Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Стратегія розвитку ДПУ
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційні документи
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші дорадчі органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT / ЗНО
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Стратегія розвитку ДПУ
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Інші дорадчі органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    Антикорупційна діяльність

    • Скринька довіри
    • Антикорупційні документи
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT / ЗНО
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

Студмістечко

Державний податковий університет це навчальна і наукова інституція, де вирує повноцінне студентське життя. Його неможливо уявити без студентських гуртожитків, адже як кажуть: «Хто не жив у гуртожитку, той не відчув справжнього студентського життя».

Студентське містечко (далі – студмістечко) є структурним підрозділом Державного податкового університету (далі – Університет) і керується у своїй діяльності чинними законодавчими актами України, Статутом Державного податкового університету, Положенням про студмістечко Державного податкового університету, Положенням про поселення, проживання в гуртожитках (будівлях, корпусах) студмістечка Університету, Порядком про поселення, переселення та виселення у студентському містечку Університету  та Правилами внутрішнього розпорядку у гуртожитках (будівлях, корпусах) студмістечка Університету.

Кількість ліжко-місць в гуртожитках студмістечка, яка придатна для поселення здобувачів вищої освіти (далі - студенти) складає 614 л/м, з них:

  • в гуртожитку № 1 (вул. Садова, 86-А) - 275 л/м
  • в гуртожитку № 3 (вул. Північна, 79-Б) - 339 л/м.

У приміщеннях гуртожитків створені належні соціально-побутові умови для комфортного проживання студентів та аспірантів. Кімнати укомплектовані необхідними меблями: ліжками, шафами, тумбочками, столом та стільцями. У кожному гуртожитку – комфортні вестибюлі, кухні, санітарно-гігієнічні приміщення, кімнати для навчання та відпочинку. На період карантинних заходів обладнано три ізольовані кімнати відповідно до санітарно-епідеміологічних вимог на 9 ліжко-місць.

Студентські гуртожитки університету призначені для проживання здобувачів вищої освіти за денною формою навчання (студентів, аспірантів та докторантів), які проживають на відстані більше ніж 50 км від м. Ірпеня. Здобувачі вищої освіти, які постійно проживають у містах, селищах та селах, які знаходяться на відстані ближче ніж 50 км від міста Ірпеня (м. Буча, смт. Гостомель і т.д.) і потребують місця в гуртожитках, поселяються на загальних підставах після завершення основного поселення  при наявності вільних місць. Місця в гуртожитках не надаються особам, які забезпечені житлом у тому самому населеному пункті, де зареєстровано гуртожиток. Першочергове надання місця у гуртожитку надається іногороднім студентам, які відносяться до пільгових категорій (студенти-сироти, учасники бойових дій, діти учасників ООС, особи з інвалідністю, студенти з багатодітних сімей, особи, які постраждали в наслідок Чорнобильської катастрофи та особи, які зареєстровані як внутрішньо переміщені), іноземним студентам та студентським родинам. Інші категорії студентів отримують місця у гуртожитках у разі їх наявності, але пріоритети першочерговості надаються студентам із малозабезпечених сімей. Розподіл місць у гуртожитках здійснюється відповідно до Положення «Про студентські гуртожитки студмістечка Університету». Голова студентської ради та студентської профспілки навчального закладу спільно з заступником директора з навчально-виховної роботи, формують списки поселених, згідно з потребою іногородніх студентів, які потребують житла. Списки оприлюднюються на сайті Університету.

На період проведення підготовчих курсів, вступних кампаній, установчих та екзаменаційних сесій в студентські гуртожитки університету можуть бути поселені також вступники та студенти заочної форми навчання (при наявності вільних місць).

У гуртожитках діє студентська рада, яка забезпечує активне студентське життя. Проводиться чимало заходів інтелектуального, розважального та спортивного характеру.

Вартість проживання для здобувачів вищої освіти Університету складає 800 грн/міс, для осіб, які є здобувачами вищої освіти та/або працівниками інших закладів освіти, установ та організацій вартість проживання

  • в гуртожитку № 1 складає 1620 грн/міс
  • в гуртожитку № 3 складає 1290 грн/міс

Для поселення до гуртожитку студмістечка необхідно виконати наступні кроки:

  1. Дізнатися в якому гуртожитку буде проживати здобувач вищої освіти – уточнити в дирекції ННІ/факультету або на сайті Університету
  2. Звернутися до директора студмістечка (або особи яка його заміщує) для отримання ордеру на поселення
  3. Звернутися до завідувача відповідного гуртожитку для оформлення права на проживання в гуртожитку та формування особової справи з наступним переліком документів:
    - Копія паспорту громадянина України або ID-карти та довідки реєстрації місця проживання (додаток 13);
    - Копія ідентифікаційного коду;
    - Довідка про склад сім´ї;
    - Довідка про наявність пільг (якщо є);
    - Копія посвідчення, що підтверджує статус пільгової категорії;
    - Довідка про флюорографічне обстеження;
    - Довідка з відміткою лікаря дерматолога про допуск до поселення у гуртожиток (видається в будь-якій поліклініці/амбулаторії за місцем проживання, де вказується відсутність захворювання на педикульоз)
    - Фото 3*4 – 4 шт
  4. Укласти договір про проживання в гуртожитку
  5. Здійснити оплату за банківськими реквізитами за наступний місяць проживання в гуртожитку
  6. Пройти інструктаж з Правил техніки безпеки, Правил пожежної безпеки та ознайомитися з Правилами проживання і поведінки в гуртожитку
  7. Отримати ключі від кімнати, майно для тимчасового користування, а також тимчасову перепустку на вхід до гуртожитку, яка згодом обмінюється на постійну.

Для тимчасової реєстрації місця перебування на період навчання необхідно звернутися до адміністрації студмістечка та надати наступні документи:

  • Паспорт громадянина України або ID-карту та довідку реєстрації місця проживання (додаток 13);
  • Копію паспорту громадянина України або ID-карти та довідки реєстрації місця проживання (додаток 13);
  • Копію ідентифікаційного коду;
  • Оригінал приписного свідоцтва або військового квитка з відміткою Ірпінсько-Бучанського військкомату про взяття на облік (тільки для хлопців). В разі відмови військовим комісаріатом за місцем проживання знімати з обліку здобувача вищої освіти, необхідно взяти довідку про зарахування такого здобувача до Університету  (в приймальній комісії або в дирекції ННІ/факультету);
  • Копію приписного свідоцтва або військового квитка (тільки для хлопців);
  • Довідку з ННІ/факультету про те, що здобувача вищої освіти зараховано на відповідний курс навчання та він дійсно є студентом.

Управління адміністративно-господарською діяльністю здійснюється адміністрацією студентського містечка, яка розміщена у приміщенні гуртожитку №3 за адресою: вулиця Північна,79-Б.

Станом на лютий 2024 року є 200 вільних ліжко-місць.

  • Фотокаталог

Графік роботи 

в робочі дні з 8:30 до 17:30 (з 12:00 до 13:00 – обідня перерва)


Адміністрація студентського містечка

Директор студентськогомістечка
Горда Олена Володимирівна
Робоча адреса: Київська обл., Бучанський р-н, м. Ірпінь, вул. Садова, 86-А, каб. 213

 

Гуртожиток № 1
Адреса: вул. Садова, 86-А м. Ірпінь, Київська область, 08205
завідувач — Скупа Ірина Миколаївна

 

Гуртожиток № 3

Адреса: вул. Північна, 79-Б м. Ірпінь, Київська область, 08205
завідувач — Чабан Тетяна Миколаївна

 

Гуртожиток № 4
Адреса: вул. Садова, 90 м. Ірпінь, Київська область, 08205
завідувач — Олексієнко Олена Миколаївна

STU
STU

Студенту

  • Графік освітнього процесу
  • Стипендіальний рейтинг
  • Список студентів, рекомендованих для поселення в гуртожитки (2023)
  • Список студентів, рекомендованих для поселення в гуртожитки (2024)
  • Оплата за навчання
  • Студмістечко
ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE