Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Стратегія розвитку ДПУ
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційні документи
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші дорадчі органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT / ЗНО
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Стратегія розвитку ДПУ
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Інші дорадчі органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    Антикорупційна діяльність

    • Скринька довіри
    • Антикорупційні документи
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT / ЗНО
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

Центральне міжрегіональне управління міністерства юстиції (м. Київ)

Головний спеціаліст Центрального відділу судової роботи

Мета посади

Забезпечення в установленому законодавством порядку представництва інтересів Центрального міжрегіонального управління, Кабінету Міністрів України, Міністерства юстиції України в судах України, інших органах державної влади; ведення претензійно-позовної роботи.

Основні посадові обов'язки

1

 

Забезпечує самопредставництво без окремого доручення керівника, а саме бере участь у судових справах з метою захисту інтересів: посадових та службових осіб Міністерства юстиції України, як суб’єктів владних повноважень в судах України; структурних підрозділів Міністерства юстиції України, комісій, інших органів, утворених при Міністерстві юстиції України в судах України; членів Кабінету Міністрів України: Прем’єр-міністр України, Перший віце-прем’єр-міністр України, віце-прем’єр-міністри (які не очолюють міністерств) та Міністра юстиції України, як суб’єктів владних повноважень в судах України; Кабінету Міністрів України, Міністерства юстиції України та їх посадових осіб в судах України; Державної пенітенціарної служби України в судах України; посадових та службових осіб Центрального міжрегіонального управління, як суб’єктів владних повноважень в судах України; діє від імені Міністерства юстиції України, як органу, якому надано право звертатися до суду в інтересах іноземних осіб під час розгляду справ у судах України у випадках, передбачених Конвенцією про цивільно-правові аспекти міжнародного викрадення дітей; діє від імені Міністерства юстиції України,при зверненні до суду з позовами про відшкодування збитків, завданих Державному бюджету України внаслідок виплати відшкодування за рішеннями Європейського суду з прав людини; діє від імені заступника Міністра юстиції України – Уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини з усіма правами, що надані процесуальним законодавством України стороні, третій особі, в тому числі з правом оскарження судових рішень та сплати судових витрат, окрім права подання позовної заяви, визнання позову, відмови від позову, його відкликання та зміни, відкликання та відмови від апеляційних та касаційних скарг, досягнення примирення та укладення мирової угоди.

2

 

Під час участі у справах головний спеціаліст Відділу:

-аналізує матеріали судової справи;

-визначає правову позицію у справі, яка затверджується безпосереднім керівником;

-здійснює підготовку та подання процесуальних документів (відзив, пояснення, заперечення, клопотання, тощо) необхідних для належного захисту інтересів держави, з урахування затвердженої правової позиції. Подання процесуальних документів здійснюється виключно після їх погодження безпосереднім керівником;

-вчиняє інші процесуальні дії, необхідні для належного захисту інтересів держави, обов’язок або право вчинення яких покладено на представника відповідним процесуальним законом;

-невідкладно повідомляє безпосереднього керівника про результати судового засідання та розгляду справи;

-здійснює апеляційне та касаційне оскарження рішень судів, прийнятих не на користь держави;

-дотримується строків вчинення процесуальних дій, які встановлені процесуальним законом.

3

 

Самопредставництво інтересів Центрального міжрегіонального управління, його посадових осіб в органах, що здійснюють дисциплінарне провадження щодо судді, з правом звернення зі скаргою щодо дисциплінарного проступку судді.

4

 

Самопредставництво інтересів Міністерства юстиції України, Кабінету Міністрів України та їх посадових осіб, Центрального міжрегіонального управління, держави, у випадках передбачених законом, на стадії виконавчого провадження в межах компетенції Відділу.

5

 

Готує проекти документів, інформаційних довідок, аналітичної інформації та інші документи з питань судової роботи на оперативні наради, колегії, тощо, а також, на виконання доручень керівництва.

6

 

Забезпечує доступ до публічної інформації та професійного, якісного розгляду звернень громадян, відповідно до вимог законодавства, з питань, що відносяться до компетенції Відділу.

7

 

Здійснення інших функцій відповідно до доручень начальника Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ), першого заступника, заступників відповідно до розподілу обов’язків, регіональних координаторів, начальника Управління.

Умови служби

1

 

Умови та графік роботи затверджуються Правилами внутрішнього службового розпорядку Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ).

2

 

З метою забезпечення виконання функцій покладених на державний орган, головний спеціаліст Відділу може бути відряджений в межах України для участі у справах, діяти від імені держави або державних органів, їх структурних підрозділів та посадових осіб, в судах України, а також, інших завдань визначених керівництвом державного органу.

3

 

На час відсутності головного спеціаліста Відділу у зв’язку з відпусткою, хворобою або з інших причин, його обов’язки виконує працівник визначений безпосереднім керівником.

 

Заробітна плата приблизно 16000-17000 тисяч гривень!

Контакти 0957396800 Владислава БРОВКО

State Tax University
State Tax University

Відкриті дані

  • План роботи Державного податкового університету
  • Штатний розпис
  • Кошторис закладу
  • Фінансова звітність
  • Публічний договір надання освітніх послуг
  • Публічні закупівлі
  • Інформація про перелік товарів, робіт і послуг
  • Статут закладу
  • Склад керівних органів
  • Структура та органи управління
  • Ліцензії на провадження освітньої діяльності
  • Сертифікати про акредитацію
  • Кадровий склад закладу
  • Документи закладу вищої освіти, якими регулюється порядок здійснення освітнього процесу
  • Бюджет закладу
  • Річний звіт
  • Освітні програми, що реалізуються в закладі освіти та перелік освітніх компонентів
  • Ліцензований обсяг та фактична кількість осіб, які навчаються у закладі освіти
  • Результати моніторингу якості освіти
  • Перелік додаткових освітніх та інших послуг
  • Правила поведінки здобувачів в ДПУ
  • Отримати публічну інформацію
  • Мова (мови) освітнього процесу
  • Наявність вакантних посад, порядок і умови проведення конкурсу на їх заміщення
  • Матеріально-технічне забезпечення закладу освіти
  • Напрями наукової та/або мистецької діяльності
  • План заходів булінг
  • Стратегія розвитку Університету
  • Нормативні документи Конференції трудового колективу
  • Розміщення тимчасово вільних бюджетних коштів
ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE