Трегуб Ангеліна Михайлівна
 
Посада: доцент кафедри соціальних комунікацій, словесності та культури
Науковий ступінь: кандидат наук з соціальних комунікацій
Вчене звання: доцент
Профілі в наукових базах даних
Науковці України: http://irbis-nbuv.gov.ua/ASUA/1477180
 
Сфера (коло) наукових інтересів: телевізійна журналістика, телебачення, сервісно-експертна журналістика, громадянська журналістика
 
Науково-педагогічна діяльність
2013–2015 рр. – викладач кафедри реклами та зв’язків із громадськістю Інституту журналістики і масової комунікації Класичного приватного університету м. Запоріжжя
2016–2018 рр. – старший викладач кафедри журналістики, реклами і соціальних комунікацій Інституту журналістики і масової комунікації Класичного приватного університету м. Запоріжжя
2018–2021 рр. – старший викладач кафедри журналістики та української філології Інституту журналістики і масової комунікації Класичного приватного університету м. Запоріжжя
2021 р.  – по теперішній час – доцент кафедри журналістики та української філології Інституту журналістики і масової комунікації Класичного приватного університету м. Запоріжжя
2022 р. – по теперішній час – доцент кафедри дизайну Хортицької національної навчально-реабілітаційної академії м. Запоріжжя
2022 р. – по теперішній час – доцент кафедри соціальних комунікацій, словесності та культури Державного податкового університету м. Ірпінь
 
Освіта:
У серпні 2022 р. атестаційною колегією Міністерства освіти і науки України присвоєно вчене звання доцента
У 2020 р. в спеціалізованій Вченій раді К 17.127.05 при Класичному приватному університеті (м. Запоріжжя) захистила кандидатську дисертацію на тему «Сервісно-експертна журналістика на українському телебаченні: прагматичний і тематичний аспекти»
2023 р. – закінчила Національну академію керівних кадрів культури і мистецтв за спеціальністю «Сценічне мистецтво», освітня програма «Режисура», галузь знань «Культура і мистецтво»  (диплом магістра з відзнакою)
2020 р. – закінчила аспірантуру Класичного приватного університету за спеціальністю 27.00.04 – «Теорія та історія журналістики»
2012 р. – закінчила Запорізький національний технічний університет за спеціальністю «Журналістика» (диплом магістра з відзнакою)
2011 р. – закінчила Запорізький національний технічний університет за спеціальністю «Журналістика» (диплом бакалавра з відзнакою)
2009 р. – закінчила Запорізький авіаційний коледж ім. О.Г. Івченка за спеціальністю «Обслуговування комп’ютерних та інтелектуальних систем і мереж» (диплом молодшого спеціаліста)
2004 р. – отримала музичну освіту з фаху акордеон народного відділення

 

Суспільно-громадська діяльність
Член Національної спілки журналістів України
 
Основні опубліковані праці:
Статті у наукових фахових виданнях:
1. Експертна функція новітніх медіа: критерії ефективності. Держава та регіони. Сер. : Соціальні комунікації, 2014. № 1–2. С. 141–144
2. Образ телевізійного ведучого як інструмент персоналізації експертних програм. Держава та регіони. Сер. : Соціальні комунікації, 2018. № 3. С. 56–60
3. Типологія сервісно-експертних телевізійних програм. Держава та регіони. Сер. : Соціальні комунікації, 2018. № 4. С. 68–72
4. Генеза сервісно-експертної телевізійної журналістики. Держава та регіони. Сер. : Соціальні комунікації, 2019. № 1. С. 52–56
5. Зображальні засоби сервісно-експертного відеоконтенту. Держава та регіони. Сер. : Соціальні комунікації, 2019. № 2. С. 87–91
6. Pragmatic value of service-expert programs in Ukrainian television space. Держава та регіони. Сер. : Соціальні комунікації, 2021. № 2 (46). С. 15–21
7. Representation of service-expert programs in the broadcast of highly rated national-wide TV channels of Ukraine. Держава та регіони. Сер. : Соціальні комунікації, 2021. № 3 (47). С. 59–65
8. Genre differentiation of service-expert programs within the general genre-specific division of Ukrainian television. Держава та регіони. Сер. : Соціальні комунікації, 2021. № 4 (48). С. 55–61
9. Components of the communication interaction of the TV channel with the audience through the Facebook. Держава та регіони. Сер. : Соціальні комунікації, 2022. № 1 (49). С. 3–11
10. Тематичний аспект сервісно-експертних програм в українському телевізійному просторі (емпіричний вимір). Держава та регіони. Сер. : Соціальні комунікації, 2022. № 2 (50). С. 67–77
 
Статті у зарубіжних та інших виданнях:
1. Use of Social Media Platforms as a Key Element of Brand Marketing Strategies. Economic Affairs, 2023. Vol. 68, No. 03, P. 1661-1669 (Indexing: Scopus)
2. The Role of Journalism Teachers in the Media Literacy Development. Journal of Higher Education Theory and Practice; 2022. Vol. 22, Iss. 9, P. 188-200 (Indexing: Scopus)
3. Changes in Social Communication as a Tool of Social Work under the Influence of Digitalization. Estudios de Economía Aplicada: Sustainable Economics, 2021. Vol. 39, No. 3. P. 1–11 (Indexing: Scopus)
4. Archetypes as constituents of perception of light from screens. European Journal of Humanities and Social Sciences. Vienna : Premier Publishing s.r.o., 2019. № 3. P. 22–25
5. Специфіка громадянської сервісно-експертної відеожурналістики. Молодий вчений, 2019. № 5 (69). С. 55–57
 
Викладає дисципліни «Практика і методика журналістської творчості», «Редактор нових медіа», «Телевиробництво», «Тренди сучасної економічної журналістики», «Інтернет-журналістика»
 
Участь у міжнародних проектах
Член Міжнародної федерації журналістів
 
Підвищення кваліфікації (сертифікати):
 
Контакти: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.