Пресслужба «Медіацентр»
Прес-служба «Медіацентр» є самостійним структурним підрозділом Державного податкового університету (далі – ДПУ) і підпорядковується ректору Університету, з окремих питань - проректору з цифровізації та інноваційного навчання Університету.
Прес-служба у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України «Про вищу освіту», «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах», «Про авторське право і суміжні права», «Про звернення громадян», «Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні», «Про телебачення і радіомовлення», Європейською хартією місцевого самоврядування, іншими міжнародними договорами та правовими актами, ратифікованими Верховною Радою України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами Міністерства освіти і науки України та Міністерства фінансів України, Статутом Державного податкового університету и, наказами та розпорядженнями ректора Університету, а також Положенням про офіційний вебсайт та центр комунікації та промоції.
Основними завданнями прес-служби є:
- Створення позитивного іміджу закладу вищої освіти шляхом інформування громадськості міста та регіонів про важливі події у житті Університету, досягнення у науковій, освітній та культурній діяльності співробітників і студентів ДПУ.
- Супруводження вебсайту та офіційних ресурсів Університету в мережі інтернет.
- Висвітлення у засобах масової інформації заходів, які проводяться в ДПУ.
- Поширення єдиного корпоративного стилю на рекламну та відеопродукцію, який представляє Податковий.
Прес-служба «Медіацентр» в установленому порядку та у межах повноважень взаємодіє з іншими структурними підрозділами Університету, а також колегіальними та робочими органами, які в ньому функціонують, засобами масової інформації, громадськими організаціями, відповідними підрозділами органів місцевого самоврядування, освіти і науки, фіскальної служби, у тому числі, з метою створення умов для провадження послідовної та узгодженої діяльності для належного виконання покладених на нього завдань та здійснення запланованих заходів.
Інформаційно-рекламна стратегія ДПУ
- Інформаційно-рекламна стратегія Державного податкового університету на 2022-2025 роки
- Інформаційно-рекламна стратегія Державного податкового університету (Презентація)