№ з/п |
Назва заходу |
|
Термін |
|
Відповідальний |
1. |
Інформаційно-просвітницькі заходи щодо механізму реагування на випадки булінгу, процедури вжиття заходів виховного впливу. Створення в академічних групах атмосфери довіри та взаємної підтримки, умов для дружнього спілкування, недопущення приниження людської гідності. |
|
Постійно |
|
Ректорат, декани, директори ННІ, куратори, науково- педагогічні працівники, Студентське самоврядування |
2. |
Ознайомлення науково-педагогічних працівників зі змістом нормативно-правових документів із питань протидії булінгу (цькуванню); -Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)» від 18 грудня 2018 р.№2657-УШ; -наказ МОН «Про затвердження плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладах освіті» від 26.02.2020 № 293; - лист МОН «Деякі питання організації виховного процесу у 2021/2022 н.р. щодо формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок» від 20.07.2020 № 1/9-385; - лист МОН «Про створення безпечного освітнього середовища в закладі освіти та попередження і протидії булінгу (цькуванню)» від 14.-8.2020 № 1/9-436. |
|
Грудень |
|
Завідувачі кафедр |
3 |
Включення до програм підвищення кваліфікації науково- педагогічних працівників навчальних модулів із питань компетентностного навчання і створення безпечного освітнього середовища |
|
Постійно |
|
Відділ післядипломної освіти |
4. |
Консультування НПП та здобувачів університету з питань дій щодо запобігання та протидії домашньому насіллю, булінгу в академічних групах та гуртожитках |
|
Постійно |
|
Юридичний відділ Психологи Директор студмістечка |
5. |
Надання соціальних та психологічних послуг здобувачам освіти, які вчинили булінг, стали його свідками або потерпілими від булінгу. |
|
Постійно |
|
Керівники та заступники керівників ННІ/факультетів, куратори груп, психологи, студентський парламент |
6. |
Моніторинг ризиків виникнення насильства та жорстокої поведінки серед студентської молоді, визначення причин тривожності, агресивності, відчуття самотності, ізольованості, напруження, розчарування у студентів |
|
Упродовж навчального року |
|
Керівники та заступники керівників ННІ/факультетів, куратори груп, психологи, студентський парламент |
7. |
Ввести до планів роботи кураторів проведення профілактично-виховних годин в академічних групах щодо недопущення булінгу (цькування) й формування поваги до кожного студента як до індивідуума за такими темами: - Ознаки та різновиди булінгу, відповідальність за його вчинення; -Як не стати жертвою булінгу; -Толерантність як риса сучасної людини; -Протидія та профілактика конфліктів із близькими людьми; - Мирне вирішення конфліктів у освітньому середовищі. |
|
жовтень |
|
Заступники керівників ННІ/факультетів, куратори груп |
7. |
Моніторинг формування безпечного освітнього середовища |
|
Листопад |
|
Заступники керівників ННІ/факультетів |
8. |
Опитування учасників освітнього процесу та інших зацікавлених сторін щодо випадків булінгу в Університеті. |
|
Грудень |
|
Відділ внутрішнього забезпечення якості освіти, куратори груп |
9. |
Надання методичної та практичної допомоги тьюторам, студентським тьюторам щодо виявлення проблемних питань у сфері запобігання та протидії булінгу (цькуванню) та вжиття вичерпних заходів для їх вирішення |
|
Постійно |
|
Проректор з науково-педагогічної роботи та соціальних питань Відділ молодіжної політики |