Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційні документи
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші дорадчі органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
    • Стратегія розвитку ДПУ
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT / ЗНО
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Інші дорадчі органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік
    • Стратегія розвитку ДПУ

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    Антикорупційна діяльність

    • Скринька довіри
    • Антикорупційні документи
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT / ЗНО
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

Готра Олена Броніславівна, кандидат історичних наук, доцент, доцент кафедри

Готра Олена Броніславівна

Посада: доцент кафедри психології, педагогіки та суспільних дисциплін

Gotra Olena Bronislavvivna

Науковий ступінь: кандидат історичних наук

Вчене звання: доцент

Профілі в наукових базах даних

ORCID  https://orcid.org/0000-0001-9050-7785 

Google Scholar https://scholar.google.com.ua/citations?user=PXDQIUwAAAAJ&hl=uk&oi=sra 

Освіта

  • Київський національний університет ім. Тараса Шевченка;
  • 1987 рік, спеціальність «Історія», кваліфікація «Історик, викладач історії», диплом №767262, виданий 29.06.1987 року.
  • Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 1999 рік, спеціальність «Фінанси», кваліфікація «Магістр ділового адміністрування», диплом КВ№11922789, виданий 28.09.1999 року.

Основні опубліковані праці:

  1. Готра О.Б. Історична біографістика як дієве джерело формування гуманістичних ідеалів у світогляді студентів Проблеми гуманізації навчання та виховання у вищому закладі освіти: [монографія] / [П. В. Мельник, Л.С. Воробйова, О.Б. Готра та ін.]; наук. ред. Н. В. Ківенко, Ю. П. Чорноморець. Ірпінь: НУДПСУ, 2010. 254 с.
  2. Готра О. Б. До біографії академіка М. Кащенка. Чорноморський літопис. Вип. 3. С. 127-132. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Chl_2011_3_26.
  3. Готра О.Б. Біографістика в контексті дослідження історії. Науковий вісник Чернівецького університету. Історія. Політичні науки. Міжнародні відносини. 2014. Вип. 684-685. С. 147-151. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvchnuipmv_2014_684-685_30.
  4. Готра О. Б. Постать Миколи Кащенка у контексті історії ХІХ – початку ХХ ст. Чорноморський літопис. 2014. Вип. 9. С. 162-169. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Chl_2014_9_22.
  5. Готра О.Б. Історична пам'ять як чинник формування ідентичності INTERMARUM: історія, політика, культура. 2015. Вип. 2. С. 143-155.
  6. Готра О.Б. Академік Микола Кащенко як організатор роботи акліматизаційного саду. Науковий вісник Чернівецького університету. Історія. 2016. № 2. С. 59-65. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/hjyfcnui_2016_2_10.
  7. Готра О.Б. Тарас Шевченко та українська інтелектуальна історія 8 конгрес МАУ. Українознавство, Освіта. видавничого відділу Інституту мистецтвознавства, фольклористики та етнології ім. М.Т. Рильського НАН України 2017. C. 100-111.
  8. Готра О. Життєвий та творчий шлях академіка М. Кащенка (1855–1935 рр.). Україна XX століття: культура, ідеологія, політика.-2019.-Вип. 24. С. 105. URL: http://resource. history. org. ua/publ/Uxxs_2019_24_11

Викладає дисципліни:

  • Новітня історія України: Європейський вимір,
  • Юридична логіка,
  • Політологія,
  • Конфліктологія.

Підвищення кваліфікації (сертифікати):

  1. Стажування в Університеті Collegium Civitas (Польща, м. Варшава) «Інтернаціоналізація вищої освіти. Організація навчального процесу та інноваційні методи навчання у вищих навчальних закладах Польщі». Термін 20.06.2018-11.07.2018 р. Сертифікат №38|2018 (108 годин).
  2. Тренінговий курс у Школі місцевого самоврядування «Критичне мислення як необхідна складова протидії недоброчесному інформаційому впливу» Термін 19.01.2022 – 19.02. 2022 р. (27 годин).
  3. Тренінгу «Управління соціальною відповідальністю університетів», який був проведений у межах проєкту «Посилення соціальної відповідальності університетів для досягнення сталого розвитку» 22.01.2022 (6 годин).
  4. Ужгородський національний університет, науковий проєкт «Транскарпатський центр Жана Моне з дослідження європейських стратегій розвитку». «Україна на шляху до євроатлантичної спільноти». Термін 16.02.2022 – 18.02.2022.
  5. UINTEI «Трансформація науки у бізнес: можливості для комерціалізації». Термін 4.10.2022 – 15.11.2022. Сертифікат UINTEI- 220096 (19 годин).
  6. Курс від Школи місцевого самоврядування «Інформаційна безпека в умовах війни з Росією». Термін 25.05.2022 – 25.06.2022 (27 годин).
  7. Курс від Школи місцевого самоврядування «Україна та українці в умовах війни та післявоєнний час». Термін 5.10.2022 – 5.11.2022 (27 годин).
  8. UA за підтримки Фонду Ганнса Зайделя в Україні «Україна – єдина країна» Сертифікат №uf0053 від 28.12.2022 (34 годин).
  9. Курс від Школи місцевого самоврядування «Місцеве самоврядування в умовах війни та післявоєнний час». Термін 03.2023 – 15.04. 2023 (21 година).
  10. Серія он лайн тренінгів ГО «Фонд сприяння демократії» «Повернення: зміцнення довіри між українцями, що повертаються на батьківщину та іншими громадянами, організаціями й органами влади, забезпечення вирних взаємовідносин в стратегії соціального розвитку на національному та регіональному рівнях» Сертифікат № redit015 від 16.12.2023 (24 години).

Обов’язки (напрями діяльності):

  • викладання навчальних дисциплін,
  • участь у комунікативних заходах кафедри психології, педагогіки та суспільних дисциплін,
  • куратор групи,
  • заступник завідувача кафедри з профорієнтаційної роботи.

Контакти: 

електронна адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.; тел. 063-789-64-13

State Tax University
State Tax University

Кафедри факультету соціально-гуманітарних технологій, спорту та реабілітації

  • Кафедра менеджменту та публічного управління
  • Кафедра соціальних комунікацій, словесності та культури
  • Кафедра іноземних мов
  • Кафедра психології, педагогіки та суспільних дисциплін
  • Кафедра технологій оздоровлення та фізкультурно-спортивної реабілітації
  • Навчальна лабораторія «Тренінговий центр «Human resources (consulting)»
  • Навчальна лабораторія фізичної реабілітації та ерготерапії
  • Центр студентського спорту

До факультету

Контакти
+38 (096) 7378508
kaf_psihol_soc@ukr.net
Корпус В, поверх 6
каб. 618
 
Ми у соціальних мережах
facebook instagram facebook facebook youtube
     

Новини кафедри психології, педагогіки та суспільних дисциплін

Х Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні проблеми соціальної та психологічної адаптації в умовах кризового суспільства»
Х Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні проблеми соціальної та психологічної адаптації в умовах кризового суспільства»
Відкрите заняття Каріни Кривди, викладача кафедри психології, педагогіки та суспільних дисциплін
Відкрите заняття Каріни Кривди, викладача кафедри психології, педагогіки та суспільних дисциплін
Запрошуємо на засідання студентського наукового гуртка ІНСАЙТ
Запрошуємо на засідання студентського наукового гуртка ІНСАЙТ
Міжнародна гостьова лекція
Міжнародна гостьова лекція
Академічна мобільність
Академічна мобільність
Академічна мобільність
Академічна мобільність
Міжнародна гостьова лекція
Міжнародна гостьова лекція
Шлях до змін: використання проективного моделювання для трансформації поведінки, стану або реакцій у повсякденному житті
Шлях до змін: використання проективного моделювання для трансформації поведінки, стану або реакцій у повсякденному житті
Гостьова лекція
Гостьова лекція "Технології управління конфліктами в організації": практика академічної мобільності
Гостьова лекція
Гостьова лекція "Україна: труднощі подолання імперського спадку"
Гостьова лекція у межах академічної мобільності
Гостьова лекція у межах академічної мобільності
Міжнародна гостьова лекція
Міжнародна гостьова лекція

Всі новини кафедри психології, педагогіки та суспільних дисциплін 


 

ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE