1. |
Інформаційно-просвітницькі заходи щодо механізму реагування на випадки булінгу, процедури вжиття заходів виховного впливу. Створення в академічних групах атмосфери довіри та взаємної підтримки, умов для дружнього спілкування, недопущення приниження людської гідності. |
Постійно |
Ректорат, декани, директори ННІ, куратори, науково-педагогічні працівники, Студентське самоврядування |
3. |
Включення до програм підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників навчальних модулів із питань компетентностного навчання і створення безпечного освітнього середовища |
Постійно |
Відділ післядипломної освіти |
5. |
Надання соціальних та психологічних послуг здобувачам освіти, які вчинили булінг, стали його свідками або потерпілими від булінгу. |
Постійно |
Керівники та заступники керівників ННІ/факультетів, куратори груп, психологи, студентський парламент |
7. |
Ввести до планів роботи кураторів проведення профілактично-виховних годин в академічних групах щодо недопущення булінгу (цькування) й формування поваги до кожного студента як до індивідуума за такими темами: - Ознаки та різновиди булінгу, відповідальність за його вчинення; -Як не стати жертвою булінгу; -Толерантність як риса сучасної людини; -Протидія та профілактика конфліктів із близькими людьми; - Мирне вирішення конфліктів у освітньому середовищі. |
Постійно |
Заступники керівників ННІ/факультетів, куратори груп |
9. |
Опитування учасників освітнього процесу та інших зацікавлених сторін щодо випадків булінгу в Університеті. |
Упродовж навчального року |
Куратори груп |
11. |
Зустріч із працівникми правоохоронних органів для проведення бесіди з першокурсниками для запобігання порушень серед молоді та дотримання морально-етичних норм поведінки |
Вересень |
Відділ молодіжної політики |
13. |
Проведення анонімного опитування за участі адміністрації, науково-педагогічних працівників, щодо випадків булінгу в Університеті |
Жовтень |
Відділ молодіжної політики |
15. |
Моніторинг актуального стану освітнього середовища на основі аналізу отриманої інформації про рівень психологічної безпеки, Університету з точки зору учасників освітнього процесу |
Листопад |
Відділ молодіжної політики |
17. |
Проведення соціально-психологічних досліджень із метою виявлення рівня первинної та кінцевої адаптації першокурсників до навчання у ЗВО |
Листопад |
Відділ молодіжної політики |
19. |
Семінар-практикум для науково-педагогічних працівників Університету щодо запобігання булінгу під час освітнього процесу |
Грудень |
Відділ молодіжної політики |
21. |
Заходи щодо толерантності та культури міжособистісних стосунків |
Січень |
Відділ молодіжної політики |
23. |
Зустріч із працівникми правоохоронних органів для проведення бесіди з здобувачами для запобігання порушень серед молоді та дотримання морально-етичних норм поведінки |
Лютий |
Відділ молодіжної політики |
25. |
Індивідуальна психокорекція студентів схильних до девіантної (суїцидальної, адиктивної, конфліктної, агресивної) поведінки |
Квітень - Червень |
Відділ молодіжної політики |