Музей історії ДПУ долучився  до тренінгу з ефективної комунікації в соцмережах для працівників музеїв. Проєкт реалізований завдяки співпраці Фундації OBMIN, Міністерства культури та інформаційної політики України і Посольства Німеччини у Варшаві. Цикл з шести зустрічей щодо онлайн-комунікації має лекційно-практичний характер – заплановано теоретичні та практичні частини. Учасники мають можливість задавати питання та обмінюватися своїми думками за допомогою мікрофонів або чату. Дати та теми запланованих зустрічей:

29.01 - Музей в соціальних мережах. 26.02 - Без спільноти немає соціальних мереж! З ким ми розмовляємо, з ким ми хочемо розмовляти?  25.03 - Як створити контент, що привертає увагу? Копірайтинг та сила зображень у соціальних мережах.  22.04 - Facebook, який приваблює. 20.05 - Instagram, який приваблює. 17.06 - Перший контакт громадськості з музеєм, тобто  веб-сайт.

Зустрічі ведуть експерти-практики з музейного середовища, які вже багато років співпрацюють з польськими та закордонними культурними організаціями (зокрема, Національний музей у Варшаві, Музей сучасного мистецтва у Варшаві, міжнародна конфедерація музеїв L’Internationale Online).

 На сьогоднішньому онлайн-тренінгу "Музей в соціальних мережах» експерти розповідали, як по-максимуму використати присутність інституції в соціальних мережах,  спікерки Ola Długołęcka i Ania Szałas радили, як використовувати різні платформи для створення образу установи та розвитку аудиторії, а також розглянули кілька прикладів з успішної реалізації стратегій у соціальних мережах як великих, так і менших музеїв.

Протягом лютого–червня цикли майстер-класів з ефективної комунікації для музейників продовжуватимуться.  

Знання, здобуті на тренінгу, будуть використані співробітниками Музею історії університету для створення позитивного образу закладу освіти та розширення аудиторії в соціальних мережах.