Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційна діяльність
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
    • Стратегія розвитку ДПУ
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Інші органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік
    • Стратегія розвитку ДПУ

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    • Антикорупційна діяльність
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

Господарський суд міста Києва. Секретар судового засідання

Умови роботи:

  • графік роботи: понеділок — четвер 9.00−18.00, п’ятниця 9.00−16.45
  • місце роботи: м. Київ, вул. Б. Хмельницького, 44-В

 

Обов’язки:

  • ведення обліку документообігу судді; інформування судді про надходження додаткових документів у справах;
  • формування і оформлення судових справ та матеріалів оскарження для передачі до судів апеляційної (касаційної) інстанцій; складення внутрішніх описів судових справ;
  • підготовка та передача до архіву на зберігання судових справ, розгляд яких закінчено;
  • здійснення судових викликів та повідомлень у справах, які знаходяться в провадженні судді;
  • оформлення списків справ, призначених до розгляду;
  • перевірка наявності осіб, яких викликано до суду, інформування про це головуючого судді; інформування судді про неодержання адресатом відправлених процесуальних документів;
  • фіксування судового засідання технічними засобами; проведення судового засідання в режимі відеоконференції; забезпечення ведення протоколу судового засідання та складання протоколу вчинення окремих процесуальних дій;
  • оформлення конвертів та списків поштових відправлень (реєстрів); подання реєстрів поштових відправлень до відділу автоматизованого документообігу суду, моніторингу виконання документів (канцелярія) для подальшої реєстрації та відправки учасникам судового процесу; реєстрація листів, запитів, окремих ухвал, повідомлень тощо в номенклатурних справах; отримання у відділі автоматизованого документообігу суду, моніторингу виконання документів (канцелярія) повідомлень про вручення (невручення) поштових відправлень, а також поштових відправлень, не одержаних адресатами;
  • підготовка та надання судових справ для ознайомлення сторонам.

 

Заробітна плата: 23 000 — 27 000 грн. посадовий оклад, ранг, надбавка

State Tax University
State Tax University

Кафедри факультету соціально-гуманітарних технологій, спорту та реабілітації

  • Кафедра менеджменту та публічного управління
  • Кафедра соціальних комунікацій, словесності та культури
  • Кафедра іноземних мов
  • Кафедра психології, педагогіки та суспільних дисциплін
  • Кафедра технологій оздоровлення та фізкультурно-спортивної реабілітації
  • Навчальна лабораторія «Тренінговий центр «Human resources (consulting)»
  • Навчальна лабораторія фізичної реабілітації та ерготерапії
  • Центр студентського спорту

До факультету

Контакти
fin_men_12@ukr.net
Корпус В, поверх 3
каб. 324, 310
 
Ми у соціальних мережах
facebook   instagram   tiktok

Новини кафедри менеджменту та публічного управління

Запрошуємо на гостьову/менторську зустріч на тему «METHODOLOGIES AND TOOLS IN IT PROJECTS
Запрошуємо на гостьову/менторську зустріч на тему «METHODOLOGIES AND TOOLS IN IT PROJECTS
Міжнародна гостьова лекція «An Introduction to Qualitative Methods in Research in the United States»
Міжнародна гостьова лекція «An Introduction to Qualitative Methods in Research in the United States»
Міжнародна гостьова лекція «An Introduction to Qualitative Methods in Research in the United States»
Міжнародна гостьова лекція «An Introduction to Qualitative Methods in Research in the United States»
Запрошуємо до участі в засіданні наукового гуртка «Менеджер» на тему «Емоційний інтелект як інструмент управління командою»
Запрошуємо до участі в засіданні наукового гуртка «Менеджер» на тему «Емоційний інтелект як інструмент управління командою»
Міжнародна гостьова лекція «Introduction to the US System of Intellectual Property»
Міжнародна гостьова лекція «Introduction to the US System of Intellectual Property»
Міжнародна гостьова лекція «Introduction to the US System of Intellectual Property»
Міжнародна гостьова лекція «Introduction to the US System of Intellectual Property»
Гостьова лекція Олени Ларіонової «Роль зовнішнього аудиту у системі державного фінансового контролю України. Міжнародна організація вищих органів аудиту INTOSAI»
Гостьова лекція Олени Ларіонової «Роль зовнішнього аудиту у системі державного фінансового контролю України. Міжнародна організація вищих органів аудиту INTOSAI»
Інтеграція ідей у міжнародний простір
Інтеграція ідей у міжнародний простір
Гостьова лекція начальника Управління контролю у сфері інфраструктури Департаменту контролю (аудиту) у сфері енергетики, природокористування та інфраструктури Рахункової палати України Олени Ларіоновоі
Гостьова лекція начальника Управління контролю у сфері інфраструктури Департаменту контролю (аудиту) у сфері енергетики, природокористування та інфраструктури Рахункової палати України Олени Ларіоновоі
Міжнародна гостьова лекція на тему «Європейський досвід децентралізації та публічного управління: виклики та можливості для України»,
Міжнародна гостьова лекція на тему «Європейський досвід децентралізації та публічного управління: виклики та можливості для України»,
Запрошуємо на міжнародну гостьову лекцію!
Запрошуємо на міжнародну гостьову лекцію!
Про участь у вебінарі «Фабрики статей: чому науковоосвітнім установам варто уникати співпраці із сумнівними партнерами?»
Про участь у вебінарі «Фабрики статей: чому науковоосвітнім установам варто уникати співпраці із сумнівними партнерами?»

 Всі новини кафедри менеджменту та публічного управління 

 

ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE