17 березня 2025 року, під час серії гостьових лекцій, пройшов вебінар "Психологічний тайм-менеджмент: як встигати НЕ все" із психологинею, сімейною психотерапевткою, засновницею та директоркою дитячого простору розвитку “Їжачкова школа” Тетяною Костенко. Швейцарсько-український проєкт DECIDE у межах ініціативи "Стаємо сильнішими разом!" обє’днав здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня, що навчаються за спеціальністю 014 "Середня  освіта (за предметними спеціальностями)" та науково-педагогічних працівників кафедри вищої та прикладної математики.

Тетяна Костенко поділилася важливою інформацією про тайм-менеджмент, який полягає у грамотному плануванні та свідомому розподілі часу для підвищення продуктивності та досягнення цілей.

Головна ідея – працювати ефективніше, а не просто більше, спрямовуючи зусилля на найважливіші завдання.

У сучасному світі, особливо в освіті, час - є цінним ресурсом. Учителі постійно зайняті уроками, підготовкою, документацією та взаємодією з батьками, а учні стикаються з високими навантаженнями й браком часу.

Допомогти впоратися з цими викликами може психологічний тайм-менеджмент – підхід, що враховує не лише раціональне планування, а й емоційний стан, рівень енергії та мотивацію.

Основні принципи психологічного тайм-менеджменту:

  • "Не встигати все – це нормально" – фокусуйтеся на дійсно важливих завданнях.
  • Закон Парето (80/20) – 20% зусиль приносять 80% результату, тож варто концентруватися на ключових завданнях
  • "Золоті години" – періоди найвищої продуктивності варто використовувати для складних справ, а менш ефективний час – для рутинних задач.
  • "Емоційний бюджет" – різні завдання по-різному впливають на емоційний стан, тому важливо планувати не лише роботу, а й час на відпочинок та відновлення.

Такий підхід допомагає збалансувати навантаження, підтримувати мотивацію та ефективно використовувати власний час.

На завершення зустрічі науково-педагогічні працівники та здобувачі вищої освіти щиро подякували пані Тетяні за цікавий вебінар та запросили до подальшої співпраці. Щиро дякуємо всім, хто долучився до онлайн заходу!