Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційна діяльність
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
    • Стратегія розвитку ДПУ
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Інші органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік
    • Стратегія розвитку ДПУ

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    • Антикорупційна діяльність
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

26 березня 2024 року КСтАД у форматі тренінгу проведено засідання наукового гуртка кафедри «Детектив» на тему: «Виявлення та документування фактів вчинення кримінальних правопорушень під час здійснення фінансових розслідувань»

 

26 березня 2024 року кафедрою кримінального судочинства та аналітичної діяльності  Навчально-наукового інституту економічної безпеки та митної справи у форматі тренінгу проведено засідання наукового гуртка кафедри «Детектив» на тему: «Виявлення та документування фактів вчинення кримінальних правопорушень під час здійснення фінансових розслідувань». Учасники тренінгу: (тренінг проведено у режимі online)   –  прийняли участь студенти 3-4 курсів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти (всього 17 осіб) (див. фото). 

Модератори тренінгу: завідувач кафедри, к.ю.н., Колосовський Євген Юрійович, доцент кафедри, к.ю.н., доцент, Чигрина Галина Леонідівна, студентка групи ПМПФ-20-2 Будник Віроніка.

Чигрина Г.Л. поділилася власним досвідом  практичної роботи щодо виявлення та документування фактів вчинення кримінальних правопорушень  у сфері господарської діяльності та оподаткування у період часу з 1985 по 2000 рік, зазначивши важливість командної роботи співробітників ревізійних, оперативних та слідчих підрозділів у протидії злочинності.

Колосовський Є.Ю. наголосив на важливості командної роботи у бідь-якій сфері діяльності, зокрема у правоохоронній, пов’язаній з фінансовими розслідуваннями, виявленням фактів незаконного збагачення та інших правопорушень, вчинених у сфері господарської діяльності та оподаткування.

Будник В. у контексті тематики тренінгу, враховуючи важливість командної роботи, поділилася власним досвідом навчання, роботи над проектом та конференції у мережі міжнародних лабораторій  FORTHEM.  Навчання проходило під патронатом Альянсу «FORTHEМ», у період першого семестру, у межах проекту "Підтримка співпраці Опольського університету з українськими університетами" на базі «University of Agder» у м. Крістіансанд, Норвегія.

Протягом навчання студенти різних країн працювали у командній структурі FORTHEM, створюючи власні проекти. Кожна команда, яка утворилася в результаті об’єднання за спільними науковими вподобаннями,  мала свого наставника від  Норвезької організації «Наш Агдер».

Під час навчання ознайомилася з цікавими проектами дев'яти мультидисциплінарних державних дослідницьких університетів із потужним регіональним опосередкуванням у Фінляндії, Франції, Німеччині, Італії, Латвії, Норвегії, Польщі, Румунії та Іспанії, а також з роботою структурної Норвезької організації «Наш Агдер», які  продемонстрували  присутнім  приклади міждисциплінарної співпраці, поєднання технології, мистецтва, освіти для підвищення якості життя і створення нових робочих місць; мала змогу відвідати захоплюючі лекції від провідних експертів різних галузей, що дозволило сформувати нові погляди на важливі питання та тенденції у світі науки та технологій. Вразила її також висока якість викладання та здатність доповідачів пристосовувати матеріал до різних рівнів розуміння аудиторії. Колективна співпраця на конференції «FORTHEM Lab» вразила своєю ефективністю та високим рівнем взаєморозуміння серед учасників. Команда вдало взяла участь у дискусіях, обмінювалася ідеями та активно взаємодіяла для досягнення спільних цілей. Такий підхід не лише сприяв обміну досвідом, але й відкривав нові можливості для творчого розвитку та вдосконалення професійних навичок.

⠀Метою  навчання та конференції було покращити  та удосконалити спільну роботу над проектом науковців. Вероніка працювала в команді, яка опікувалася:  «Проблемами організації управлінської структури та  впровадженням нових технологій  на підприємствах з виробництва органічних, екологічночистих харчових продуктів». В останній день команда презентувала свій  розроблений проект. За результатами навчання та конференції всі учасники командних проектів  отримали сертифікати.  У вільний  час  учасники мали можливість більш детально дізнатися про організацію наукових досліджень, освітнього процесу та дозвілля у Агдерському університеті наживо, спілкуючись зі студентами цього закладу.  Особливо вразила її неймовірно потужна бібліотека університету та вмотивованість норвезьких студентів до навчання. ⠀⠀⠀⠀⠀

За підсумками навчання та конференції було досягнуто домовленості про співпрацю з університетом з альянсу FORTHEM — Університет імені Лучіана Блага (м. Сібіу, Румунія) в галузі: «Виробництва продукції продовольства з метою підтримки здоров’я населення».

За результатами тренінгу учасники гуртка зробили висновки: вміння працювати у команді збільшує шанси на успіх, для роботи у команді з іноземними спеціалістами – необхідно володіти англійською мовою на відповідному рівні!

Запрошуємо всіх бажаючих приєднуватися до засідань-тренінгів наукового гуртка «Детектив» протягом навчального року (останній вівторок місяця, початок о 15.00).

State Tax University
State Tax University

Кафедри факультету фінансів та цифрових технологій

  • Кафедра публічних фінансів
  • Кафедра фінансових ринків та технологій
  • Кафедра вищої та прикладної математики
  • Кафедра комп’ютерних та інформаційних технологій і систем
  • Навчальна лабораторія фінансових та інформаційних технологій
  • Навчальна лабораторія цифрових проєктів

  До факультету

Контакти
+38 (050) 0317468
34.02@dpu.edu.ua
 
Ми у соціальних мережах
facebook

Новини кафедри комп’ютерних та інформаційних технологій і систем

Методичний тренінг щодо правил і процедур визнання та валідації результатів навчання, здобутих у неформальній та інформальній освіті
Методичний тренінг щодо правил і процедур визнання та валідації результатів навчання, здобутих у неформальній та інформальній освіті
Захист кваліфікаційних робіт у групі ЦДБ-21-1
Захист кваліфікаційних робіт у групі ЦДБ-21-1
Захист кваліфікаційних робіт у групі КБ-21-1
Захист кваліфікаційних робіт у групі КБ-21-1
Міжнародна науково-практична конференція молодих вчених: нові реалії, цифрові інновації та технологічні тренди
Міжнародна науково-практична конференція молодих вчених: нові реалії, цифрові інновації та технологічні тренди
Нарада зі здобувачами вищої освіти КБ-22-1 та ЦДБ-22-1 щодо питань навчальної практики
Нарада зі здобувачами вищої освіти КБ-22-1 та ЦДБ-22-1 щодо питань навчальної практики
Передзахист кваліфікаційних робіт в академічних групах КБ-22-1 та ЦДБ-22-1
Передзахист кваліфікаційних робіт в академічних групах КБ-22-1 та ЦДБ-22-1
Захист курсових робіт з дисципліни
Захист курсових робіт з дисципліни "Технологія створення програмних продуктів"
Круглий стіл
Круглий стіл "Напрями удосконалення освітньо-професійної програми "Комп’ютерні інтелектуальні технології" другого (магістерського) рівня спеціальності F3 Комп’ютерні науки галузі знань F Інформаційні технології".
Нарада зі здобувачами вищої освіти груп КБ-21-1, ЦДБ-21-1, КМІз-24-1, КМІ-24-1, КМІ-24-2 щодо питань інструктажу з техніки безпеки
Нарада зі здобувачами вищої освіти груп КБ-21-1, ЦДБ-21-1, КМІз-24-1, КМІ-24-1, КМІ-24-2 щодо питань інструктажу з техніки безпеки
Засідання робочої групи з розробки ОПП «Комп’ютерні інтелектуальні технології»
Засідання робочої групи з розробки ОПП «Комп’ютерні інтелектуальні технології»
І Міжнародна науково-практична конференція здобувачів вищої освіти та молодих вчених
І Міжнародна науково-практична конференція здобувачів вищої освіти та молодих вчених
Відкрите лекційне заняття на тему: «Поняття про графічний інтерфейс програми та загальна характеристика бібліотеки Tkinter. Базові віджети та методи їх позиціювання»
Відкрите лекційне заняття на тему: «Поняття про графічний інтерфейс програми та загальна характеристика бібліотеки Tkinter. Базові віджети та методи їх позиціювання»

 Всі новини кафедри комп’ютерних та інформаційних технологій і систем 

ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE