Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційні документи
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші дорадчі органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
    • Стратегія розвитку ДПУ
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT / ЗНО
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Інші дорадчі органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік
    • Стратегія розвитку ДПУ

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    Антикорупційна діяльність

    • Скринька довіри
    • Антикорупційні документи
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT / ЗНО
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

Intro Image

Save Irpin University

Intro Image

Save Irpin University 2

Intro Image

Save Irpin University 3

Intro Image

Save Irpin University 4

Intro Image

Save Irpin University 5

 

asdfasdfsadf

 

 

 

Редакція газети «Все про бухгалтерський облік»

ТОВ «Редакція газети «Все про бухгалтерський облік» запрошує на роботу журналіста-кореспондента, відповідальний-випускаючий , помічник випускаючого редактора

Ми пропонуємо :

  • Індивідуальний або віддалений графік.
  • Соціальний пакет.
  • Офіційне оформлення по КЗпП.
  • Відпустка 24 календарних дні, оплачувані лікарняні.
  • Зарплата за домовленістю за результатами співбесіди.

Вимоги:

  • Освіта журналіста та/чи випускники та спеціалісти бухгалтерського обліку
  • Досконале володіння українською  мовою;
  • Знання іноземних мов (бажано польська або англійська);
  • Мати ідеї та вмієте їх презентувати;
  • Дотримання дедлайнів;
  • Грамотність, пунктуальність, відповідальність, ретельність.

Що входитиме до Ваших завдань:

  • Написання мотиваційних статей.
  • Розшукувати біографії відомих людей, які були тісно пов’язані з бухгалтерським обліком, та писати статті про них.
  • Брати інтерв’ю у людей, які в минулому були бухгалтерами, та висвітлювати , як бухгалтерський облік допоміг їм в житті.
  • Створювати якісний і цікавий текстовий контент  бухгалтерської  тематики для нашої аудиторії.
  • Відповідальний-випускаючий радить, підказує який матеріал має іти у номер студент бухгалтерського обліку та аудиту на очній та заочній формі навчання

Резюме надсилати на електронну  пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. та за номером  тел. 067-126-72-52 у Viber Тетяна


Редакція газети «Все про бухгалтерський облік» шукає початківця AI prompt інженера

Готові взяти студента, який дуже хоче навчитися та опанувати принципи комунікації ШІ. «Ботаніка» з математичними  здібностями. Незакінчена вища освіта .

Вимоги:

  • Висока зацікавленість до ШІ та бажання вчитись;
  • Вміння працювати за умов дедлайнів;
  • Здібності до вирішення проблем та інноваційне мислення;
  • Здатність керувати кількома проектами одночасно в динамічному середовищі;
  • Аналітичне мислення та увага до деталей.

Обов’язки:

  • Розробляти та виконувати запити за допомогою штучного інтелекту;
  • Постійно оцінювати та вдосконалювати підказки для підвищення якості взаємодії та задоволення потреб користувачів;
  • Створювати комплексні, ефективні підказки на основі специфіки нашої компанії;
  • Бути в курсі останніх досягнень штучного інтелекту та розмовного дизайну, щоб реалізувати найсучасніші рішення.

Ми пропонуємо:

Графік роботи: 5-денний робочий тиждень, з 9:00 до 18:00

Індивідуальний графік роботи для студента;

  • Соціальний пакет;
  • Офійційне оформлення по КЗпП;
  • Відпустка 24 календарних дні, оплачувані лікарняні;
  • Заробітна плата за домовленістю за результатами співбесіди.

РЕДАКЦІЯ ГАЗЕТИ «Все про бухгалтерський облік» запрошує на посаду Координатора (диспетчера) консультаційної лінії творчого відділу робітників кафедр бухгалтерського обліку, молодих дипломованих фахівців вищої кваліфікації, магістрів в різних галузях економіки, бухгалтерського обліку, фінансів,  журналістики.

Робота передбачає  володіти навиками бухгалтерського сленгу в формуванні принципів корпоративної культури бухгалтерів, що стане частиною нашої редакції, розділятиме наші цінності та працюватиме для зміцнення потенціалу нашої команди, координуватиме роботу творчого відділу, що проводить консультування на телефонній гарячій лінії.

Обов'язки та завдання

  • Забезпечувати належне функціонування Гарячої лінії;
  • Здійснювати збір і попередню обробку інформації, що надходить на Гарячу лінію в телефонному , а також узагальнювати та систематизувати таку інформацію;
  • Запрошувати на ефіри гарячої лінії експертів (аудиторів,  кафедр бухгалтерського обліку),  кандидатів наук;
  • Перевірка відповідності змісту запитання темі здійснюваної консультації;
  • Готувати місячний звіт про діяльність Гарячої лінії;
  • Прийом дзвінків за телефоном консультаційної лінії;
  • Вирішувати ситуації, які виникають в ході консультування чи по ходу роботи гарячої лінії;
  • Оновлювати інформацію, яка може слугувати ресурсом для роботи ліній.

Професійні вимоги

  • Вища освіта;
  • Досвід телефонного консультування та\чи консультування в чаті є перевагою;
  • Вільне володіння українською;
  • Гарні комунікаційні навички;
  • Поважне ставлення до клієнтів;
  • Досвід роботи з комп'ютером;
  • Бажання навчатися та набувати нових навичок.

Ми пропонуємо

  • можливість професійного зростання;
  • офіційне працевлаштування згідно вимог законодавства (лікарняні, щорічні, соціальні відпустки);
  • своєчасну та стабільну заробітну плату;
  • 5-тижневий графік роботи (з 9-00 до 18-00);
  • теплий та дружній клімат в команді навчання та підтримка наших експертів.

Заробітна плата обговорюється на співбесіді

Резюме надсилати на електронну  пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.   та за номером  тел. 067-126-72-52 у Viber Тетяна 

Guest lecture for officials of local self-government bodies of Zhytomyr region

On 22.05.2024, a guest lecture on ‘European approaches to taxation and tax culture of EU countries’ was held for local government officials of IV-VII categories of positions - heads and specialists of financial departments of the district state administration, village, town and city councils of Zhytomyr region. The event was held as part of the Jean Monnet Module project: ‘Building a Sustainable Interest in the EU Tax Culture through the Implementation of Educational, Scientific and Communication Outreach Activities Focused on Ukrainian Society’ of the European Union's Erasmus+ Programme: Jean Monnet", 101125984 - TIEU - ERASMUS-JMO-2023-HEI-TCH-RSCH

The speakers of the guest lecture were Olha Ivanyshyna, PhD, Associate Professor, Head of the Department of Tax Administration of the Faculty of Taxation, Accounting and Audit of the State Tax University, project leader of the project, and Iryna Prokopenko, PhD, Associate Professor of the Department of Tax Administration of the Faculty of Taxation, Accounting and Audit of the State Tax University, project manager.

The speakers introduced the audience to the best traditions of taxation and the methods and techniques used in EU countries to establish mutually beneficial partnerships between tax authorities and taxpayers.

At the end of the class, the students took part in a discussion and noted that such lectures are extremely important for improving tax literacy and tax culture for both local government officials and all taxpayers in Ukraine.

We thank all the students who will use the knowledge gained in their activities, which will contribute to the formation of a high tax culture, improvement of tax literacy and tax discipline in Ukraine according to the European model in civil society.

More information is available on the STU website: Page of the Department of Tax Administration.

  •  Рresentation of the lecture

Віртуальна галерея Мистецького конкурсу

Онлайн-виставка

VI Всеукраїнський мистецький конкурс «Податкова абетка», «Сьогодення податкової та митної справи» в рамках Всеукраїнського конкурсу «Податківець майбутнього»

 


Роботи (3-5 років)

Роботи (3-5 років)


Роботи (6-8 років)

Роботи (6-8 років)


Роботи (9-12 років)

Роботи (9-12 років)


Роботи (13-15 років)

Роботи (13-15 років)


Роботи (16-18 років)

Роботи (16-18 років)


Літературні твори (8-10 років)

Літературні твори (11-13 років)


Літературні твори (14-16 років)

OTP Bank

Друзі, наразі ми знаходимося у пошуку  асистента з координації

 

Ваш  майбутній функціонал:

  • зустріч і навігація клієнтів по відділенню;
  • робота з документами;
  • виконання доручень керівника;
  • продаж банківських продуктів для фізичних осіб.

Наш кандидат має:

  • фінансово - економічну освіту;
  • бажано, досвід роботи з банківськими програмами. 

З нами Ви отримуєте:

  • гідний рівень заробітної плати, що виплачується 2 рази на місяць;
  • 28 календарних днів відпустки, оплачувані лікарняні;
  • щорічний перегляд заробітної плати та бонус за результатами роботи;
  • навчальні програми, семінари, тренінги, читацький клуб, курси англійської мови тощо.

 

Друзі, наразі ми знаходимося у пошуку експерта з продажів продуктів роздрібного бізнесу

 

Ваш майбутній функціонал:

  • надання фінансових послуг високої якості;
  • залучення клієнтів роздрібного бізнесу /фізичні особи/;
  • продаж повного спектру банківських послуг;
  • консультація клієнтів щодо банківських продуктів;
  • підготовка та перевірка пакету документів;
  • формування бази клієнтів;
  • виконання доручень керівництва.

Наш кандидат має:

  • фінансово-економічну освіту (бажано);
  • досвід роботи з банківськими програмами;
  • досвід обслуговування фізичних осіб від 2-х років;
  • досвід в продажах продуктів банку від 2-х років.

З нами Ви отримуєте:

  • гідний рівень заробітної плати, що виплачується 2 рази на місяць;
  • 28 календарних днів відпустки, оплачувані лікарняні;
  • щорічний перегляд заробітної плати та бонус за результатами роботи;
  • навчальні програми, семінари, тренінги, читацький клуб, курси англійської мови тощо.

 

Ми у соц. мережах:

  • https://www.otpbank.com.ua/ 
  • https://www.facebook.com/otpbankua/

Дякуємо за Ваш інтерес до нашої вакансії. У разі позитивного рішення ми з Вами зв'яжемось протягом 14-ти днів. Якщо протягом цього часу Ви не отримаєте відповідь на Ваше резюме, не засмучуйтесь - це означає, що зараз ми не можемо запропонувати відповідну вакансію, але зберегли Ваше резюме у нашій базі кадрового резерву. Якщо в майбутньому вакансія з'явиться, ми запропонуємо Вам розглянути її.

Сторінка 19 із 103

  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
Контакти 
+38 (045) 9762788
32.10@dpu.edu.ua 
корпус В, поверх 3
каб. 303а
ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE