| 1. | Інформаційно-просвітницькі заходи щодо механізму реагування на випадки булінгу, процедури вжиття заходів виховного впливу. Створення в академічних групах атмосфери довіри та взаємної підтримки, умов для дружнього спілкування, недопущення приниження людської гідності. | Постійно | Ректорат, декани, директори ННІ, куратори, науково-педагогічні працівники, Студентське самоврядування | 
| 3. | Включення до програм підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників навчальних модулів із питань компетентностного навчання і створення безпечного освітнього середовища | Постійно | Відділ післядипломної освіти | 
| 5. | Надання соціальних та психологічних послуг здобувачам освіти, які вчинили булінг, стали його свідками або потерпілими від булінгу. | Постійно | Керівники та заступники керівників ННІ/факультетів, куратори груп, психологи, студентський парламент | 
| 7. | Ввести до планів роботи кураторів проведення профілактично-виховних годин в академічних групах щодо недопущення булінгу (цькування) й формування поваги до кожного студента як до індивідуума за такими темами: - Ознаки та різновиди булінгу, відповідальність за його вчинення; -Як не стати жертвою булінгу; -Толерантність як риса сучасної людини; -Протидія та профілактика конфліктів із близькими людьми; - Мирне вирішення конфліктів у освітньому середовищі. | Постійно | Заступники керівників ННІ/факультетів, куратори груп | 
| 9. | Опитування учасників освітнього процесу та інших зацікавлених сторін щодо випадків булінгу в Університеті. | Упродовж навчального року | Куратори груп | 
| 11. | Зустріч із працівникми правоохоронних органів для проведення бесіди з першокурсниками для запобігання порушень серед молоді та дотримання морально-етичних норм поведінки | Вересень | Відділ молодіжної політики | 
| 13. | Проведення анонімного опитування за участі адміністрації, науково-педагогічних працівників, щодо випадків булінгу в Університеті | Жовтень | Відділ молодіжної політики | 
| 15. | Моніторинг актуального стану освітнього середовища на основі аналізу отриманої інформації про рівень психологічної безпеки, Університету з точки зору учасників освітнього процесу | Листопад | Відділ молодіжної політики | 
| 17. | Проведення соціально-психологічних досліджень із метою виявлення рівня первинної та кінцевої адаптації першокурсників до навчання у ЗВО | Листопад | Відділ молодіжної політики | 
| 19. | Семінар-практикум для науково-педагогічних працівників Університету щодо запобігання булінгу під час освітнього процесу | Грудень | Відділ молодіжної політики | 
| 21. | Заходи щодо толерантності та культури міжособистісних стосунків | Січень | Відділ молодіжної політики | 
| 23. | Зустріч із працівникми правоохоронних органів для проведення бесіди з здобувачами для запобігання порушень серед молоді та дотримання морально-етичних норм поведінки | Лютий | Відділ молодіжної політики | 
| 25. | Індивідуальна психокорекція студентів схильних до девіантної (суїцидальної, адиктивної, конфліктної, агресивної) поведінки | Квітень - Червень | Відділ молодіжної політики |