Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційні документи
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші дорадчі органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
    • Стратегія розвитку ДПУ
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT / ЗНО
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Інші дорадчі органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік
    • Стратегія розвитку ДПУ

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    Антикорупційна діяльність

    • Скринька довіри
    • Антикорупційні документи
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT / ЗНО
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

Печерський районний суд м. Києва

 

Запрошуємо на роботу в Печерський районний суд м. Києва на посаду секретаря судового засідання. Дуже чекаємо в наш дружній колектив.

Вимоги до кандидатів:

Освіта: бакалавра/молодшого бакалавра за спеціальністю «Правознавство» або «Правоохоронна діяльність»

Досвід роботи Не потребує

Володіння державною мовою вільне володіння (наявність Державного сертифікату про рівень володіння державною мовою (витяг з реєстру Державних сертифікатів про рівень володіння державною мовою) ОБОВЯЗКОВА)

Умови оплати праці.

  1. Посадовий оклад 9880 грн.
  2. Надбавка до посадового окладу за ранг державного службовця відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 15.01.2017 №15.
  3. Надбавка, премії та доплати відповідно до статей 50, 52 Закону України «Про державну службу» від 10.12.2015 №889-VIII.

Основні посадові обов’язки:

  1. Здійснює судові виклики та повідомлення в справах, які знаходяться у провадженні судді; оформлює заявки до органів внутрішніх справ, адміністрації місць попереднього ув’язнення про доставку до суду осіб, які утримуються під вартою.
  2. Здійснює оформлення та розміщення списків справ, призначених до розгляду.
  3. Перевіряє наявність і з’ясовує причини відсутності осіб, яких викликано до суду, і доповідає про це головуючому судді.
  4. Вносить відомості до АСДС «Діловодство3» щодо відкриття провадження, залишення позову без руху, повернення позовної заяви, призначення судового/підготовчого засідання, причини відкладення судових засідань, результати розгляду справи, порядку фіксування судового засідання та інші відомості до ОСК.
  5. Забезпечує фіксування судового засідання технічними засобами. Веде журнал/протокол судового засідання. Здійснює оформлення для направлення копій судових рішень сторонам.

Звертаємо увагу на те, що у зв’язку з набранням чинності Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо функціонування державної служби та місцевого самоврядування у період дії воєнного стану» №2259-IX від 12.05.2022 року, для призначення на посади державної служби у період дії правового режиму воєнного стану проходити конкурсний відбір не потрібно.

Резюме направляти на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

За додатковою інформацією звертатись за тел. (044)299-75-67

State Tax University
State Tax University

Кафедри ННІ економічної безпеки та митної справи

  • Кафедра фінансових розслідувань та економічної безпеки
  • Кафедра адміністративного права, процесу та митної безпеки
  • Кафедра правоохоронної діяльності
  • Кафедра митної справи та товарознавства
  • Навчальна лабораторія фінансових розслідувань
  • Навчальна лабораторія митного контролю та безпеки, товарознавчої експертизи

До факультету

Контакти
14-10 (внутрішній)
39.11@dpu.edu.ua
Корпус D, поверхи 6, 7
каб. 604, 609, 702, 703, 704, 705
 
Ми у соціальних мережах
facebook  instagram  youtube

Новини кафедри фінансових розслідувань та економічної безпеки

6 травня 2025 року з нагоди Дня науки було проведено науково-практичний семінар на тему: «Економічна безпека держави: детермінанти та механізми зміцнення»
6 травня 2025 року з нагоди Дня науки було проведено науково-практичний семінар на тему: «Економічна безпека держави: детермінанти та механізми зміцнення»
30.04.2025  відбулась гостьова лекція  Андрея Барана на тему: «Фінансові розслідування: основні тенденції»
30.04.2025 відбулась гостьова лекція Андрея Барана на тему: «Фінансові розслідування: основні тенденції»
30.04.2025 о 10:00 відбудеться гостьова лекція Андрея Барана - Генерального державного радника Інституту адміністративного та безпекового аналізу Міністерства внутрішніх справ Словацької Республіки
30.04.2025 о 10:00 відбудеться гостьова лекція Андрея Барана - Генерального державного радника Інституту адміністративного та безпекового аналізу Міністерства внутрішніх справ Словацької Республіки
17 квітня відбулося засідання наукового гуртка «Детектив» кафедри фінансових розслідувань та економічної безпеки на тему: «Адвокат в Україні та США: порівняння професійних прав, гарантій незалежності та стандартів адвокатської таємниці» з Оленою Калашник
17 квітня відбулося засідання наукового гуртка «Детектив» кафедри фінансових розслідувань та економічної безпеки на тему: «Адвокат в Україні та США: порівняння професійних прав, гарантій незалежності та стандартів адвокатської таємниці» з Оленою Калашник
17.04.2025 р. о 16:00 запрошуємо на засідання студентського наукового гуртка «Детектив» з Оленою Калашник 
17.04.2025 р. о 16:00 запрошуємо на засідання студентського наукового гуртка «Детектив» з Оленою Калашник 
«Спрощене vs. Поглиблене фінансове розслідування: що обрати?», лекторій-диспут від Ганни Горбенко
«Спрощене vs. Поглиблене фінансове розслідування: що обрати?», лекторій-диспут від Ганни Горбенко
Робота з відкритими реєстрами та спеціалізованим програмним забезпеченням зі здобувачами вищої освіти першого (бакалаврського) рівня освітньої програми
Робота з відкритими реєстрами та спеціалізованим програмним забезпеченням зі здобувачами вищої освіти першого (бакалаврського) рівня освітньої програми "Фінансові розслідування"
Захоплюючий світ дактилоскопії зі здобувачами вищої освіти першого (бакалаврського) рівня освітньої програми
Захоплюючий світ дактилоскопії зі здобувачами вищої освіти першого (бакалаврського) рівня освітньої програми "Фінансові розслідування"
Оголошення про проведення відкритої лекції кандидата юридичних наук, доцента, завідувача кафедри фінансових розслідувань та економічної безпеки Калганової Олени Анатоліївни
Оголошення про проведення відкритої лекції кандидата юридичних наук, доцента, завідувача кафедри фінансових розслідувань та економічної безпеки Калганової Олени Анатоліївни
Зустріч з експертом у сфері комплаєнсу та антикорупційних фінансових розслідувань Ганною Горбенко
Зустріч з експертом у сфері комплаєнсу та антикорупційних фінансових розслідувань Ганною Горбенко

 Всі новини кафедри фінансових розслідувань та економічної безпеки  

ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE