Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Стратегія розвитку ДПУ
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційні документи
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші дорадчі органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT / ЗНО
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Стратегія розвитку ДПУ
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Інші дорадчі органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    Антикорупційна діяльність

    • Скринька довіри
    • Антикорупційні документи
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT / ЗНО
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

Науковий гурток «Економіст&підприємець» здобувачів вищої освіти кафедри економіки, підприємництва та бізнес-адміністрування

 

Наталія Ружинська – керівник наукового гуртка «Економіст&підприємець», к.е.н., доцент
Ел. пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Тел: 0991512426

 

Юлія Коржовник – староста наукового гуртка «Економіст&підприємець», здобувач першого (бакалаврського) рівня спеціальності 076 «Підприємництво та торгівля», група ПТБ-22-1
Ел. пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Тел: 0984040758

 

Юлія Новак – заступник старости наукового гуртка «Економіст&підприємець», здобувач першого (бакалаврського) рівня спеціальності 076 «Підприємництво та торгівля», група ПТБ-22-1
Ел. пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Тел: 0662488600

Студентський науковий гурток «Економіст&підприємець» кафедри економіки, підприємництва та бізнес-адміністрування є добровільним об'єднанням здобувачів вищої освіти, зацікавлених у поглибленому вивченні галузі знань 05 «Соціальні та поведінкові науки», спеціальності 051 «Економіка» та галузі знать 07 «Управління та адміністрування», спеціальності 076 «Підприємництво та торгівля»

Метою діяльності студентського наукового гуртка «Економіст&підприємець» є залучення здобувачів освіти до наукової діяльності, поглиблене вивчення предметної галузі, сприяння в підвищенні наукової підготовки здобувачів вищої освіти, формування в них інтересу й потреби до наукової творчості, навичок до науково-дослідної роботи, розвиток творчого мислення, наукової самостійності, підвищення внутрішньої організованості, свідомого відношення до навчання, поглиблення й закріплення отриманих у процесі навчання знань на практиці.

Основними завданнями студентського наукового гуртка «Економіст&підприємець» є:

  • забезпечення активної участі здобувачів вищої освіти у проведенні наукових конференцій, конкурсів на кращу наукову працю, наукових семінарів;
  • формування в здобувачів вищої освіти інтересу до наукової творчості, навчання методиці й способам самостійного вирішування наукових завдань й навичок роботи в наукових колективах;
  • допомога здобувачам вищої освіти в оволодінні методикою й навичками проведення самостійних наукових досліджень і розробки наукових проблем;
  • обмін досвідом організації й проведення наукової роботи серед членів наукових гуртків;
  • сприяння поглибленому вивчанню предметної галузі та створення умов для розкриття наукового-дослідного та творчого потенціалу здобувачів вищої освіти;
  • сприяння розвитку академічної мобільності здобувачів вищої освіти шляхом залучення їх до участі у міжнародних проектах, програмах навчання і стажування за кордоном;
  • апробація результатів науково-дослідної роботи здобувачів вищої освіти на міжнародних та всеукраїнських наукових заходах та їх публікація в наукових виданнях;
  • налагодження зв’язків зі науковими гуртками інших навчальних закладів України та світу.
Опубліковані матеріали на сайті:
  • Положення про науковий гурток
  • Стратегія розвитку гуртка
  • Склад наукового гуртка
  • План роботи наукового гуртка
  • Протокол 1
  • Протокол 2
  • Протокол 3

2024-2025

  • План роботи наукового гуртка
  • Протокол 1
  • Протокол 2
  • Протокол 3
  • Протокол 4
Левицький Максим Юрійович
Левицький Максим Юрійович

Кафедри факультету податкової справи, обліку та аудиту

  • Кафедра адміністрування податків
  • Кафедра обліку та аудиту
  • Кафедра економічної політики, маркетингу та бізнес-аналітики
  • Кафедра управління та бізнес-адміністрування
  • Навчальна лабораторія податкових сервісів
  • Навчальна лабораторія обліково-аналітичного забезпечення

До факультету

Контакти
+38(097) 182-33-44
39.06@dpu.edu.ua
Корпус B, поверх 6, 
кабінет 618
 
Ми у соціальних мережах
Сторінка Кафедри економіки, підприємництва та бізнес-адміністрування
Група сторінки Кафедри економіки, підприємництва та бізнес-адміністрування
Сторінка кафедри економіки, підприємництва та бізнес-адміністрування

Новини кафедри управління та бізнес-адміністрування

Засідання наукового гуртка «Економіст & підприємець»
Засідання наукового гуртка «Економіст & підприємець»
Засідання з попередньої експертизи  дисертації Андрухович Дани Романівни
Засідання з попередньої експертизи  дисертації Андрухович Дани Романівни
Воркшоп для працівників закладів загальної середньої освіти «Фінансова грамотність: можливість вибору чи застосування стандарту»
Воркшоп для працівників закладів загальної середньої освіти «Фінансова грамотність: можливість вибору чи застосування стандарту»
Гостьові лекції від професора Dr. Hartmut Heinrich Mayer «10 Trends of Entrepreneurship» тривають
Гостьові лекції від професора Dr. Hartmut Heinrich Mayer «10 Trends of Entrepreneurship» тривають
Гостьова лекція від Андрія Шеховцова «Як стати лідером на ринку через ефективний маркетинг: кейси Київстар та McDonald’s Україна»
Гостьова лекція від Андрія Шеховцова «Як стати лідером на ринку через ефективний маркетинг: кейси Київстар та McDonald’s Україна»
Участь викладачів кафедри управління та бізнес-адміністрування у семінарі «Використання інструментарію LOUIS FRAMEWORK під час викладання та навчання»
Участь викладачів кафедри управління та бізнес-адміністрування у семінарі «Використання інструментарію LOUIS FRAMEWORK під час викладання та навчання»
Оголошення про проведення відкритого лекційного заняття канд. екон. наук, доцента кафедри управління та бізнес-адміністрування Минчинської Ірини Василівни
Оголошення про проведення відкритого лекційного заняття канд. екон. наук, доцента кафедри управління та бізнес-адміністрування Минчинської Ірини Василівни
Науковий семінар «Розвиток системи регулювання та підтримки соціального підприємництва в Україні»
Науковий семінар «Розвиток системи регулювання та підтримки соціального підприємництва в Україні»
Вебінар «Академічна доброчесність в закладі вищої освіти»
Вебінар «Академічна доброчесність в закладі вищої освіти»
Відбулась гостьова лекція від стейкхолдера на тему: «Компанія Смарт Фармінг: стратегії успіху в агробізнесі»
Відбулась гостьова лекція від стейкхолдера на тему: «Компанія Смарт Фармінг: стратегії успіху в агробізнесі»

 Всі новини кафедри управління та бізнес-адміністрування

ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE