Романюк Людмила Василівна

Посада: професор

Romanyuk Lyudmila Vasylivna

Науковий ступінь: доктор психологічних наук

Вчене звання: професор

Профілі в наукових базах даних

ORCID: 0000-0003-0422-1073

GoogleScholar: https://scholar.google.com.ua/citations?user=av6NH4sAAAAJ&hl=uk

 

Сфера (коло) наукових інтересів

Психологія цінностей, психологія бізнесу, психологія конфлікту.

 

Освіта

1995 р. – Кам’янець-Подільський державний педагогічний інститут, спеціальність: «Історія».

У 2015 р. в спеціалізованій Вченій раді Д 26.053.10, захистила докторську дисертацію на тему: «Психологія становлення цінностей особистості»,рішення Атестаційної колегії МОН України атестат – ДД №004107 від 26.02.2015р. Професор кафедри психології (рішення атестаційної колегії МОН України атестат – АП №000474 від 05.07.2018р.)

 

Науково-педагогічна діяльність

  1. 2001-2005 р. – Подільський ДАТУ,асистент кафедри педагогіки і соціальних дисциплін, м. Кам’янець-Подільський.
  2. Березень 2005 р. – старший викладач факультету психології і соціальної реабілітації Кам’янець-Подільського державного університету, м. Кам’янець-Подільський.
  3. Червень 2005 – доцент кафедри педагогіки і психології Подільського ДАТУ, м. Кам’янець-Подільський.
  4. Листопад 2010 – доцент (за сумісництвом) кафедри загальної та практичної психології факультету психології Кам’янець-Подільського Національного університету імені Івана Огієнка, м. Кам’янець-Подільський
  5. Листопад 2010 р. – доцент кафедри педагогіки і психології Подільського ДАТУ, м. Кам’янець-Подільський.
  6. Вересень 2014 о. – доцент кафедри соціології Національного університету «КПІ», м. Київ.
  7. Жовтень 2014 р. – доцент Інституту післядипломної освіти КНУ імені Тараса Шевченка, м. Київ.
  8. Листопад 2014 р. – доцент кафедри загальної психології факультету психології КНУ імені Тараса Шевченка, м. Київ.
  9. Вересень 2015 р. – завідувач кафедри практичної психології факультету психології Львівського ДУВС.
  10. Квітень 2016 р. – професор кафедри психології Інституту підготовки кадрів державної служби зайнятості, м. Київ.
  11. Жовтень 2016 р. – запрошений професор KU Leuven (Льовен, королівство Бельгія).
  12. Вересень 2020 – по теперішній час – Державний податковий університет, професор кафедри психології, педагогіки та соціології.
  13. Травень 2021р. – запрошений професор Вільнюського університету Міколаса Ромеріса(м. Вільнюс, Литва).
  14. Квітень 2022 р. – запрошений професор MENDELU (м. Брно, Чеська республіка). 

 

Участь у міжнародних наукових та/або освітніх проектах:

  1. Міжнародний науковий проєкт: Erasmus+projectnr. 2016-1-LT01-KA203-023220 «InnovativecurriculumforstrongidentitiesindiverseEurope». (Vilnius, Micolas Romeris University, Lithuania. 11 October 2018, PersonalityvaluesinidentitydevelopmentamongdiversegroupsofyoungpeopleinEurope / L. Romanyuk // Howtofindoneselfindiversity? Contemporaryunderstandingandfindingsonyouthidentity).
  2. Міжнародний науковий проєкт: «Cross-nationalcomparativeresearch: Longitudinalanalysisofpaneldata. 4th SERISS TrainingCourse», Лютий 2019 р. – реалізація проєкту та стажування на факультеті соціальних наук університету Любляни, напрям «Соціальні науки».

 

Суспільно-громадська діяльність

Член SiT (Європейської асоціації практичних психологів і психіатрів) з 2009 р.

Національний представник ERUEADP (Європейської асоціації психології розвитку) з 2011 р.

Національний представник SRCD (Товариства для вивчення розвитку дитини) з 2014 р.

Член УПА з 2020 р.

Член редколегії Вісника Київського національного університету культури і мистецтв. Серія: Сценічне мистецтво, наукового видання,включеного до переліку наукових фахових видань України. З 2018 р.

Член редколегії вчених записок ТНУ імені В.І. Вернадського. Серія: Психологія, наукового видання, включеного до переліку наукових фахових видань України. З 2019 р.

 

Основні опубліковані праці:

Статті у наукових фахових виданнях:

  1. Романюк Л. Психодіагностичні методи дослідження ціннісного становлення особистості. Актуальні проблеми психології «Психологія обдарованості». Зб. наук. праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. 2018. Т. VІ. Вип. 14. C. 46−55.
  2. Романюк Л. Методологічні засади та емпіричне вивчення цінностей особистості раннього дорослого віку в крос культурному контексті Теоретичні і прикладні проблеми психології: збірник наукових праць Східноукраїнського національного університету ім. В. Даля. Сєверодонецьк: Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2018. № 1 (45). С. 5–18.
  3. Романюк Л. Концепція становлення цінностей особистості раннього дорослого віку в соціокультурному Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія». Острог, 2018. Вип. 6. C. 71–77.
  4. Романюк Л. Бабич М., Соловей О. Становлення цінностей студентів у вивченні психології: технологія та досвід. Вчені записки ТНУ імені В.І. Вернадського. Серія: Психологія. 2019. № 1. C. 53-61.
  5. Романюк Л. Бабич М., Соловей О. Культурний контекст та крос культурні співвідношення у становленні особистісних цінностей і суб’єктивного благополуччя. Вчені записки ТНУ імені В.І. Вернадського. Серія: Психологія. 2019. № 2. C. 53-60.

Монографії:

Особистісно-професійне становлення сучасної молоді: соціально-психологічні та соціологічні аспекти. Монографія / авторський колектив; за заг. ред. О.Г. Льовкіної. Ірпінь: Державний податковий університет, 2022. 370 с. / Романюк Л. В. (1.1.Становлення цінностей особистості: концептуальна модель та її методологічний потенціал ). С.10-22.

Статті у зарубіжних виданнях:

  1. Romanyuk L. Meaning-in-life orientationsandvaluesinyouth: cross-culturalcomparison / L. Romanyuk, N. Gorlova, R. VandeSchoot, L.Vanbrabant. EuropeianJurnalofDevelopmentalPsychology. 2012. 9 (6). P. 744-750.

Romanyuk L. OpenesstochangeinUkrainianandRomanianstudents / L.Romanyuk, R. Dimitrova. BulletinoftheTransilvaniauniversityofBrasov. 2013. Vol. 6 (55). № 2. P. 173-178.

  1. Romanyuk L., Schwarzer R. AnalysisofIndirectandDifferentialConnectionsAmongPersonalValues. ScienceandEducation. AcademicJournalofUshinsky University. 2018. No 1. Р. 5–1

Статті у періодичних наукових виданнях, що включені до наукометричних баз, зокрема Scopus, WebofScience Core Collection:

  1. Romanyuk L., Schwarzer R. AnalysisofIndirectandDifferentialConnectionsAmongPersonalValues. AcademicJournalofUshinsky University. 2018. No 1. Р. 5–13. 
  2. Романюк Л., Бабич М. Мотиваційна основа механізмів становлення цінностей особистості в психології освіти дорослого. Наука і освіта. 2018. No 9-10. C. 5−12.
  3. Romanyuk L., Jonauskaite D., Mohr C. Universalpatternsin color-emotionassociationsPsychologicalScience. 2020 ResearchArticleFindinPubMed https://doi.org/10.1177/0956797620948810. Індексоване Scopus i WebofScienceCoreCollection
  4. Романюк Л. Психодіагностичні методи дослідження ціннісного становлення особистості. Актуальні проблеми психології «Психологія обдарованості». Зб. наук. праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. 2018. Т. VІ. Вип. 14. C. 46−55.
  5. Романюк Л. Методологічні засади та емпіричне вивчення цінностей особистості раннього дорослого віку в кроскультурному контексті. Теоретичні і прикладні проблеми психології: збірник наукових праць Східноукраїнського національного університету ім. В. Даля. Сєверодонецьк: Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2018. No 1 (45). С. 5–18.
  6. Романюк Л. Концепція становлення цінностей особистості раннього дорослого віку в соціокультурному. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія». Острог, 2018. Вип. 6. C. 71–77.
  7. Романюк Л. Бабич М., Соловей О. Становлення цінностей студентів у вивченні психології: технологія та досвід. Вчені записки ТНУ імені В.І. Вернадського. Серія: Психологія. 2019. № 1. C. 53-61.
  8. Романюк Л. Бабич М., Соловей О. Культурний контекст та кроскультурні співвідношення у становленні особистісних цінностей і суб’єктивного благополуччя. Вчені записки ТНУ імені В.І. Вернадського. Серія: Психологія. 2019. № 2. C. 53-60.
  9. Romanyuk L. Jonauskaite D., Mohr C. Thesunisnofunwithoutrain: Naturalenvironmentsaffecthowwefeelaboutyellowacross 55 countries. JournalofEnvironmentalPsychology, 66, 101350]. https://doi.org/10.1016/j.jenvp.2019.101350 Індексоване Scopus i WebofScienceCoreCollection.

Навчально-методичні посібники:

  1. Романюк Л.В. Психологія цінностей: становлення в розвитку особистості. Кам’янець-Подільський: Вид-во і друк ПП Мошинський В. C. 2013. 386 с.

Романюк Л.В. Психологія цінностей і ціннісні орієнтації студентів. Київ, 2020. 202 с.

  1. Романюк Л.В. Цінності особистості: психодіагностика, трансформаційна гра, МАК, тренінг. Навчально-методичний посібник. Київ, 2020. 420 с.
  2. Психологія особистості: навчальний посібник / укладачі Пєтухова І. О., Калениченко Р. А., Льовкіна О. Г. та ін. ; за заг. ред. Є. М. Суліми. – Ірпінь : Університет державної фіскальної служби України, 2021. – 348 с. – (Серія “На допомогу студенту УДФСУ”; т. 80). / Романюк Л.В., Т. 2. Структура особистості в різних концепціях. С. 44-83.
  3. Романюк Людмила. Психологія цінностей. Ірпінь, 2022.

Викладає дисципліни: 

Історія психології, Психологія цінностей, Професійна психологія та конфліктологія, Коучінг і трансформаційні ігри, Психологія здоров’я.

 

Підвищення кваліфікації (сертифікати):

  1. Університет Георга Менделя в Брно (Чеська республіка), напрям стажування «Розвиток проєкту дослідницької команди розумного соціуму, обмін досвідом у високопродуктивній співпраці для імплементації ОП Психологія. Психологія бізнесу». квітень-червень 2022 р.
  2. Micolas Romeris University, Vilnius, Lithuania Сертифікат стажування, напрям «Бізнес психологія», травень 2021 р.
  3. Факультет соціальних наук університету Любляни Сертифікат стажування, напрям «Соціальні науки», лютий 2019.

 

Обов’язки (напрями діяльності):

член робочої групи освітньо-професійної програми «Психологія. Психологія бізнесу»

 

Контакти: 

електронна пошта Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.,

тел.+380 67 234 70 49