10 історичних фактів до 10-річчя дороги “Київ—Ірпінь”
- Проєкт розроблено в 1998 році.
- Питання про реконструкцію дороги “Київ—Ірпінь” затверджено розпорядженням Кабінету Міністрів України від 2 квітня 2005 року № 86-р «Перелік об’єктів будівництва і реконструкції автомобільних доріг загального користування державного значення у 2005 році».
- Будівництво тривало цілодобово п’ять місяців: з серпня 2011 до січня 2012 .
- Нова траса на чотири смуги руху має протяжність 8,8 км від вул. Генерала Наумова (Новобіличі) до житлового масиву Романівка.
- Під’їзд до Ірпеня - 5,8 км.
- У процесі будівництва відремонтовано 3 км вулиць м. Ірпеня: Університетську, Степанівську та Садову.
- Перенесено дві лінії високовольтних передач — по 110 і 320 кВ,
- Вартість дороги - 120 млн. грн.
- Введена в експлуатацію до Євро-2012.
- Дорога побудована за ініціативи та безпосередньої участі Мельника Петра Володимировича, народного депутата Верховної Ради України III, V і VI скликань, почесного громадянина міста Ірпеня, людини яка очолювала і розбудовувала наш заклад освіти понад 2 десятиліття, з 1991 до 2013 року.