Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Стратегія розвитку ДПУ
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційні документи
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші дорадчі органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT / ЗНО
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Стратегія розвитку ДПУ
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Інші дорадчі органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    Антикорупційна діяльність

    • Скринька довіри
    • Антикорупційні документи
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT / ЗНО
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

Музей університету

Безсумнівним є те, що національно-патріотичне виховання є органічним компонентом системи освіти, що передбачає формування громадських якостей майбутнього фахівця як представника вітчизняної інтелігенції, готового працювати задля добробуту українського народу, носія високої політичної і правової культури, національної свідомості. Тому поряд з традиційними формами роботи у цьому напрямі (знайомство з історією та культурою рідного краю, зустрічі з творчою інтелігенцією, проведення художніх виставок, літературних та творчих вечорів) запроваджуються нові: регулярні зустрічі ректорату із студентами, проведення масових заходів до державних свят, вшанування ветеранів війни та праці, акції гуманістичного характеру, шефська допомога ветеранам тощо. Важливу роль у цьому напрямі відіграє Музей  історії університету ДПУ.

Музей - науково-дослідний та культурно-освітній заклад, створений для вивчення, збереження, використання та популяризації музейних предметів та музейних колекцій з науковою та освітньою метою, залучення громадян до надбань національної та світової культурної спадщини.

Музей історії університету ДПУ – це особливе культурно-освітнє середовище. Високий статус музею навчального закладу надає інтеграція його в освітянський процес з перших днів заснування: через екскурсії, клуб екскурсоводів, пошуково-дослідницьку діяльність. Сучасні соціально-культурні умови підштовхують керівництво музею до пошуку нових форм, жанрів, методів і прийомів роботи, нового вектора розвитку.

23 лютого 1976 року у нашому навчальному закладі (Ірпінському індустріальному технікумі) з ініціативи директора технікуму Павленка Володимира Івановича був організований музей Великої Вітчизняної війни. Очолив, безпосередньо, роботу по створенню музею викладач технікуму, учасник Великої Вітчизняної війни Овчар Петро Семенович.

Петро Семенович Овчар – директор музею  з  1975 р.  – 1997 р.

Народився 23 липня 1909 р. у с. Новий Любар Любарського району Житомирської області. У 1937 р. закінчив торфяний факультет Київського технологічного інституту силікатів. З вересня 1944 р.  по травень 1975 р. – викладач спецдисциплін Іпрінського гірничо-паливного технікуму а з 1961 р. Ірпінського індустріального технікуму. Овчар П.С. автор винаходу «Машина для переробки торфу», яка впроваджена у виробництво. Авторське свідоцтво № 259040. Мав 5 державних нагород та орден «Знак Почета». Під його керівництвом  та безпосередньо ним в 1975 р. був створений музей трудової та бойової слави навчального закладу.

У грудні 1976 року музей було перейменовано в музей бойової та трудової слави.

У вересні 1997 року з ініціативи ректора, на той час Українського фінансово-економічного інституту, Мельника Петра Володимировича та першого проректора Ляшенка Юрія Івановича була вирішено створити музей історії навчального закладу. Директором музею було призначено старшого викладача інституту Савінова Євгенія Олександровича.

Є.О. Савінов -  завідувач музею з 1997р. -  по 31.10 2012 р.

Народився 01 лютого 1933 р. у м. Балаково Саратовської області Російської федерації. У 1951 р. закінчив з відзнакою індустріальний технікум за фахом «технік – електрик» у м. Кам`янець-Подільський. У 1953 р. закінчив Київський політехнічний інститут за фахом «гірничий інженер-електромеханік». Працював викладачем електротехнічних дисциплін в Ірпінському індустріальному технікумі, директором Республіканських курсів підвищення кваліфікації ІТП Міністерства місцевої промисловості, старшим викладачем  кафедри безпеки життєдіяльності   та охорони праці університету. Має 3 авторських свідоцтва на винаходи механізмів для торфових машин.

Тамара Іванівна Маркелова – завідувач музею з 18.09. 2013 р. – по 22.01. 2016 р.

Народилась 28 січня 1959 р. у с. Красностав Лугинського району Житомирської області. У 1978 р. закінчила Ірпінський індустріальний технікум за фахом обробка металів різанням за спеціальністю технолог. У 2001 р. закінчила Український фінансово-економічний інститут факультет обліку та аудиту. Працювала на посаді інженера – технолога Ірпінської шкіргалантерейної фабрики, з січня 1999 р. в Українському фінансово-економічному інституті провідний спеціаліст відділу капітального будівництва, з 2000 р. інженер з маркетингу відділу капітального будівництва, з 2001 р. завідувач відділу маркетингу видавничого центру. Нагороджена Почесною грамотою Міністерства освіти і науки України наказ №1449 від 06.12.2007 р. за вагомий особистий внесок у підготовці заходів, присвячених Дню студента та нагороджено знаком «Почесний працівник Державної податкової служби України» наказ №2294-0 від 31.12. 2008 р.

Підлісна  Ольга Іванівна – директор музею з 04.10. 2016 року дотепер.

Музей протягом багатьох років гуртує навколо себе ентузіастів, об’єднаних любов’ю до рідної альма-матер. Студенти та викладачі зібрали справді унікальну колекцію фотоматеріалів, речей, макетів, обладнання, якою нині може пишатися наш Університет.

Значну роль у діяльності музею відіграє Рада музею – новостворена одиниця, яку очолює згідно закону керівник установи – ректор Університету.

До складу Ради ввійшли 9 працівників університету з різних структурних підрозділів, які на високому теоретичному та практичному рівні здатні приймати рішення щодо розбудови та покращення роботи музею.

На розгляд Ради Музею історії університету ДПУ розроблена тематика науково-практичних досліджень.

Небайдуже, відповідальне ставлення молоді до громадської роботи дозволило створити Клуб екскурсоводів та підняти імідж студента-екскурсовода, оптимізувати роботу музею, перетворити його на культурний молодіжний осередок. Такий творчий підхід до організації заходів, що проводилися під егідою Ради музею, мав справедливий успіх та інтерес з боку студентства та співробітників Університету. Поважні викладачі Університету, зокрема: Зикун Наталія Іванівна, Онучак Людмила Володимирівна, Готра Олена Броніславівна, підібрали здобувачів вищої освіти з навичками ораторської майстерності для проведення екскурсій українською, російською, англійською, польською та німецькою мовами.

Схвальні відгуки шановні гості залишають у Книзі відгуків музею Університету.

У 2020 році проведено оновлення музею. Музейні експонати та колекції розміщені в кім. 508 корпус С.

У Музеї історії університету постійно ведеться велика пошукова робота по дослідженню історії навчального закладу, зокрема керівного та викладацького складу, структурних підрозділів, співробітників та випускників, які зробили свій внесок у його розбудову.

Музей продовжує активно й плідно працювати як історико-культурний центр,  залучаючи нових відвідувачів, поповнюючи  музейні експозиції.

 

 

 

 

Данило Шерчан
Данило Шерчан
  • Відділи
  • Служби
  • Наукова бібліотека
  • НДІ фінансової політики
  • Студмістечко
  • Кафедра військової підготовки
  • Студентське самоврядування
  • Музей університету
  • Центри
Контакти
+38 (098) 6097979
25.08@dpu.edu.ua 
Корпус С

Інформація з музею

Музей змінюється
Музей змінюється
Музей -  простір зустрічей і пізнання
Музей -  простір зустрічей і пізнання
Музей. Молодь. Єдність. Співдія
Музей. Молодь. Єдність. Співдія
Співаймо, бо ми того варті
Співаймо, бо ми того варті
Чорнобиль: пам’ятаємо, щоб жити
Чорнобиль: пам’ятаємо, щоб жити
Шановні студенти, випускники, ветерани, співробітники!
Шановні студенти, випускники, ветерани, співробітники!
Про здоров’я
Про здоров’я
Заплануйте зустріч з юністю!
Заплануйте зустріч з юністю!
Цеглинка зраненого університету — свідок незламності
Цеглинка зраненого університету — свідок незламності
З Днем народження!
З Днем народження!
  Історія профкому студентів та курсантів
  Історія профкому студентів та курсантів
Стадіон ДПУ: історія змін і досягнень
Стадіон ДПУ: історія змін і досягнень

 Вся інформація з музею 

ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE