21.10.2024 року здобувачі вищої освіти другого (магістерського) освітнього рівня, які навчаються за ОП «Проектний менеджмент» мали можливість відвідати готельно-ресторанний комплекс «Софіївський Посад», як приклад для розгляду в контексті управління проєктом.
Візит відбувся за ініціативи завідувача кафедри менеджменту та публічного управління, к.т.н., доцента, Гусятинського Миколи Володимировича, до виїздного заходу також долучилася і гарант ОП «Проектний менеджмент» Немировська О.В., к.е.н., доцент кафедри менеджменту та публічного управління.
Здобувачі дізналися, що для успішного розвитку готельно-ресторанного комплексу важливим є стратегічне планування, яке передбачає розробку довгострокових планів щодо: розширення послуг; залучення нових клієнтів; вивчення потреб цільової аудиторії; розробку маркетингових кампаній для просування бренду; використання інноваційних технологій для підвищення якості обслуговування.
Візит виявився надзвичайно цікавим та пізнавальним. У ході екскурсії учасники мали можливість ознайомитися з різними аспектами діяльності комплексу, що включає в себе готельний сервіс, роботу ресторану та організацію заходів.
Адміністраторка комплексу поділилися своїм досвідом у сфері готельно-ресторанного бізнесу, розповіла про сучасні тенденції в індустрії гостинності та виклики, з якими вони стикаються. Також працівниця готелю акцентувала увагу, що з точки зору управління проектами, успішна діяльність такого комплексу вимагає злагодженої роботи в кількох ключових напрямках: управління ресурсами, якість обслуговування, дотримання бюджетних обмежень і організація ефективної команди.
Окрім цього, здобувачі мали можливість оглянути номери готелю різних категорій, ознайомитися з роботою ресторану, відвідати конференц-зал, побувати в комплексі саун даного комплексу та погуляти прекрасними закутками Софіївського Посаду, де часто проводяться корпоративні заходи та свята. Особливо вразила увага до деталей у обслуговуванні та створення комфортної атмосфери для гостей.
Після екскурсії студенти змогли поставити свої запитання та отримати корисні поради від адміністрації комплексу щодо бізнес-процесів та системи менеджменту готельно-ресторанного комплексу.
Візит став важливим практичним доповненням до їхньої теоретичної підготовки та залишив позитивні враження й цінні практичні знання, які обов'язково стануть певним досвідом для здобувачів.