Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційні документи
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші дорадчі органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
    • Стратегія розвитку ДПУ
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT / ЗНО
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Інші дорадчі органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік
    • Стратегія розвитку ДПУ

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    Антикорупційна діяльність

    • Скринька довіри
    • Антикорупційні документи
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT / ЗНО
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

Відділ кадрів

Вас вітає відділ кадрів Державного податкового університету

Відділ кадрів є структурним підрозділом, на який покладаються обов’язки по реалізації кадрової політики університету, та підпорядкований ректору. У своїй роботі відділ керується чинним законодавством України, рішеннями Уряду України, наказами Міністерства фінансів України та Міністерства освіти і науки України, наказами і розпорядженнями ректора університету, статутом, колективним договором та правилами внутрішнього трудового розпорядку університету, положенням про відділ кадрів.

 

Колектив 

Начальник відділу кадрів

  • КОСТЕЦЬКА Наталія, контактний телефон 044 363 27 31

 

Фахівці відділу кадрів 

  • ПЕРЕХРЕСТЕНКО Катерина – провідний фахівець, контактний телефон 044 363 27 31
  • БІЛЕНКО Євген – провідний фахівець, відповідальний за ведення військового обліку
  • ЯРЕМЧУК Жанна – провідний фахівець;
  • ПСЯРОВСЬКА Наталія, провідний фахівець;
  • ТАРАН Ольга, провідний фахівець;
  • ЛЕОНЕНКО Галина, провідний фахівець.

Напрямки роботи

Основні напрямки роботи відділу кадрів:

  • Комплектування Університету кадрами науково-педагогічних працівників, робітників і службовців потрібних професій, за фахом і кваліфікацією у відповідності з цілями, стратегією і профілем університету, які змінюються зовнішніми та внутрішніми умовами його діяльності.
  • Підбір і розміщення кадрів, забезпечення та організація професійного та кар’єрного росту працівників.
  • Здійснення організаційної та аналітичної роботи з кадрового менеджменту, документальне оформлення трудових відносин.
  • Проведення роботи по створенню кадрового резерву керівного складу університету, кафедр та підрозділів, а також здійснення організаційно-методичного керівництва по його формуванню.
  • Ведення облікових даних кадрового складу університету, в т. ч. формування автоматизованої бази даних науково-педагогічних працівників.
  • Ведення встановленої звітно-облікової документації, підготовка державної статистичної звітності з кадрових питань, аналіз якісного та кількісного кадрового складу університету

У процесі здійснення діяльності відділ кадрів виконує такі функції:

  • Робота з забезпечення Університету працівниками потрібних професій, спеціальностей і кваліфікації згідно з рівнем та профілем отриманої ними підготовки і ділових якостей.
  • Своєчасне оформлення прийому, переводу і звільнення працівників у відповідності з трудовим законодавством, положеннями, інструкціями і наказами ректора.
  • Забезпечення належного зберігання, використання і надійного захисту персональних даних працівників університету, згідно законодавства, зокрема Закону України «Про захист персональних даних».
  • Участь у розробці структури університету, штатного розпису та у внесенні змін до них, в межах своєї компетенції, зокрема у розміщенні посад в структурних підрозділах та їх відповідності до Класифікатора професій, контроль та надання методичних рекомендацій у підготовці та розробці посадових інструкцій.
  • Організація, інформаційне забезпечення, підготовка необхідних матеріалів для проведення  кадрових, атестаційних та кваліфікаційних  комісій університету.
  • Проведення роботи щодо укладення, продовження терміну дії,  розірвання контрактів з науковими та науково-педагогічними працівниками університету, а також участь у здійсненні організаційних заходів з перевірки виконання умов та показників контрактів.
  • Оформлення і видача службових посвідчень, довідок з місця
    роботи та надання архівних довідок про трудову діяльність працівників та здійснення підрахунку трудового стажу працівників.
  • Оформлення наказів та видача службових посвідчень на відрядження.
  • Організація обліку військовозобов'язаних, призовників та їх бронювання.
  • Розгляд матеріалів та підготовка документів для представлення до заохочень та нагороджень працівників, ведення відповідного обліку.
  • Ведення табельного обліку, організація складання і виконання графіків відпусток структурними підрозділами університету.
  • Участь у здійсненні разом з іншими підрозділами комплексних заходів щодо ведення комп'ютерного обліку електронних даних особових справ працівників, використання їх інформації у межах певних завдань, супроводження і зберігання відомостей для формування  єдиної комп'ютерної системи.
  • Підготовка документів для призначення пенсій працівникам університету і їх сім’ям, подання їх в органи пенсійного фонду.

Нормативно-правова база

  • Закон України  "Про вищу освіту " від 01.07.2014 року  Про вищу освіту 
  • Закон "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та [...]" Верховна Рада України; Закон від 18.01.2001 № 2240-III
  • Закон "Про наукову і науково-технічну діяльність"
  • Закон "Про захист персональних даних" Верховна Рада України; Закон від 01.06.2010 № 2297-VI
  • Закон "Про відпустки" Верховна Рада України; Закон від 15.11.1996
    № 504/96-ВР
  • Закон "Про охорону праці" Верховна Рада України; Закон від 14.10.1992 № 2694-XII
  • Кодекс законів про працю України Верховна Рада УРСР; Кодекс України, Закон, Кодекс від 10.12.1971 № 322-VIII
  • Положення про обрання та прийняття на роботу науково-педагогічних працівників вищих навчальних закладів ІІІ-IV рівнів акредитації  [...] МОН України; Наказ, Положення від 24.12.2002 № 744 
  • Закон України «Про військовий  обов'язок і військову службу» від 25 березня 1992 р. 
  • Указ Президента України № 15/2015 р. від 14.01.2015 р. «Про часткову мобілізацію»
  • Постанова КМУ від 30.12.2022 № 1487 «Про затвердження Порядку організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів»
  • Положення про порядок проведення конкурсного відбору при заміщені вакантних посад науково-педагогічних працівників Державного податкового університету та укладання з ними трудових договорів (контрактів)
  • Правила внутрішнього трудового розпорядку Державного податкового університету, додаток до Колективного договору Державного податкового університету від 24.01.2023

Про зміни в законодавстві про « Про військовий обов’язок і військову службу» та необхідність приведення в відповідність військо-облікових документів

Законом України № 1357, який набув чинності 23.04.2021 р. внесенні зміни до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення окремих питань виконання військового обов’язку та ведення військового обліку, зокрема:

  • До ст.24 КЗпП України;
  • До Закону України № 2232 від 25.03.1992 « Про військовий обов’язок і військову службу»;
  • До Кодексу України про адміністративні правопорушення від 07.12.1984 р. № 8073-Х;
  • До  Постанови Кабінету Міністрів України № 921  від 07.12.2016 і ін.
Олександр Товкач
Олександр Товкач
  • Відділ аспірантури, докторантури
  • Відділ профорієнтації, практики та кар’єрного розвитку
  • Відділ міжнародних зв'язків
  • Навчальний відділ
  • Навчально-методичний відділ
  • Науково-організаційний відділ
  • Відділ внутрішнього забезпечення якості освіти
  • Відділ кадрів
  • Відділ оперативної поліграфії
  • Відділ безпеки, охорони праці та цивільного захисту
  • Юридичний відділ
  • Пресслужба «Медіацентр»
ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE