Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційні документи
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші дорадчі органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
    • Стратегія розвитку ДПУ
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT / ЗНО
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Інші дорадчі органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік
    • Стратегія розвитку ДПУ

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    Антикорупційна діяльність

    • Скринька довіри
    • Антикорупційні документи
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT / ЗНО
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

Антимонопольний комітет України

Вакансія головного спеціаліста відділу ринків адміністративних послуг Департаменту досліджень і розслідувань ринків невиробничої сфери.

Ми пропонуємо:

  • цікаву аналітичну та нешаблонну роботу;
  • професійний розвиток;
  • вивчення міжнародного досвіду та світових практик конкуренційного законодавства;
  • відзначення професійних досягнень.

Основні завдання:

  • проведення досліджень ринків адміністративних послуг;
  • розгляд заяв і справ щодо порушення законодавства про захист економічної конкуренції;
  • участь у розробленні пропозицій до нормативно-правових актів, які регулюють питання конкуренції, погодженні проєктів нормативно-правових актів, що можуть вплинути на конкуренцію;
  • розгляд звернень громадян, асоціацій, об’єднань, організацій, запитів про доступ до публічної інформації, адвокатів, запитів і звернень депутатів, органів влади, органів місцевого самоврядування та інших суб’єктів;
  • участь у робочих нарадах з проблемних питань на ринках з доповіддю;
  • підготовка матеріалів для супроводження справ у судах;
  • підготовка рекомендацій органам влади, суб’єктам господарювання, органам адміністративно-господарського управління та контролю з питань конкуренції;
  • надання методичної допомоги територіальним відділенням, здійснення контролю за їх діяльністю, зокрема, розгляд підготовлених ними проєктів рекомендацій, подань про початок розгляду справи, з попередніми висновками у справі.

Вимоги до кандидата:

  • вища освіта (не нижче молодшого бакалавра, бакалавра);
  • вільне володіння державною мовою;
  • знання законодавства про захист економічної конкуренції та ознайомлення з практикою його застосування;
  • навички впевненого користувача програм Microsoft Office.

Умови оплати праці:

  • посадовий оклад – 33 632 грн;
  • надбавки, доплати, премії відповідно до законодавства.

Умови призначення на посаду:

  • призначення на посаду строкове до призначення на цю посаду переможця конкурсу, але не більше, ніж 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.

Ми чекаємо на резюме кандидатів до 18 жовтня 2024 року на електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. 

За результатами опрацювання резюме відберемо ті, які відповідають нашому запиту, та запросимо відібраних кандидатів на співбесіду.

У разі виникнення запитань звертайтесь до Лариси Приходько за тел. (044) 251 62 26

 

State Tax University
State Tax University

Кафедри факультету фінансів та цифрових технологій

  • Кафедра публічних фінансів
  • Кафедра фінансових ринків та технологій
  • Кафедра вищої та прикладної математики
  • Кафедра комп’ютерних та інформаційних технологій і систем
  • Навчальна лабораторія фінансових та інформаційних технологій
  • Навчальна лабораторія цифрових проєктів

  До факультету

Контакти
finanse_401@ukr.net
Корпус В, поверх 3
каб. 311, 318, 319

Новини кафедри публічних фінансів

Гостьова лекція «Вплив війни на державний бюджет та забезпечення бюджетної прозорості»!
Гостьова лекція «Вплив війни на державний бюджет та забезпечення бюджетної прозорості»!
II Міжнародний круглий стіл «Фінансова безпека держави: міжнаціональний аспект»
II Міжнародний круглий стіл «Фінансова безпека держави: міжнаціональний аспект»
Учні Бучанської громади дізналися більше про фінанси домогосподарств
Учні Бучанської громади дізналися більше про фінанси домогосподарств
Науково-практичний семінар на тему «Фінансова спроможність закладів вищої освіти в Україні»
Науково-практичний семінар на тему «Фінансова спроможність закладів вищої освіти в Україні»
Гостьова лекція Інни Рябчук «Бюджетний процес в умовах воєнного стану»
Гостьова лекція Інни Рябчук «Бюджетний процес в умовах воєнного стану»
Відкрита лекція на тему «Фінансування дискреційних видатків бюджету»
Відкрита лекція на тему «Фінансування дискреційних видатків бюджету»
Гостьова лекція на тему «Податковий контроль: мета та функції» для здобувачів вищої освіти
Гостьова лекція на тему «Податковий контроль: мета та функції» для здобувачів вищої освіти
Гостьова лекція Інни Рябчук, редактора Довідника для суб'єктів державного сектору сайту Інформаційно-технологічного супроводу ІТС
Гостьова лекція Інни Рябчук, редактора Довідника для суб'єктів державного сектору сайту Інформаційно-технологічного супроводу ІТС
Завершення практики та захист звітів здобувачами третього рівня навчання за ОНП Фінанси, банківська справа та страхування
Завершення практики та захист звітів здобувачами третього рівня навчання за ОНП Фінанси, банківська справа та страхування
Гостьова лекція Анастасії Ходус начальника відділу прогнозу, аналізу та звітності управління з питань виявлення та опрацювання податкових ризиків Державної податкової служби України
Гостьова лекція Анастасії Ходус начальника відділу прогнозу, аналізу та звітності управління з питань виявлення та опрацювання податкових ризиків Державної податкової служби України
Визначено переможців Всеукраїнського фахового конкурсу студентських наукових робіт з публічних фінансів
Визначено переможців Всеукраїнського фахового конкурсу студентських наукових робіт з публічних фінансів
Засідання Конкурсної комісії: результати та плани
Засідання Конкурсної комісії: результати та плани

 Всі новини кафедри публічних фінансів 

ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE