Відділ закупівельної та договірної роботи (далі – Відділ) – керується Положенням про відділ закупівельної та договірної роботи Державного податкового університету затвердженого Наказом Державного податкового університету від 26.10.2022 № 1085.
Відділ безпосередньо підпорядкований ректору Університету. Структура, штати, Положення, посадові інструкції працівників служби затверджуються ректором в установленому порядку.
Основними завданнями відділу є:
- Сприяння та забезпечення ефективному та раціональному використанню фінансових і матеріально-технічних ресурсів для забезпечення безперебійного функціонування Університету.
- Організація способів, які забезпечують максимально ефективне витрачання бюджетних коштів шляхом закупівель найбільш якісних товарів, робіт і послуг за мінімально можливими цінами.
- Проведення обґрунтованої оцінки потреб Університету в закупівлях за державні кошти.
- Організація вибору найбільш вигідного постачальника товарів, робіт або послуг.
- Планування щодо ефективного та раціонального розпорядження державними коштами відповідно до фінансового плану діяльності Університету.
- Здійснення контролю пов’язаного з публічними закупівлями та їх цільового призначення.
- Розроблення планів та договорів, що належать до компетенції відділу.
- Забезпечення охорони праці та пожежної безпеки у відділі.
- Забезпечення своєчасного надання публічної інформації для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель «PROZZORO».
- Відділ відповідно до покладених на нього завдань виконує організаційну, планувальну, контрольну, інформаційну функції з питань, що належать до його компетенції.
Відділ закупівельної та договірної роботи:
- Організовує і координує розроблення, складання та затвердження, внесення змін та доповнень до річного плану закупівель за державні кошти.
- Здійснює організаційні заходи щодо надання Університетом платних послуг.
- Здійснює контроль за дотриманням посадовими особами відділу вимог законодавчих та інших нормативно-правових актів з питань охорони праці та пожежної безпеки.
- Забезпечує в межах своїх повноважень виконання вимог законодавчих і нормативно-правових актів з питань конфіденційності інформації.
- Відділ державних закупівель та договірної роботи в установленому порядку та у межах своїх повноважень взаємодіє з іншими структурними підрозділами Університету, які в ньому функціонують, та залучає до роботи фахівців відповідних підрозділів.
Спеціалізована вчена рада створена на підставі рішення Вченої ради Державного податкового університету від 27 листопада 2025 року, протокол № 5 (наказ від 03 грудня 2025 року № 1551) з правом прийняття до розгляду та проведення разового захисту дисертації Солодкого Володимира Васильовича на здобуття ступеня доктора філософії з галузі знань 05 «Соціальні та поведінкові науки» за спеціальністю 051 «Економіка».
Дисертація на тему:
«Інноваційно-інвестиційний розвиток технологічного підприємництва в Україні»
Голова ради:
- доктор економічних наук, професор Лазебник Лариса Леонідівна, професор кафедри управління та бізнес-адміністрування Державного податкового університету
Рецензенти:
- кандидат економічних наук, доцент Марченко Ольга Іванівна, завідувач кафедри управління та бізнес-адміністрування Державного податкового університету
- кандидат економічних наук, доцент Соколова Ольга Миколаївна, доцент кафедри управління та бізнес-адміністрування Державного податкового університету
Офіційні опоненти:
- доктор економічних наук, професор Смєсова Вікторія Леонідівна, завідувач кафедри економічної теорії та міжнародних економічних відносин Національного технічного університету «Дніпровська політехніка»
- доктор економічних наук, професор Ходжаян Аліна Олександрівна, завідувач кафедри економічної теорії, макро- і мікроекономіки Київського національного університету імені Тараса Шевченка
Науковий керівник:
- кандидат економічних наук, доцент Калач Ганна Миколаївна, доцент кафедри управління та бізнес-адміністрування Державного податкового університету
Дисертація, підпис
Висновок про наукову новизну, теоретичне та практичне значення результатів дисертації
Підпис відео захисту дисертації
Відгуки на дисертацію
Захист відбудеться
Трансляція захисту дисертації ТУТ
Рішення спеціалізованої вченої ради
Наказ про видачу диплома
- Home
- About
Events
- Successful Completion of the Third Project Year (2024–2025) of the EU Erasmus+ Jean Monnet Module “EU Customs Law” (101083978-EUCUSTOMSSTU)
- STUDY VISIT TO GERMANY Jean Monnet Module “EU Customs Law” (101083978 – EUCUSTOMSSTU) Erasmus+ Programme of the European Union
- Successful Completion of the Second Project Year 2023-2024 of the Erasmus+ Jean Monnet Module "EU Customs Law"
- Dissemination of Information in the Media about the Jean Monnet Project EU Customs Law
- Gastbesuch, BWZ, Münster
- EU Customs Law Project Presentation
- Successful Completion of the First Project Year 2022-2023 of the Erasmus+ Jean Monnet Module "EU Customs Law"
- Visit to the German partners of the Jean Monnet Erasmus+ project "EU Customs Law" (EUCUSTOMSSTU) December 13, 2023
- Events
- Sources
- Video lecture
- Online glossary
- Glossary of EU customs law terms_2025_eng
- Announcement
Extracts from the department's protocols

Науково-практичний круглий стіл
«ІМПЛЕМЕНТАЦІЯ НОРМ МИТНОГО ПРАВА ЄС В НАЦІОНАЛЬНЕ ЗАКОНОДАВСТВО УКРАЇНИ В РАМКАХ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ІНТЕГРАЦІЇ»
6 жовтня 2025 кафедрою адміністративного права, процесу та митної безпеки було проведено науково-практичний круглий стіл «Імплементація норм митного права ЄС в національне законодавство України». Захід відбувся у змішаному форматі в межах реалізації проєкту програми ЄС Erasmus+ напряму Жана Моне «Митне право ЄС» (101083978-EUCUSTOMSSTU).
Круглий стіл було проведено за участі стейкхолдерів: Міністерства фінансів України, Державної митної служби України, Асоціації митних брокерів України, Торгово-промислової палати України, експертів з митного права, практиків, науковців, викладачів закладів освіти України та Німеччини, здобувачів вищої освіти, виконавців проєктів Програми ЄЄ Erasmus+, та за програми ЄС Erasmus+.
До заходу долучилось 79 учасників (54-онлайн і 25 офлайн), із них: 78 учасників із України і 1 із Німеччини - доктор, професор Лотар Геллерт (Вища Федеральна школа публічного управління у галузі фінансів, м. Мюнстер).
Серед спікерів і учасників:
О. Михайлова (Міністерство фінансів України); А. Кузнік, К. Гунько К., А. Шевченко (Центральний апарат Державної митної служби України); І. Бережнюк, С. Буяльський, В. Конюхов (митниці); О. Курінський, В. Борса, І. Петрова, О. Піскунова, Г. Чигрина, С. Цимбалюк, М. Коваль, Т. Мацелик, В. Чайка, Т. Скоромцова, І. Прокопенко та ін. (Державний податковий університет, Ірпінь); І. Гуцул та ін. (Хмельницький університет управління та права ім. Леоніда Юзькова); О. Кириєвський (Український Католицький Університет); Л. Івашова, С. Перепьолкін та ін. (Університет митної справи та фінансів, м. Дніпро); О. Лазарєв (Одеський національний університет ім. І.І. Мечникова); О. Солдатенко (Полтавський університет економіки і торгівлі); Н. Євтушенко (Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана); С. Герчаківський (Західноукраїнський національний університет); Університет імені Альфреда Нобеля (м. Дніпро); Сумський державний університет; а також представники митних брокерських компаній, міжнародних організацій, Торгово-промислової палати України, С. Носенко (радник Віцепремʼєр-міністра з питань європейської та євроатлантичної інтеграції КМУ), Пашко П. (заступник керівника робочої групи Міністерства фінансів України з роботи над проєктом нового Митного кодексу України) та інші.
Основну увагу спікерів було зосереджено на обговоренні сучасного стану українського законодавства та змін до Митного кодексу, спрямованих на гармонізацію з Митним кодексом ЄС.
Під час заходу учасники ознайомились і з ключовими викликами гармонізації митного законодавства України з acquis ЄС, аналізом заходів щодо виконання зобов’язань України у сфері Євроінтеграції, станом виконання рекомендацій Європейської комісії за результатами скринінгових зустрічей щодо розділу 29 «Митний Союз» та дізнались про початок роботи робочої групи Міністерства фінансів України з роботи над проєктом нового Митного кодексу України. Всі зацікавлені були запрошені заступником робочої групи Пашком П.В. до онлайн-участі у засіданні групи Мінфіну України 7.10.2025р.
Круглий стіл став майданчиком для обміну думками й практиками, що сприятимуть формуванню довіри бізнесу до митної служби, свідомого ставлення до імплементації норм митного права ЄС в національне митне законодавство. Всі учасники отримали сертифікати!
Дякуємо учасникам круглого столу за активну участь в роботі та дискусіях, за та віру в те, що Україна і нова українська митниця на тлі взаємодії та допомоги партнерів стане сучасним державним органом із європейською інфраструктурою, швидким і зручним сервісом для обслуговування міжнародної торгівлі та бізнесу.
- Програма круглого столу
- Презентація круглого столу, теми доповідей і презентації учасників
- Збірник матеріалів круглого столу
- Фото і скріншоти
- Більше інформації про проект
* This project has been funded with support from the European Commmission under the Erasmus+ Programme. The European Commmission's support for the production of this publication does not constitute an endorsement of the contents, which reflect the views only of the authors, and the Commmission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein“.
* Цей проект був профінансований за підтримки Європейської Комісії в рамках програми Еразмус+. Підтримка Європейської Комісії у створенні цієї публікації не означає схвалення її змісту, який відображає лише погляди авторів, і Комісія не несе відповідальності за будь-яке використання інформації, що міститься в ній".

9 вересня 2025 р. в ННІ права за ініціативи кафедри міжнародного права та права ЄС відбулася гостьова лекція на тему: «Право інтелектуальної власності та виклики доби ШІ».