У сучасних умовах трансформації вищої освіти підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників є не просто рекомендацією, а вимогою стандартів освіти та критерієм Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, адже, оновлення професійних компетентностей, опанування цифрових інструментів і нових підходів до навчання й досліджень стає запорукою якості освітнього процесу й академічної доброчесності. З огляду на що, протягом першого семестру 2025-2026 н.р., науково-педагогічні працівники кафедри менеджменту та публічного управління долучались до різних заходів.

Так, важливим спільним кроком у цьому напрямі стало проходження викладачами кафедри короткострокової грудневої програми «Використання штучного інтелекту в освітньому процесі», зміст якої зосереджено на можливостях застосування інструментів штучного інтелекту в навчанні, підготовці освітніх матеріалів, організації освітнього процесу з урахуванням принципів академічної доброчесності.

Зважаючи на стрімке зростання ролі штучного інтелекту в науковій та освітній діяльності, Інна Канцур і Наталія Мартинович в листопаді 2025 року долучилися до курсу «Наука ✕ ШІ: нова парадигма», організованого командою ГО «Прогресильні». Особливістю цього курсу стало запрошення практиків і дослідників, які демонстрували прикладні переваги штучного інтелекту для наукового аналізу, підготовки досліджень, пропонуючи інший погляд на його інтеграцію в умовах цифрової трансформації.

Разом з тим професійний розвиток викладачів не обмежувався лише спільними освітніми ініціативами. Траєкторія підвищення кваліфікації кожного викладача розвивалася відповідно до його сфери наукових інтересів. Так, професор О. Сунцова, доценти Н. Мартинович, І. Канцур регулярно брали участь у заходах некомерційної ініціативи Академії Київського міжнародного економічного форуму (Ukrainian Governance Forum), що реалізується під егідою Міністерства економіки України та визнана МОН і НАЗЯВО, в межах яких, розглядалися актуальні для сучасного публічного управління, бізнес адміністрування та економічного розвитку України напрями. Тематичний спектр цих заходів охоплював питання європейської інтеграції України як системного проєкту з відповідними програмами та інструментами реалізації, проблематику економічної інженерії й пошуку механізмів кратного зростання ВВП, виклики нової індустріалізації та експортного прориву, а також питання міжнародної співпраці й розкриття технологічного потенціалу українського виробничого бізнесу.

Професор О. Васильєва розширила професійні горизонти через участь у програмі з проблематики сучасного врядування та архетипів публічного управління. О. Немировська зосередилася на питаннях педагогічної інтернатури та практичних інструментів професійного розвитку викладача.

У сукупності така різновекторна, але концептуально узгоджена діяльність свідчить про свідоме вибудовування науково-педагогічними працівниками кафедри менеджменту та публічного управління індивідуальних і колективних траєкторій професійного розвитку, орієнтованих на актуальні вимоги державної освітньої політики, європейські стандарти якості та реальні виклики трансформації публічного управління й економіки України.