2 жовтня 2025 року відбулося засідання студентського наукового гуртка "Менеджер" кафедри менеджменту та публічного управління, в якому взяли участь члени гуртка. Тема зустрічі: «Емоційний інтелект як інструмент управління командою».

З вітальним словом до учасників звернулась Інна Канцур, кандидат економічних наук, доцент та координатор гуртка, яка підкреслила важливість розвитку емоційного інтелекту для сучасних менеджерів та лідерів.

Здобувачі вищої освіти – члени наукового гуртка представили цікаві та змістовні доповіді, які викликали жваве обговорення:

Ясенчук Христина виступила з темою «Розуміння емоцій команди - ключ до ефективного лідерства та управління»;

Іванова Анастасія виступила з доповіддю «Команда на одній хвилі: як емоційний інтелект допомагає створити синергію»;

Пушня Єлизавета виступила з темою «Лідер та емоційне вигорання команди»;

Маснюк Єлизавета з виступом «Лідерство нового покоління: управління через емоційний інтелект».

Після доповідей відбулося активне обговорення, під час якого учасники обмінялися думками про практичне застосування емоційного інтелекту у командній роботі. Значну увагу було приділено методам розпізнавання емоційних станів співробітників та способам запобігання емоційному вигоранню. Обговорення теми викликало жваву дискусію, адже питання розвитку емоційного інтелекту та його впливу на ефективність управління командою є надзвичайно актуальними у сучасних умовах. Координатор гуртка надала корисні настанови щодо впровадження навичок емоційного інтелекту у повсякденне управління, наголосивши на важливості емпатії, саморегуляції й комунікативної відкритості для формування злагодженої команди.

Засідання сприяло підвищенню професійної компетентності студентів та стимулювало їх до подальших наукових досліджень у сфері менеджменту та вкотре підтвердило важливість розвитку soft skills у майбутніх менеджерів та лідерів, зокрема вміння управляти емоціями та ефективно будувати командну взаємодію.

Кафедра висловлює подяку всім учасникам за активність та цікаві ідеї, які підтверджують прагнення студентів до наукового пошуку та розвитку лідерських компетентностей.