Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Стратегія розвитку ДПУ
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційні документи
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші дорадчі органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT / ЗНО
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Стратегія розвитку ДПУ
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Інші дорадчі органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    Антикорупційна діяльність

    • Скринька довіри
    • Антикорупційні документи
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT / ЗНО
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

д. н. держ. упр., професор, Васильєва Олександра Іллівна

 

Васильєва Олександра Іллівна

Посада: професор кафедри менеджменту та публічного управління Державного податкового університету

Науковий ступень: доктор наук з державного управління

Вчене звання: професор

Профіль викладача у Google Академії: https://scholar.google.com.ua/citations?user=pQUBOY0AAAAJ&hl

Реєстраційний номер ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1812-4557

  • З 2004 р. - кандидат наук з державного управління (тема дисертації: “Управління соціально-економічним розвитком монофункціональних міст України”, спеціальність 25.00.04 – місцеве самоврядування, диплом ДК №023463 від 12.05.2004 р.). Дисертація виконувалася і була захищена в Національній академії державного управління при Президентові України.
  • З 2010 р. - доктор наук з державного управління (тема дисертації: “Трансформація регіонального управління в умовах реформування владних відносин в Україні”, спеціальність 25.00.02 – механізми державного управління, диплом ДД №008444 від 01.07.2010 р.). Дисертація виконувалася в докторантурі Національної академії державного управління при Президентові України.
  • З 2011 р. - професор (кафедри регіонального управління, місцевого самоврядування та управління містом, атестат професора 12ПР №07424 від 10.11.2011 р.). Вчена звання професора отримала в Національній академії державного управління при Президентові України.

Тема наукових інтересів:

  • побудова ефективного публічного управління та адміністрування;
  • розвиток місцевого самоврядування в Україні в умовах децентралізації повноважень;
  • партисипативна демократія та форми демократії; трансформаційні процеси в суспільстві;
  • інструменти спроможності територіальних громад;
  • питання команди та лідерства в органах публічної влади;
  • розвиток публічної служби.

Дисципліни, які викладає:

  • «Публічна політика та  Good Governance»,
  • «Публічне управління та врядування»,
  • «Гуманітарна та соціальна політика»,
  • «Управління персоналом в органах публічної влади»,
  • «Лідерство та тімбілдінг».

З 2005 р. і по теперішній час є членом спеціалізованих вчених рад з державного управління. За цей час захистила 15 аспірантів та 4 доктора наук з державного управління. Є керівником аспірантів та докторантів.

З 2004 р. по 2009 р. – була вченим секретарем Експертної ради Вищої атестаційної комісії України з державного управління.

Консультативна діяльність:

  • Експерт Комітету з питань державного будівництва, регіональної політики та місцевого самоврядування VIII скликання Верховної ради України.
  • Участь у робочих групах із підготовки аналітичних матеріалів і проектів законодавчих актів до розгляду парламентом з питань місцевого економічного розвитку, системи місцевого самоврядування в Україні, розвитку адміністративно-територіальних одиниць у процесі реалізації реформи децентралізації влади в Україні. Зокрема, проектів законів “Про добровільне об’єднання територіальних громад” (реєстр. № 0915), “Про державну службу” (реєстр. № 2490), “Про службу в органах місцевого самоврядування” (реєстр. № 2489), “Про громадські слухання” (реєстр. № 2295а), “Про місцеві ініціативи” (реєстр. № 2296а), “Про публічний контроль” (реєстр. № 2297а), “Про внесення змін до деяких законів України щодо виборів старост” (реєстр. № 4091), “Про внесення змін до деяких законів України щодо функціонування районних рад” (реєстр. № 4165) та інших.
  • Участь у роботі круглих столів Комітету: “Актуальні питання вдосконалення базового закону системи місцевого самоврядування та механізми лобіювання інтересів місцевого самоврядування в органах державної влади”, “Законодавче регулювання у сферах локальної демократії та правового статусу депутатів місцевих рад: поточний стан і перспективи вдосконалення”,  “Обговорення питань правового регулювання статусу старост в об’єднаних територіальних громадах”, “Партисипативна демократія в системі місцевого самоврядування”.

Публікації:

більш ніж 200 наукових і науково-методичних праць, у тому числі монографії та практичні посібники для органів місцевого самоврядування щодо децентралізації владних повноважень, деякі з них:

  • Перші кроки новообраного голови територіальної громади : практ. посіб. / авт.-упоряд. : О.В. Берданова, Г.А. Борщ, В.М. Вакуленко, Н.В. Васильєва, О.І.Васильєва та ін. К. : НАДУ, 2016. 33 с.
  • Місцеве самоврядування в умовах децентралізації повноважень : Практичний посібник. / О.І. Васильєва А.П. Лелеченко, В.С. Куйбіда, А.Ф. Ткачук. 2017. 110 с.
  • Кадрове забезпечення органів місцевої влади у сфері надання публічних послуг : навчальний посібник / авт. кол. викладачів, докторантів і аспірантів кафедри регіонального управління, місцевого самоврядування та управління містом Національної академії державного управління при Президентові України; уклад. О.І. Васильєва, Н.В. Васильєва, О.С. Ігнатенко та ін. // за заг. ред. О.І. Васильєвої, Н.В. Васильєвої, О.С. Ігнатенка. К. : НАДУ, 2018. 284с.
  • Організація надання публічних послуг на місцевому рівні : навчальний посібник / [Г.А. Борщ, Н.В. Васильєва, О.І. Васильєва та ін.] ; За заг. ред. Н.В. Васильєвої, О.І. Васильєвої, О.С. Ігнатенка. 2-ге вид. доп. і переробл. Київ : НАДУ, 2018. 400 с.
  • Участь громадян у сталому розвитку сільських територіальних громад з дотриманням принципів належного врядування / Соціальний розвиток сільських регіонів : колективна монографія. Вип. 3 / За заг. ред. А.М. Шатохіна, М.В.  Костюк. -  Умань : ВПЦ «Візаві» (Видавець «Сочинський М.М.), 2018. 306 с. С. 38-44.
  • Реформування публічної служби в Україні : проблеми та перспективи / Проблеми реформування державної служби та служби в органах місцевого самоврядування в Україні : монографія / авт. кол. Т.Е. Василевська, І.Г. Сурай, О.І. Васильєва та ін. // за заг.ред. Т.Е. Василевської. Київ : НАДУ, 2018. 256 с. С. 27-35.
  • Професіоналізація публічної служби в умовах реформування територіальної організації влади та побудови сервісно-орієнтованої держави / Публічне управління розвитком регіонів у процесі побудови сервісно-орієнтованої держави: теорія, методологія та практика : монографія / автор. колектив викладачів, докторантів та аспірантів - виконавців науково-дослідної роботи кафедри регіонального управління, місцевого самоврядування та управління містом Національної академії державного управління при Президентові України; за заг. ред. Н.В. Васильєвої, О.І. Васильєвої. Київ : Вид-во НАДУ, 2018. 450 с.
  • Місцеве самоврядування: підруч. / за ред. В. М. Вакуленка, Ю. Ф. Дехтяренка, В. С. Куйбіди. Київ : НАДУ, 2019. 723 с. 
  • Vasylieva N., Vasylieva O, Prylipko S.(2019)
  • Professionalization of public serv ice in terms of reforming the territorial organization of power. Innovations in Science: The Challenges of Our Time : collective monograph. Vol. 2. [Edited by R. Iserman, M. Dei, O. Rudenko, V. Lunov]. Chikago, Illinois, USA: Accent Graphics Communications & Publishing, pp. 172-183. 
  • Васильєва О.І., Киртока М.П. Забезпечення роботи проектних офісів із реалізації державно-приватного партнерства при органах управління об’єктами державної та комунальної власності / 100 ідей для Президента та Уряду України: проектні ініціативи у сфері публічного управління : зб. наук. пр. ; у 2 т. / редкол.: Н.І.Обушна, А.П.Рачинський, С.К.Хаджирадєва (голова). К. : НАДУ, 2020. Т.1. 272 с. С. 48-51.
  • Хаджирадєва С. К., Рачинський А. П., Васильєва О. І., Ларіна Н. Б. Управління персоналом у публічній службі : навч. посіб. для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 281 «Публічне управління та адміністрування» ; за заг. ред. С. К. Хаджирадєвої. Київ: НАДУ, 2020. 196 с.

Участь у міжнародних проєктах і тренерська діяльність (підтверджена сертифікатами):

  1. Швейцарсько-український проєкт DESPRO “Підтримка децентралізації в Україні”. Участь у підготовці Навчального модуля: «Реформа місцевого самоврядування та децентралізації влади», який було вперше застосовано у Школі місцевого самоврядування (8-10 09.2014р.); тренер з тематики «Місцеве самоврядування. Конституційні та законодавчі основи місцевого самоврядування. Європейська хартія місцевого самоврядування», а саме: для голів сільських і селищних рад; для мерів малих міст; для голів районних рад.
  2. Проєкт україно-польської співпраці (Вища школа менеджменту м. Варшава, Польща). Нагороджена у 2014 р. Дипломом Вищої школи менеджменту м. Варшави.
  3. Участь в семінарі, організованому Національною школою управління ENA (Франція) за підтримки посольства Франції в Україні на тему «Територіальна організація влади у Франції та в Європі: досвід управління і реформ”, що відбувся в Національній академії державного управління при Президентові України (15 -16. 06.2015 р.).

Протягом 2014-2020 років вивчала міжнародний досвід публічного управління, зокрема в частині реформи децентралізації повноважень під час участі у міжнародних науково-практичних конференціях і навчальних семінарах у Франції, Норвегії, Іспанії, Італії, Угорщини, Польщі, Болгарії тощо.

 

  • Кафедра менеджменту та публічного управління
Шерчан Данило Денисович
Шерчан Данило Денисович
  • Загальна інформація
  • Інформація про діяльність
  • Підрозділи

Новини НДІ фінансової політики

Науково-методичний семінар «Емпіричні підходи до оцінки фінансового стану бенефіціарів державних гарантій та позик»
Науково-методичний семінар «Емпіричні підходи до оцінки фінансового стану бенефіціарів державних гарантій та позик»
Вебінар за участі представників компаній Clarivate, Bentham Science та фахівців ДНТБ України
Вебінар за участі представників компаній Clarivate, Bentham Science та фахівців ДНТБ України
Звітування про виконання НДНТР
Звітування про виконання НДНТР
Науково-практичний круглий стіл «Судова практика України в податкових і митних спорах»
Науково-практичний круглий стіл «Судова практика України в податкових і митних спорах»
У ДПУ обговорили трансформацію фіскальної політики в умовах євроінтеграції
У ДПУ обговорили трансформацію фіскальної політики в умовах євроінтеграції
Участь у заході Конституційного Суду України до Дня Конституції України
Участь у заході Конституційного Суду України до Дня Конституції України
Науково-практичний круглий стіл «Шляхи запобігання та протидії корупції органами Державної податкової служби України та Державної митної служби України»
Науково-практичний круглий стіл «Шляхи запобігання та протидії корупції органами Державної податкової служби України та Державної митної служби України»
Науково-практичний круглий стіл «Шляхи запобігання та протидії корупції органами Державної податкової служби України та Державної митної служби України»
Науково-практичний круглий стіл «Шляхи запобігання та протидії корупції органами Державної податкової служби України та Державної митної служби України»
Колективна монографія «РОЗВИТОК МИТНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ» отримала нагороду
Колективна монографія «РОЗВИТОК МИТНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ» отримала нагороду
Міжнародний науково-практичний круглий стіл до Дня Європи «УКРАЇНА – ЄС: ВИКЛИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ»
Міжнародний науково-практичний круглий стіл до Дня Європи «УКРАЇНА – ЄС: ВИКЛИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ»

 Всі новини НДІ фінансової політики


Контакти
26.01@dpu.edu.ua

 

Ми у соціальних мережах
facebook
ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE