Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційні документи
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші дорадчі органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
    • Стратегія розвитку ДПУ
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT / ЗНО
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Інші дорадчі органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік
    • Стратегія розвитку ДПУ

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    Антикорупційна діяльність

    • Скринька довіри
    • Антикорупційні документи
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT / ЗНО
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

Антимонопольний комітет України (червень 2024 р)

Вакансія головного спеціаліста відділу супроводження справ у судах та контролю за виконанням рішень Юридичного департаменту.

Ми пропонуємо:

  • цікаву роботу;
  • професійний розвиток;
  • відзначення професійних досягнень.

Основні завдання:

  • забезпечення супроводження справ, стороною яких є Комітет, міжобласні територіальні відділення Комітету, в судах різних інстанцій;
  • участь у вжитті передбачених законом заходів для забезпечення виконання судових рішень у справах за позовами Комітету, поданими у зв’язку із порушеннями законодавства про захист економічної конкуренції;
  • участь у здійсненні контролю та вжитті заходів щодо забезпечення виконання рішень, прийнятих Комітетом за результатами розгляду справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції;
  • підготовка та складання процесуальних документів (позовні заяви, відзив, апеляційні та касаційна скарги тощо);
  • моніторинг та аналіз правових позицій Верховного Суду, Європейського суду з прав людини;
  • узагальненні інформації щодо виконання рішень з цих питань, прийнятих у системі органів Комітету, та підготовці відповідних звітів.

Вимоги до кандидата:

  • вища освіта (за освітнім ступенем не нижче молодшого бакалавра, бакалавра);
  • вільне володіння державною мовою; навички впевненого користувача ПК.

Умови оплати праці:

  • посадовий оклад – 33 632 грн; надбавки, доплати, премії відповідно до законодавства.

Умови призначення на посаду:

  • призначення на посаду строкове до призначення на цю посаду переможця конкурсу, але не більше, ніж 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.

Ми чекаємо на резюме кандидатів до 17 червня 2024 року на електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

За результатами опрацювання резюме відберемо ті, які відповідають нашому запиту, та запросимо відібраних кандидатів на співбесіду.

У разі виникнення запитань звертайтесь до Лариси Приходько за тел. (044) 251 62 26

State Tax University
State Tax University

Кафедри факультету фінансів та цифрових технологій

  • Кафедра публічних фінансів
  • Кафедра фінансових ринків та технологій
  • Кафедра вищої та прикладної математики
  • Кафедра комп’ютерних та інформаційних технологій і систем
  • Навчальна лабораторія фінансових та інформаційних технологій
  • Навчальна лабораторія цифрових проєктів

  До факультету

Контакти
finanse_401@ukr.net
Корпус В, поверх 3
каб. 311, 318, 319

Новини кафедри публічних фінансів

Гостьова лекція «Вплив війни на державний бюджет та забезпечення бюджетної прозорості»!
Гостьова лекція «Вплив війни на державний бюджет та забезпечення бюджетної прозорості»!
II Міжнародний круглий стіл «Фінансова безпека держави: міжнаціональний аспект»
II Міжнародний круглий стіл «Фінансова безпека держави: міжнаціональний аспект»
Учні Бучанської громади дізналися більше про фінанси домогосподарств
Учні Бучанської громади дізналися більше про фінанси домогосподарств
Науково-практичний семінар на тему «Фінансова спроможність закладів вищої освіти в Україні»
Науково-практичний семінар на тему «Фінансова спроможність закладів вищої освіти в Україні»
Гостьова лекція Інни Рябчук «Бюджетний процес в умовах воєнного стану»
Гостьова лекція Інни Рябчук «Бюджетний процес в умовах воєнного стану»
Відкрита лекція на тему «Фінансування дискреційних видатків бюджету»
Відкрита лекція на тему «Фінансування дискреційних видатків бюджету»
Гостьова лекція на тему «Податковий контроль: мета та функції» для здобувачів вищої освіти
Гостьова лекція на тему «Податковий контроль: мета та функції» для здобувачів вищої освіти
Гостьова лекція Інни Рябчук, редактора Довідника для суб'єктів державного сектору сайту Інформаційно-технологічного супроводу ІТС
Гостьова лекція Інни Рябчук, редактора Довідника для суб'єктів державного сектору сайту Інформаційно-технологічного супроводу ІТС
Завершення практики та захист звітів здобувачами третього рівня навчання за ОНП Фінанси, банківська справа та страхування
Завершення практики та захист звітів здобувачами третього рівня навчання за ОНП Фінанси, банківська справа та страхування
Гостьова лекція Анастасії Ходус начальника відділу прогнозу, аналізу та звітності управління з питань виявлення та опрацювання податкових ризиків Державної податкової служби України
Гостьова лекція Анастасії Ходус начальника відділу прогнозу, аналізу та звітності управління з питань виявлення та опрацювання податкових ризиків Державної податкової служби України
Визначено переможців Всеукраїнського фахового конкурсу студентських наукових робіт з публічних фінансів
Визначено переможців Всеукраїнського фахового конкурсу студентських наукових робіт з публічних фінансів
Засідання Конкурсної комісії: результати та плани
Засідання Конкурсної комісії: результати та плани

 Всі новини кафедри публічних фінансів 

ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE