.В. Редич О.В., Ріппа С.П, та інш.. − Ірпінь: Національна академія ДПС України, 2004. − 342 с. Авторських 7 др. арк.

За період наукової роботи опубліковано 91 публікація, з них  81 наукового характеру (1 монографія, _17 підручників та навчальних посібників), _18  статей у фахових виданнях, 44 тези конференцій, 1 науковий звіт як консультанта ДПС України ) та 10 навчально-методичного характеру.

Викладає дисципліни

Великі дані і машинне навчання; Штучні нейронні мережі в аналізі економічних даних; Інформаційно-аналітичні технології фінансових установ; Теорія прийняття рішень; Комп'ютерні мережі; Мультисервісні технології інформаційних систем;  Організація баз даних та знань.

Участь у міжнародних проектах.

З 2007 року впровадження у навчальний процес Міжнародної освітньої програми Cisco Academy;

З 2017 впровадження у навчальний процес Міжнародної програми освітнього партнерства Oracle Academy;

Підвищення кваліфікації (сертифікати):

2024. Сертифікат за результатами міжнародного стажування (підвищення кваліфікації) в Балтійській міжнародній академії (Латвії, м. Рига) з 15.07.2024 по 28.08.2024 р., 180 год.;

2021. Сертифікат про проходження курсу Prometeus   «Машинне навчання», 4 тижні, 32 год.;

2020. Сертифікат Міністерства цифрової трансформації  про проходження інтенсиву «Відкриті дані», 8 год.; 

2020. Сертифікат інструктора курcів Oracle Academy  “Java Progamming”, 30 год.;

2020. Сертифікат Oracle Academy  «Основи Linux», 8 год.;

2020 .Сертифікат інструктора курсів Cisco Academy «BigData@Analitics», 70 год.;

2019. Сертифікат про завершення інструкторських курсів Oracle Academy «Database Design and Programming with SQL», 60 год.;

2019. Центр  підготовки інструкторів академій Cisco при  ТНТУ (Тернопіль). Сертифікат інструктора Cisco Netwoking Academy Cybersecurity Operations» («Аналітик кібербезпеки»), 70 год.;

2019. Тернопільський Національний технічний університет  ім. Пулюя. Свідоцтво про підвищення кваліфікації державного зразка  СПК 001667. Курс «Аналітик кібербезпеки», 108 год.

Нагороди

2022. Почесна грамота Державного податкового університету; 2021. «Почесний працівник ДФСУ»; 
2020. «Знак пошани»  Всеукраїнська професійна спілка працівників органів державної податкової служби;
2019. Відзнака від керівництва  CISCO  за  успішне впровадження курсів освітньої програми Cisco Networking Academy у навчальний процес;
2018. Грамота виконавчого комітету Ірпінської міської ради;
2009, 2010, 2013 почесні грамоти НУДПСУ;
2016, 2017, 2018, почесні грамоти ДФСУ;
2008. Почесна грамота ДПА України;2004. Нагрудний знак “Почесний працівник податкової служби України”;
2003. Орден “За трудові досягнення  IV ступеня” (ДПА України та Міжнародна рейтингової академії “Золота фортуна”);
2002. Срібна медаль “5-років державної податкової адміністрації України” (ДПА України та Міжнародна рейтингова академія “Золота фортуна”);

Обов’язки (напрями діяльності):

Керівник, акредитований інструктор Академії Сisco при Державному податковому університеті, з 2007 року;

Акредитований інструктор Oracle Academy, з 2017 року.

Контакти: кабінет 203, електронна пошта redich2@gmail.com

 
Шерчан Данило Денисович
Шерчан Данило Денисович

Кафедра військової підготовки

  • Загальна інформація про кафедру військової підготовки
  • Спеціальності Кафедри військової підготовки
  • Керівництво/викладачі
  • Відбір на навчання
Контакти
+38 (093) 757-18-50
38.01@dpu.edu.ua
корпус М, поверх 3
каб. 312

Новини кафедри військової підготовки

Вони мотивують, навчають та запалюють у серці вогонь
Вони мотивують, навчають та запалюють у серці вогонь
Вони перетворюють лють на зброю, або Як стати частиною потужного воєнізованого підрозділу
Вони перетворюють лють на зброю, або Як стати частиною потужного воєнізованого підрозділу
Сіємо зерно жаги до нових знань, або Як проводиться профорієнтаційна робота на кафедрі військової підготовки
Сіємо зерно жаги до нових знань, або Як проводиться профорієнтаційна робота на кафедрі військової підготовки
12 грудня кафедра військової підготовки Державного податкового університету привітала командування Сухопутних військ Збройних Сил України
12 грудня кафедра військової підготовки Державного податкового університету привітала командування Сухопутних військ Збройних Сил України
Інструкторсько-методичні заняття на КВП
Інструкторсько-методичні заняття на КВП
Ярема В. провів профорієнтаційну роботу зі здобувачами освіти ННІ економічної безпеки та митної справи
Ярема В. провів профорієнтаційну роботу зі здобувачами освіти ННІ економічної безпеки та митної справи
Майбутні офіцери складають Військову присягу
Майбутні офіцери складають Військову присягу
Меморандум про співпрацю як відповідь на виклики сьогодення
Меморандум про співпрацю як відповідь на виклики сьогодення
Зустріч із випускником кафедри військової підготовки
Зустріч із випускником кафедри військової підготовки
Профорієнтаційна робота кафедри військової підготовки ДПУ на рівні ТЦК та СП Київської області
Профорієнтаційна робота кафедри військової підготовки ДПУ на рівні ТЦК та СП Київської області
Участь науково-педагогічних працівників КВП у ІІІ Всеукраїнській конференції
Участь науково-педагогічних працівників КВП у ІІІ Всеукраїнській конференції "Актуальні питання забезпечення службово-бойової діяльності сил сектору безпеки і оборони"
Заняття з тактичної медицини на КВП, проведене бойовим медиком
Заняття з тактичної медицини на КВП, проведене бойовим медиком

 Всі новини кафедри військової підготовки 

Новини Навчально-методичного відділу

14.09.2023  методичний семінар «Планування, проведення та оцінювання відкритих занять в ДПУ»
14.09.2023 методичний семінар «Планування, проведення та оцінювання відкритих занять в ДПУ»
ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE