Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційні документи
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші дорадчі органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
    • Стратегія розвитку ДПУ
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT / ЗНО
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Інші дорадчі органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік
    • Стратегія розвитку ДПУ

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    Антикорупційна діяльність

    • Скринька довіри
    • Антикорупційні документи
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT / ЗНО
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

Редакція газети «Все про бухгалтерський облік»

ТОВ «Редакція газети «Все про бухгалтерський облік» запрошує на роботу журналіста-кореспондента, відповідальний-випускаючий , помічник випускаючого редактора

Ми пропонуємо :

  • Індивідуальний або віддалений графік.
  • Соціальний пакет.
  • Офіційне оформлення по КЗпП.
  • Відпустка 24 календарних дні, оплачувані лікарняні.
  • Зарплата за домовленістю за результатами співбесіди.

Вимоги:

  • Освіта журналіста та/чи випускники та спеціалісти бухгалтерського обліку
  • Досконале володіння українською  мовою;
  • Знання іноземних мов (бажано польська або англійська);
  • Мати ідеї та вмієте їх презентувати;
  • Дотримання дедлайнів;
  • Грамотність, пунктуальність, відповідальність, ретельність.

Що входитиме до Ваших завдань:

  • Написання мотиваційних статей.
  • Розшукувати біографії відомих людей, які були тісно пов’язані з бухгалтерським обліком, та писати статті про них.
  • Брати інтерв’ю у людей, які в минулому були бухгалтерами, та висвітлювати , як бухгалтерський облік допоміг їм в житті.
  • Створювати якісний і цікавий текстовий контент  бухгалтерської  тематики для нашої аудиторії.
  • Відповідальний-випускаючий радить, підказує який матеріал має іти у номер студент бухгалтерського обліку та аудиту на очній та заочній формі навчання

Резюме надсилати на електронну  пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. та за номером  тел. 067-126-72-52 у Viber Тетяна


Редакція газети «Все про бухгалтерський облік» шукає початківця AI prompt інженера

Готові взяти студента, який дуже хоче навчитися та опанувати принципи комунікації ШІ. «Ботаніка» з математичними  здібностями. Незакінчена вища освіта .

Вимоги:

  • Висока зацікавленість до ШІ та бажання вчитись;
  • Вміння працювати за умов дедлайнів;
  • Здібності до вирішення проблем та інноваційне мислення;
  • Здатність керувати кількома проектами одночасно в динамічному середовищі;
  • Аналітичне мислення та увага до деталей.

Обов’язки:

  • Розробляти та виконувати запити за допомогою штучного інтелекту;
  • Постійно оцінювати та вдосконалювати підказки для підвищення якості взаємодії та задоволення потреб користувачів;
  • Створювати комплексні, ефективні підказки на основі специфіки нашої компанії;
  • Бути в курсі останніх досягнень штучного інтелекту та розмовного дизайну, щоб реалізувати найсучасніші рішення.

Ми пропонуємо:

Графік роботи: 5-денний робочий тиждень, з 9:00 до 18:00

Індивідуальний графік роботи для студента;

  • Соціальний пакет;
  • Офійційне оформлення по КЗпП;
  • Відпустка 24 календарних дні, оплачувані лікарняні;
  • Заробітна плата за домовленістю за результатами співбесіди.

РЕДАКЦІЯ ГАЗЕТИ «Все про бухгалтерський облік» запрошує на посаду Координатора (диспетчера) консультаційної лінії творчого відділу робітників кафедр бухгалтерського обліку, молодих дипломованих фахівців вищої кваліфікації, магістрів в різних галузях економіки, бухгалтерського обліку, фінансів,  журналістики.

Робота передбачає  володіти навиками бухгалтерського сленгу в формуванні принципів корпоративної культури бухгалтерів, що стане частиною нашої редакції, розділятиме наші цінності та працюватиме для зміцнення потенціалу нашої команди, координуватиме роботу творчого відділу, що проводить консультування на телефонній гарячій лінії.

Обов'язки та завдання

  • Забезпечувати належне функціонування Гарячої лінії;
  • Здійснювати збір і попередню обробку інформації, що надходить на Гарячу лінію в телефонному , а також узагальнювати та систематизувати таку інформацію;
  • Запрошувати на ефіри гарячої лінії експертів (аудиторів,  кафедр бухгалтерського обліку),  кандидатів наук;
  • Перевірка відповідності змісту запитання темі здійснюваної консультації;
  • Готувати місячний звіт про діяльність Гарячої лінії;
  • Прийом дзвінків за телефоном консультаційної лінії;
  • Вирішувати ситуації, які виникають в ході консультування чи по ходу роботи гарячої лінії;
  • Оновлювати інформацію, яка може слугувати ресурсом для роботи ліній.

Професійні вимоги

  • Вища освіта;
  • Досвід телефонного консультування та\чи консультування в чаті є перевагою;
  • Вільне володіння українською;
  • Гарні комунікаційні навички;
  • Поважне ставлення до клієнтів;
  • Досвід роботи з комп'ютером;
  • Бажання навчатися та набувати нових навичок.

Ми пропонуємо

  • можливість професійного зростання;
  • офіційне працевлаштування згідно вимог законодавства (лікарняні, щорічні, соціальні відпустки);
  • своєчасну та стабільну заробітну плату;
  • 5-тижневий графік роботи (з 9-00 до 18-00);
  • теплий та дружній клімат в команді навчання та підтримка наших експертів.

Заробітна плата обговорюється на співбесіді

Резюме надсилати на електронну  пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.   та за номером  тел. 067-126-72-52 у Viber Тетяна 

State Tax University
State Tax University

Кафедри факультету соціально-гуманітарних технологій, спорту та реабілітації

  • Кафедра менеджменту та публічного управління
  • Кафедра соціальних комунікацій, словесності та культури
  • Кафедра іноземних мов
  • Кафедра психології, педагогіки та суспільних дисциплін
  • Кафедра технологій оздоровлення та фізкультурно-спортивної реабілітації
  • Навчальна лабораторія «Тренінговий центр «Human resources (consulting)»
  • Навчальна лабораторія фізичної реабілітації та ерготерапії
  • Центр студентського спорту
Контакти
+38 (044) 4929155
35.01@dpu.edu.ua
Корпус C

Спеціальності факультету соціально-гуманітарних технологій, спорту та реабілітації

Бакалавр:

  • 061 «Журналістика»
  • 053 «Психологія»
  • 035 «Філологія»
  • 017 «Фізична культура і спорт»
  • 073 «Менеджмент»

Магістр:

  • 061 «Журналістика»
  • 053 «Психологія»
  • 291 «Міжнародні відносини»
  • 017 «Фізична культура і спорт»
  • 073 «Менеджмент»
  • 281 «Публічне управління та адміністрування» .

Доктор філософії:

  • 281 «Публічне управління та адміністрування».

Новини факультету соціально-гуманітарних технологій, спорту та реабілітації

Науково-методичний семінар в рамках виконання науково-дослідної теми НДР (ДіР) «Становлення України як суб’єкта міжнародних відносин в умовах глобальних викликів»
Науково-методичний семінар в рамках виконання науково-дослідної теми НДР (ДіР) «Становлення України як суб’єкта міжнародних відносин в умовах глобальних викликів»
З нагоди святкування Тижня науки відбулось засідання студентського наукового товариства факультету соціально-гуманітарних технологій, спорту та реабілітації
З нагоди святкування Тижня науки відбулось засідання студентського наукового товариства факультету соціально-гуманітарних технологій, спорту та реабілітації
Запрошуємо на науково-методичний семінар
Запрошуємо на науково-методичний семінар
Запрошуємо до участі в засіданні студентського наукового товариства Факультету соціально-гуманітарних технологій, спорту та реабілітації
Запрошуємо до участі в засіданні студентського наукового товариства Факультету соціально-гуманітарних технологій, спорту та реабілітації
Не пропустіть можливість отримати цінні знання та навички від експерта!
Не пропустіть можливість отримати цінні знання та навички від експерта!
Науковий семінар: «Грантовий менеджмент. Отримання гранту для проєкту»
Науковий семінар: «Грантовий менеджмент. Отримання гранту для проєкту»
Відбувся науковий семінар на тему «Про теорію і практику за 40 хвилин: досвід реалізації грантових проєктів»
Відбувся науковий семінар на тему «Про теорію і практику за 40 хвилин: досвід реалізації грантових проєктів»
Запрошуємо на науковий семінар
Запрошуємо на науковий семінар
Науковий  семінар «Грантова діяльність у закладах вищої освіти»
Науковий  семінар «Грантова діяльність у закладах вищої освіти»
Запрошуємо на науковий семінар
Запрошуємо на науковий семінар
Відбувся науковий семінар «Принципи подання успішних грантових заявок до міжнародних донорських організацій»
Відбувся науковий семінар «Принципи подання успішних грантових заявок до міжнародних донорських організацій»
Запрошуємо на науковий семінар
Запрошуємо на науковий семінар
Єднаймося заради Перемоги України!
Єднаймося заради Перемоги України!
Запрошуємо відвідати гостьову лекцію на тему
Запрошуємо відвідати гостьову лекцію на тему "Preparing for and Taking an IELTS test"
Запрошуємо взяти участь у  Всеукраїнській студентській науково-практичній Інтернет-конференції   «Україна та світ: інформаційні та гуманітарні проблеми розвитку в умовах системних реформ»
Запрошуємо взяти участь у  Всеукраїнській студентській науково-практичній Інтернет-конференції   «Україна та світ: інформаційні та гуманітарні проблеми розвитку в умовах системних реформ»
"Посади дерево - вирости мир" саме під таким гаслом пройшов Ecolympic на Київщині за участі студентів Державного Податкового університету
Першого березня відбулася зустріч викладачів і студентів факультету соціально-гуманітарних технологій, спорту та реабілітації з мером міста Ірпінь О.Г. Маркушиним
Першого березня відбулася зустріч викладачів і студентів факультету соціально-гуманітарних технологій, спорту та реабілітації з мером міста Ірпінь О.Г. Маркушиним
Відбулася Міжнародна науково-практична конференція з української мови
Відбулася Міжнародна науково-практична конференція з української мови
Відбувся 5-денний інтенсив Літньої школи з іноземних мов «Enjoy studying!»
Відбувся 5-денний інтенсив Літньої школи з іноземних мов «Enjoy studying!»
Науковий семінар «Сучасні креативні технології навчання іноземних мов: вимоги сьогодення»
Науковий семінар «Сучасні креативні технології навчання іноземних мов: вимоги сьогодення»
Проведення Всеукраїнської студентської науково-практичної Інтернет-конференції іноземними мовами «ЦИФРОВІ ТРАНСФОРМАЦІЇ, УКРАЇНИ 2023: РЕАЛІЇ ТА ВИКЛИКИ»
Проведення Всеукраїнської студентської науково-практичної Інтернет-конференції іноземними мовами «ЦИФРОВІ ТРАНСФОРМАЦІЇ, УКРАЇНИ 2023: РЕАЛІЇ ТА ВИКЛИКИ»
Відбулась міжнародна гостьова лекція Інни Геншоу, PhD дослідника Центру сучасної та цифрової історії Люксембургу
Відбулась міжнародна гостьова лекція Інни Геншоу, PhD дослідника Центру сучасної та цифрової історії Люксембургу
Студенти-філологи ДПУ та їх викладачі взяли участь у англомовному воркшопі Центру перекладознавства Віденського університету
Студенти-філологи ДПУ та їх викладачі взяли участь у англомовному воркшопі Центру перекладознавства Віденського університету

 Всі новини факультету 

ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE